December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ben onze naam nog helemaal niet tegengekomen hier op ZP dus denk niet dat iemand van hier onze naam heeft haha...

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hihi, zei toch dat ik er snel op uitgekeken ben haha.. vandaar een nieuwe... Nee sta niet in het telefoonboek, nummers staan ook niet op google ofzo...Zo apart.. zal wel via via zijn denk ik.. maar baal er wel van..als iemand mn huisnr weet vind ik het niet zo erg, maar mn mobiel ben ik niet zo blij mee.. telefoontjes en die eeuwige smsjes.. word er echt krankjorem van..

3. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ben wel beniuewd nu hoor roeltje ;) julie zijn dan dus ook van de speciale namen ;)
    ik ben de mijne ook nog niet tegengekomen tenminste niet hoe wij m schrijven....

nou vandaag ga ik maar wel eens kibbeling halen lekkerr dus zo naar de markt

4. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahhaa.. fijn!!! heb ik ook gene last van.. maarja llijkt mijn fam ook niet erg veel te boeien geloof ik op een paar mensen na maarja ook niet altijd leuk.. mn masn familie is er wel veel mee bezig pff wordt daar wel moe van soms..

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ga zo ook even boodschappen doen, anders heb ik geen eten vandaag haha..
    Is geen Nederlandse naam maar niet echt superapart ofzo haha.. gnagna spanning stijgt!

Kom er net achter dat onze hond Andre hazes niet leuk vind.. is een nummer van m op tv en begint spontaan te piepen haha

6. mroos

mroos Niet meer actief

Xena van harte!!

Wauw, het gaat inderdaad echt snel hier!

Ik moest eergisteravond ineens overgeven en dit is de hele nacht zo gebleven, ook had ik er gigantische buikkrampen bij, 'sochtends maar even de dokter gebeld en die dacht aan een voedselvergiftiging, nou zou ik niet wéten waarvan en ik heb het dus ook nog nooit gehad, ben eigenlijk nooit ziek dus ik schrik best wel want ik voelde me verschrikkelijk.
    S ochtends kwam alles er ook nog aan de onderkant uit(wat er nog over was) En zelfs een kopje thee was teveel voor mijn maag.
    Uiteindelijk gisteravond 2 perenijsjes kunnen eten én binnen kunnen houden, en, behalve dat mijn maag nog een beetje van slag is, voel ik me vandaag weer helemaal goed:D

Ik heb tot nu toe eigenlijk nog helemaal niet opgezien tegen de bevalling maar toen ik me gister zo ellendig voelde dacht ik ineens getver, tijdens de bevalling voel je je misschien nog wel erger en stoppen kan dan niet. Ik had er ineens helemaal geen zin meer in haha. Maargoed, nu ik me weer beter voel kan ik het allemaal weer wat beter aan volgens mij;).

Een vraagje, de mensen die hun bed op bierkratjes hebben staan, waar hebben jullie deze vandaan en hoeveel hadden jullie er nodig?

Liefs

7. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahhhahaha hond heeft ookal zn eigen muziek smaak hahaha..
    mn kids hebben dat wel,, mn zoontje is van de rock en rap :S ja vreemde combi...

en de spanning stijgt idd!!! ik heb m weer zelf in elkaar gedaan.. moest wel iets parts zijn hebben mn andere 2 kids ook

8. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wij weten echt nog niet wat het geslacht is, dus heel erg spannend..
    Meisjesnaam die we hebben heb ik in elk geval in me omgeving nog niet gehoord, jongensnaam is erg hollands dus ook niet zo heel zeldzaam :p

Hier worden de omas en opas ook ongeduldiger, mijn moeder en schoonmmoeder bellen steeds vaker haha.
    Ook als ik smorgens de pc aanzet zijn er diverse mensen die me aanspreken, verder chat ik nog weleens en ook daar vraagt iedereen elke keer of er al wat gebeurd :p

9. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wat vervelend mroos, gelukkig voel je je vandaag weer beter :)

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @mroos: je kan ze huren bij C1000 voor 1,50 per krat.. hebben wij ook gedaan...

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    tja als de bevalling begint kun je niet meer terug;) nouja bevallenn moetr je toch;)

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha onze hond is een verwend nest;)

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

xena gefeliciteerd met jullie zoon!!

collo, heel veel sterkte meid,en hopelijk dient de bevalling zich snel aan en mag je weer lekker naar je eigen huisje!

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    haha :D

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    #13795 Lemi, 27 nov 2009
    Laatst bewerkt: 27 nov 2009
    Goedemorgen allemaal.

Hoe is het met jullie? Hier weer niet zo goed...Eigenlijk slecht:(. Ben bijna te "moe" om het hier te vertellen...Ik kopieer wel even het mailtje dat ik net naar mn moeder heb gestuurd...Als iemand geen zin heeft om het te lezen, dan kan ik me dat voorstellen. Het enige wat je dan hoeft te doen is het blauwe stuk overslaan;)

"Hai mam,

Stuur naar je eigen email hoor. Hoop dat je m dan ook leest.

Met mij gaat het niet zo goed. Heb de hele nacht alleen maar nare dromen gehad, maar dat komt door gisteren. Ronald kwam thuis en zag eruit alsof ie elk moment kon gaan huilen en instorten. Blijkt hij een tweede waarschuwing op zn werk te hebben gehad omdat hij niet goed functioneerd. Hij doet langer over dingen dan zn collega en dat snappen ze niet. Hij heeft al wel eens voor een deel de situatie hier uitgelegd, maar dat snapt toch nooit iemand echt. Hij trekt het gewoon niet meer en heeft veel te veel aan zn hoofd. Nou moet hij dit weekend gaan bedenken wat hij wil en maandag doorgeven op zn werk. Ze schrokken toen hij zei dat ze dan zn contract maar af moeten laten lopen. Ja...totaal eigen belang, want dan hebben ze geen vervanger zo snel. Maandag moet hij dus zeggen of hij wat anders wil gaan doen of het nog wil blijven proberen ofzo. Maar hij is gewoon hartstikke overspannen. We hebben het erover gehad dat hij zich ziek gaat melden, maar dan niet meteen. Ik hoop dat hij dat ook echt doet, want dit geeft ons beide weer heel veel stress erbij. Maar ja...zoals ik gisteren al zei is er dus elke keer weer iets wat mis gaat. Houdt het ooit op?

Maar vannacht dus de hele tijd opzoek geweest naar een nieuwe baan voor Ronald. Zijn samen op 1 fiets het hele lang doorgegaan om te zoeken. En ik ging ook ergens solliciteren.

Daarna droomde ik nog dat ik thuis kwam uit mn werk en dat het hele huis weg was. Er stonden een hele hoop mensen en verder alleen een caravan. Er was afgesproken dat ze alleen zouden komen kijken bij ons, maar het hele huis was dus weggehaald. Dus ik helemaal in paniek en huilen enzo. Stonden 3 vrouwen in de caravan en die stuurde ik weg. Ze zeiden dat ze gewoon overal mochten komen als ze dat wilden en toen zei ik dat in de Recron staat dat dat helemaal niet mag. Probeerde Ronald te bellen, maar kon zijn nummer niet intikken (lukt dan nooit) en toen probeerde ik zijn collega te bellen maar dat ging ook niet. Uiteindelijk stond jij ineens in de caravan en zei dat je Ronald al gebeld had. Verder weet ik het niet meer, werd op een gegeven moment huilend wakker...

Twijfelde of ik je dit wel zou vertellen, maar hadden afgesproken dat we alles konden zeggen aan elkaar hihi.

Maar zullen we een film over ons leven maken? Of is daar niet genoeg opnamemateriaal voor?

Ga even mn haar doen, kusje

En ik wil ook weten hoe het met jou gaat!"

Zo, dat scheelt weer energie. Nu zijn jullie weer aan de beurt:)

@Gimena:

Agossie...ze ligt er wel lief en ontspannen bij lijkt:)

@Manoe:

Spannend hoor! Ben benieuwd!

@Dretjuh:

Klinkt wel serieus! Ze zeggen dat zolang je twijfelt het geen "echte" weeen zijn, maar daar kom je snel genoeg achter! Spannend hoor! Denk wel dat het nu snel zal gaan beginnen eigenlijk!

@Chiquita:

Hier is laatst nog op tv geweest dat de vk's in nl vaak te lang wachten en dat t inderdaad lang niet altijd goed is voor de baby en moeder!!

Fijn dat jullie er wel voorrang door krijgen! Zit hier al jaaaren in de vocht en wij krijgen geen voorrang. Hier is de luchtvochtigheid weer tussen de 80 en 90% de laatste weken. Heel veel spullen zijn al stuk gegaan de afgelopen jaren. Bijvoorbeeld de pc:(. We gebruiken nu ook allebei medicatie tegen benauwdheid (ik nu niet natuurlijk;) ). Hopelijk hebben jullie wel snel een nieuw huis, zou fijn zijn!

Je hebt er idd luchtontvochtigers voor. Alleen zo'n los bakje heeft geen zin als het echt heel vochtig is. Die zitten dan serieus binnen een halve dag vol! Bij ons wel. Je hebt ook electrische luchtontvochtigers, maar die zijn heel erg duur. Paar honderd euro. Helaas moeten wij er ook aan gaan geloven en er eentje gaan halen. Ze hebben ze gewoon bij bouwmarkten.

@Elmo:

Fijn zeg dat het draaien is gelukt, hopelijk blijft de kleine nu ook goed liggen dan! Dan is de pijn niet voor niks geweest!

@Xenas en man:

Whaaaaaaa, dacht het al! GEFELICITEERD met je mannetje!!!! :D:D:D

@Collo:

Jeetje...wat erg dat je in het ziekenhuis moet blijven.

Weet iemand hoever ze is en wat is hellp precies?

Sterkte!

@saskia:

7? Ik dacht 5 beebs haha. Wie mis ik dan?

@Roeltje:

Serieus? Lekker irritant. Heb ik gelukkig geen last van...Mensen horen het van zelf wel als je kindje er is. Lijkt me echt niet fijn!

Het kan ook zijn dat je hondje gaat piepen omdat ie het zoooo erg vindt dat andre hazes er niet meer is:p

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    elmo: jee vergeten
    fijn dat de versiepoging gelukt is.
    hopelijk blijft jullie beeb nu goed liggen!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @LOtte: Meid wat vervelend! het zit ook niet echt mee he de laatste tijd!
    TJa over hazes.. dat kan natuurlijk ook de reden zijn.. Hij gromt oook naar samson en gert haha..gaat achter de tv kijken en blaffen, kijken waar ze zijn haha...dom beest...

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat is wel het leuke van honden haha. Ziet er zo leuk uit als ze dan achter de tv gaan kijken:p

19. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    mRoos, je hoort wel eens mensen die dit hebben voordat de bevaling begint, wie weet! Anders hoop ik dat je snel weer fit bent bent natuurlijk!

Lotte sterkte, als je man overspannen is dan moet hij zich echt ziekmelden en in overleg met de bedrijfarts afspraken maken voor hoe en wat, eventueel met begeleiding. Hopelijk komt hij snel uit de dip...

Balen van Collo, gelukkig houden ze het nu in de gaten!

Xenas; gefeliciteerd met TIMO! Leuke lieve naam, geniet ervan!

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    sjips...... had ik bijgelezen.. doe ik posten.. internetverbinding weg!

nou ja.. ooit leer ik het nog wel ;)

wat ik heb onthouden:

XENAS: gefeliciteerd meis!!!! geniet er lekker van! echt zo onverwacht weer!

Rommelaars: sterkte! hopelijk snel meer nieuws ;)

Collo: balen van je vergiftiging zeg! hopelijk snel met baby naar huis!

elmo: geniet van je weekendje weg! fijn dat draaien is gelukt!! duimen dat het zo blijft!

lotte: niet wachten joh! echt niet! alsie nu niet trekt, gewoon nu al ziekmelden! wachten heb je niks aan en word het alleen maar erger van! en nu is het ws overspannen maar bij te lang wachten word het burnout.. en dat laatste is echt geen grapje want duurt erg lang voor je ervan geneest, als alles weer terug gaat zoals was! (mijn mannetje heeft burnout gehad, dus echt optijd aan de bel trekken en niet blijven rekken!!)

roeltje: wahah.. dat verhaal over naar ziekenhuis en blijven zitten! zag je al helemaal zitten en dat steeds voetje haken bij de dokters!

lotte: denk dat dat met zeiltje marketing is ;) winkels hebben er nog zoveel op voorraad liggen! zelfde als dekbed en hoofdbeschermer ;) hehe

Deel Deze Pagina