@ honden: schoonzusje heeft er 1.. die kan niet tegen voetbal! bij eerste tonen studio sport rentie naar de keukenkast/trapkast en gaatie daarin in liggen hahaha
Goedemorgen! @Xenas...GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!! @Collo...jeetje, dat is balen zeg..hou je taai meis. @Rest...weer teveel om terug te lezen...solly
collo, dat is minder nieuws. Ondanks dat je het niet meer leest toch een voorspoedige bevalling toegewenst!!! roeltje, vandaag je pup ophalen Van dat rommelen wordt je af en toe moedeloos... maar zet toch een keer door lotte, heb wel een klein beetje idee hoe je je voelt. (Ziektmelden gewoon doen!!) sterkte iig en kies samen voor de volgende stap. De spiraal gaat ook weer omhoog, al lijkt dat nu onwaarschijnlijk! elmo, veel plezier!! Mooi dat de draaipoging gelukt is, hopelijk is het volgende week nog hetzelfde Ben net terug van de vk... Alles was weer goed.. Het zou niet vreemd zijn dat ik de 42 weken haal aangezien de vorige op zich liet wachten...hmmm Wordt als het de 12e nog niet is ingeleid (op zaterdag met eigen gyn). Verder kwam ze met een minder bericht dat het schraal is aan gyn in zkh op 4-5-6 dec... Hoop dat ik daar niet mee te maken krijg! We wachten rustig af!
babys: nu 7 baby, 4 jochies, 3 meiskes! decemberweb is bijgewerkt! zo ik ga nu ff naar winkel toe, ws tot straks anders tot vanmidag!
Morning! Pff wat ben ik duf zeg! Dat wordt even een dagje rustig aan doen! Is ook niet erg voor een keer J @gimena: wat een mooi poppetje! Fijn om te lezen dat alles goed gaat! Hoe zou het met de andere moeders gaan?? Ben zo benieuwd! @Manoe: interessante grafiek! Ik hoop dat ik voor die 40 weken zit, maar ben bang van niet Licht bloedverlies??!! Dat is zeker spannend! @xenas: Joyce heeft een prachtige beeblijst op de dec.site! oh dat heb je al gezien J AAAAAAAAH, je zoon in geboren!!! Gefeliciteerd met Timo! Leuke naam hoor! Hopelijk gaat alles goed! @chiquita: vevelend dat je je zo voelt! Is niet echt genieten, he? @roeltje: aaaah weer een nieuwe avatar! Het is maar goed dat ik weet wie je bent J Ja die van mij ligt ook lekker te drukken. En dan vooral op mijn blaas, zodat ik denk dat ik nodig moet en dan een harde buik krijg, herkenbaar? @Dees: als je er geen goed gevoel bij hebt, zeker de volgende keer een andere vk zoeken! Fijn (of niet?)dat je (nog) geen vruchtwater verliest! @ Lotte: fijn dat je weer bent goedgekeurd! En gewoon je ruimte nemen hoor! Het is niet jouw schuld dat ze uitloopt! @dretjuh: 2,5 uur zwemmen! Wauw, dat doe ik je niet na! Ik ga elke week baantjes trekken en dan ben ik er na een half uur/3 kwartier wel weer klaar mee Slijmprop verloren!!!?? Spannend! @Elmo: oh wat fijn dat het draaien gelukt is!!! Vond het wel spannend voor je hoor! @Collo: he bah, wat een naar nieuws, heel veel sterkte! @mroos: gelukkig voel je je weer wat beter! @Lotte: meis, ik ben er stil van. . . Je vriend loopt natuurlijk ook al een tijd op zijn tandvlees, maar het blijft een rot situatie. Weet niet of het je helpt, maar wij zaten een tijdje terug in een soortgelijke situatie (maar dan in veel mindere mate!). Mijn man is in September met een nieuwe baan en een HBO deeltijd studie begonnen. Ondertussen moest er ook nog in huis vanalles verbouwd worden, voordat de beeb komt. Hij was na een aantal weken al zo kapot dat hij het niet lang zou gaan trekken. Toen heb ik een streep getrokken en gezegd dat we de babykamer zouden laten doen (het grote werk zeg maar). Maarja, wij hadden mazzel dat we nog wat spaargeld hadden, dus dat maakt de keuze snel gemaakt. Heel veel sterkte hiermee, en deel het met ons he?! En weet dat alles uiteindelijk weer goedkomt! (mij motto!) *knuf* @chicken: en? Wat ga je vandaag voor ons bakken? J @hier: misschien zo maar weer slapen haha! Heb ik toch de rust niet voor! Ik ga even skypen met mijn zus, tot later!
@Joyce: Je hebt eigenlijk wel gelijk. Hij wacht al veel te lang. Hij heeft al eerder een burnout gehad en is eigenlijk maar heel kort van zn werk weggeweest toen. Te trots denk ik. Heb het gevoel dat hij er eigenlijk nooit vanaf is gekomen. Hij zit zo in de knoop met alles. Als hij bijv. rekeningen krijgt raakt ie half in paniek en het lukt hem dus ook niet om dat bij te houden. Zo zijn er heel veel dingen waarin hij vast loopt. We dachten dat hij misschien moest wachten omdat het anders op zou vallen dat hij zich na die waarschuwing ineens ziek meldt. Maar ja, eigenlijk wel dom als we het belangrijker vinden wat anderen denken dan zijn (en dus ook mijn) gezondheid! Het is gewoon een feit dat hij het niet trekt, dus dan zou hij zich idd ziek moeten melden. Hopelijk wil hij naar me luisteren. Meestal gaat het dan 1 dagje wel weer en dan blijft hij maar doorhobbelen. Hij meldt zich nooit ziek, ook al heeft hij bijv. griep. Beetje eigenwijs. Het nadeel is dat hij nu al een tijd bij dat bedrijf werkt via het uitzendburo. Het bedrijf mocht m door de eco-crisis niet aannemen. Maar hij moet sowieso wat anders zoeken. Als hij zich niet ziekmeldt en hij krijgt ontslag dan hebben we een nog groter probleem natuurlijk... Sorryyyyyy ik klep te veel! Maar je hebt gewoon gelijk... @Happy: jij hebt ook gelijk
pff door dat bijlezen ben ik weer een uur verder Is ook echt een waslijst geworden Het is maar goed dat ik verlof heb!
mijn mannetje is ontslagen nadat hij nog niet helemaal functioneerde na ziek zijn en burn out (wat ze niet toegeven)...heeft 2 mnd ww gehad. Nieuwe werkgever ging daar heel los mee om en hebben afspraken gemaakt voor vrije dagen als de beeb komt gelukkig en accepteerd de situatie! Moet zeggen dat hij sinds die tijd meer ontspannen is en dingen ook makkelijker gaan.
@ XENA GEFELICITEERD MET JULLIE TIMO!!! GENIET @ vannacht redelijk geslapen de eerste 3 uur weer veel voor weeen gehad. Maar nu geen bloed verlies meer.
@Doortje...hahaha...ehm...ik heb nog een mega groot stuk gevuld speculaas. Denk dat ik dat eerst maar eens op ga maken. Misschien kan ik wel kruidnootjes gaan bakken...ook lekkerrrrrrr.
@chicken: ik heb echt een soort verslaving ontwikkeld voor gevulde speculaas, dus maak me gek!! kruidnoten vind ik ook heeel lekker! Ik haal ze bij de appie, bakkerskruidnoten heet dat geloof ik. Staat bij de broodafdeling. Misschien moet ik ook maar eens gaan bakken
@Doortje, gevuld speculaas is echt heel makkelijk om zelf te maken en superlekker!! Als je het receptje wilt, dan schrijf ik het even voor je op. Ik ga nu even naar buiten, stukje lopen naar de winkels..beebje zit druk te doen, dus even in slaap waggelen..haha Latersssssssssssss
@ lotte: les 1 vanaf nu geen gesorry meer afgesproken? Mijn mannetje heeft er 1 jaar mee thuisgezeten.. was net weer aant werk toen hij mij leerde kennen nu 2,5 jaar terug.. toen issie dus op zoek gegaan naar ander werk, alleen dus best ver van huis.. hij vind de baan en functie super, maar ja, als je dan soms 5 uur in de auto zit, je collegas werken niet mee, als je thuis werkt gaat je laptop stuk en dan gaat er ook nog iets anders niet zoals gepland, dan issie ook een dagje uit zijn doen.. maar 1 dagje en dan weer werken helpt niet! hij heeft tijdje terug een week thuis gezeten "verkouden" en werkt nu gewoon vaker thuis. omdatie voelt dat het nu met de vallende blaadjes slimmer is om stapje terug te doen gelukkig heeftie een baas die hem steunt en die voor hem iets meer doet dan voor een ander.. vorig jaar rond deze tijd ging he namelijk wat slechter en heeft de baas wat dingen teruggenomen van projecten en daarna ging het beter.. zonder dat arbo ofzo maar iets heeft hoeven doen! en toch hadie alle targets gehaald dus dit jaar een extra veer op zijn hoed bij de beoordeling! Alsie beter in zijn vel zit dan gaat het echt stuk beter hoor en durftie ook dingen te laten gaan, maar burnout blijft je helaas toch altijd bij.. anyway: ja, het zal opvallen alsie zich nu ineens ziek meld! maar dan kun je altijd nog zeggen dat dat de laatste druppel was en het sinds dien echt niet meer gaat en niet kon stoppen met huilen etc etc! Dat van moontje komt ook vaak voor (helaas), maar zolang je ziek bent kunnen ze je niks maken! en dan beter nu stapje terug en ziektewet in en met bijv coach weer aant werk dan doorhobbelen en ontslagen worden en dan proberen beter te worden en te moeten solliciteren.. tenminste, vind ik dan..
Xenas, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Timo!!! @ Elmo, auwie klinkt pijnlijk maar fijn dat het gelukt is! Ik duim voor je dat hij op zijn plekkie blijft zitten. @ Collo, hè getver wat vervelend. Sterkte ermee! Drukke dagje hier, heb vluchtig over de rest heen gelezen. Sorryyyyy
doortje: mama weentje is druk want hun zoontjemilan ligt in het zh omdat hij niet genoeg dronk staat op har hyves.... lotte: jeetje wat eenb dromen heb je zeg... echtvervelend... zou bijna zelf niet meer durven slapen omdat ik bang zou zijn were iets te dromen.. knuf... jij dus ook last van luchtvochtigheid... het is gewoon echt 3 kee rniks maarja.. kan er niks aan doen.. en ja ze zeggen dat ik voorrang krijg mar moet ik eerst zien aan een app met 2 slaapkamers heb ik niks dus ja... we zien wel.. moontje: nou is een lekre vooruit blik voor 4-5-6 dec hopelijk is er niks dan en is de beeb er darvoor al of ietsje daarna.. hier: nou mijn dag gaat lekker NOT nu blijk ik dus lekker opgelicht te zijn!!! heel fijn moet dinsdag aangifte doen.. voel me dan zooo dom he.. maarja niks meer aan te doen.. ga mn frustraties afreageren met schoonmaken
@Joyce: hij mailde me net al dat hij voor zichzelf heeft bedacht dat ie misschien wat anders kan doen in het bedrijf. Ik denk alsnog dat hij eerst even rust moet nemen...Maar daar praat ik vanavond wel over met m. ontslagen worden is niet handig nee, denk ook dat ie zich beter nu ziek kan melden. Weet alleen niet hoe dat zit als je geen vast contract hebt. Maar ja, zijn gezondheid is nu belangrijker...
@ lotte: kun je bij uwv wel ff navragen, die mensen hebben er vast wel verstand van http://www.uwv.nl/particulieren/index.aspx kun je vast ook wel wat vinden @ chiquita: wat dan??
net terug van boodschappen doen, heb nog niet alles gelezen volle boodschappenkrat getild *moet wel wat zonder man thuis haha* en zit nu met harde buiken en kop thee en krantje op de bank.. Pff zo nog stofzuigen, dat moet echt gebeuren, verder niks meer vandaag