Ik weet nog wel dat het simpel zou zijn, maar ja...ik kom er even niet meer op haha. Ben het zoeken zat, dus zoek wel op internet
Jullie toevallig ook net de stad etc ingeweest? Pff hier was het een partij druk zeg!! Kon met moeite een parkeerplek vinden, het gehele winkelcentrum liep compleet vol met mensen. En dan tref je ook nog van die aso's die voor willen kruipen bij de kassa's......grrrr ik was er gauw klaar mee en ben maar weer naar huis gegaan. Zit nu bij te komen met een kop thee.
wij hebben onze oude kinderwagen nog en die stond nog in buggy stand wij wisten ineens ook niet meer hoe we hem moesten ombouwen.. heb gewoon even bij quinny een nieuwe gebruiksaanwijzing aangevraagt kreeg gelijk een mailtje met bijlage gestuurd
hahaha mensen die voor willen kruipen ergenis nr 1 kan daar zo niet tegen en dan net doen of ze het niet gezien hadden nee sta voor niks in de rij :S
ja maxi cosi mura 3. Alleen als ik dan de handleiding aanklik staat er dat ik m met de ontgrendelknop kan invouwen. Dan moet ik kijken naar plaatje 32...en die zie ik dan weer nergens haha
nou precies, ik was echt in staat om er wat van te zeggen. Maar niet gedaan, want was bang dat ik er de verkeerde dingen uit zou flappen. En dan het schuldgevoel krijgen van die hormonsters.
haha heb jij zon draai ding boven op lotte?? want als dat zo is dan moet je m draaien ( de ontgrendeknop) en dan naar beneden drukken
XENAS gefeliciteerd met zoon Timo!! (hij is flink zeg trouwens ) Ben hier al een tijdje niet geweest. Wel wat meegelezen telkens. Er zijn nu in totaal 5 meiden bevallen? Hopelijk mogen we allemaal snel volgen iedereen veel sterkte en succes met de laatste loodjes en de bevalling!!
Hey dames.... Na een hele heeeeele lange tijd meld ik me ook weer eens... Moet ff wat van me afschrijven/typen.. Begin sept (toen was ik precies 24wk) werd ik opgenomen met een dreigende vroeggeboorte. Mijn baarmoederhals was nog maar 12mm en ze verwachte dat de kleine ieder moment kon komen gezien mijn voorgeschiedenis.. Ik heb toen 1 week in een streekziekenhuis gelegen omdat als het kindje dan geboren zou worden, het geen schijn van kans zou hebben.. Pas met 25wk zou het UMCG me pas opnemen. Daar heb ik ook nog 4 weken gelegen.. een hele stress tijd.. Inmiddels zijn we een aantal weken verder en de kleine zit nog steeds lekker op zijn plek en heb totaal geen voortekenen dat het nog wel eens snel kan gebeuren... Iedereen begint nu dus ook te grappen dat ik straks ingeleid moet gaat worden.... Noway! zorg wel met huismiddeltjes dat dat niet nodig is.. genoeg geouwehoer aan me lichaam gehad.. Maar goed... de complete zwangerschap was me totaal geen pretje... Eerst ben ik de eerste 4 mnd ontzettend misselijk geweest, zo erg dat ik er niet goed onder kon functioneren.. Daarna begonnen me bekken pijn te doen.. Toen dus die opname.. Daarna weer veel bekkenpijn en rugpijn door de langdurige bedrust.. En natuurlijk nog een paar kleine kwaaltjes zoals veel heel veel vocht vasthouden en PUPPP uitslag op m'n buik... Kortom.... ik ben het flauw.. Zit de hele dag thuis, mag niet en kan niets.. en als ik ergens naar toe wil moet er altijd iemand met me mee.. Waar is toch die roze wolk.. ? Ik mag het misschien niet zeggen na de dreigende vroeggeboorte en na de vroeggeboorte van zijn eerste kleine, maar ik weet nu alwel dit nooit weer... Sorry dat dit zo'n klaagmoment is, maar ik moest het even van me afschrijven...
@desiree; In totaal zijn er nu 7 bevallen! @Mariebel; Kan me goed voorstellen dat je niet dat 'roze wolk' gevoel hebt. Hopenlijk kunnen jullie gauw van de kleine gaan genieten en de zwangerschaps periode achter je kan laten.
@elmo: fijn dat de draaipoging is gelukt! nu duimen dat je ukkie niet terugdraait @Xenas: Gefeliciteerd met Timo!!! Leuke naam, leuk ook Jesse en Timo @collo: waarschijnlijk lees je dit niet maar toch heel veel sterkte. gelukkig worden jullie nu goed in de gaten gehouden. Ik duim dat je kleintje niet te lang op zich laat wachten. @Dees: wat een rotsituatie meid! veel sterkte. @lotte: de andere meiden hebben het ook al gezegd maar ik denk ook dat ziekmelden nu het beste is. in ieder geval veel sterkte. dikke knuffel! Zo, en wie gaat er nu bevallen????