December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xenas, wat een droppie!!!! En wat een verhaal joh die bevalling van je. Geweldig!! Ik denk dat iedereen zo wel wil bevallen.:)
    Geniet ervan meid.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    *zucht* wat een mooie babies zijn er al langs gekomen.. Ik wil ook!!

3. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Wat een dropje echt zo schattig...........

4. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Xenas, GEFELICITEERD en meid... wat een verhaal! Zal best onwerkelijk voor je zijn!

Prachtig kindje!

5. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    xena: wat een lekkere bollen toet zeg!!! zoo schattig!!!!! ksn nu zel fbijan niet meer wachten...
    en jou bevallings verhaald ik weet er alles van.. de weeenstorm is minder maar het duurt niet lang ;) heerlijk he...

hij is trouwens wel flink zeg voor 38 weken stel je voro hoe groot hij was met 42 weken

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wat is het rustig hier trouwens!
    Zit iedereen tv te kijken?

7. gimena

gimena Niet meer actief

nope kom net terug van het ziekenhuis!
    en ik en me mannetje gaan nu geboorte kaartjes afmaken.

8. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Xena: Jeetje wat lijkt me dat onwerkelijk zeg, geniet maar lekker van jullie prachtige knul!

9. gimena

gimena Niet meer actief

fijne avond allemaal.
    ik ga even film kijken met een glas wijn erbij!
    even prosten op onze dochter Sophie.
    dat ze groot en gezond en oud mag worden!

10. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeiemorgen!

dees: het is idd rustig geweest zeg ik denk ik heb heel wat bij te lezen... niet dus..

gimena: ja nu mag het weer ;) hoplelijk gaat t beter met dr

hier: ik heb zon ontzettend veel pijn aan de onderkant het was net niet meer te houden in bed....hopelijk gaat t snel weg maar dat zal wel niet.. durf straks bijna geen boodschappen te doen :S

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

xena was een prachtig ventje en een snelle bevalling :)
    ik wil ook :)

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen dames!

Was rustig gisteravond zeg!
    Hier k*t geslapen.. werd tig keer wakker.. om 3uur de pup maar naar buiten gedaan, was toch wakker, en net om half 9 nog een keer.. alles nog droog gelukkig.. plast netjes buiten.. houden zo haha.. zal zo mn album ff updaten.

@Chiquita: Bah zeg, irri is dat he? Succes met boodschappen doen;) gaat vast goed komen:)

13. gimena

gimena Niet meer actief

nou dat wijn drinken was geen lolletje vondt ik.
    ik had gewoon nog het gevoel dat ik zwanger was en dat dit fout aan voelde als ik een slok nam.
    echt vreemd!
    dus heb de glas wijn weg gedaan.
    kwart voor 10 bel ik het ziekenhuis was haar bili nu is! ik hoop dat het is gedaalt

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @gimena:eerste wat ik drink na de bevalling is een glas wijn haha. zo wat heb ik dat gemist.. lijkt me raar haha...
    hopen dat het gedaald is en snel naar huis mag... verder is alles goed maar dr toch?

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    foto album geupdate!

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

roeltje lief hoor!!!

ginema al gebelt? hopelijk mag de kleine meid mee naar huis! krijg je dan nog kraamzorg?

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Goeiemorgen!!
    @roeltje: wat onzettend schattig!! Ik zat me nog af te vragen hoe de andere hond zou reageren, maar dat zit helemaal goed dus! Wat een geweldige foto’s in je album!! Is je mannetje al thuis?
    @Xenas: oh wat bizar snel he?? Wauw, geef mijn zo’n bevallling! (of is het niet aan te raden?) Wat een moppie is Timo, lekkere bolle toet!
    @Gimena: hopelijk mag sophie snel naar huis!
    @hier: even ontbeten, zo boodschappen doen en vanmiddag naar een vriendinnetje die haar verjaardag viert! Ze wordt 30, allemaal meiden bij elkaar met als thema ‘sex and the city!’. Jammer dat ik die lekkere cocktails niet mag drinken…

18. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @Xenas: ohh, wat een schatje! en wat een bevalling zeg, ik denk dat het van mij wel iets langer mag duren (niet te lang) ik zou echt niet weten wat me overkomt:$

@roeltje: wat een schattige foto's van je hondjes. Is je mannetje al weer thuis??

@Gimena: fijn dat Sophie goed drinkt, ik hoop dat je inmiddels goed nieuws hebt gehad:)

Haha, ik heb vannacht gedroomt dat ik maandag 30 nov ga bevallen. de plaats was alleen een beetje vreemd, het was namelijk in de kantine van mn middelbare school en al mn klasgenoten van toen waren erbij:( ook mn verloskundige was erbij en omdat daar geen bed was haalde ze zo even hup een bed uit kofferbak;)
    Wat een mens al niet kan dromen he:D

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    haha psje, wat een bizarre droom! Fijn dat je er dan alles bijhaalt he?

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Dees. bij jou al meer gerommel?

Deel Deze Pagina