December 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by fempje, Mar 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    @Suus; Mooie meid, gefeliciteerd. Ben ook benieuwd naar je bevallingsverhaal!

@Gimena; Hoop dat je kleintje snel mee naar huis mag!

Hier is nu echt bijna alles klaar. Nog even een waterdichte molton op bed en bed op pootjes. Ook nog de ziekenhuistas klaarmaken en dan is t allemaal klaar.

2. gimena

gimena Niet meer actief

dank je wel voor jullie reacties :D
    we zijn er net terug van het ziekenhuis.
    60cc was zo op.
    en ze heeft heerlijk gebadderd.
    we hebben een leuke foto gekregen van de zusters daar.
    aan heel het laten en doen zien we dat het heel goed met haar gaat!
    ik heb er vertrouwen in dat ze naar huis mag :D
    ik ben nu ZO happie!!!

@ suus wat een mooie meid zeg!!!truitje van holland glorie is super leuk!!

3. gimena

gimena Niet meer actief

spanned schat!!
    idd slim om je zh tas in te pakken!
    echt rustig aan doen he;)
    xxx

4. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Heb je je pup inmiddels opgehaald en je man ook..hihi. Wie moet je nou knuffelen?? Oh wat een lieve foto…

Dees
    Rot voor je dat het toch geen vruchtwater bleek. Maar het kan natuurlijk nog steeds ieder moment gebeuren. Je hoeft niet perse tot de 41 of 42 weken te lopen…
    Bij die Vlos ging ik denk ik ook niet ,meer terug. Je moet er wel blind op kunnen vertrouwen vind ik.

Roeltje
    Weet je zeker dat ze in het ziekenhuis niet in het weekend inleiden? Hier doen ze dat nl gewoon wel. Mijn kamergenote is vandaag op afspraak ingeleid… Leuke naam trouwens, Storm.

Xenas
    Van harte met jullie kleine Timo. Een flinke knul zo te zien. Geniet ervan en we horen de details graag van je (en een foto natuurlijk). Foto gezien, wat een lekkere bolle wangen!

Dees
    Wat naar van je opa zeg. En wat zielig voor je oma ook. Lijkt me zo moeilijk om degene met wie je al zolang samen bent te zien veranderen… Hoop wel dat je oma een beetje meer rust heeft zo.

Suus
    Prachtig stukje Hollands vakwerk hoor. Wat een lief koppie.

ZH
    Nee, voelde me echt helemaal afgesloten van de buitenwereld. Het was ook heel raar dat ik niet eens meer even naar huis mocht om spulletjes op te halen. En ik mis mijn katten zo vreselijk…erge he?

Ze hebben mij besloten te houden vanwege het zgn bandgevoel. Ik vertelde de gyn dat ik snachts pijn had gehad aan de bovenkant van mijn maag en dat dat een stuk uitstraalde richting lever. Verder veel misselijk en de bloeddruk weer aan de hoge kant. Op die symptomen wilde ze toch dat ik opnieuw even bloed liet prikken en urine liet testen en een half uurtje aan de CTG ging.

En dus een paar uur later kwam ze me vertellen dat ik niet meer naar huis mocht en dat ik zou blijven tot aan de geboorte van de kleine. *shock*

Waarschijnlijk bepalen ze morgen of maandag (lang leve de 24 uurs gyn’s) wanneer ze me gaan inleiden, maar ze lieten blijken dat het waarschijnlijk volgende week al is, dus nog voor de 37 weken. Zo komt het wel heel erg dichtbij……begin stiekem wel een beetje bang te worden nu…

5. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

Aug 28, 2008
    1,902
    0
    0
    Brielle
    @Gimena: Ik hoop zo voor je dat je haar morgen mee naar huis mag nemen, zeker nu ze het zo goed doet :)
    Ik vind Sophie echt een mooie meid :D

@Collo: Wat fijn dat je nu internet heb zeg, kan je toch nog af en toe lekker op het forum :)
    Afleiding zou nu wel fijn zijn denk ik ;)

@Suus: Ook jij al zo'n prachtmeid zeg, vind het echt super!
    Ongelovelijk dat de rest van de decembermamas ook bijna aan de beurt zijn..

@Chiquita: Ik zou idd toch maar die tas eens echt inpakken en dan vooral lekker rustig aan doen..
    Ik hoop dat het straks weer rustig word bij je, in elk geval even tot week 37 ;)

@Roeltje: Wat een geweldig leuke pup zeg :D
    Ik hoop dat je mannetje snel weer thuis komt..

@Doortje: Jeetje zeg, lijkt me idd een hele onderneming met dit weer..

Hier: Nog steeds alles heel rustig, ben nu haast wel zeker dat ik overtijd ga..
    Vanavond neemt ventje me mee uit eten, dus dat maakt weer een hoop goed :)
    Verder mag er van mij nu weleens iets gaan gebeuren hier..

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    DAMES IK BEN WEER MAMA!!

Inmiddels ben ik vrijdagochtend om 9.55 bevallen van een kerngezond jongetje genaamd DANI

Hij woog gisteren bij de geboorte 3460 gram.

Helaas is hij wel in het ziekenhuis geboren ipv in het kraamhotel omdat ik belachelijk veel bloed verloor.

Hij en ik maken het helemaal goed!
    Ik kom snel met een verhaal en foto's :D

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

Gefelciteerd met jullie zoon!!!

lekker genieten! en wij wachten met smart op spam!

8. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

Aug 28, 2008
    1,902
    0
    0
    Brielle
    Dretjuh en Dretjuhman gefeliciteerd met jullie zoon Dani!!! :D :D

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    @ dretjuh: gefeliciteerd!!!!!! Geniet er lekker van en horen graag alles snel!

@ collo: volgende week al? *slik* kan me voorstellen dat je ff schrikt! je stelt je in op je uitgerekende datum en ineens is het toch een kleine 3-4 weken eerder!!
    Hopelijk verveel je je niet al te veel!

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    4,372
    0
    0
    Eindhoven
    ik ben der weg van! gaan straks uit eten dus ga nog f snel tukken en tutten!

11. patrien

patrien Niet meer actief

Dretjuh: Gefeliciteerd met Dani (leuke naam overigens). jammer dat het niet helemaal is gelopen zoals jullie gepland hadden (zkh ipv kraamhotel) maar gezondheid gaat boven alles toch.
    geniet ervan.

goh het lijkt wel of iedereen hier ineens gaat bevallen.
    nu gaat het wel heel snel met al die beebjes en het is nog geeneens december.

hier: ik heb nog steeds geen beslissing gemaakt wat betreft de kapper. zal mijn mannetje eens vragen wat hij ervan denkt.
    anders ga ik denk ik dinsdag maar (stijn is dat op de creche dus kan ik het er lekker van nemen).

vanavond lekker naar een vriendin op kraamvisite. ze is vorige week bevallen (o, een beebje van een week oud> geweldig, zwijmel,zwijmel). had al met haar afgesproken omdat we maar 3 weken schelen dat we snel op kraamvisite komen.
    heb er zin in.

12. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dretjhuh
    Van harte met je zoon. Hoop dat de bevalling ondanks het bloedverlies toch een beetje redelijk is gegaan. Kom je snel een foto spammen?

Uit-eters
    Geniet ervan dames, ik ben jaloers. Net hele taaie gekookte aardappelen gegeten... Over een kwartiertje weer bezoekuur, dus weer een beetje afleiding... En als het nog niet duidelijk was, dan weet ik het echt zeker nu. IK HEB DE ALLERLIEFSTE MAN VAN DE HELE WERELD....hij is zo lief voor me. Zelfs de gynaecoloog vond hem echt superlief voor me...ik ben blij met hem...

13. gimena

gimena Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie zoontje Dani!!!:D
    hopelijk gaat het ook goed met jou ivm het bloed verlies!
    en ik kan niet wachten op de foto,s van jullie zoontje!
    veel liefs names mijn en me vriend!

14. gimena

gimena Niet meer actief

dank je wel :D hopelijk mochen we ook snel ook foto,s van jullie kindje zien:).
    verders alles goed met jou? xxx

15. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    3,422
    0
    0
    Brabant
    Dretjuh; gefeliciteerd met de geboorte van Dani! Leuke naam!
    Fijn dat alles zo goed gaat, ondanks de gewijzigde plannen... Ik zou ook naar de meiboom gaan, maar besloot vervolgens (toen ik al bezig was) thuis te blijven en ben ook uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen! Mijn verhaal volgt ook nog snel!

@gimena; jullie hebben ook een mooie meid, heb net ff in je album gespiekt! Fijn dat jullie nu thuis zijn!

@eters; smakelijk!

Ik ben benieuwd wie er nu aan de beurt is?! Collo?! spannend!!!

16. gimena

gimena Niet meer actief

@suus..,ik en me partner zijn wel thuis aleen Sophie nog niet :(

17. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    3,422
    0
    0
    Brabant
    owwww, sorry meid! Dat had ik dan verkeerd gelezen... Dacht dat ze vandaag mee mocht... hmmm...Balen! Ik duim voor jullie dat ze snel weer mee mag!

18. gimena

gimena Niet meer actief

maakt niet uit hoor.
    kan gebeuren dat je erover heen leest of het verkeerd begrijpt:)
    meschien morge hangt er vanff hoe ze het blijft doen! :D

ik ga er weer vandoor even sophie der fles geven :D
    fijne avond allemaal!!:)

19. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Dretjuh, gefeliciteerd met jullie zoon!!

Hier alles rustig, vriendin is vandaag wel bevallen van een zoontje (op mijn uitgerekende datum ;)) , maar ze liep al bijna 42 weken en zou anders maandag ingeleid zijn...

Ik ben waarschijnlijk de eerste van het dec forum die overtijd gaat, aangezien het onwaarschijnlijk is dat ik binnen nu en 3 uur ga bevallen..

Ben er morgen weer met reacties, nu even tijd voor mezelf...

20. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Moontje
    Echt super rot voor je dat het weer allemaal zo op zich laat wachten. Hoop dat het alsnog allemaal snel in gang gezet gaat worden bij jou.

Share This Page