December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hello dames!

Zo ineens kreeg ik telefoon van manlief dat ie bijna wegging, kwartier later belde hij dat ik van huis kon haha.. Zitten lekker samen op de bank.. Ook names manlief iedereen gefeliciteerd:)

Dretjuh en Dretjuhman: GEFELICITEERD met de kleine!!!!!!!!! Super!!!

De rest alweer vergeten sorry!!!!!!

Heb nog steeds het idee dat ik eerder ga bevallen.. krijg er de kriebels van haha..

2. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Wordt 12-12 ingeleid als het er dan nog niet is, eerder is geen optie vind de gyn en vk.... :( Zelf denk ik dat het een paar dagen voor die tijd begint.
    Heb vandaag samen met mijn man besloten om me niet te laten strippen. (Dit zouden ze evt pas met 41+2 doen), omdat de vorige bevalling zo lang geduurd heeft en het mede daardoor kwam en mijn man er bijna een trauma aan overgehouden heeft. (nasleep bevalling).

Roeltje, fijn dat je mannetje weer thuis is.. Nu kun je met een gerust hart gaan rommelen ;)

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goede avond allemaal:)

Hoe is het met jullie? Ga zo weer even terug lezen, Volgens mij 10 pagina's te gaan.

Gisteren heel erg overstuur geweest, maar wel eindelijk een keer waar mn ventje bij was. Ik krop het altijd op en wil het niet laten merken. Ook omdat hij het zelf ook druk heeft en dan voel ik me weer schuldig. Maar misschien was het wel even goed. Hij schrok er wel van en vroeg of het door de hormonen kwam. Haha mannen! Ik zei dat ik het normaal niet zou uiten en dat het misschien wel door de hormonen komt dat ik het nu laat zien.

Vanmiddag kwam mn moeder even en toen was ik weer helemaal overstuur. Gewoon omdat alles mis lijkt te gaan en ik zo graag samen zou willen toeleven naar het moment dat de kleine komt. Gewoon even samen rust. Het kan maar zo zijn dat hij er over een week al is en dan zitten we nog helemaal onder de stress. Ben zo bang dat we er dan niet van kunnen genieten ofzo. Dat ik het niet kan...

Even kijken of ik nog iets positiefs kan melden om mee te eindigen, anders voel ik me weer zo'n zeur:).

We hebben gisteren oliebollen gekocht, mjammie! Had ik al heel lang niet meer gegeten! Vorig jaar ook niet, want toen was ik ziekies met oud en nieuw!

Ohja, gisteren avond nog heel even naar de stad geweest voor een hoeslakentje voor de kinderwagen. Om 21:00 zaten we weer in de auto in de parkeergarage. Stonden we hopeloos vast daar. Maar dat leek niet zo gek, want iedereen was natuurlijk wezen shoppen voor sinterklaas! Bleek dat 1 van de eerste die wegging vast zat dus er ontstond een giga opstopping! Op een gegeven moment kreeg iedereen die het kaartje in dat apparaat deed te zien "Uw uitrijtijd is overschreden". Dus elke keer opnieuw bellen, want schijnbaar was het niet duidelijk dat dit zo door zou blijven gaan;). We hebben 46 minuten vast gezeten in de parkeergarage!!! Maarrrr, we hadden oliebollen:D

Nu jullie weer!

@Kinderwagen:

Ik kon dus nergens de handleiding vinden om de kinderwagen in te klappen. Had wel een plastic tasje gezien, maar op de een of andere manier dacht ik dat ie daar toch niet in zou zitten. Na het zoeken op internet, toch nog verder gaan zoeken omdat ik het niet kon hebben dat ik dat boekje kwijt was. Ongeveer een uur gezocht en toen toch maar in dat plastic tasje gekeken...Nou jullie raden het al...:)...Daar zat ie dus toch in:D:p. Dus het is ondertussen gelukt hihi.

@Roeltje:

Owwwwww, ik ben verliefd!!! Wat een dotje. Wat een lief klein frutseltje! Ik wil ook!!! Zijn zulke mooie hondjes:)

Lief dat je hondjes meteen al bij elkaar liggen! Geeft zeker wel een goed gevoel dat ze nu al bij elkaar liggen:)

@Xenas:

Wow! Dat noem ik nog eens een mega verrassing! Je krijgt dan amper de tijd om het allemaal te beseffen lijkt me!

Jaaaaaaaaaa een foto:) Wat een lief mannetje! Lekker bol toetje:)

@Gimena:

Fijn hoor dat het goed gaat met jullie meisje!

@Suuskebab:

Wat een lief meisje:). Ligt er lekker ontspannen bij!

En die foto met dat hondje erbij...echt lieffffffff:D

@Collo:

Tjee, lijkt me wel even schrikken allemaal. Eerst blijkt dat je moet blijven en dan ineens gaan ze je kindje misschien al over een week halen! Spannend hoor. Hoop voor je dat je het allemaal een beetje trekt. Hou je taai!

@Dretjuh:

Whaaaa gefeliciteerd met je kleine boefje!!!! Het gaat ineens heel hard hier!!! Geniet ervan!

@Moontjemoon:

Dus jij zou eigenlijk november mama zijn??? Hoop voor je dat je niet al te ver overtijd gaat!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @dretjuh; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Dani!!!

5. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Dretjuh en Dretjuhman: GEFELICITEERD met de kleine!

ik ben gister avond mijn slijmprop verloren! Ja kan nog wel een paar weken duren maar met al die voor weeen hoop en denk ik stiekem dat het niet heeel lang meer duurt, kan ook gewoon niet meer wachten!

6. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Ben als dec mama begonnen, maar ze hebben de datum met de echo aangepast ;)

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @moontjemoon:

ooooh vandaar;)

@Manoe:

Oehhh spannend! Probeer je er niet teveel aan vast te houden, want je leest echt overal dat je niks kan afleiden aan voorweeen en de slijmprop! Anders wordt het nog zo lang wachten voor je;) Naar ik zal voor je duimen dat je boef snel komt!:D

8. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ lotte je hebt helemaal gelijk, kan nog lang duren maar lief dat je mee duimt :D

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Manoe:

Heb het bijv. gezien aan het zusje van mn schoonzus. Die had allemaal voortekenen en is 12 dagen overtijd bevallen. Ze was het na 1 dag overtijd al helemaal zat en werd serieus bijna gek haha. Ze zat elke sec. op de klok te bekijken.

Zou zo vervelend voor je zijn als jij dat straks ook hebt. Al lijkt het me moeilijk om dat gevoel nu nog tegen te houden;) Dus daarom maar hard duimen dat je boefje zich eerder laat zien:D

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hallo allemaal!

Oeh las dat iemand de slijmprop verloren is *sorry zw.schapdementie word met de dag erger....* Hier een klein stukje ervan geloof ik.. was m vast niet helemaal, was nog geen centimeter lang haha...wel constant buikpijn met vlagen, niet echt voorweeen, ook niet echt pijnlijk.. Over 10 minuten mag het officieel gebeuren.... DE 37 weken grens!!!!Joehoe!!!

@Pup: Ja hij is lief!!! Ligt nu samen met onze andere hond bij manlief op de bank te slapen.. Iemand vroeg hoe hij heette: Pup heet Storm en onze 'oudere' hond heet Mofo *don't ask*;)

@Lotte: He getsie, het houd niet op he bij jullie.. Pff, kan me voorstellen dat je je moedeloos begint te voelen, lucht wel op denk ik? Even uithuilen... Hou je taai meisje!!

@Manlief: Hij gaat maandag alweer weg voor een week :( Bah...
    Nouja niet teveel aan denken, hebben morgen de hele dag samen! :D:D Nu al zin in..

Rest weet ik niet meer.. solly!!!

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    *geboorte-inbraak*

Gisterenochtend is onze mooie dochter Maura geboren!

´s nachts rond 02:15 bleek een onschuldig nachtplasje gebroken vliezen en de slijmprop te zijn. Binnen no-time werd het chaos. Niks weeën met een begin en een einde alleen maar vreselijke rugpijn die meer continue was dan wat anders. Al snel gebeld, de verloskundige kwam er aan. Zo fijn, iemand die weet wat te doen, dat alleen is dan al zo heerlijk. Ik was behoorlijk van slag, paniekerig en begreep absoluut niet wat me overkwam. Ze was zo rustig, nam de tijd en gaf me het idee dat het helemaal goed zou komen. Op ons gemakje naar boven gegaan voorde controle (traptree voor traptree). En toen kwam het, 8 cm ontsluiting. Er is een taxi gebeld, er zijn (blijkbaar spullen gepakt) en ik 3 trappen af naar buiten, compleet lak aan pyama en sloffen. Ik denk dat we rond vijven naar het ziekenhuis gingen en ik mocht meteen persen. Na een uur schoot het niet voldoende op. De weeen waren te kort en kwamen veel te snel op elkaar. Overgedragen aan de gyn en aan een infuus gelegd de weeen wat langer en intenser te maken. Drie oneindige kwartieren de persweeen opgevangen. Eindelijk mocht ik verder en binnen 20 minuten was daar onze mooie Maura, puntgaaf, prachtig en gezond :). 07:52, oftewel acht voor acht had ik haar in mijn armen.

Een erg heftige maar goede bevalling!

12. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Moon: Hier juist omgedraaid, ik ben als novembermama gestart en na de echo op 3 december gezet..
    Was eerst 29 november, dus morgen is voor mijn gevoel toch wel een speciale dag ;)

@Riti en Ritiman: Gefeliciteerd met jullie dochter!!! :D :D

Sorry even weinig reactie, mijn darmen zijn overactief en ik ren de hele tijd naar de wc..
    Verder voelt het alsof de beeb zich eruit probeerd te duwen, maar nog niet doorheeft dat er eerst weeen moeten komen.
    Ik zit dus niet lekker en loop dus steeds door het huis, slapen lijkt me nu ook niet echt een optie ;)

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

RiTi gefelciteerd met jullie dochter!!!

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier een beetje wakker en de slaap niet kunnen vatten... zo maar weer eens proberen denk ik :)

15. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    RITI GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER MAURA!!!!

DRETJUH GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE DANI!!

geniet alle 2 van jullie mooie beebs en de kraamtijd!! ik ben erg benieuwd naar fotos van jullie kleintjes!

sorry de rest niet echt gelezen... ben gebroken.. heb weer niet goed kunne slapen.. gister rommelde het zo erg dta mn vader toch even het zh had gebeld.. even langs geweest voor check... toch weer meer ontsluiting erbij.. pff heb nu min of meer bed rust maar in bed liggen wordt ik ook niet beter... dan doet t zo pijn aan de bekken.. :( nouja ik ga in iedergaval niet meer zo intensief schoonmaken!
    sorry voor mijn ego berichtje

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Van harte met je dochter. Ook al zo plotseling gekomen! Geniet ervan en plaats snel een foto...

Saskia
    Klinkt alsof het bij jou ook een beetje aan het rommelen is...

17. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Geboorte inbraak vanacht is onze mooie dochter tuana geboren na een heftige bevalling van 3 uur en 30 minuten!

18. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Jeetje, wat een drukke 2 nachten!

Dretjuh, gefeliciteerd met jullie zoon Dani!

Riti, gefeliciteerd met jullie dochter Maura!

Cindybaby, jullie ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tuana!

Ik wens jullie alle drie (incl aanhang) een mooie roze/blauwe wolk toe! Geniet ervan!

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Nog meer babynieuws van Saskia:

*3 uur vliezen gebroken, zware bevalling met vacuumpomp en subtotaal rubtuur. Een dochter Lana, wel armpje gebroken. Grt Saskia*

Ondacks de zware bevalling en het gebroken armpje Van Harte gefeliciteerd met je dochter Saskia en een prachtige naam. Veel beterschap voor jullie beide...

20. patrien

patrien Niet meer actief

Riti: GEFELICITEERD met Maura. geniet ervan.
    Cindybaby: jullie ook GEFELICITEERD met Tuana en ook voor jullie geniet ervan.

tjee 2 op een nacht. het gaat rap hier.

Deel Deze Pagina