Saskia: GEFELICITEERD met Lana. geniet er ook van. tjonge zo kan ik het toch niet meer bijhouden. elke keer als ik hier kom zijn er een x aantal bevallen. als ik iemand vergeten ben sorry maar het gaat zo snel...
Buddy nieuws!!!!!!!!! Saskia1982!!!!!!!!!!!!! 3 uur vliezen gebroken, zware bevalling met vacuumpomp en subtotaal ruptuur. Een dochter Lana, wel gebroken armpje groetjes Saskia. Einde buddy nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jehheee geweldig Saskia Van harte gefeliciteerd. Wij wachten natuurlijk met smart of foto's. Hoop dat jullie na deze zware bevalling nu lekker kunnen genieten van jullie Lana (Prachtige naam!!!!)
Zo, de baby's vliegen je nu om de oren!! Dretjuh, gefeliciteerd met de geboorte van Dani, leuke naam!! Riti, gefeliciteerd met de geboorte van Maura. Klinkt heftig allemaal maar het is achter de rug, nu genieten!! Cindybaby38, gefeliciteerd met de geboorte van Tuana! @ Suus, wat is ze lief!!! Echt superleuke foto's. @ Collo, je bent weer online! Wat moet je anders hele dagen.. Wel goed hoor dat ze je nu goed in de gaten kunnen houden, HELLP schijnt echt vreselijk te zijn. En misschien volgende week al........spannend!! @ Saskia, klinkt als serieus, vandaag babynieuws?? @ Roeltje, jeeeeh je mannetje weer thuis. Genietse saampies. (nog even??) @ Gimena, wat komen er toch steeds schattige foto's voorbij! Hopelijk mogen jullie ze vandaag lekker mee naar huis nemen. @ Chiquita, wat vervelend dat het zo onrustig is bij je. Rustig aan doen valt vast ook niet mee met twee kids. Sterkte meid. @ Moontjemoon. Bah overtijd, echt niet leuk!! Maar het kan zomaar ineens beginnen...... Houd moed!! @ Lotte, geef je er een beetje aan over meis. Het zal misschien niet helemaal af een ideaal zijn maar er is vast een bedje voor jullie kindje en twee ouders die nu al superveel van hem houden dus wat kan hij zich nog meer wensen.... Nog maar eens een dikke vette virtuele knuf van hier.....** KNUFFFF ** Hebbie em?? Pffft lekker druk weekend hier hoor... Vrijdag eindelijk Julia's bed binnen gekregen dus die is nu van de babykamer af en kan ik daar gaan opknappen. (hoeft niet zo veel te gebeuren hoor) Gister Sinterklaasfeest op mijn werk gehad was erg leuk om iedereen weer even te zien en gisteravond bij mijn ouders gegeten. Julia is daar gebleven vannacht dus kon ik weer eens heerlijk uitslapen. Ben nu dan ook helemaal fit en dat komt goed uit want vanmiddag komen er 6 vrienden met 6 kinderen (in de leeftijd 2.5 tot 7 ) dus ik heb wel wat energie nodig vandaag.....Wel gezellig. Doei meiden, fijne dag vandaag!!!!
Buddynieuws van Saskia: Ze moeten nog een week in het zieknhuis blijven.... Hoop dat ze ook daar kunnen genieten van hun dochtjertje Lana. Wat een baby's GEFELICITEERD RITI met Maura en Cindybaby met Tuana Ik hoop snel foto's te zien?!! Hier gaat het nog steeds heerlijk rustig. Heb nergens last van en ben vandaag wel 37 weken !!!!! Vriendje heeft net ontbijt op bed gebracht om het te vieren Jeehee!!! Vandaag lekker niksen. Nou meiden dan gaat het toch nog erg snel he hahahaha
Saskia van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lana!!! Poeh klinkt als een wel heel pittige bevalling zeg, hopelijk knappen jullie beiden snel op!!
Whaaaaaaa het gaat wel errug hard hier!!! Gefeliciteerd Riti en man! Okee nu ik... *Buddynieuws Saskia1982* Om 3uur vannacht vliezen gebroken, zware bevalling met vacuumpomp en subtotaal ruptuur. Een dochter, Lana, wel gebroken armpje, grt Saksia *Einde buddynieuws* GEFELICITEERD!!!
Dit schreef saksia gisteren!!! Het helpt!!!!! "Hier: Nog steeds alles heel rustig, ben nu haast wel zeker dat ik overtijd ga.. Vanavond neemt ventje me mee uit eten, dus dat maakt weer een hoop goed Verder mag er van mij nu weleens iets gaan gebeuren hier.." __________________
Kom op mensen: Allemaal doemdenken dat we overtid gaan lopen en dan is je beeb er in no-time (uitzonderingen daargelaten Moontje...). En ja, ik zal hier meer dan de meesten online zijn denk ik bij gebrek aan een andere dagbesteding. Voel me verder prima, nergens last van, maar ik weet dat dat snel kan veranderen. Hoop zo dat ik vandaag te horen krijg hoe en wat ze en vooral wanneer ze het van plan zijn. Begin echt een beetje bang te worden. Hoop maar dat ik een gynaecoloog tref die me een beetje gerust kan stellen...
riti, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! cindybaby, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! saskia, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Jammer dat je nog een weekje in het zkh moet blijven, maar geniet er lekker van!! chiquita, hoop dat je een beetje rust kunt houden. Ik ben er al voor gewaarschuwd door de vk aangezien de eerste ook zo laat geboren is. Gisteren wel even een baaldag gehad, maar heb me weer herpakt en geniet nu lekker van mijn dochter en mannetje tot het gezin uitgebreid wordt... Krijgen dadelijk weer bezoek, zal me benieuwen of er weer beeb nieuws is vanavond. (Al worden de meeste 's nachts of 's morgens geboren). Tot vanavond! (40+1)
Goedemorgen Dames!! Wat een nieuws zeg....jullie hebben allemaal niet stil gezeten @Riti; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Maura!! @Cindy; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Tuana!! @Saskia; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lana!!! @moontje; Ik ga je denk ik ook opvolgen met overtijd lopen. Hier alles ook nog steeds rustig! Geniet van je bezoek zo straks. @Chiquita; Ik hoop voor je dat het bij jou ook niet zo lang meer gaat duren. We wachten rustig af.
Goeiemorgen! @collo: spannend meid! Je bent daar in goede handen. Kan me voorstellen dat je thuis mist! Ahhh, fijn zon lieve man! @saskia: je weet het he? Het kan zomaar ineens gebeuren! J Hoe was het uiteten? Oooooh, nouja zie je wel??? Gefeliciteerd met Lana. Pfff klinkt heftig meid, maar ze is er!! @dretjuh: whaaaaa! Gefeliciteerd met Dani! Ben erg benieuwd naar de fotos! @joyce: ook lekker uiteten geweest? @toontje: hoe washet bij je vriendin? Lieve beeb? @roeltje: jeeeeh, mannetje thuis! Hoe vindt hij de pup en de naam? Oh, hij gaat maandag weer weg? Geniet er dan maar dubbel van! @Lotte: goed om te lezen dat je het er uit hebt gegooid! Is veel beter dan opkroppen! Hoe is het met je mannetje? @Manoe: spannend voor jou!! ZEG, VRAAG ME IN 1X AF: WAAR IS CHICKEN??? OOK STIEKEM AAN HET BEVALLEN??? @riti: whaaaaa! Jij oook??!! Gefeliciteerd met Maura! Heftige bevalling, maar vast dubbel en dwars waard. @chiquita: he bah, vervelend meid! @cindybaby: ik ben in shock!! De vierdeop rij! Gefeliciteerd met Tuana! @meloen: heerlijk uitgeslapen dus? Veel plezier vandaag! @moontjemoon: jij mag de volgende zijn hoor! @hier: geweldig feestje gehad gister! Enorm gelachen om alle schunnige spelletjes en kadootjes! Achja, hoort erbij als je 30 wordt J Vannacht heel onrustig geslapen, over de bevalling gedroomd. Ook constant het idée dat ik de enveloppen moet schrijven, dus dat ga ik maar eens doen! Ojaaaa, vandaag 37 weken!! Vind dat wel weer een mijlpaal!
RIti en Ritiman: Gefeliciteerd met jullie dochter Maura! Cindybaby en Cindybabyman: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Tuana Saskia en Saskiaman: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lana Tjonnge gaat wel erg hard zo.. Heb nu ook maar in gedachte dat ik overtijd ga haha. bij iedereen helpt het haha.. VANDAAG 37 WEKEN!!!! Zo raar, het is alsof er een last van mn schouders afvalt.. vanaf vandaag geen vroeggeboorte meer Officieel mag het gaan gebeuren Hier echt ruk geslapen.. heb tot 2uur wakker gelegen, sliep ik eindelijk, kwamen er jongelui voor het huis langs en die geven even een beste tik op de ruiten.. Nou, daar lag ik weer wakker te wezen ik naar beneden, manlief lag nog niet in bed en die was zich ook dood geschrokken, honden wakker.. errug fijn.............half 7 er maar uit *was alweer wakker* om de pup naar buiten te brengen.. Hij doet het goed, houd het de hele nacht droog Zo blij..... vanmiddag krijgen we nog visite en dat is het voor vandaag.. krijg vandaag koffertje te leen voor ziekenhuis, tas was niet zo'n succes haha, dan kan alles erin
Ha goedemorgen Doortje! Nu je het zegt, Chicken al even niet gezien......Nog geen buddynieuws denk ik? haha, ook al de 37 weken