December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nu jij en Moontjemoon nog:D dan ligt het redelijk op schema:)

@Moontjemoon: Misschien is ze...... aan het slapen?
    of gewoon bevallen al!! of bezig of of of...

TJa, kan van alles zijn, maar met 3x babynieuws vanmorgen sta ik nergens meer van te kijken hihi

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Nou idd, zal niet raar opkijken als er vandaag nog meer beeb-nieuws komt. Niet bij mezelf hoor....denk dat onze frummel lekker eigenwijs is :p

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha hier nog zo'n frummel haha.. die komt ook echt vandaag niet hoor..

4. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Jeetje meiden wat gaat het hard hier!

Riti, gefeliciteerd met jullie dochter Maura!

Cindybaby, jullie ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tuana!

En Saskia ook gefeliciteerd!!! Las gister nog dat je zelf dacht dat je de 29e was uitgerekend maar dat de VK je op 3 dec hebt gezet. En ja hoor!!! Dat speciale dagje voor jou en nu echt een hele speciale dag voor jullie :D Ik hoop dat je snel weer op de been bent en dat jullie snel naar huis mogen.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Jeetje het regent hier baby's!!!

Allemaal van harte gefeliciteerd!!! :)

Ik wil oohook :D

6. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @Dretjuh: Gefeliciteerd met jullie zoon Dani!!!!

@Riti: Gefeliciteerd met jullie dochter Maura!!!

@Cindybaby: Gefeliciteerd met jullie dochter Tuana!!!

@Saskia: Gefeliciteerd met jullie dochter Lana!!! Lees dat het erg heftig is geweest, hoop dat jullie snel opknappen. een week in het zkh is wel lang, maar je bent in goede handen.

Zo, jeetje zeg nog even en er blijft niemand over hier, kan ik in mn uppie gaan zitten kletsen. Hier namelijk alles nog heel rustig dus verwacht hier voorlopig geen beeb.

7. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @Dees: we hadden toch afgesproken dat jij de volgende was?? Laat je er weer 4 voorgaan:p

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    398
    83
    Gefeliciteerd aan alle dames die zijn bevallen!!

Ik zit ook in smart te wachten maar helaas heb ik er niks over te zeggen

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Whahaha, zit mn onderschrift van mn banner te lezen! :D

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Klopt, maar ukkie voelde zich denk ik een beetje gedwongen. Wacht nu denk ik op het juiste moment......pfff tja maar wanneer he ;)

11. Jeetje wat gaat het hard ineens!

@ Saskia, suuskebab, Riti, Dretjuh, Cindybaby allemaal gefeliciteerd met jullie kleine en geniet er van!!

@ Dees jij was toch laatst getrouwd? Nog gefeliciteerd (sorry ben beetje laat). Dat die kleine maar snel mag komen nu. Het wordt tijd :D

Is er ergens een lijstje met wie er allemaal zijn bevallen? Op de decembersite is het nog niet compleet toch?
    Ik ga nog even proberen terug te lezen :)

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Nou het gaat zeker hard als je bedenkt dat het nog niet eens december is...! Met een beetje mazzel gaat het bij mij ook nog een november kindje worden want ze zijn net komen vertellen dat ze me morgen in gaan leiden...

13. @ Riti jee wat een snelle bevalling! Al 8 centimeter binnen enkele uren! Wat moest je lang de persweeën nog opvangen.

@ Saskia bijzonder dat jullie beebje precies toch op 29 november is geboren :D dus jij had ook eerst last van je darmen.. hebben er toch veel lees ik telkens..

@ chiquita rustig aan dan maar, beebje kan beter nog eventjes blijven zitten, hoeveel ontsluiting heb je nu dan al?

@ Roeltje leuk die jongeren die je nachtrust verstoren.. en dan zal je zien dat je weer niet meer kan slapen :x

@ Gimena wat een mooie meid is Sophie :D gelukkig mag ze snel met jullie mee, lekker thuis genieten :)

@ Collo ben benieuwd wanneer je ingeleid wordt, wel goed dat ze je zo in de gaten houden.. bandgevoel is vaak niet goed..

@ Moontje hopelijk hoef je niet te lang meer te lopen zeg.

@ Lotte jeetje dat is balen dat vastzitten in de parkeergarage.. Hoe kan iemand nou weer vastzitten?? :( ook wel eens gehad omdat er file op de snelweg was toen. Gelukkig had je oliebollen.;)

@ Manoe spannend de slijmprop verloren ja ja het kan nog ff duren maar wie weet wel heel snel he :D

@ Suuskebab wat een schatje is die Maud ook, grappig dat oranje shirtje :p

14. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @collo, wat een goed nieuws meis! Geen dagen meer wachten dus! Heel veel succes morgen! Zet m op!

15. Collo wat spannend dat je weet dat je kindje morgen of overmorgen gaat komen.. wel snel al zeg.. ze willen dus echt geen risico lopen. Hopelijk komt ie dan op 30 november, zou ie dan nog de couveuse in moeten?

16. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

collo, zal onverwacht zijn, maar wel fijn dat ze geen risico willen lopen! Succes morgen!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Collo: Fijn dat jullie meer weten:) dus waarschijnlijk weer een november-baby.. Goed dat ze je zo in de gaten houden en geen risico nemen...

18. patrien

patrien Niet meer actief

collo: succes morgen en inderdaad misschien op de valreep nog een novemberbeeb maar misschien ook wel de eerste decemberbeeb.

19. gimena

gimena Niet meer actief

@Riti: Gefeliciteerd met jullie dochter Maura.
    @Cindybaby: Gefeliciteerd met jullie dochter Tuana.
    @Saskia: Gefeliciteerd met jullie dochter Lana.

@ hier : Sophie is vandaag naar huis gekomen :D
    wat ben ik blij zeg :D
    en ze is nu al gewoon een weekje oud.

20. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Gimena, lekker thuis met zijn allen!!! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina