@collo; Meid wat een nieuws zeg, morgen wordt je dus al ingeleid. Spannend zeg maar snap volkomen dat ze geen risico willen lopen. @Desiree; Wij zijn idd afgelopen maandag getrouwd, heel klein en bescheiden maar was een super ervaring. Nu idd wachten totdat de kleine zich aandiend. @Gimena; Goed nieuws dat Sophie mee naar huis mocht!! Geniet er lekker van thuis! Krijg je nog kraamhulp?
jah ik had 2 dagen erbij gekregen! dus heb kraamhulp tot de dinsdag. (heb zo veel in het zh geleerd dat ze nog niet zo veel kan doen.haha)
@collo: wauw, zet m op he! We denken aan je! Je kunt het! @gimena: fijn dat Sophie lekker thuis is. Nu kan het echte genieten beginnen!
@Gimena: Super dat ze eindelijk thuis is! Nu kan het genieten echt beginnen ach, kraamzorg die de boel nog een beetje uit handen neemt is ook wel lekker toch?
heb trouwens nog wel een vraagje *uhm ja alweer* Verlies je altijd je slijmprop? vroeg ik me ineens af
nee kun je ook pas met het vruchtwater verliezen of tijdens je bevalling verliezen, dus eigenlijk jah, maar niet altijd voordat je weeen/bevalling begint...
@ Gimena, wat heerlijk dat ze thuis is! Nu lekker genieten. Lekker nog joh de kraamhulp, laat je lekker verwennen!! @ Collo, heeeel veel succes morgen!! Hopelijk gaat het lekker snel. @ Roeltje, hoeft niet volgens mij hoor.. Pffft heerlijk bankhangen vanaaf. Ben volledig gesloopt door het gekkenhuis van vanmiddig en de ravage achteraf...Was wel erg gezellig.
hihi die liggen hier al klaar op de tafel @Doortje: Heb jij dat ook? Nu je op de 37 weken zit er een last van je schouders valt? Of spoor ik gewoon niet?
Hier enkele foto's van ons zoontje Dani : meer staan op mijn hyves (http://dretjuhchiqotic.hyves.nl) Iedereen die inmiddels bevallen is wil ik van harte feliciteren!! Geniet ervan. Zelf kom ik over een paar daagjes weer terug om alles na te lezen, nu ff geen puf voor die pc
@Dretjuh: Wat een lekker ding!!!! IK WIL OOK!!! *misschien hoort mn beeb dat?* Pff, hier de hele dag al steken achter mn schaambot.. jees wat doet dat pijn of ik nu stil zit, lig of loop maakt niet uit, pff, sorry moest er even uit
Ben ik weer even. Net de rekening van de advocaat gehad. Sjonge...Brief is van de 25e en ligt nu in onze brievenbus van de camping. Dat we binnen 14 dagen (nu dus nog 9 dagen) 632 euro moeten betalen. Ga morgen de advocaat bellen of het in termijn kan, want dat hebben we niet nu! Hoop dat het kan. Net of je dat even uit je mouw schudt zeg... @doortje: Vandaag gaat het wel met mn mannetje. Maar ja, dat is ook wel buitenkant denk ik. Hij ontkent soms ineens dat er wat is en wuift het dan weg, maar kan zo weer omslaan. Hoop echt dat hij morgen op zijn werk aangeeft dat het niet gaat zo...Ben heel benieuwd! Gefeliciteerd met je 37 weken! Fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad Gefeliciteerd! @Roeltje: Gefeliciteerd met je 37 weken! Heb jij ook dat het ineens veel verder voelt dan 36 weken? Had ik wel! Neem je zo veel mee naar het ziekenhuis dan dat je een koffer nodig hebt? @Psje: Nee hoor, blijven wij lekker saampjes over! Ik ga ook echt voorlopig niet bevallen. Hebben nog genoeg te doen hier, dus ik laat anderen voor gaan @Desiree: Denk dat diegene in de garage niet betaald had ofzo, of dat er storing was. Geen idee! Tijd ging nog best snel gelukkig haha. Komt zeker door de oliebollen @Collo: Morgen inleiden! Tjee, das snel! Gaan ze niet wachten tot 37 weken? Wel erg spannend dan zeg! Hopelijk gaat alles goed Succes alvast. @Gimena: Gefeliciteerd! Eindelijk je meisje thuis! Geniet ervan! @Roeltje: Als je op google zoekt op slijmprop dan lees je op meerdere sites dat lang niet iedereen de slijmprop van te voren verliest. Soms verlies je m in deeltjes en heb je het niet eens door, soms verlies je m helemaal en merk je het niet omdat je op de wc zit en soms verlies je m pas tijdens het bevallen. Je kan m al een paar weken van te voren verliezen en het zegt dus ook niks over wanneer je beebje komt. Als je zoveel steken hebt dan zal ie wel lekker met zn koppie aan het draaien zijn. Hier ook veel "last van"
@Doortje: Heb te vroeg gejuichd, hij staat weer op het punt van instorten. Dan gaat er weer iets mis en dan merk je weer dat het echt niet goed met m gaat. Ik zei al tegen hem dat hij bepaalde dingen maar gewoon even moet laten nu en alleen het aller belangrijkste moet doen. Zit nu echt op het puntje van mn stoel en maar hopen dat er niks mis gaat. vind het zo rot als hij zich zo voelt en er dan ook steeds dingen mis gaan. Ga nu afsluiten, tot morgen allemaal
@Riti; gefeliciteerd met jullie dochter! @cindybaby: gefeliciteerd met jullie dochter! @Saskia: gefeliciteerd met jullie dochter! (sorry; ik weet even niet meer welk meisje nu welke naam had! Maar d'r zijn een paar mooie en originele voorbij gekomen! ) @dretjuh: wauw, mooi menneke hoor! Kei leuk! @subtotaalruptuur; heb ik ook.... dubbele knip en dan nog scheuren... tja, shit happens! Ik zal morgen het hele verhaal op mijn gemakje typen (mits dan de hechtingen eruit zijn want ik kan amper zitten) en dan zet ik het snel hier neer! Tot morgen allemaal! En iedereen die vannacht aan de gang gaat: SUCCES!!!