Zo nog even snel voor het slapen gaan.. tenminste een poging toe dan.. nog ff peter de vries kijken. Vanavond ook nog 'geklust' en ananas op, en nu weet ik het niet meer hoor wat ik moet proberen om de bevalling op te wekken.. misschien probeer ik nog wonderolie, kan toch moeilijk naar de wc wie weet helpt het. @ Lotte jeetje wat een bedrag 632 euro hopelijk vinden ze het goed in gedeeltes betalen.. @ Roeltje die steken zijn vaak van het indalen.. doet zeer daar beneden.. hier al weken ook, steken bij mijn bmm enzo Slijmprop verliezen hoeft niet altijd van tevoren nee kan ook tijdens de bevalling, soms als je 'm een paar weken van tevoren verliest wordt ie ook weer automatisch opnieuw aangemaakt! @ Dretjuh wat een schatje zeg en leuke kleertjes hihi.. (die heb ik ook 8)) @ Gimena fijn dat Sophie nu bij jullie thuis is! En nog eventjes kraamzorg ook Nou ik hoop dat er vannacht weer wat bevallingen gaan beginnen go go ladies
Even snel, kwam even kijken of er alweer babynieuws was!!! @collo.. ik herken precies waarom jij bent pgenomen! Ik had met jesse ook met 36 weken pijn bij de buik.. hoge bloeddruk en eiwit in urine en werd ook opgenomen! Sterke meid! ze houden je daar goed in de gaten hoor! @dretjuh.. jeeeeeh gefeliciteerd meid! Leuke naam ook Dani! Zijn w gewoon op dezelfde dag bevallen! @suus.. had Maud al bewondert op jullie site! Wat een mooi meisje is het! Jeetje ook al een subtotaal.. kan me er totaal niks bij voorstellen.. denk ook niet dat ik dat wil Had nu (en ook bij Jesse) een klein schaafwondje! Kus voor jou meid! @riti.. jeeeh nog een 27-11 mama haha! wat een heftige bevalling! Gefeliciteerd met jullie dochter Maura! Wat een prachtige naam! @chiquita.. jeetje meid das schrikken..je beeb moet echt nog even blijven zitten! Kus! @cindybaby.. heee jij ook gefeliciteerd met jullie meisje Tuana! Mooie naam zeg! Is ook snel gegaan zeg! Gaat alles goed? @saskiaa.. jaaaa nog meer baby nieuws! WOw wat een heftige bevalling zeg! Laat jij je maar goed verwennen lieverd! En geniet van jullie dochter Lana!!! @gimena.. jahoee.. fijn dat Sophie mee naar huis mocht! Geniet ervan! @roeltje.. spannend bij jou zeg! Ik weet niet of dat erbij hoort hoor! Was je nou ook al je prop verloren? Wanneer is je mannetje er weer? En als je het niet vertrouwd dan bel je gewoon je vk he! @lotte.. wat vervelend meid dat het niet lekker gaat met je lief! Geef hem maar een extra dikke knuffel vanavond! En wat balen van die rekening zeg! hopelijk kan het in termijnen!
@Xenas: Ja van de week een stukje verloren, nog niet alles... rommelt hier alweer.. word er moedeloos van.. Laat het dan maar doorzetten...Zit nu weer op de bank met manlief, kon niet slapen van de voorweeen en rugpijn.. douchen helpt wel even, zakt weer af en na een uur begint het weer.... nu is het alweer half uurtje rustig dus zo met een kruik mn nest in.. mannetje gaat morgenvroeg weer weg voor een week zal ook wel meespelen denk ik... Nou mensen, welterusten! Ben benieuwd wie er gaat bevallen vannacht
Goodmorning ladies, @Dretjuh, wat een mooi kereltje is Dani! Geniet ervan! @Roeltje, misschien jijzelf al? Je bent zo aan t rommelen...ik duim voor je. Je bent nu 37 weken, dus mag het! @Desiree1986, ik heb van de week gelezen dat de kleine een hormoon aanmaakt wat de bevalling in gang zet.....dus of de ananas zijn werk doet?!?!?!? Ik hoop het voor je! @Lotte, jeetje meid, wat een klote tijd......deze tijd zou juist relaxed en genieten moeten zijn......ik hoop voor je dat de zon snel gaat schijnen! En voor je mannetje natuurlijk ook! Digi knuf!!!!! @Suus, ik heb even op de site gekeken van Maud....t is echt een poppetje! Heerlijk......ik wil ook!!!!!!!!!!!!! @meloen, ben je al een beetje bijgetankt? @moontjemoon, wat doe jij hier? Jij hoort te bevallen ...Sterkte met wachten meis!!!!!!!! @Xenas, Hoe vertederend zeg! Die foto's van Jesse en Timo......smelt smelt........ Waar is sneaky Chicken??? Nog steeds geen bericht........ Hier weer een druk weekend achter de rug...nog steeds geen 5 dec kado's in huis...alleen voor Max, maar niet voor mijn schoonouders........ik weet echt niet wat te kopen.......jullie suggesties? Ze zijn 67 en 65, hebben op Vlieland vakanties na geen gezamelijke hobby's hihi...Pa kijkt graag films en zit graag achter de pc...Ma werkt nog 37 uur per week!!!!!!!!! En is een enorme poets....hobby's heeft ze dus geen tijd voor lol.... Hier is verder alles nog rustig...had gisteren een off day...mijn mannetje was naar de loods, rommelen aan zijn oude VW Caddy pick up, die is ie aan t pimpen, dus verveelde mij hier een beetje....daarna was ik een beetje chago van t vervelen...normaal heb ik dat nooit, vermaak ik mij prima, maar nu zit je toch te hopen dat het begint . Vandaag moet ik om 16.30 met Max naar zwemles, mij een uur vermaken daar en weer naar huis....ik vind het maar niks...irritante tijden ook maar goed...leren zwemmen is wel belangrijk toch? Vandaag is mijn moeder jarig, ik heb al vanaf mijn 18e geen contact meer met haar, dus ik hoop dat de kleine vandaag ook maar besluit te blijven zitten......lijkt mij niks..... Mijn mannetje heeft al dagen koppijn, en trekt, wrijft en roept onze kleine meid er bijna uit ...spanningenshoofdpijn denk ik. Oja, vorige week nog de kinderwagen en cosi opgehaald. Wij hebben de mutsy rider next gekocht met een coffee color cosi...staat nu klaar in de woonkamer . Heb voor mijn mannetje nog een lief briefje geschreven wat ik hem na de bevalling zal geven.....ben benieuwd of ik het niet vergeet . Verder niet veel te melden dus......hihi..kom snel terug om te zien wie er vanacht geboren zijn!!!!!!!! Liefs, Wendy
Goedemorgen dames.. Nou hij zit nog pff, gelukkig is het rommelen vanacht rond 4uur gestopt, kon ik eindelijk slapen! nu ff ontbijten en dan over half uurtje manlief weer wegbrengen.. duik daarna lekker mn bed in haha.. @Poohbeer: Oeh, leuk kinderwagen en cosi! niet echt een fijne tijd dat zwemmen zeg! Daar zit de beeb ook nog dus...Pff, wachten duurt lang he?
@Roeltje, jeetje zeg tot 4 uur......en doorzetten ho maar...lekker! Ja het zijn rottijden, maar erger nog...het duurt maar 50 minuten, dus naar huis gaan (dorp ernaast) heeft geen nut...daarom moet je je maar ff vermaken...hihi... Wachten duurt zeker lang......ik ben ook wel klaar met poetsen moet ik zeggen, dus ja.....
@Poohbeer: Als ik nog meer ga schoonmaken in huis poets ik alle lak van de deuren en tafels haha.. hoef alleen maar te stofzuigen vandaag maarja, dat is ook geen dagtaak haha.. en met al dat gerommel wil ik ook niet uitgebreid gaan shoppen ofzo, stel dat......sta je in de hema, breken je vliezen haha.. zie het al voor me haha... Pff, 50 minuten is op zich niet zo lang maarja,, kan lang duren haha.. heeft ie bijna zn diploma al?
@Roeltje, op zich is 50 minuten niet lang, maar als je je moet vermaken met boodschappen toch weer wel hahaha..volgens mij zeik ik momenteel alles af hihi . Ja de lak zou er af vliegen......stofzuigen moet ik ook nog doen...bleh... Maar ik denk dat je met een maandverbandje best kunt gaan shoppen hoor! Thuis zitten wordt je toch ook gek van? Ik moet tussen de middag en uit school thuis zijn, dus is het toch al wat lastiger om uitgebreid te gaan shoppen...nu wilde ik straks naar babymax....zijn ze dicht vandaag ivm verbouwing....hihi...ze pesten me allemaal LOL
@Poohbeer: Oh, dat had ik laatst bij de Prenatal! Kom daar de eerste keer, was ik vergeten dat het maandag was, dus pas 's middags open gingen.. daarna ging ik de dag erna heen, waren ze wegens omstandigheden gesloten.. verdorie... balen joh! Tja, vermaken in het zwembad is ook niet mijn sterkste kant haha.. Tja je hebt op zich wel gelijk over het shoppen maar durf het niet aan haha.. zielig he... Kga zo mn mannetje maar wegbrengen Tot straks!!
@Roeltje, goed, tot straks! Wandelen (lees winkelen) is wel goed voor het zakken/op gang brengen heb ik weleens gehoord....hihi Ik heb net mijn kleine man gewekt....hij staat nu onder de douche...heerlijk zo'n slapend ventje wat dan ontwaakt..zo aandoenlijk ook al is ie al 8!
Goedemorgen, Wat zijn jullie alweer actief 's morgens vroeg Ik was hier vannacht ook nog even, kon niet in slaap vallen na een wc bezoekje... maar was niks te beleven. Verwacht wel beeb nieuws (niet van mezelf ), dus zal regelmatig even hier komen spieken
Goedemorgen dames, Na alle drukte hier op het forum lijkt het erop dat er vanacht geen beebs meer zijn geboren?! Hier gisteren een Kutdag gehad kon alleen maar janken echt heel vervelend. Misschien is er iemand die dit herkent: ruzie maken en je rot voelen maar je weet niet waarom?? Problemen maken van alles wat je tegen komt. Ineens had ik ook paniek, wat nou als ik nog niet klaar ben (terwijl alles hier in opperste staat van paraat heid is gebracht) Ik voel me erg schuldig naar de baby, maar zeker ook naar vriendlief die alles doet om me gerust te stellen. Als ik dan anderen hier op het forum zie typen: Ik wil zo graag dat je komt, breekt me het zweet uit. Ik wil namelijk nog niet. Ik wil nog even genieten van nu. Ik zwijmel weg bij de foto's van de andere beebs, maar ik hoef nog even niet. Is dat gek????????? Na een onrustige nacht ga ik zo nog maar even slapen denk ik. Bah ik mis mijn werk..... Sorry voor mijn gezeur zo vroeg op de ochtend maar zou het erg prettig vinden als er andere meiden zijn die dit misschien ook wel hebben?! Kom natuurlijk later zeker nog even kijken of er al weer nieuwe ontwikkelingen zijn
@moontjemoon, s'nachts hier? Nee sorry, vanaf een uurtje of 5 kun je mij hier wel vinden @zwangerworden, is het geen onbewuste angst waarmee je loopt? Als je wel zwijmelt bij babys.... Ik mis mijn werk ook, maar dat is puur uit verveling hier Sterkte meis, knuf!!!!!
Ben rond half 5 terug naar bed gegaan, waarna ik een uur later toch nog in slaap gevallen ben... Heb dat de laatste weken wel vaker..
Wij lagen er om half 10 al in gisteren, we waren kapot! Normaal niks voor ons. Om 1 uur werd ik al wakker om te plassen pfffffff, en om 5 voor 5 maakte mijn mannetje mij wakker...om 5 uur zou de wekker anders zijn gegaan...ff een bakkie doen met mijn hubbie s'morgens...tja en dan ben ik wakker......ga ik niet meer terug.
@phoobeer Ik heb denk ik geen angst voor de bevalling als dat is wat je bedoelt, maarmisschien wel wat angst over of ik het als moeder allemaal wel "goed"doe. Denk ook dat het te maken heeft met mijn karakter het slecht uit handen kunnen geven van dingen en gewoon alles zelf te willen doen. Snap alleen niet waarom ik dan gelijk een hele dag onmogelijk moet zijn..... En vorr die verloren uurtjes. (straks in het zwembad) Ik heb geen verloren uurtjes meer nadat ik internet op mijn telefoon heb. Kan dus overal lekker surfen hahahaha.....
@zwangerworden, ja dat herken ik wel van toen ik zwanger was van mijn oudste.....WAAR BEN IK AAN BEGONNEN...WIL/KAN ik die verantwoording wel aan...Maar meid het komt allemaal goed! Het hoort er echt bij, en je hoeft je er zeker niet voor te schamen (niet dat ik dat uit je verhaal opmaak, maar toch)! Offday had ik gisteren ook hoor, kon ook overal tegenaan schoppen...normaal heb ik dat nooit! Nu ben ik het zat.....kamerolifantje spelen.....zit mezelf soms ff in de weg hihi... Ja, dat is ook nog een optie...internet...maar de laadtijd vind ik altijd zo lang...daar heb ik dan weer het geduld niet voor.
hahahah ja laden duurt wel wat langer. Heel erg bedankt voor je reactie, kan gewoon enorm balen van mezelf en dan ook nog erin blijven hangen. Nu ga ik lekker ontbijten en in bad. Gewoon een dagje dingen doen die ik wil doen. Spreek jullie snel PS IN het zwembad bakken ze misschien ook wel patatjes????
@Zwangerworden, hihi...ja dat ken ik als je eenmaal zo'n offday hebt duurt hij de hele dag.......hopelijk is vandaag beter! Badder ze!!!!!!! Patatjes, ja lekker, maar moeten bij thuiskomst nog eten ...geen succes dus helaas!