Wat een babytjes zijn er al geboren! Alle mama's gefeliciteerd!! Leuk dat we ook al een paar foto's gezien hebben van al dat moois, geniet ervan! Ik heb gisteren een verassing-babyshower gehad; was zooo leuk! De meiden van de familie (oma's en tante's in spe) en mijn beste vriendin stonden opeens in ons huis toen we terug kwamen met de hond. Allemaal roze/blauwe ballonnen, snoepjes, taart. Kadootjes gehad en spelletjes gedaan, echt super gezellig! Spelletjes waren zo grappig, ze moesten met lint de omtrek van mijn buik afknippen en kijken wie er het dichtst bij in de buurt kwam, hints met babyonderwerpen. Multi-tasken; met een pop en telefoon zo snel mogelijk de was ophangen, echt leuk allemaal. Mijn schoonzusje had echt een geweldige taart gemaakt met marsepein, smaakte HEERLIJK! Was echt een leuk begin van mijn verlof. Hebben jullie gezien dat het woensdag extra kortingsavond is bij de prenatal?
@all; Goedemorgen!! Hier geen baby-nieuws Wel een groot gedeelte van de nacht wakker gelegen ivm rommelend buik. Zo af en toe was het goed voelbaar in mijn rug. Ik wist me op een gegeven moment geen houding meer aan te nemen en lag constant te draaien in bed. Ben er toen even uit gegaan maar was zo moe dat ik ook al vrij vlot weer het bed ben gaan opzoeken.
@Happy, wat leuk meid! Zeker een goed begin van je verlof! En nu...genieten.....ahum...wij met verlof lopen hier meer te klagen.....hebben alles al gepoetst enz...ben benieuwd wanneer je je hierbij aansluit haha! @Meloen, thanks! Zitten bruikbare tips bij...had al gekeken naar een dagtocht vlieland oid maar is dan toch nog erg prijzig! Tja, ik ben dubbel zielig: heb sinds 3,5 jr ook geen contact meer met mijn vader...hahaha...nee daar heb ik ook zelf voor gekozen. Mijn moeder heeft borderline, zware vorm, en dat was niet makkelijk. Ik kon het toen ik 18 was niet meer aan (het contact) en heb het toen verbroken, mijn ouders zijn gescheiden toen ik 12 was. Mijn vader is toen zijn eigen leven gaan leiden zonder naar zijn kids om te kijken toen 14, 11 en 4. En dan probeer je toch naar zijn maatstaven te leven, maar ik was 30 en toen vond ik het basta......dan maar niet! Ik doe mijn eigen ding! Heerlijk eigenlijk moet ik zeggen. Mijn mannetje zegt altijd: Ik ben je alles: Je vader, je moeder, je opa, je oma, je broertje, zusje etc etc en vooral natuurlijk mijn hubbie en beste maatje! Dus ik kom niks te kort. Hoewel dat niet weg neemt dat ik het voor mijn moeder wel sneu vind, zij kan er immers niets aan doen. Vanmiddag misschien een tukkie op de bank? Wel goed dat ze je in de gaten houden! @Moontjemoon, USMummy is die hier niet heel kort maar geweest ??
ooh moontje en dees nog steeds geen babys bij jullie hopelijk wel snel! collo: nou veel succes vandaag ji jhebt vast vanavond je kindje in je armen opas die luires verschonen: ja hij heeft geen keus hij zal wel moeten hahahahaha...ach en zomoeilijk is het niet je ziet zo wat de vooraknt en achterkant is hier: net mn dochter opgehaald... dadleijk vrienden op bezoek. en daarna denk ik gebroken...
@chiquita1, nou jij zegt zo moeilijk is het niet......op zich klopt dat wel, maar ik heb toch wel eens rare dingen gezien hoor
Happy, leuk dat ze dat georganiseerd hebben Heb het ook gehad bij mijn dochter (als alternatief vrijgezellenfeest)! Geniet lekker van je verlof!
@ lotte: balen dat je zo overstuur was, maar komt echt allemaal goed meis!! echt! tuurlijk kan je het en tuurlijk ga je genieten! @ manoe: spannend!! @ roeltje: wel fijn datie maar een weekje weg blijft, toch? dat je hem steeds meer een weekje hoeft te missen? al kan een week zeker nu natuurlijk heeel lang duren! hou je taai meis! @ riti: gefeliciteerd!! geniet er van meis! @ chiquita: oh jeej.. nog meer ontsluiting! dan doe nu maar ECHT rustig aan oke? @ cindybaby: gefeliciteerd!! geniet er lekker van! @ saskia: gefeliciteerd!! Klinkt als een heftige bevalling! hopelijk alles toch goed met kleine meid en mama (en papa natuurlijk) geniet er lekker van! @ collo: spannend hoor! hoop dat je inderdaad een prettige gyn hebt.. en dat je de dagen een beetje doorkomt.. hou ons iig maar op de hoogte! @ doortje: ja was erg gezellig!! even lekker bijgekletst enzo.. jij ook fijn weekend gehad? en heb van mijn buddy chicken nog geen sms... @ desiree: ik ga zo e decembersite updaten.. tss. ben ik er ff niet, bevallen ze hier aan de lopende band @ collo: spannend! hopelijk dus vandaag een beebje in je handen ! @ gimena: gefeliciteerd dat ze mee mocht!! zijn jullie nu echt een gezinnetje! @ lotte: fijne brief inderdaad.. hopelijk kan het in termijnen, zou wel fijn zijn! en uhm.. is het niet toch slim datie zich ziek meld? als jij al zo op je tenen moet lopen gaat het met hem niet echt goed lijkt me... @ suus: auw.... hopelijk snel de hechtingen eruit en dat het allemaal snel geneest enzo.. de zwangerschapsgym mevrouw gaf de tip op een harde stoel te gaan zitten, zodat je er maar 1 keer last van het ipv de hele tijd als je maar iets anders gaat zitten... @ xenas en suus en dretjuh: wat een mooie beebjes! @ poohber: ja shijnt idd een hormoon te zijn.. was gister dagboek aant lezen met mannetje (staat elke week wat in over wat er dan van toepassing is) en dat het hormoon oxytocyne is en een andere.. (moeilijk woord) en dat moeilijke woord zit ook in sperma.... dus.... en oxytocyne is van borstvoeding dusik snap nu de tip van de bv bijeenkomst: na 37 weken van de tepel afblijven haha @ zwangerworden: ik geloof dat iedereen dat gevoel wel eens heeft joh! lekker rustig aan doen en je gedachten verzetten vandaag en dan komt alles goed! Zal chicken zo eens smsen... @ happy: leuk he zo'n babyshower! moet zo naar de kraker dus mijn eigen verhaal en update van decemberweb komt vanmiddag! hopelijk dan niet weer eerst veel bijlezen grapje hoor! hehe
Aloha meiden! Ben ik ook weer eens . Sorry, het lukt me maar niet om vaak wat van me te laten horen. Ik lees trouwens wel regelmatig mee en zie dat er opeens echt onwijs veel baby's zijn geboren!! Jeetje wat een gaaf nieuws!! Iedereen van harte gefeliciteerd en hopelijk zijn jullie nu heerlijk aan het genieten!! Wel las ik dat er kleintje met een gebroken armpje is (weet niet meer wie het was...). Jeetje wat zielig joh. Hopelijk herstelt ze snel! KLinkt touwens wel als een enorm heftige bevalling... Poeh... Ook lees ik veel over rommelende buiken en andere voortekenen. Hier alles nog steeds hartstikke rustig. Heb alleen na een flinke wandeling (flink voor een hoogzwangere dan ) wat last van harde buiken. Verder eigenlijk weinig spannends te melden (jeetje wat klinkt dat saai). Heb nu 2 weken verlof en de verveling begint langzaam toe te slaan.. Voel me nog erg goed (waar ik natuurlijk erg blij over ben), maar toch mag die kleine nu wel een keer komen.... (Ben niet zo geduldig aangelegd ). Bij deze beloof ik nogmaals plechtig vaker gezellig met jullie mee te kletsen . (En nu echt!)
Joyce, zal me benieuwen of je reactie van chicken krijgt.. volgens mij heeft ze de kleine al in der armen We horen het vanmiddag..
@joyce, wat zijn nu precies de tips voor het hormoon?? Van je borsten afblijven en knutselen met sperma? Hahaha...ik wordt er een beetje melig van......sorry!
Panos, bijna iedereen is ongeduldig....hoort er een beetje bij Voel me ook sinds een week ofzo een stuk fitter en heb eigenlijk het idee dat ik veel minder ver ben dan dat ik nu ben.....al loop ik al over de datum heen.. Doe er je voordeel mee!!
je hoeft er niet van af te blijven....je baarmoeder kan ervan samentrekken -------> wat tot weeen kan leiden
chicken komt zo kijken, maar nu geen tijd om decemberwe up te daten dus doe ff hier het lijstje spammen! Doe ik vanmiddag de website !
Wow wat een baby's zijn er van het weekend geboren zeg! Iedereen Van Harte Gefeliciteerd met de kleine meid/jongen en geniet ervan! Zal straks nog even wat teruglezen en wat foto's bekijken. Hier helaas nog niks en ook niet echt gerommel ofzo, dus heb het gevoel dat het nog wel even kan duren. Van mij mag het wel snel komen eigenlijk, begin er nu wel een beetje flauw van te worden en begin ook al slechter te slapen. Afgelopen vrijdag weer controle gehad en mijn bloeddruk was weer te hoog en aangezien ik ook wat vocht vasthoud moet ik vanmiddag weer komen voor controle en dan ook weer urine laten onderzoeken.
Zoooo wat kunnen jullie kletsen zeg... Maar goed.. de dames die al bevallen zijn; van harte gefeliciteerd en geniet lekker van jullie welverdiende kraamtijd.. (ben jaloers..) Groetjes..
@ Happy, wat geweldig zeg zo'n shower. Klinkt echt heel leuk! Nu lekker van je verlof genieten. @ Opa's, mijn vader verwisselt ook met gemak luiers hoor maar mijn schoonvader heeft er denk ik van zijn leven nog nooit een aangeraakt. Ik denk idd dat je je vergist op hoeveel manieren een luier verkeerd omgedaan kan worden... @ Poohbeer, jeetje heftig zeg!! Hoor je nog wel eens viavia hoe het nu met je moeder gaat of helemaal niet? En ook je vader, bizar dat mensen dat kunnen hè, ondenkbaar nu je zelf moeder bent, om je gezin te verlaten.. Ik kom zelf uit een heel warm nest maar toch kan ik me zo voorstellen dat je er als kind dan alles aan doet om weer in de belangstelling van je vader te komen. Afschuwelijk!! Goed dat je voor jezelf hebt gekozen en super dan je zo'n geweldige vent bent tegengekomen!!!! Ben benieuwd naar Chicken....
@meloen, klopt inderdaad. Zodra je zelf moeder wordt gaan je ogen helemaal open...Max is niet van mijn huidige man, en mijn vader adviseerde mij 6 jr. geleden hetgeen wat hij zelf had gedaan: Mijn kind bij mijn ex achterlaten en voor mijzelf kiezen.....toen brak mijn klomp..dacht dat hij toch wel spijt had van sommige keuzes ook al leek het hem toen de beste weg...nooit zou ik mijn kind verlaten!!!! Ben 2,5 jr langer bij die man gebleven om het voor Max goed te regelen...is 2.5 jr van mijn leven vergald, maar niet dat van mijn kind...dacht dat ik een klap in mijn gezicht kreeg! Mijn middelste zusje heeft regelmatig contact met mijn moeder, dus zo hoor ik nog eens wat.
Goedemorgen meiden!! Begreep van mn buddy Joyce dat jullie me kwijt waren .nou niks aan de hand. Nog geen beebje, maar heb echt een heerlijk weekendje gehad met manlief. Hij heeft niet gewerkt het weekend, had echt zin om samen lekker te niksen. Dus we hebben gewandeld, de stad in geweest, oliebollen gegeten, geluncht, dvdtjes gekeken enz enz. Echt nog even samen genieten. Had geen tijd om even te kijken hier, maar begreep dat er inmiddels 12 zijn bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doe normaal!!!!!!!!!!!!!!!! Kweet niet wie, maar ik ga nu proberen terug te lezen. Om 12:30 komt er een dinnetje van mij en dan gaan we lunchen, dus hoop dat ik het red..haha @Collo, dat wordt spannend voor je meid. Maar wel fijn dat ze je gaan inleiden. Ik heb echt een horrorverhaal van een vriendin van mij met zwangerschapsvergiftiging al vroeger in de zwangerschap. Was echt niet leuk. Kun je maar beter straks je kindje bij je hebben Succes meid! @Dretjuh! Gefeliciteerd met je zoon Dani!!!!!!!!! @Riti! Gefeliciteerd met je dochter Maura en wat een mooie naam!!!!!!!! @Cincybaby! Gefeliciteerd met je dochter Tuana..ook al zon mooie naam!!!!!!!!!! **ego ik wil ooooooohooooooooooooooooooooooooooooooooook .einde ego*** @Saskia! Gefeliciteerd met je dochter Lana ..klinkt heftig meid beterschap voor jullie beiden! Dat was het even een beetje dacht ik .oh ja, kindje van Gimena is thuis!!!! YIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEE lekker genieten meid. Ik had hier trouwens gisteren dat het beebje ineens met ruggetje rechts lag!!?? Snapte er echt niks van. Nu ligt hij weer met ruggetje links. Kunnen ze dus toch nog draaien om hun as. Zo, ben weer bij ..wat een babys zeg!!!!