Ja dat is dezelfde doos! Je kan op veel plekken zwangerschapsdozen aanvragen. Kruitvat, Prenetal, Babydump. Maar bereidt je voor op heel wat mailings en telefoontjes daarna
Kan ik me in jouw situatie heel goed voorstellen. Heb op de achtergrond regelmatig jouw post over je zoontje gelezen (erg indrukwekkend en verdrietig), dus voor jou is het heel erg spannend allemaal!!
ja spannend is het en blijft het denk ik wel tot minimaal 27 weken jij ook nog gefeliciteerd meid wat een verrassing zeg dat het nu spontaan gelukt is dringt het al een beetje door?
Dat leek me eigenlijk alwel logisch, maar goed daar maken we dan op den duur wel een einde aan. De blije doos lijkt me een leuk geschenk en erg handig.
Nee eigenlijk niet. Zeker niet omdat we er nog helemaal niet mee bezig waren. Daarnaast had ik echt verwacht dat we in de toekomst wel weer eens bij een gyn zouden zitten. En als ik dan naar mijn kleine meid kijk, kan ik me ook echt niet voorstellen dat, als alles goed gaat, we over een 8 maanden met z'n viertjes zijn. Denk dat het voor familie en vrienden ook echt als een shock komt (gaan het voorlopig nog niet vertellen) Maar ik vind het allemaal wel weer heel spannend. Heb in verleden ook MK gehad, dus heb toch nog wel in mijn achterhoofd een terughoudend blijdschap gevoel.... just in case.
@ jannes: gefeliciteerd en welkom hier!!!! wat goed hoor!! zonder mmm van de 2de! zijn er hier meer, toch?
Thanks voor de positieve woorden meiden, heb ff flink gegoogeld en las dat er best veel vrouwen zijn die die lichte bruine afscheiding hebben gehad en waarbij de zwangerschap gewoon goed was. Verder moet ik volgende week toch naar de gyn voor een uitstrijkje dus ga gelijk vragen of hij ff een inwendige echo wil maken, dus ik heb mezelf weer bijelkaar geraapt en een schop onder mijn kont gegeven..
@ bink1976: gelukkig dat je weer relaxed bent dan! is idd wat meesten zeggen: het kan zo maar gebeuren en kan meestal geen kwaad, alleen bij helder rood dan ff aan de bel trekken.. dus.. hoop iig dat je toch ook een goeie echo hebt om alle twijfel weg te nemen. want zoals mijn boek zegt " bloed verlies hoort niet en hoe onschuldig het meestal ook is het veroorzaakt veel paniek "
Dames, blijven jullie nog ff duimen? De persoon die gister kwam kijken wil de woning niet (echt stom ) Maar!! morgenavond een nieuwe kijker!! ben errug benieuwd..... en nu ga ik langzaam afsluiten...... heb geen zin meer en de baas is er toch niet.. dus..
@ Jannes wat een schatje en ook al een wondertje hier, welkom en gefeliciteerd. Waarom moesten jullie iui doen de vorige keer? @ Bink bruine afscheiding en licht bloedverlies komt inderdaad vaak voor en soms is het ook gewoon onbekend waar het vandaan komt. Maak je niet teveel zorgen. De gyn wilt vast wel een echo maken. @ de dozen gaan ze ook bellen dan?? Ik ga alleen mijn adres erbij zetten, sturen ze maar reclame daar zit ik niet zo mee.. maar bellen dat haat ik @ Dees ook leuke speen zeg wat hebben ze toch leuke babyspulletjes.. het is maar goed dat ik geen geld nu daarvoor heb @ berenbotje/suuskebab/ntombi kunnen jullie me bij de agenda van 6 mei toevoegen voor 1e afspraak verloskundige
Hoi, ik meld me ook maar even aan hier. 7 april pos test en volgens eigen berekeningen 12-12-09 uitgerekend als alles goed blijft gaan. Grappig want ik riep altijd tegen iedereen dat ik echt wel zou zorgen dat ik niet in december moeder zou worden i.v.m alle feestdagen die er dan al zijn. Maar na 7 maanden proberen ben ik nu alleen maar blij dat het raak is, hoop alleen dat het niet echt 1e of 2e kerstdag wordt, want dat kan natuurlijk altijd en lijkt me toch iets minder leuk voor het kindje. ach ja we zien wel. 28 april mag ik naar de verloskundige, ben erg benieuwd want dit is allemaal voor het eerst. Groetjes ben&jerrys
gefeliciteerd meid en ach al word het een kerstkindje dan vier je de verjaardag toch een paar dagen eerder of later
goedemiddag dames... lees wel mee hoor maar ben erg moe steeds dus ben blij als ik in bed lig... dikke knuff voor iedereen!!!
Hey meiden, @ kaartjes wij hebben al 1 kaartje mogen ontvangen van een vriendin die weet dat we zwanger zijn en ik weet dat er nog 1 onder weg is. Verder nog weinig maar ook nog weinig mensen die het weten. @ Jannes wat een heerlijk moppie jullie meid, wat super zeg dat je nu zonder mmm zwanger bent ook al was het niet helemaal gepland. @ Benenjerrys gefeliciteerd en gezellig dat je komt mee kletsen, ik had liever ook geen kindje in december gehad omdat we al zoveel verjaardagen hebben en dan nog de feestdagen maar kon het niet laten om na 11 rondes een ronde over te slaan nu ben ik echt super blij en mag het zelfs met kerst komen als het dat wil @ Joyce ik ga heel hard voor je duimen dat de nieuwe kijkers jullie huis graag willen kopen (en het ook finacieel kunnen) @ dikke buik mijn buikje met 4 weken (meer een speklaagje) Zo net lekker gezwommen en even een broodje (4 broodjes) gegeten nu lekker mamatijd
Hallo Allemaal, Jeetje heb net een uur moeten lezen, maar ben weer helemaal bij. Vandaag weer voor het eerst aan het werk gegaan. Aangezien er nog een collega thuis zit ivm de 5 de ziekte hebben veel collega's al hun "vermoedens" Hou stug vol dat ik een week thuis ben geweest door buikgriep (en niet om bloed onderzoek af te wachten) @BUIKJE ik heb ook een dikkere buik dan normaal, maar laat hem ook lekker "uit" staan. Dit is best opvallend omdat ik afgelopen jaar veel ben afgevallen en nu dus ineens toch weer wat spek lijkt te krijgen. Ik kan bijna niet meer wachten tot 27 april Ik ben dan 6 wk en hoop echt een klein hartje te zien........ Nu lekker in een kruidenbad met goed boek....