December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Chiquita, doe het rustig aan!!

Dochter lief is erg vervelend vandaag (normaal op kinderdagverblijf op dinsdag, dus daar zou het wel aan liggen), ze heeft net de baby toegesproken dat het eruit moet, want Ditte wil ook met mama kunnen spelen! (Lief he)
    Moet zeggen dat ik vandaag al 3x voor grote boodschap geweest ben ondanks de ferro tabletten..hmmmm:(
    Misschien dan toch mijn eerste datum voordat ze me naar nov gezet hebben??? :D:D:D

Dan heeft de maan meer aandacht voor de anderen die met buik kijken ;)

Houd jullie op de hoogte!
    Heb net de cadeautjes voor sinterklaas en kerst ingepakt.. kan ze die niet meer vinden!

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    moontje: welke datum had je eerst dan voordat ze je naar nov zette?

spannend hoor

ik heb hier ook al de kado's ingepakt en verstopt..
    we moeten alleen nog even kijken of we het vrijdagavond vieren of zondagmorgen..

aangezien manlief denkt dat ons ventje 5 dec gaat komen :$
    ik hoop dat zijn gevoel deze keer geen gelijk gaat krijgen
    maar goed je weet het nooit he ;)

3. gimena

gimena Niet meer actief

met Chiquita gaat het goed aleen ze baalt er goed van!
    heb net met haar zitten smsen vandaar

4. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi hoi,

Net even door 50 pagina's gescrollt. het meeste alweer vergeten helaas ( sorry)
    Wel heel veel lieve baby's voorbij zien komen en dus weer veel nieuwe mama's.

Ik wil ook.

Hier nog steeds gerommel, vooral s'nachts,verllies nu ook al een dag of twee bruin slijm ( lekker fris)
    Slijmprop was ik al kwijt dus weet niet wat sit is. misschien wat restjes ofzo.

Verder is volgens mij gisteren de kleine teruggedraaid.....
    Ik weet het niet heel zeker maar zo voelt het.
    Ben benieuwd naar donderdag dan zullen we het zien.

Met chiquita is het verder wel goed, ze heeft geen weeen dus eigenlijk nergens last van maar baalt flink dat ze moet blijven, ze zit natuurlijk toch met de opvang van haar kinderen, heb al aangeboden om ze bij mij te droppen dus wie weet.

5. gimena

gimena Niet meer actief

@Collo Gefeliciteerd met jullie Dochtertje Amy!!

alles goed met alles dames hier???

6. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @moontje; spannend hoor...wie weet gaat vanavond het feest wel beginnen :D
    Hier trouwens vandaag ook al 3x naar het toilet geweest voor de grote boodschap...zou het een voorbode zijn?

@all; Kom nu net weer thuis van boodschappen doen, vanavond staat er dus toch nasi op de planning. Lekker zeg, heb er nu al zin in! Ohw en ik zag dat de ananas in de aanbieding was....haha :p ik heb er gelijk maar 1 meegenomen en gaat hem straks denk maar ff aansnijden :D
    Kreeg ook net een sms van chiquita; dat ze in het ZH moet blijven tot de kleine zich meldt. Ze verveelt zich nu al behoorlijk en was liever thuis geweest.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier de ananas ook al in huis hoor haha..

@Elmo: Hopen dat de beeb gewoon op zn plek is gebleven!

Hier lekker een uurtje op de Wii gezeten:D heerlijk.. ben maar gestopt, want lukte niet meer haha... vanavond ook nasi:D:D Heeerlijk...

9. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Zo... terug van de tandarts. Had een wortelpuntonsteking, dus niet zo best. Hoop dat de pijn nu snel zakt, ben blij dat ik geweest ben.

Straks naar de verloskundige en nog even de tweede griepprik halen.

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Ben dr weer! Lekker gezwommen, mag weer trots zijn op mezelf J Daarna nog even langs de thuiszorgwinkel, kan ik ook weer van mijn lijstje strepen.
    Over een uurtje naar de dokter…moet de 2de prik halen…hopelijk is het niet druk, is een inloop van 15:00-18:00
    @chicken: jaaaaa ikke! Ben nl verslaafd aan gevulde speculaas!! (oeh recept is opgeslagen!)
    Leuk dat het kaartje af is!
    @eten vanavond: ik ga stoofpeertjes maken, hopen dat het lekker wordt J
    @onbewust tegenhouden: wat ik heb is dat ik me totaal niet kan voorstellen dat het op een gegeven moment begint?? Is dat ook tegenhouden? Je lichaam en geest zijn tot zoveel in staat…
    @joyce: ja ik lig nu ook lekkerder op mijn rechterzij, omdat haar ruggetje links ligt. Dan heb ik het gevoel op haar te liggen…zielig toch?
    @elmo: leuk dat je even bij Chiquita langs kon! Hopelijk gaat alles goed met haar! En met jou?? Je werd al gemist hier! Hopelijk is de beeb niet terug gedraaid!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Lilith: Brr, ik moet morgenmiddag ook weer heen voor een tweede zenuwbehandeling:(:(

@DOortje: Oh, lekker zwemmen! ik wil ook, maarja in mn eentje is ook niks aan haha

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Doortje: Volgens mij kan dat ook, als de weeen beginnen kun je ze tegenhouden geloof ik, dat is wat ik begreep... maarja, ik onderga het maar gewoon haha

13. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden!
    Ben momenteel niet zo veel aanwezig hier, want de computer is stuk :( manlief probeert hem te maken.. Gister was ik jarig! Maar geen groot cadeau, meneer zit er nog! haha
    Ik probeer zo veel mogelijk mee te lezen nu en soms wat te schrijven, ik hoop dat ik er snel weer ben! O 1 dec meiden! Ben vandaag 39 weken!!!

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: was gelukkig niet alleen, anders was ik zeker moeilijker te motiveren haha! Dat gerommel in jouw buik...heel erg spannend! Bij mij nog nix hoor...
    @manoe: nog gefeliciteerd!!

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; Zwemmen leek mij ook wel wat....als we dichterbij elkaar hadden gewoond was het misschien wel leuk geweest om samen te gaan :)
    @Manoe; Hmmz, een pc die stuk is is niet leuk :( Nog gefeliciteerd met je verjaardag :D

@all; De ananas is gesneden...heerlijk!! Zit er nu van te smullen :p Heb gewoon een hele schaal vol naast me staan :D

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ manoe: gefeliciteerd met je verjaardag!
    @ doortje: die voorstelling kan ik me ook nog niet maken eigenlijk... vind het nu best spannend worden.. en dan niet de bevalling maar hoe het begint enzo... of dat ook onbewust tegenhouden is, denk ik niet... das meer als je je ervoor afsluit cq er bang voor bent.. denk ik..

pff... net gestreken (paar dingen maar) bed opgemaakt (wel handig zo'n hoog bed! en heb dekbed nog niet gedaan, we heben zo'n giga van 220x240 en das toch handiger met 2) en ff snel gestofzuigd en was opgehangen.. maar na bed opmaken was ik eigenlijk al kapot.. ook ineens last van mijn lies :S.. zal wel te lang gestaan hebben ofzo... nou ja, ik ga lekker tukken!
    gister was vriend ineens onverwacht thuis toen ik terug kwam van de kraker en kreeg al op mijn kop dat ik toen teveel bij me had (had ff wat boodschapjes enzo gedaan) en vandaag al ff de vraag of ik wel aan mijn rust toe kwam.. en gister zei die al "maar goed dat ik er al stiekem ben anders dan ga je nu weer niet zitten..".. vind het wel schattig van hem :D..
    maar heb ook zoiets van: ja moet ik dan de hele dag op mijn ontzettend mooie derriere zitten?? zo lang het nog kan kan het toch nog!

net overigens wel gelachen.. eerst de tnt voor de deur met mijn prenatal bon die me succes wenste en hoe lang nog etc etc ;)en daarna nog de ups meneer met precies hetzelfde! wel grappig hoor! hehe

hebben jullie trouwens al gehuild ivm ramses sjaffie of hoe je het ook schrijft???

denk dat ik ff een glaasje sap ga drinken en mijn bedje induik!

17. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @collo: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Prachtige naam AMY:)

@Poohbeer: nog geslaagd voor een kado voor je schoonouders??

@Roeltje: oh, jou vk maakt het spannend door dat te zeggen! ik was vandaag ook bij de vk en ik probeerde ook een beetje te vissen wat ze dacht maar ze zei:" ik doe daar geen uitspraken over, wel of geen gerommel wil niks zeggen en als ik als vk er een uitspraak over doe dan gaan vrouwen daar toch op rekenen en kan het alleen maar tegenvallen". Dus ik zal gewoon af moeten wachten;)

@vk: weer goed gekeurd. bloeddruk 110/70 en urine schoon:) ukkie is weer iets verder ingedaalt maar ligt nog steeds niet vast.
    Heb gevraagd hoe het nou gaat als ik overtijd ga. Het beleid hier is dat je bij 41+3 de 1e afspraak bij de gyn krijgt. moeder en kind worden dan helemaal gecontroleert en er word gevraagd wat je zelf zou willen. Ze schijnen hier in het zkh niet zo moeilijk te zijn en als je graag ingeleid wil worden dan schijnt dat vanaf 41+3 te kunnen, je hoeft dan niet perse te wachten tot 42 wkn. Scheelt toch weer 4 dgn:p Ze zei trouwens ook dat ze in dit zkh beslist niet over de 42 wkn gaanm ook niet als dat een feestdag is dan zullen ze eerder voor de feestdagen inleiden. vind ik toch wel een prettige gedachten dat het dus echt uiterlijk 30 dec gaat worden. Was al bang dat ze zouden zeggen we wachten wel ff tot 2 januari:$

18. patrien

patrien Niet meer actief

geweldig:d:d:dhahahaha. Ik lig helemaal in deuk van deze opmerking:d:d:d

19. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @Dees: spannend voor jou, vandaag DE datum, hoop dat het snel begint!! Haha je bent al begonnen met de ananas lees ik en vanavond lekker pittig eten:D

@chicken: dat kuikentje van jou krijgt veel te veel lekkers binnen met al dat bakken van jou, dan zou ik ook niet naar buiten gaan om over te stappen op warme melk;):D

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

Lotte, nou ik hoop maar dat het betekend dat ik ook snel mag bevallen,want vind het maar een raar gevoel,ik vond volgende week woensdag zelf wel leuk.

Roeltje, volgens mij kun jij ook echt geen dag meer wachten,hahhaha die pastatip was wel erg grappig!

Dees,zal me niets verbazen als je katten iets opmerken,want die zijn daar net als kids heel gevoelig voor,ik zal voor je duimen..

Elmo,ik hoop t toch niet dat je kleine terug is gedraaid

Psje,hier leiden ze ook in met 41,2 al,gelukkig maar want moet er niet aan denken nog 2 weken over te lopen

Chiquita,succes!!

Ik ga weer even liggen,heb het gevoel dat ik haast geen lucht krijg zo’n strakke bandgevoel zit er om mijn buik/rug,als ik een tijdje lig trekt het gelukkig weer weg.

Deel Deze Pagina