December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    hmmmm....daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben....die zit lekker te snoepen van al dat lekkers natuurlijk. Warme melk is dan flink behelpen ja...:D

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik had trouwens hier op het forum nog aan de vk gevraagd en ze kunnen inderdaad nog prima om hun as draaien ookal zijn ze ingedaald. Vond het zo gek!

3. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hey PSje lekker dat je weer bent goedgekeurd!!!

Ik ben zo benieuwd naar donderdag....
    Als hummel terug is gedraaid dan vraag ik of ze de week erop weer kunnen draaien en dan gelijk mijn vliezen breken zodat dat koppie gelijk naar beneden zakt haha.
    Ze schijnen het wel te doen bij instabiele ligging.

En natuurlijk ben ik benieuwd naar de grootte en het strijdplan...

4. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @elmo: spannende dag voor jou dus, donderdag. Hoop voor je dat je uk niet is gedraait maar je denkt zelf van wel begrijp ik? daar moet je dan toch goed naar van geworden zijn, als het zich nu nog helemaal omdraait??

5. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Nou daarom weet ik het dus niet zeker, ik kreeg een wee en mijn buik ging alle kanten op en daarna voelde ik weer een bolletje aan de kant van mijn ribben, maar misschien is hummel ook wel gewoon om zijn as gedraaid en wat schuin gaan liggen dat ik nu een ronde bilpartij voel. haha.

Ik ben gewoon heel benieuwd!!!

Pfff kreeg net een paar flinke weeen, stond op het punt mijn man naar huis te laten komen, maar het lijkt zowaar weer af te zakken.... jammer nu mag ukkie komen en gebeurd het niet.

6. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hee meiden,

@Collo, gefeliciteerd meis met jullie dochter! Natuurlijk ook voor je mannetje! Snel pica sturen hoor! Hihi, maar eerst GENIETEN!!!!!

@PS, gelukkig ben ik redelijk geslaagd!
    Goed te horen dat je weer goedgekeurd bent!!!!!!

@All, daar ben ik weer!
    Uitgeshopt voor vandaag......heb voor wim's ouders beide een harde koffer gekocht met extra slot, ivm hun vakanties naar vlieland. Ze hebben iedere keer wat met hun oude koffers...dacht dit is wel een goeie...daarnaast voor wim's moeder nog dingen bij Intratuin vandaan en een tijdschrift crea met bloemen, vind ze altijd leuk. Voor Pa ben ik dus nog maar op de helft...voor wim moet ik nog een schuurmachine halen en van wim moest ik voor mezelf Pure Poison halen (Wat een straf!!!!!!!, mijn flesje was weer ram leeg!)
    Daarna alles thuis ingepakt en nog wat laatste boodschappen gehaald voor het kinderfeestje van Max morgen......ben gebroken! Vanaf vijf uur vanmorgen ook niet verwonderlijk ;).
    Morgen 6 kids hiero....ben benieuwd weer!

Tot na het eten! Heb bolletjes gehaald, ijsbergsla en shoarma.....natuurlijk met veeeeeeeeeeeeeeel knoflooksaus! Lekker makkelijk voor vandaag dus!

Groetjes,
    Wendy

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    weet niet mee wie het vroeg, maar ja, ik kan ook niet meer wachten haha.. Heb nu net bami op, had geen rijst meer:x manlief heeft afgelopen weekend kruiden gekocht, op verpakking staat mild, dus denk, mooi niet te scherp.. Nou ik neem een hap, dacht dat de boel in de fik stond! maarja, heb nu alsnog een bord heet eten op haha.. ben benieuwd;)

@Elmo: Hoop dat de beeb nog niet gedraaid is..spannend dus donderdag..

@Rest weet ik al niet meer... solly!!

vanavond lekker tv-avondje:D heerlijk...

8. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Dees, zal het nog beginnen op je uitgerekende datum??

Ik sluit de laptop zo af, dus wens jullie allemaal een fijne avond.

Hoop op heeeel veeel babynieuws morgen!!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai allemaal.

Valt dat even mee, hoef maar 4 pagina's te lezen sinds vanmorgen!

Eerst langs mn werk geweest en dat is maar goed ook! Sinterklaas was langs geweest:). Een doosje met chocolaatjes gekregen met marsepein erin en erop:D mmmmm lekker!

Daarna dus naar de tandarts. Heb een klein gaatje. Hij gaat die eind januari vullen en maakt dan meteen een foto om de rest te bekijken. Hij vond wat vullingen er niet zo goed uit zien. Jaja, zeker geld te weinig verdient...Ik hoef ze echt niet nieuw als het nog kan en zolang zitten de meeste nog niet! Ik vertrouw dat nooit zo...Hoor ook vaak zat dat tandartsen wachten tot het niet meer anders kan en had van mn oude tandarts nog nooit iets gehoord over deze vullingen.

En toen was ik heeeeel moe, maar toch even naar de stad geweest. Heb even een badjas voor ons gehaald. Vond het altijd zonde van het geld, maar lijkt me nu wel handig. Gewoon lekker makkelijk. Verder 4 nieuwe handdoeken, want die van ons waren echt helemaal versleten:). En een swirl gegeten..ssssssst niet door vertellen:p

@Dees:

Soms wordt er wel gezegd dat katten zich anders gaan gedragen als er een kindje aan komt. Die van mij zijn al een week onrustig, maar ik denk dus echt niet omdat die kleine gaat komen. Misschien let je er nu ook meer op? Vooral eentje van ons doet heel vreemd. Wegrennen als ik m wil aaien en zelfs blazen...Maar hoop voor jou dat het een teken is;)

@Joyce:

Ik lig nu het liefst op mn linker zij. Rechts maagzuur en pijnlijke ribben omdat die boef dan de hele tijd met zn bibs op mn ribben duwt. Op mn rug krijg ik ook maagzuur en net als jij benauwd. Dus het liefst links hier;)

Kraamvisite door vriend laten regelen wordt lastig. Hij is de hele dag op zijn werk en heeft onregelmatige tijden;). Als ie zegt dat ie om 17:45 thuis is dan kan ik er rustig een paar uur bij rekenen helaas. Dus dat is ook lastig;)

Fijn dat je weer goed bent gekeurd door de vk! Spannend dat je nog met buik getekend gaat worden, leuk om te bewaren!

@Elmo:

Dank je voor je berichtje over Chiquita. Ze heeft idd 2 stort bevallingen gehad en het zou denk ik ook veel te veel stress geven als ze haar weer naar huis zouden sturen nu...

STERKTE Chiquita!!!

@Wii:

Echt erg, moest en zou ik vorige week dat nieuwe spel hebben...ligt ie nog netjes op tafel in het tasje...Heb geen zin om de wii aan te sluiten...hoezo luiiiii:p

@Lilith:

Ow jij ook naar de tandarts, alleen dan voor minder prettige dingen:(. Sterkte!

@Manoe:

Nog gefeliciteerd met je verjaardag:)

@Dees:

Verse ananas is zoooo lekker:D. Pas alleen op dat je geen schrale gehemelte krijgt!

@PSje:

Fijn dat weer alles goed was bij vk.

Hmm, dat klinkt wel goed! Ga er volgende keer WEER over beginnen bij de vk. Hopelijk heb ik dan een ander, want dan heb ik t al aan 3 gevraagd hoe het zit met overtijd gaan. Kreeg vorige 2 keer eigenlijk een ontwijkend antwoord en weet dus niks...Alleen dat ze het liever niet laten komen tijdens de feestdagen...ja duhhh...

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    druk hier :D
    zit iedereen gtst te kijken? :p

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    weet niet hoe het komt, maar heb het idee dat ik vannacht of morgen ga bevallen.....hoe ik er bij kom weet ik niet... misschien omdat hier ook een onrustig beest rondloopt.. oudste hond trekt constant prullebak open om de restjes bami op te eten, luisterd slecht vanavond, loopt constant te blaffen zonder reden.. pff word er gek van.. alleen gerommel hier, dus das wel maf.. wel lekker hoor,een avondje geen pijn:D

12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hey Roeltje!

jij ook al?

Ik heb ook het idee dat het snel gaat beginnen bij mij. heb ook geen idee waarom, wel veel harde buiken en weeen maar nog geen regelmaat.
    Ben benieuwd!!!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nou dat is het rare juist.. heb vanavond maar twee harde buiken gehad en eigenlijk geen voorweeen terwijl het heel erg aan rommelen is geweest afgelopen week, enkele keer vliegt er één voorbij maar houd maar 10 a 20 seconden aan, stelt niks voor dus...maar waar het dan vandaan komt weet ik niet...

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; ben heel erg benieuwd of je gelijk gaat krijgen!
    Hier ook wel een beetje het gevoel dat 1 deze dagen ukkie echt wel het levenslicht wil zien.
    Iig heb ik al behoorlijk wat ananas op, de nasi was lekker pittig en wie weet vanavond nog wat gerommel onder de lakens :p

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dees: Oeh heb ook (per ongeluk) te scherp gegeten, misschien komt het gevoel daarvoor.. vind het best eng eigenlijk, zweet breekt me uit en heb het spaans benauwd..:(

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oeoeh, ben benieuwd of er idd morgen 3 beebjes zijn geboren!! Meiden, zet m op, en niet te teleurgesteld wakker worden als er nix is gebeurd! ;)

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; haha, hier ook extra sambal door de saté saus gedaan....mannetje vond het trouwens ook erg lekker. Ik moet zeggen dat ik er nog geen last van heb.
    @doortje; Ben ook heel benieuwd....sprak net een kennis en bij haar kwam de 1e ook ruim 2wkn te laat......geeft je geen lekker gevoel :) Ik wil zo graag bevallen en ben er echt helemaal klaar voor!!
    Of wordt het nu juist uitgesteld omdat ik er zoveel mee bezig ben ;)

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoi dames,

Mijn bevalling in het kort:
    Maandagochtend begonnen met inleiden. Hield in dat ze drie keer gel met hormonen inbrengen in je baarmoederhals en die moeten je lijf een kick start geven om zelf de bevalling op te starten.

De hele dag zitten wachten, maar geen resultaat. Wel een chronisch ongemakkelijk gevoel in mijn buik.
    Op het moment dat we eigenlijk op hadden gegeven dat het die dag nog iets zou gaan doen, braken spontaan mijn vliezen om 21.30 uur.

Na een tijdje begon dit weeen te geven. Ik had alleen hele rara weeen, twee achter elkaar zionder pauze en daarna pas paar minuten rust. Tegen 23.30 begonnen de weeen dusdanig pijnlijk te worden en was ik zo moe van het wachten, dat ik om pijnstilling vroeg. Om 00.10 werd ik getoucheerd en had ik drie cm ontsluiting en werd besloten dat ik een ruggeprik zou krijgen. De anestesist zou er binnen een uur zijn......SAY WHAT!!!! Inmiddels waren de weeen zo heftig dat de anestesist nog geen 5 minuten tijd meer had, laat staan een uur.

Toch begonnen ze me voor te bereiden op een ruggeprik. Ik moest van bed verwisselen en op mijn zij gaan liggen en ik krijg me toch weeen.....whaaaaahhhh. En ineens ook persweeen, het vruchtwater kwam er aan alle kanten uit...hihi
    Iedereen stomverbaast, snel nog een keer toucheren. Bleek dat ik binnen een kwartier tijd van 3 cm naar volledige ontsluiting was gegaan, dus ik mocht gaan persen (god himself had me die persweeen niet kunnen laten wegzuchten hoor, wat een oerkracht!). En een kleine twintig minuten laten was ze d'r, onze mooie meid!

En nu lekker genieten met zijn drietjes....

@Chiquita
    Veel succes!

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; Jeetje meid!! Dan kan het ineens snel gaan zeg!
    Rust lekker uit en geniet van jullie gezinnetje :) Ben benieuwd naar de foto's :D

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Collo: Wow,, binnen een kwartier naar volledige ontsluiting! Netjes meid! Nu vollop genieten.. Hoe is het met de kleine? En met jou natuurlijk.. alweer thuis?

Deel Deze Pagina