@ Collo, super dat de ruggeprik uiteindelijk niet nodig was! Bizar wat er met je lichaam gebeurd hè met die persweeen. Hoe beviel je eerste dag als mama en wanneer mogen jullie naar huis? @ Rest, zozo dus we krijgen drie keer babynieuws morgen?? Zet 'm op meiden, ben heel benieuwd!! Tot morgen.
roeltje,ze zeggen vaak wel dat je het aanvoelt als je gaat bevallen,dus wie weet...... Hier vanavond ook aardig aan t rommelen,veel harde buiken en voorweeen gehad,nu is het iets rustiger,ik ben benieuwd hoeveel er gaan bevallen vannacht met de volle maan
heeej collo gefeliciteerd, WAUW binnen een kwartier volledige ontsluiting, jeetje dat gebeurd niet vaak hoor!! Geniet van je kindje ----------- 3x babynieuws morgen?? JEEEEJ succes iedereen!!! ----------- @Dees85: heej je bent uitgerekend zie ik... spannend @hier: Dani doet het erg goed, de borstvoeding is goed op gang, hij moet alleen leren om aan de borst te drinken, dit gebeurd nu via een tepelhoedje.. Heb helaas wat ingetrokken tepels. Met mij gaat t opzich ook prima, ik doe alleen nog te veel op een dag dat ik dat echt voel aan mn benen. Moet dus meer rusten... Dani was 200 gram afgevallen en inmiddels weer 100 daarvan bijgekomen. Ben helemaal verliefd op mn kereltje!
@Dretjuh: Fijn dat het zo goed gaat met jullie Hopen op babynieuws idd.. maarja, eigenlijk moet ie even blijven zitten tot zaterdag haha.. lekker mn mannetje erbij maarja wie weet duurt het nog tot 42 weken.. @Sjees: Er rommelt hier helemaal niks meer sinds vanavond haha.. weird men...
@dretjuh; Super dat jullie kereltje het zo goed doet! Probeer wel echt te genieten van je kraamtijd, dat heb je wel verdient! Ben vandaag idd uitgerekend, maar helaas nog niks te bekennen. Misschien vannacht?
ja hier moet t ook nog tot zaterdag blijven zitten anders moet ik in zkh bevallen en dat wil ik niet,ik vond volgende week woensdag wel een leuke bevaldatm,geen idee waarom,maar het is gewoon een gevoel
Vannacht volle maan.. dat er maar veel beebjes geboren mogen worden! (die hier zal waarschijnlijk niet luisteren, maar we proberen het toch ) Heb ook alweer een hele ananas naar binnen gewerkt.. @ Dretjuh mooi dat het goed gaat met jullie! @ Dees nog gepraat met je man?? Je hebt het over onder de lakens dus zal wel weer goed gaan tussen jullie gelukkig @ Collo jeetje dat laatste stuk van je bevalling ging snel! Nu maar genieten he Gefeliciteerd met Amy @ Lotte vreemd verhaal van die tandarts, zou het ook zo laten als ze eruit vallen mag hij weer geld verdienen aan je Dus jij hebt lekker gesnoept vandaag! hihi Zo nu naar bed toe en naar de volle maan kijken ghihi..
had iets in mn oog en keek in de spiegel en realiseerde me dat ik een plofkop heb whahahahaha, echt TE dik in vergelijking met voor de zw.schap... Harde buiken komen ineens opzetten
@desiree; We hebben er idd vanmiddag over gepraat. Alles is nu gelukkig besproken en hij weet hoe ik erover denk. Vanaf nu is en blijft hij thuis tot de kleine er is. Hij ziet wel in hoe belangrijk ik het vind en welke waarde ik daaraan hecht. @roeltje; we hebben idd een DEAL Nu maar hopen dat ukkie het ook begrepen heeft
@Dees: Waarschijnlijk niet, volgens mij zijn ze aardig eigenwijs en blijven ze expres zitten puur om mama te pesten
Ik ga zo ook maar eens, heerlijk vanuit bed nog ff tv kijken. Meiden slaap lekker en spreek jullie morgen weer!!
Goed idee! Ga ook zo naar mn bed, maar heb twee hondjes op schoot te slapen en die liggen zo lief!! en zijn zo lekker warm dus denk dat ik voorlopig nog op de bank lig haha.. Trusten!
Wat is het hier stil gebleven vannacht! Ben benieuwd of er iemand bezig is?! Hier werd ik net wakker van een paar felle steken in mijn buik, voelde niet zo aangenaam en dacht werkelijk dat het begonnen was! Nu lijkt het weer af te zakken... vreemd hoor zo'n lichaam wat je ff niet meer 'kent'. Ik ga maar eens proberen weer wat slaap te pakken. @ sjees; heb je beter kunnen slapen vannacht?