Goodmorning all! Mmmmm..nog geen babynieuws?????!?!?? Had ik toch wel gehoopt hier met drie meiden die strijden om de volgende titel Gisteravond toen ik naar bed ging kreeg ik buikpijn...dacht nog onee, daar gaat max zijn kinderfeestje......maar nee...ben de nacht doorgekomen . Vandaag 38 weken, dus kan ook nog wel ff duren.....hihi @Collo, dat heb je mooi snel gedaan, die laatste 7 cm! Volgens mij moet je ook langer blijven als je een ruggeprik hebt gehad...dus heb je mooi mazzel! Geniet van de kleine Amy en rust lekker uit meis! @BABYNIEUWS: COME ON GIRLS.......LAAT WAT HOREN! Liefs, Wendy
Goeiemorgen!! En? Al beebjes? @collo: wauw, wat kan het na lang wachten dan in 1x snel gaan! Zo te lezen heb je het super gedaan!! @voorweeen: ik heb dat dus helemaal niet, he..ben bang dat het hier nog wel even gaat duren Ik denk elke keer: ik zal toch niet de laatste zijn he? @dretjuh: goed te lezen dat het zo goed gaat! En een beetje rustig aan doen jij @volle maan: wie heeft er allemaal met de dikke buik naar de maan gestaan?? Of was dat pas 8:30? @poohbeer: succes en veel plezier vandaag met het kinderfeestje! @hier: wilde nog heeeeel graag verder slapen, maar wist niet meer hoe ik moest liggen beetje jammer..
Gisteren de hele dag harde buiken gehad, maar toen ik naar bed ging hield het op. Moet denk ik nog een paar dagen wachten. Vanochtend eerst erg geschrokken, kreeg de beeb niet wakker, voelde het niet bewegen. Nu heeft het 1x bewogen, dus hoop dat dat iets meer gaat worden, anders bel ik de vk even om langs het zkh te kunnen. Moet morgen weer op controle, dus zal me benieuwen.
@moontje: snap dat je daarvan schrikt! even goed in de gaten houden! Ik heb dat 's ochtends wel vaker, heb maar besloten dat het geen ochtendkind is Maar dan krijgt ze de hik en is dan direct wakker hahaha!
Goedemorgen! En toen werd ik weer wakker met een dikke buik.....Gevoel heeft me behoorlijk in de steek gelaten.. Heb de hele nacht doorgeslapen en toen ging de wekker Zo even douchen en eten en dan lekker naar de tandarts voor de laatste zenuwbehandeling zo geen zin in!! Tot later!
oh roeltje, wat balen! Toch ergens wel fijn dat de beeb nog in je buik zit, dan kan je mannetje er lekker bij zijn! Succes bij de tandarts!
Succes bij de tandarts.. Beeb is nu wakker geworden, dus ben weer helemaal gerust gesteld (Meestal voel ik de kleine 's morgens meteen als ik opsta (na de eerste harde buik van de dag), vandaag dus niet )
goedemorgen dames, geen beebnieuws. geweldig eigenijk, is het nog geen december, regent het baby's; is het december, wordt er niks geboren. wie heeft de primeur met de eerste decemberbaby? hier alles rustig, niks te melden. gisteren lekker wezen uit eten...
@poohbeer: even opgezocht: dit schreef ze op 1 december dus zover ik het eruit kan halen is Amy op 30 november geboren. dus zover ik weet is er nog geen dec. beeb, maar corrigeer me als het niet zo is
goedemorgen meiden zo te zien nog geen babynieuws ben benieuwd. helaas heeft hier de volle maan ook niet geholpen
oh ja meiden er is nog geen topic geopend voor de mama's van december 2009 willen jullie daar straks niet verder kletsen of is iedereen nog te druk met de baby? ik ben ook wel benieuwd wie de 1e december baby gaat krijgen zijn er toch echt al best veel vroeger bevallen vind ik
Dees, jij bent een vroege vogel,heb je nog wat kunnen slapen? Hier gelukkig een best goeie nacht gehad,ik ben er pas net uit,ik was zo af en toe wakker en 5 keer naar het toilet maar kon toch ook steeds weer wegdoezelen gelukkig. Doortje,ah nee je zal vast niet de laatste zijn,je loopt nog op mij voor Moontje, das niet veel,zou zeker even de vk bellen als de beeb zo rustig blijft hoor!(oh de beeb is wakker gelukkig..) Roeltje succes bij de tandarts Zo ga even een ontbijtje maken