December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Wuhahaha nee ik doe het ook gewoon die uitgroei nee das niets hahahaha.
    De vK zal wel aangeven dat het mag denk ik..hihi als t niet zo is word ik gek. Hihi dan zegt iedereen dus iets anders :) ;)

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Klopt hoor. Het hormoon kan nog een tijdje in je lijf zitten ook na een MK. Maar bruinverlies hoeft dus ook geen probleem te zijn. Veel vrouwen verliezen wat oud bloed. Dat is de BM die schoongemaakt is dan voor de zwangerschap. Dus niet perse schrikken hoor bij wat verlies!

Maar ja onzeker wordt je er wel van! Veel sterkte Elegance :D

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Wij doen geen combitest. Hebben we bij mn vorige zwangerschap ook niet gedaan. We vallen niet in de risicogroep qua leeftijd en ook niets in de familie. Dus nee geen behoefte aan. Een kansberekening geeft niet veel duidelijkheid de verdere onderzoeken wel. Maar die laten we toch niet doen.

Succes ermee!

4. mommyo

mommyo Lid

19 apr 2009
    7
    0
    0
    hoi meiden,

allemaal van harte gefeliciteerd. Ben wel gerustgesteld na het lezen van al jullie berichtjes. Herken wel veel verhalen. ik wens iedereen succes met de 1e echo (spannend!)

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja je hoort het wel vaker he? Maar wat ik wel mooi vond van een GYN die de vraag kreeg van: Iedereen zegt dat we er teveel mee bezig zijn en dat het daarom niet lukt....die man zei: Tsss de zaadjes zwemmen niet ineens de andere kant op hoor als je er mee bezig bent of veel over denkt ;) Vond ik wel een goeie, want je bent er hoe dan ook mee bezig en je staat het daardoor niet in de weg denk ik.
    T is voor jullie echt wel heel mooi en ga ik ga zeker duimen en bidden dat het deze keer helemaal goed mag gaan meid!!!! En dat jullie lekker kunnen genieten!

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    De babyspeciaalzaak heeft ze vaak ook wel. Hier heeft de Etos ze wel..... vaag hoor ;_) misschien waren ze net op :)

7. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ buikjes, Wat ziet ik nou!!!!!! Er komen al echt buikjes voorbij!!!!! WAUW, laat maar zien hoor!!! Mooi

8. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Ik heb je afspraak op de agenda gezet ;)!

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    mijn buikje is ook al aan het opbollen
    maar zal ook nog hoop rest zijn van de vorige zwangerschappen :oops: :) :oops:

10. Niki83

Niki83 Lid

11 jan 2009
    25
    0
    0
    Hallo allemaal,

vanaf nu mag ik jullie vergezellen in de maand december :D
    afgelopen weekend konden we pas na 3 testen geloven dat onze wens in vervulling is gegaan!
    5 mei ben ik 8 weken en hebben we een afspraak bij de verloskundige.
    Ben zo benieuwd!!

liefs,
    Niki

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd niki :D

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hey allemaal!
    @rebbel: wat verdrietig toch weer! wat naar dat je dit nog eens moet meemaken! Veel sterkte
    @ bruinverlies en bloed: jeetje meiden, wat schrikken allemaal. Ik hoop dat het allemaal niets betekent!
    @chicken: ooooh wat fijn dat alles goed gaat!

@hier: thanks voor de tips voor wat ik kan drinken ;) Zal toch veel water worden (drink ik zowiezo al veel).
    Nog even een dringende vraag, maak me een beetje ongerust! Ik heb hele fele steken in mijn buik die komen en gaan. Het zijn geen krampen, echt steken. Wat kan dit zijn??

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ojaaa: nieuwe zwangeren welkom!

14. mroos

mroos Niet meer actief

@berenbotje

Echt superleuk dat je zo'n lijst bijhoudt en alle afspraken! mijn complimenten :D

15. Zeeprest

Zeeprest Lid

18 mrt 2009
    93
    0
    0
    ZH
    Mijn stiefzoontje is een dag voor kerst jarig, hoop ook niet dat deze baby rond die tijd word geboren. Zou dat erg sneu voor Tycho vinden...is toch zijn dag zeg maar ;)

Zijn jullie ook zo moe? Ben constant aan het gapen, en heb gister zelfs een uurtje in bed geslapen :oops:

Verder zijn mijn borsten (zeg maar gerust tieten) weer flink aan het groeien :( met Dayden had ik op het laast dubbel GG...wat was dat erg zeg...zag je eerst mijn buik, daarna die memmen en dan kwam ik pas :) :D Had ze achteraf helemaal niet hoeven te vergroten :D

Buik is ook bezig met groeien, broeken gaan wat strakker zitten en er hangt een klein rolletje overheen :) Bij Dayden begon ik pas wat met een week of 22 wat te zien (woog in het begin 52 en op het laatst 74) En nu met deze zwangerschap ben ik al 1,5 kilo aangekomen!

Verder alles goed met iedereen?!!

Groetjes

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Je banden, je darmen die aan de kant gedrukt worden, je spieren die zich verzetten tegen het oprekken, de groei van je baarmoeder...ehmmm meer weet ik niet haha.
    Kan zoveel zijn, er is natuurlijk van alles gaande in je lijf. Maar als je t niet vertrouwd altijd ff VK of GYN bellen hoor!

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ nieuwe zwangeren van harte!!!!

18. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Kan heel goed de groei van de baarmoeder zijn..
    Had ik ook heel erg tijdens mijn eerste zwangerschap.

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik heb idd sinds vandaag
    ook behoorlijke last van mijn onderbuik
    weet ook niet goed of het mijn darmen zijn of baarmoeder
    ook geregeld steken in mijn liezen?
    steeds maar plassen... dan is het even weer wat minder
    de druk op mijn buik
    vind het eerlijk gezegt maar niks
    ben zo bang dat het alsnog fout gaat
    grrr :oops:

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Die steken in mn liezen heb ik ook, dat zijn bij mij mn banden. Had ik de vorige zwangerschap ook. :D Hoort er allemaal bij hoor hihi. Maar k vind dat allemaal ook niet echt heel erg fijn hoor hihi al die pijntjes enzo...onzekerheid komt dan soms toch ineens binnen :)

Deel Deze Pagina