@Sjees: niet echt om vrolijk van te worden idd haha.. @TOontje; Ben benieuwd of het gaat helpen alle buikjes zijn opgeladen van de volle maan, dus moet goed komen vannacht haha.. Wel uniek, iedereen die op de zelfde dag bevalt haha
@chicken: begrijp je helemaal hoor meid! dikke knuffel en ik hoop dat voor je dat de bevalling vannacht gaat beginnen! @chiquita: fijn dat je nu in je eigen bedje mag liggen, hou je rustig nu he! @ik hou van holland: Geweldig programma en Jeroen is echt grappig! vind die peter heerschop tot op heden nog wat tegenvallen terwijl ie anders toch ook wel grappig kan zijn.
@psje: dat heb ik ook met peter en jeroen ja!! ben echt benieuwd naar de versie met sint hebben jullie trouwens ook steeds kei warme voeten en handen? hier echt niet normaal... normaal nooit echt last van koude voeten, maar nu zijn ze gewoon altijd warm!! en uhm... in het kader de schaamte nabij.. dromen jullie ook zo raar over uhm.. dat wat je normaal doet als je zwanger wilt worden?..
@Psje: klopt, peter valt nog een beetje tegen al zitten er echt moomenten bij dat ik in een deuk lig om sommige opmerkingen, had er meer van verwacht... ik wil ruben nicolai daar wel hebben staan...
@ roeltje: ja daarover ja... en wat betreft ruben erbij: ben dan wel beetje bang dat linda echt niks meer kan zeggen en dan sja.. hebben we beetje probleem met de presentatie he haha beau terug zou al een verbetering zijn.. maar ach, wie weet moet peter er gewoon nog ff in komen...
@roeltje: ik weet niet.... vind ruben nicolai soms wel grappig maar hij vind zichzelf wel enorm goed. Ruben vd meer is ook heel grappig en vond ik bij de lama's altijd erg goed samen met jeroen. @joyce: misschien moet peter nog een beetje wennen en ja ik heb ook heel de tijd super warme handen en voeten, vind het wel lekker normaal altijd koukleum Sexdromen: nee nog niet gehad, ben wel nieuwsgierig nu
@ psje: ja.. gabbertje erbij!! woehoe! maar uhm sja.. weet niet of dat werkt.. wat je bijvoorbeeld ook zag met jeroen in dat programma laat me niet lachen is dat het dan niet lukt om grappig te doen.... dus vandaar.... laten we hopen dat hij gewoon moet wennen... vond 6de zintuig met beau ook anders dan nu met robert, maar is ff wennen.. uhm sja.. gewoon.. echt van die dromen, gewoon de bouquet reeks zeg maar haha.. geen idee waarom.. en navertellen is ook niet echt sterkste kant.. maar dan word ik wakker en dan denk ik.. nou ja!! kan wel scriptschrijver worden ofzo!
warme voeten en handen hier ook hoor.. zeker vervelend vlak na het douche.. @Sexdromen: Nee sorry, heb ik niet.. wel dat onze beeb bijv. met 4 armen en 4 voeten op een driewieler eruit komt...:S
@Joyce: haha, je zoekt toch nog een nieuwe baan, misschien moet je dat eens proberen en zesde zintuig is idd ook anders zonder beau, echt wennen. bij robbert heb ik het idee dat ie er niet echt in gelooft ofzo. Trouwens in dat programma van beau op veronica vind ik hem weer echt niet grappig!
@ psje: hihi.. zullen we ze voorstellen om gewoon bij dezelfde zenders te blijven? hoeven we niet steeds te wennen en uhm sja.. denk ut niet eigenlijk hahaha.. dan word ik liever terug consulente ofzo
@Joyce: Nou carriere is bij deze geregeld als je even zonder zit @Driewieler: Ach moet me toch gelukt zijn haha... wat eruit komt is er toch in gekomen zeg maar haha.. Vind Robert niks en beau zozo, in IHVH was ie wel weer heel goed,
@joyce: ohh ja, jij bent consulente geweest, gaaaf. ik zou dat echt zoooo eng vinden, ben een beetje tutje wat dat betreft. hoelang heb je dat gedaan?
ha lieve meiden! Hier alles goed! Timo is een onwijs heerlijk kereltje! Slaapt goed.. Ok, ik ben eerlijk.. snachts nog wat onrustig.. Hij draait dag en nacht nog om. Hij is dan helemaal wakker. Terwijl overdag zijn ogen bijna niet open zijn! Maar dat komt ook wel goed! Jesse vind zijn broertje helemaal lief! Dus we genieten met volle teugen hier! ik ga even terug lezen! Maar volgens mij zijn het bijna 50 pagina's! Ben dan ook even niet geweest hier haha! Nu de kraamhulp nog in huis is.. is het echt nog even slapen tussen de middag. Maar heb dat ook nog wel nodig! zo kom ik natuurlijk niet echt op de computer he!