December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ha xenas: lang niet gesproken:p

2. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey |Xenas goed te horen dat alles zo goed gaat! En leuk dat Jesse zijn broertje zo leuk vind :D

@ Volle maan!! Oeoe wie zal de gelukkige zijn vannacht :D

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Halloo!
    Met een enorm actieve beeb in mijn buik ben ik aan het teruglezen JJ
    @Lotte: wonderolie? Wat bedoel je?
    @roeltje: he bah, nog een keer terug naar de tandarts??
    @chiquita: wel fijn dat je naar huis mag, maar te idiooot voor woorden dat je eigenlijk wordt weggestuurd ivm beddentekort. Succes!
    @chicken: wat naar van je maagzuur! Getver! En gooi je frustratie er maar uit hoor! Lucht het op? *knuf*
    @sjees: hahaha zo herkenbaar! Eindelijk heb ik mezelf zover om de deur uit te gaan, begint het me toch te gieten!
    @joyce: wat ben je aan het hobbyen?
    @elmo: ben trots op je hoor! Zo dapper bij de tandarts! Succes bij het zh morgen!
    @warme handen en voeten: jaaaa hier ooook! Mijn hele lijf eigenlijk J Dan zit mijn man te rillen en ik te puffen. Normaal heb ik het al-tijd koud!
    @xenas: fijn dat alles zo goed gaat! Heb je nog meer foto’s??
    @hier: vanochtend naar de vk geweest. Alles ok, de halve kilo zit er weer aan en de beeb doet het goed! Ze schat een kleine 7 pond bij 40 weken, netjes toch? Ze legde uit dat als mijn man zijn oor op mijn buik legt, hij de hartslag kan horen! Hoe gaaf is dat??
    Ook legde ze uit dat ze tot 41 weken niets doen, met 41,4 een afspraak in het ziekenhuis en strippen en met 42 weken inleiden. Nou vooruit dan maar…hoop niet dat het zover gaat komen…
    Verder vriendinnetjes op bezoek gehad vandaag, was erg gezellig. Ga zo denk ik maar naar bed, ben moeoeoeoe!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Doortje: ook zal zo'n actieve beeb?:D

@Wonderolie: Wat is dat eigenlijk precies, hoor er veel over en ook da het niet echt goed is

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hey roeltje! Ja ook een actieve beeb :) 's ochtends erg lui en dat bouwt zo langzaam op gedurende de dag hahaha. Hoe is het met jouw gerommel in de buik?

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    aangezienhet schaamtepunt voor velen al gepasseerd is....;)

heb sinds paar minuten dat als de beeb beweegt (niet eens zo heel hard) ik steken in mn vagina krijg:) sorry hoor voor de details, maar doet echt zeer... heeft iemand dit ook?

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pijnlijk :( voorweeen worden steeds sterker helaas.. doet echt pijn af en toe... geen regelmaat te bekennen.. wil echt niet bevalllen zonder mn man erbij..

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ow roeltje...hopelijk is dit nog steeds voorwerk en red je het nog tot zaterdag! Maar ik herken die steken niet echt, meer een nare druk als ze beweegt. Echt op mijn blaas...

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pff het mag van mij zaterdag dan ook wel beginnen. ben er echt flauw van nu.. durf niet eens op te staan van de bank haha...geen idee waarom haha

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    die druk is er ook nog maar die is alleen even vervelend maar niet echt pijnlijk, maar dit is echt niet leuk meer..

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ben je bang dat je vliezen breken als je opstaat? Alles heel rustig doen dan, he? ;) Wanneer ga je weer naar de vk? Misschien kan ze kijken of je al ontsluiting hebt?

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    daarom zit ik ook nog steeds op de bank haha..
    al zullen ze ook wel breken als je gewoon zit of op bed ligt haha.. maar durf niet haha.. hoezo weird....
    Moet morgenvroeg weer heen dus dat scheelt... gelijk vragen wat het is, misschien is het wel iets heel onschuldigs haha

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    fijn dat je morgen naar de vk gaat! Hopelijk kun je wat gerustgesteld worden. En tot die tijd: kruikje, paracetamol en hup naar bed jij!

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ik ga afsluiten! tot morgen! *spreekt de beeb van roeltje even streng toe: blijven zitten jij!*

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Welterusten meid!
    ga ook mn bed opzoeken:D

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hee lieve allemaal.

Zie dat er toch nog een paar pagina's bijgekomen zijn, even lezen!

@Chicken:

:(Vervelend zeg dat je je zo voelt. Misschien heb je er weinig of niks aan, maar ik wil even zeggen dat ik je helemaal niks vind van wat je jezelf noemt. En ik kan het gelukkig zeggen omdat ik je in het echt heb gezien;). Dus ook al heb je er misschien niet veel aan, wilde het toch gezegd hebben:D

Hopelijk zit je snel weer lekkerder in je vel en heb je snel je kleine spruit in je armen:)

Ik wil je geen valse hoop geven ofzo, maar las toevallig van de week ergens dat bevallingen soms beginnen met een flinke huilbui de dag ervoor. even alles eruit laten komen en dan dus niet in de vorm van diarree:p

Dikke vette knuffel voor jou!

@Joyce:

Het fijne is dat je van jezelf weet dat je je er dan druk om kan maken, dus dan is het voor jou idd misschien beter om het nog even niet te vragen;)

@Roeltje:

Haha, jij bent veel poetseriger dan ik, dus denk dat je beter bij mij kan komen dan ik bij jou:p. Doe amper wat:). Maar in gedachten wil ik ook wel bij jou stofzuigen hoor:D

@Dees:

Dacht altijd dat ze je niet langer dan 42 weken door laten lopen, maar lees nu dat het toch nog best wel eens anders loopt. Echt niet fijn.

@Joyce:

Jaa, heb echt hele warme handen en voeten! Normaal ben ik echt een koukleumpje! Schijnt te komen doordat je nu veel meer bloed hebt dan normaal, weet even niet meer hoeveel je nu erbij hebt. Maar aardig wat. Vriend verbaast zich elke keer over mn warme handjes:)

Die dromen heb ik niet. Geen rare in ieder geval.

@Xenas:

Fijn dat het zo goed gaat met jullie:)

@doortje:

Dat is een drankje die de bevalling in gang kan zetten als je bm er ook klaar voor is. Wordt niet aangeraden hoor.

Dat van die hartslag wist ik ja, maar hier nog niet gelukt. Kan al een paar weekjes als het goed is, maar mn vriend heeft niet zulke goede oortjes helaas. Wil nog een keer aan mn moeder vragen of ze wil proberen te luisteren.

@Roeltje:

Vind dat je niks raars zegt hoor, hoef je je echt niet voor te schamen. Denk dat t er allemaal bij hoort die klachtjes down under, dus zullen nog veel meer van dat soort dingen hier voorbij komen hihi. Maar heb t zelf nog niet wat jij noemde.

@All: Welterusten allemaal:) Lekker slapen, lekker dromen of "lekker" bevallen:)

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

Slaap lekker allemaal,roeltje hopelijk slaap je een beetje goed vannacht en hou die kleine nog even binnen he!

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @all; ik lig ook al lekker in bed. Was erg moe van deze drukke dag. Welterusten allemaal!!
    @roeltje; succes morgen bij de VK. Je verhaal over die steken herken ik wel, sinds een paar dagen voel ik dit ook en zijn niet prettig! Ik merk dat ik er echt van kan 'kreunen'.
    @warme handen/voeten; normaal gesproken heb ik vooral koude handen/voeten maar de laatste tijd zijn ze eerder warm!! Ook erg herkenbaar!
    @xenas; leuk je ff hier weer te zien! Hopenlijk draait Timo vlot zijn ritme zo om dat hij dag en nacht juist ervaart. Geniet ervan!!

19. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Iedereen welterusten!!

Lag zo rusteloos in bed dat ik er maar weer uitgekropen ben...:(

20. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Goedemorgen.

ZP is weer in de lucht ;)
    Kreeg vanmorgen alleen maar foutmeldingen...

Hoop dat er vandaag meer beeb nieuws is dan gisteren..
    Wacht rustig af op nieuws ;)

Poohbeer, heb je nog een leuk kinderfeestje gehad gisteren?

Collo, veel succes in het zkh vandaag, hoop dat de kleine niet gedraaid is zoals je zelf misschien denkt... anders veel succes!

Chicken, zijn je gebeden gehoord?

Dees, al tekenen van een aankomende bevalling? (misschien al een beeb ;))

Rest, sorry, maar dit heb ik kunnen onthouden.... (van gisteravond lezen)

Chiquita, ben je de eerste nacht thuis een beetje doorgekomen?

Deel Deze Pagina