December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

Goedemorgen,

nog geen beeb nieuws.......jammer:p

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen allemaal!!

weer wakker geworden met een dikke buik.. straks naar de VK gelijk vragen hoe of wat.. pff, ben het voorwerk wel een beetje zat....

nog leuke plannen voor vandaag?

3. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

He Roeltje, ben het ook helemaal zat!
    vannacht weer veel onrust, maar doorzetten ho maar :(

Moet vanmiddag naar de vk, maar daar zal ik ook wel niet verder komen. Zit niks anders op dan wachten en dat duurt me nu toch al wel te lang!

Voor de rest niet echt plannen...durf de deur bijna niet uit.

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

Moontjemoon, jemig kan me voorstellen dat je de deur niet uitdurft nu,het kan voor jou toch echt wel elk moment komen,oh ik hoop echt dat ik niet over tijd zal lopen,ik zal heel de tijd denken aan of het nu zal beginnen,succes hoor!

5. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Kijk net even op mijn hyves....

staan er weer berichten met de vraag of er al beschuit gegeten mag worden...grrrr....NEEEEEE
    leuk dat ze aan me denken, maar je wordt er wel telkens mee geconfronteerd!! Hetzelfde met de foon, zelf durf ik niemand te bellen omdat ze dan gelijk denken dat er iets aan de hand is, maar wordt vaak gebeld met de vraag of er al iets gaande is.....

6. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Goodmorning Girls!

Nou zeg...zit ik hier om 5 uur, krijg ik alleen maar db-errors op zwpagina...verplicht vervelen dus! Nou goed, we zijn weer in de lucht!

@Xenas, leuk dat je weer even langs komt! En natuurlijk dat je zo geniet van Timo, hopelijk draait hij snel zijn ritme om!

@Joyce, ik heb van de week ook zo'n droom gehad.......eigenlijk eerder een nachtmerrie.....brrr

@Roeltje, die steken herken ik nog wel van bij Max, kon niet eens meer een rondje op de markt lopen die destijds bij mij op de hoek van de straat was. Ging dan alleen om de laatste 3 weken ofzo...niet echt een voorteken bij mij dus...sorry ;).

@Chicken, jeetje meis......hopelijk voel je je vandaag KIP lekker! En anders kom je maar een potje schelden, het mag hier! KNUFFFFFFFF

@Moontjemoon, jij dus ook al errors hier gehad....waren we beide er op tijd bij ;). Thanks! Max zijn kinderfeestje was geslaagd!

Ben nu wel helemaal afgedraaid!!!!!!! Een dag shoppen voor de Sint en de dag erop s'morgens de voorbereidingen en dan s'middags het feestje. Er bleef 1 jochie s'avonds ook eten (de rest alleen pannenkoeken uit school om 12.15 uur), en zijn ouders kwamen pas om half 8 halen!!!!!!! Zijn vrienden van ons, maar vond het geen stijl. Ze zat met zwemles van haar andere zoontje dus zei ik Remco mag ook wel bij mij eten vanaaf. Ja als het je niet teveel is...ik zeg nou ik vraag t hem straks wel, dan sms ik je wel. Tussendoor kwam haar jongste ook nog ff op het feestje van Max, dus die kwam ze om 15 uur halen. Ik zeg heb t nog niet gevraagd aan remco, want die wil altijd eerst weten wat we eten, en als al die kids horen dat we patatjes eten vanaaf dan heb ik ze allemaal aan tafel. Geen probleem, ik hoor het wel zegt ze. Dus om 16 uur vroeg ik het aan het vriendje...ja met patat wist hij wel raad, dus ik sms haar dat hij bleef eten...stuurt ze een berichtje terug: O ja maar ik zou bij mijn moeder boerenkool gaan eten dus kan hem niet voor 19 uur ophalen! Is dat niet lastig???
    Ja hallo, Remco wil nu natuurlijk geen boerenkool meer! Had dat ff gezegd...heb je 2x gezien vanmiddag zeg.....was ook al iets wat ze van de week al had afgesproken met haar moeder. Naaahhh...dus om half 8 was ze er, ook haar man kwam uit het werk ff hier aan, en om half 9 gingen ze weg...das voor Max veel te laat! Lekker weer....wij dachten rust te hebben toen...stappen pa en ma weer binnen...pfffffffff....9 uur was iedereen weg......
    Maar goed, het kinderfeestje was geslaagd ;)! Zelf pannenkoeken bakken op een soort gourmetset voor pannekoeken, koekjes versieren en Ice Age III was een enorm succes bij alle 6 de kids!

Nog geen beebnieuws????????

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Poohbeer: was ook al vroeg beneden, kon op niet op ZP.. nouja kan gebeuren natuurlijk... Maarre was wel geslaagd feestje dus, nouja op enkele dingen na dan... Ik heb echt een hekel aan dat soort dingen, niet even duidelijk aangeven hoe of wat.... maarja kan dat jongetje ook weer niks aan doen, je stuurt m natuuurlijk ook niet weer terug naar de boerenkool haha..

8. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje, nee inderdaad, terug naar de boerenkool vind ik geen optie...dit keer heb ik dat ook tegen zijn moeder gezegd....
    Zij heeft altijd zulke dingen, maar goed...je wordt vrienden en dan kom je er soms achter dat de ene helft van het stel precies bij je past qua karakter etc in een vriendschap, en zijn vrouw dus eigenlijk helemaal niet...Wij snappen ook niet dat die man het met haar uithoud ;). Als ze een fles cola moet halen in de winkel is ze 3 kwartier weg!!!! Eerlijk waar, ik jok niet!!!!!
    En dat gebeurt dus wekelijks hahaha...en hier doet ze het dus ook regelmatig...bied ik aan een uurtje op te passen, komt ze om half 6 aankakken, terwijl ik zei: Als jij nu eerst ff je boodschapje doet, dan pas ik op de kids, kunnen ze daarna ff bij jou spelen en dan haal ik ff mijn dingetje. Nou uiteindelijk heeft zij dus wat ze hebben wil en ik niet.....echt zo'n kijk maar ff hoe je het doet instelling grrrrrrrrrr....Sorry maar ik kan daar gewoon niet bij....

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Poohbeer: Oeh, met zulke dingen kan ik pisliink worden.. Prima om een uurtje op te passen en als het 1.5uur word is ook nog geen probleem, maar nog langer wegblijven, ben ik er gauw klaar mee...

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje, ik ook hoor! Maar goed dan is het weer eens woensdagmiddag, en willen de jongens weer eens samen spelen en dan zegt ze: kan eigenlijk niet, want mama moet eerst even een cadeautje halen. Wel later in de middag. En dan zie ik die smoeltjes, en dan zeg ik weer: Ik neem ze meteen wel mee, eten ze tussen de middag maar bij mij....en dan denk ik weer WENDY DOE NIET ZO DOM!!! Je weet hoe dit afloopt.
    Als ze een hele middag hier spelen vind ik het niet erg hoor, maar wij eten altijd op/rond 5 uur en ze komt ze gewoon niet halen voor half 6...JOEHOEE...ohhh...ik hou er over op haha

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Poohbeer: Haha, zo'n persoon kien ik ook haha.. Of ik even sigaretten mee wil nemen als ik koffie kom drinken, nou goed, ik kom langs een pomp en een C1000 dus geen probleem, maar weet niet of ik het red voor sluitingstijd: Oh, dat lukt je wel, ga je toch een paar minuten eerder van huis.. Grr, als ik zeg dat ik niet weet of het lukt is het klaar toch.. dan rij je zelf maar.. zou laatst ook hondevoer meenemen, ik moest toch boodschappen doenm maar dat zou wel na 19.00uur worden, zegt ze als ik daar kom om half 8, als ik wist dat het echt zo laat zou worden was ik zelf even heen gegaan.. dacht dat ik ontplofte, kreeg smsje dat ze geen tijd had om voer te halen... zulke rotstreken, haal ook niks meer voor dr mee, mn man natuurlijk wel, maar goed dat moet hij zelf weten, zolang ik er geen last van heb.. ga daar mn plannen echt niet voor veranderen

12. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Hoi Meiden,

Heb alles terug gelezen en moet zeggen allemaal heel herkenbaar.

@chicken die buien/dagen heb ik ook!!!! Gewoon eruit gooien en vooral over praten met mannetje, ten minste helpt hier altijd

@joyce HIER OOK ZULKE DROMEN echt te raar. Zels met andere mensen die zich er in mijn dromen mee "bemoeien" Heb ook wel weer eens zin in het echte werk, maar lijkt me lichamelijk bijna onmogelijk hhahaha

@phoobeer Super dat het feestje geslaagd was en goed dat je eerlijk hebt gezegd dat je het niet eens wat met haar organisatie talenten........

@ moontjemoon, wat vervelend joh dat je het helemaal zat bent. Kun je samen met iemand anders wat leuks gaan doen vandaag???

@hier Gisteren bij de vk geweest. EINDELIJK zonder stageaire (ow wat klink ik vreselijk he) maar echt die stageaire kon mijn kindje niet goed voelen en het duurde ruim 5 min voor ze het hartje kon laten horen. Ik had me al voorgenomen er deze week iets van te zeggen en toen ze er niet was heb ik mijn kans gepakt en gezegd dat ik haar er niet bij wil hebben.......ook niet tijdens de bevalling. Ik heb al genoeg artsen en stageaires aan mijn lijf gehad om zwanger te worden vind het wel prima zo. Gelukkig reageerde de vlos erg goed en vond ze het super dat ik het gemeld had Het wordt immers onze dag en ontspannen schijnt tijdens de bevalling keyword te zijn en dat kan niet als er mensen zijn waar je niks mee hebt..... OW BEN EVEN ZO TROTS (lees opgelucht) OP MEZELF Hahahaha

EN EN EN EN de kaartjes zijn klaar ze zijn super en ik kan vandaag beginnnen met enveloppen schrijven!!!!!!!

Toen was ik gisteren nog even bij mijn ouders en familie en dat was ook echt super gezellig Kortom ik heb even een straal momentje

Veel succes en plezier vandaag

Owja Kindje lag nu klaar voor de start SPANNEND

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @zwangerworden: super dat je goedgekeurd bent! leuk he als je zo'n fijne dag achter de rug hebt:) Dat er nog maar vele mogen volgen!

14. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje, volgens mij is het dezelfde vrouw! Whahaha...begint haar naam met een B????

@zwangerworden, fijn dat je je zo goed voelt meis!!!!
    Ik heb mij ook een keer uitgelaten over een fertiliteitsarts op de IVF polie tegen een andere, dacht ik, fertiliteitsarts.....bleek het het hoofd van de afdeling!!!!!!!!!!!!
    Fijn dat je het zegt, zei ze, dat kan eigenlijk niet ... zal het met haar bespreken......

De 1e fertileitsarts zei nl. op woensdag tegen ons dat we vrijdag terug moesten komen voor opnieuw eiblaasjes te meten en een afspraak voor de punctie te maken, die zou dan zaterdag of zondag zijn zei ze.
    Dus wij helemaal happy naar huis (1e ivf poging), komen we vrijdags, zat er een gyn die ging kijken...binnen 2 minuten zei hij: We moeten even bloedprikken maar je hebt 27 eitblaasjes, dus het zal wel stopgezet worden deze maand...en dan kun je volgende maand ook niet mee doen, want eerst moeten die 27 blaasjes weg...
    Bleek dus als je boven de 18 a 20 zit dat ze stoppen! Dat wist die muts dus 's woendags ook al, want toen zat ik al op 23!!!!!!!
    Ik kon wel janken toen.....

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha nee de naam begint met de M.

Ai nee dat is idd een rotstreek.. nouja fout is het meer... zo wat zullen jullie kwaad zijn geweest zeg!

16. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje, klopt en het was ook niet de 1e keer...bij de 6 iui behandelingen was ik ook al eerder tegen dat soort dingen aangelopen met haar.
    Voor hun is t natuurlijk dagelijkse kost, maar wij leken weten niet hoe die behandelingen lopen/kunnen verlopen.

17. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hallo allemaal ;)

ik wilde mij even bedanken voor de felicitaties van de geboorte van mijn dochtertje TUANA!!!;)

verder niemand meer bevallen hier in de tussentijd?

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @poohbeer: sommige mensen hebben dat niet door.. heb een VK die overal beetje snel doorheen loopt en haast geen kans geeft om iets te vragen, soms geeft ze ook antwoord met een toon van: Dat is toch logisch?...sorry maar dit is mn eerste zw.schap...

@Cindybaby: he meid, alles goed met jullie? weet zo niet wie er na jou is bevallen, besef van tijd is er even niet meer.. staat een lijstje in de site van dec.mama's.. zie handtekening...;)

Hey dees, zie dat je online bent.. lekker geslapen?

19. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    @eerlijk tegen vk

Soms is het gewoon beter om eerlijk te zijn. Helemaal als de situatie je ongemakkelijk maakt. Ik werd gewoon gestoord van om te horen öw je hebt wel een moeilijke buik, ik kan gewoon niet voelen hoe je kindje ligt!"En ik had al een aantal afspraken het hartje niet gehoord.....
    Wil gewoon iemand die tijdens de bevalling zegt zo gaan we het doen en niet"Ja ik denk dat, of misschien kan het zo?"

Leer steeds meer dat je tijdens je bevalling, maar ook de dagen weken erna gewoon eerlijk moet zijn zodat jij en je mannetje goed kunnen genieten Het is zo'n speciale tijd en dat krijg je maar een keer.

@phoobeer over fouten in ziekenhuizen kan ik boeken schrijven en niet alleen over mezelf maar ook over andere mensen in mijn familie. Je moet erg goed opletten en eigenlijk ben je zelf tijdens behandelingen vaak de controlerende factor. Ook het idee ow ik zeg maar niks want dan ben ik een zeur.....werkt niet. Gewoon mond open doen,. Maarja das makkelijker gezegd dan gedaan. Gelukkig heb ik het gisteren wel gedaan voel met stukken beter hahahahaha

20. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje, ja precies...alsof je achterlijk bent......

@Cindybaby, leuk je weer even te horen! Fotootjes??? ;)

Deel Deze Pagina