@zwangerworden, ik heb mijn bekkie altijd wel bij mij hoor, maar had nooi verwacht dat ik het hoofd vd afdeling voor mij had, haar baas dus . Anders had ik t misschien iets minder hardhandig verteld...hihi
goedemorgen meiden zo te zien geen babynieuws meer hier? hier ook nog steeds beeb in de buik dus helaas volle maan werkt hier niet ben benieuwd of er ook beebjes op 5 december komen manlief denkt nog steeds van wel
Hahaha ja dat kan gebeuren. Heb zelf ook wel mijn bekkie vooraan, maar vind dit soort dingen wel altijd gevoelig....... Ondanks dat we heel veel aan ziekehuizen te danken hebben vind ik sommige fouten echt onvergeefelijk. Gelukkig gaat nu alles goed en hoop ik thuis te bevallen. PS Soms ook maar goed dat de hoogste in rang ook eens te waarheid horen hahahahah
@roeltje; heb weer eens heerlijk geslapen! Lig nu nog in bed ER te kijken. Mannetje is er al uit. Gaan vandaag ff wat gezellige doen, straks eerst naar de Ikea...ff zien of ik het volhoudt. Wil eigenlijk ook nog wel even naar de kapper. Ben benieuwd wat de dag zal brengen! Succes zo bij de Vk! @cindy; gaat alles goed met jou en de kleine? Ben wel nieuwsgierig naar al dat babyspam
@Caruli, hee meisje! Ik had ook even het idee dat ik zaterdag met iedereen incl jutezak in het wkz zou liggen....maar t gevoel zwakt weer af geduld.......hihi @Zwangerworden, dat is ook weer zo! hihi @cindybaby, yeah!!!ben benieuwd! handige mama ben jij
@zwangerworden: Bekkie zit hier ook op de goeie plaats hoor geen moeite mee om er iets van te zeggen, maar soms weet ik gewoon niet wat ik hoor en heb dan geen antwoord klaar haha.. zit ik ook helemaal perplex in mn stoel en als ik thuis ben dringt het pas tot me door haha.. tuurlijk kan het eens een keer voorkomen, vind ik ook niet erg in het geval van mn VK maar het moet niet zo blijven natuurlijk..
@Dees: weer helemaal bijgelegd dus Leuk hoor dagje Ikea! Ik wil ook! denk dat we zaterdag maar even heen moeten haha. altijd leuk.. Veel plezier dan vandaag! @Cindymama: ach vrouwen kunnen tig dingen tegelijk haha.. Multimama
oei, Thomas Berge met Kon ik nog maar even bij je zijn is slecht nummer als mannetje niet thuis is haha
ja heerlijk, ik voel mij sinds enkele weken weer eens een beetje mens kan weer lopen zitten zelf broek aan doen teennagels knippen hahahaha ik ben eindelijk verlost van die megabuik lol nu jullie nog! (goede tip van mij: neem 3 eetlepels wonderolie hahah doet wonderen )
Morgen meiden, Potverdikkie, weer geen beebnieuws!!:x @ Moontje, KOP OP!!!!! Eind is in zicht. @ Poohbeer, gaaf dat het feestje zo'n succes was. Maar die vriendin joh, irri zeg! @ Roeltje, je tante? Succes bij de vk straks. @ Zwangerworden, goed van je!! Ik neem me van te voren altijd voor zulk soort dingen aan te kaarten en op het moment zelf durf ik niets meer te zeggen... @ Xenas en Cindybaby, fijn dat alles zo goed bij jullie gaat!! @ Dees, shopse straks. @ hier, geen nieuws eigenlijk, beetje saai vandaag. Dochter is bij opa en oma en ik heb sinds mijn verlof voor het eerst zoiets van wat zal ik eens gaan doen vandaag????? Iemand suggesties?? En niet schoonmaken of opruimen aub
@Meloen, koekjes bakken, bankhangen, shoppen uhhh...meer inspiratie heb ik niet vandaag....ben gaar van de 2 afgelopen dagen dus ik hang op de bank .
@Meloen: tante van mn man @Poohbeer: Lekker hoor een dagje op de bank Mag ook best hoor na gister haha.. @Cindybaby: dat was het eerst wat mn man zei haha..Straks hoef ik je nagels niet meer te knippen: Kun je het weer lekker zelf.. Ik haat het echt dat ik sommige dingen niet meer zelf kan, mn man helpt met liefde hoor en vind het absoluut geen probleem maar vind het zelf niet prettig haha.. Oeh, ik denk dat ik boterkoek ga maken vanmiddag
*****************EGO moment********************** nog zo'n discussie laatst gehad met paar van de familie van mn vaders kant.. Ben de 20 uitgerekend en zelf de 21e jarig, dus mn ooms en tantes vroegen wat ik deed met mn verjaardag.. Nouja normale vraag dus heb aangegeven dat ik m dit jaar oversla.. Nou, ik kreeg me toch een preek *midden op een bbq met familie en vrienden van hun die ik niet ken* dat ik best mn verjaardag kan vieren.. als ik namelijk al bevallen ben kan de hele fam. gelijk op kraamvisite *ruim 16man* en als ik nog niet ben bevallen helpen zij wel met hapjes en drankjes enzo... als ik dan op mn verjaardag en kamer vol visite ga bevallen *lees: Ik boven en zij beneden* konden ze gelijk de kleine zien.. dacht dat ik uit elkaar sprong van woede...:x Heb al niet veel met de meeste van de familie van pa's kant maar dit kan toch niet! enige die aan mijn kant stond buiten mn man en ouders en zussen was mn tante.. ze is kraamverzorgster dus ze stond ook met de oren te klapperen...waren binnen een kwartier onderweg naar huis.. en nu belt mn oom op of er al wat aan het gebeuren is en wat ik voor mn verjaardag wil...... ***********Einde ego moment************************** zo dat lucht op\
@ Poohbeer, jaaa ik ga iets bakken. Heb nog zo'n pak chocolatechips muffins staan. Daar ben ik dan mooi weer ff 15 min. zoet mee! haha @ Roetje, oja van je man. @ zelf doen, oh dat lijkt me ook heel fijn. Vorige week had mijn moeder m'n teennagels even voor me geknipt maar ze die van allebei mijn grote tenen veel te kort gedaan... Heb een week zere tenen gehad als ik schoenen aan moest.
@meloen, fout!! Eerst kijken hoeveel uur je je wil vermaken, dan naar de winkel gaan en 1 pak per kwartier erbij kopen 24 sintkoekjes koste mij van de week 2 uur . @roeltje, sommige mensen zijn zooooooooo dom..... Boterkoek is vies! Bleh...hihi
Moontje, ja dat bellen herken ik ook,gister belde ik mij man mobiel zegt ie,...wil je dat niet meer doen ik denk steeds dat je gaat bevallen,bel nu maar op mijn werk telefoon En als je iemand belt idd meteen,ah is het zover,vooral toen ik adressen voor de kaartjes nodig had en sommige even moest bellen ivm postcode oid. Poohbeer, fijn dat het feestje geslaagd was! zwangerworden,wat goed dat je hebt aangegeven dat je geen staigaire erbij wilt hebben,ik vond het ook moeilijk om te zeggen maar toen moest ik een bevalplan schrijven en daar had ik het gewoon maar ingezet,vorige week het plan doorgesproken en ze vonden het idd heel goed dat ik dat aangaf,wat een opluchting kan dat zijn dan he?! Meloen, een appelcake bakken?? (oh zie dat je al iets hebt verzonnen) roeltje, tjemig wat een rare reactie van je familie,ik was denk ik ook meteen weggegaan,ze kunnen toch wel een beetje rekening houden met je? Nou vier het gewoon lekker niet,is toch ook veel te vermoeiend zo'n bubs in je huis nu.