pfoee....ik heb de ene na de andere harde buik,ben misselijk,moet steeds naar de wc en heb kramp in mijn rug en steken van onder,zo dat was een hele lijst, is dit wat jullie noemen rommelen? Ik lig nu met 2 kruiken op de bank en ga zo maar naar bed,wordt echt helemaal niet goed hiervan,sorry voor mijn zeurmoment
Ha dames, Na twee dagen non stop naar mijn dochter kijken zal ik weer eens wat vaker hier komen rondneuzen. Hopelijk is dit mijn laatste berichtje vanuit het ziekenhuis... De kinderarts heeft vandaag gezegd dat ze geneigd was ons morgen naar huis te sturen. Ik reken er echt op dus als we morgen niet mogen gaan is het echt janken hier, maar goed, alles voor die kleine he? Ik heb net even een stuk terug gelezen, maar ik moet nog 30 pagina;s. Zijn er inmiddels al meer decemberbeebs geboren? Volgens mij was Amy de eerste he? Ze is 1 december om oo.42 geboren (of 00.48) weet het even niet meer... Als ik weer thuis ben zal ik ook even wat foto's spammen.... Nu ga ik even teruglezen...
@ collo: laten we idd hopen dat je naar huis mag! duim voor je! nope.. verder in december nog niks geboren,, maar 13 beebs in november. heb je op de site nog op 30 nov staan, maar pas ik als er weer meer beebs zijn aan goed? heb alles in excel op pc staan en daar is het al aangepast!
he jmeid! *Roeltje duimt heeeel hard voor je dat jullie morgen naar huis mogen*.. hopen dat het helpt oe, kan niet wachten tot dee foto's... Ik haat reclame!!
Bedankt dames. Zijn er veel meiden die trouwens borstvoeding willen gaan geven? Bij mij komt het nog niet echt op gang, maar we zetten nog even door...
wil het wel proberen.. mn tante heeft het 4 weken geprobeerd en toen kwam ze er achter dat het echt niet ging... zo lang wil ik dus niet wachten haha...
hoe gaat het allemaal hier?? nog Dames bevallen?? hier gaat wel wel oke aleen Sophie heeft last van krampjes. ze is een behoorlijke gulzige baby. ze krijg 90 cc met kijken wat ze wil. oficeel hoeft ze maar 70 cc te drinken. maar ze drink vaak 80 90 cc op. en dan nog gillen om meer (en maar drink bewegingen met haar momd maken) hadden we haar een kleine speen gegeven die wil ze niet hebben. heb ik zo grote Speen met i (L) mama en die wil ze wel :S heb er een foto van gemaakt vondt het zo grappig. even baby Spam Bekijk bijlage 33599
@Gimena: Wat een schatje!!!!!!! haha wel grappig zo'n kleintje met een joekel van een speen haha! Lief hoor1
haha vonden wij ook al. maar ze wil echt niet de kleine speen hebben echt raar. dat ze nu al een voorkeur heeft haha. verders alles goed met je??
ja hoor, druk gerommel al een paar dagen maar word nog steeds wakker met een dikke buik en drukke beeb haha...mag vanaf dit weeken doorzetten dan is manlief voorlopig thuis
ow wat spanned zeg. ik hoop dat het door zet met rommelen als je man lief thuis is. lief klein babytje blijf nog maar even bij mama. @ hier Sophie is wakker voor haar voeding. als ze der voeding op heeft even in bad stoppen. met slaap zacht schampo meschien slaap ze deze nacht wel wat rustiger. Slaap zacht allemaal!!!! *smak*
@roeltje.. hoe gaat het met je? ohh neeeee dat meen je niet! hebben ze dat echt gevraagd? O my god! Sommige mensen snappen het echt niet he! @moontjemoon.. irritant he.. die vragen aan het eind van de zwangerschap! En iedereen doet het! Die vraag stellen! heeeeel vervelend! @zwangerworden.. wat stoer dat je dat gezegt hebt! Groot gelijk meid! @cindybaby.. ik ben bevallen in de tussentijd haha! lekker he! Die buik weg! Ook al mis ik hem wel hoor! Maar idd lekker je eigen sokken weer normaal aan doen! En je voeten weer zien haha! ohhh wat een mooi meisje! @mamaweentje.. wat vervelend dat jullie mannetje opgenomen moest worden! Is echt niet leuk he! Jesse moest toen ook opgenomen worden, dus weet precies hoe jullie je gevoeld hebben! Gelukkig is hij nu weer thuis! En lekker genieten! Mijn bevalling duurde anderhalf uur! @dretjuh.. gaat hard he! Alweer een week! Onze mannetjes! Gaat alles goed? En snachts? @lotte.. je moet er alumnium folie inleggen! Dan komen die katten echt niet meer in de box! @elmo.. fijn dat je weer terug mag naar de vk! Super nieuws! @meloen.. heb je de enveloppen al geschreven? @lente.. ohh spannend zeg! Vandaag weer een beebje er misschien bij? @saskia.. fijn dat je weer thuis bent meid! Balen van de ontsteking! hoop dat dat weer snel over is! @dds.. hee wat leuk dat je hier weer bent! Gefeliciteerd met je dochter Julia! Kom je snel foto's spammen? @mili.. wat een vreselijk nieuws van je schoonmoeder! Sterkte meid! Hoop dat Aaron ook minder geel zal zien! @sjees.. spannend meid! Heb je diarree? Lekker vraagje he? Kan idd gerommel zijn! @collo.. heerlijk he! non stop kijken naar je beeb! Hoop zo dat je snel naar huis mag! Geef je bv of fv? Ik geef bv maar dan in de fles! Timo wil echt niet happen. Na een paar dagen te hebben gekloot ga ik het ook niet meer proberen. Ik vind het kolven ook niet leuk, maar wat ik wel leuk vindt dat ik mijn kind mijn voeding kan geven. Dus ik probeer het nog even vol te houden. Mijn productie is de 3e dag goed op gang gekomen. heb nu zelfs overproductie! Timo drinkt nu ongeveer 90 - 100 cc weg!Zuiplappie! @gimena.. wat een heerlijk meisje heb je! Geweldige foto!
Duurde even! Kreeg onverwachts nog wat visite! En Timo werd wakker voor de voeding. Die ligt nu weer heerlijk te slapen. Ik wacht nu tot hij wakker wordt. Dan geef ik hem weer lekker te drinken. Hoop dat hij slaapt zoals vannacht ! Dat was echt heerlijk! 3 uur en toen weer half 7! De eerste nachten is hij behoorlijk onrustig geweest! Overdag kwam hij netjes om de 3-4 uur. En snachts om de 2 uur.. of hij wou daarna niet slapen! @gimena.. doen jullie een kruikje in bed voordat je haar er weer in legt? Dat vinden ze ook vaak fijn! Geef je bv of fv? @hier geef ik bv in de fles! Timo wil echt niet happen. En heb het sinds gisteren ook niet meer geprobeerd. Ik kolf nu, en heb echt een goede productie! Hij heeft niks te klagen bij mij haha! Drinkt ook met gemak 90-100 cc weg. Ik kwam nog even spammen he!
Goede avond dames. Om 17:35 belde mn ventje dat ie onderweg was naar de vk vanuit zn werk, dus hij ging gezellig mee. Vond ik wel fijn, want was weer een tijdje geleden. Het is meestal niet zo bijzonder, maar vind het wel fijn om m mee te hebben natuurlijk. Om 18:00 had ik de afspraak, maar het liep weer uit, dus om 18:30 was ik aan de beurt. Er was een stagiaire bij en die vroeg of ik het goed vond als ze mee keek. Ja hoor, geen probleem. Ze heeft ook gevoeld aan mn buik, lekker voorzichtig nog. Vk's doen het vaak wat harder! Toen hij zelf voelde deed t best zeer, maar schijnt normaal te zijn aan het einde. Kleintje ligt er echt helemaal klaar voor zei ie, maar ja dat zegt niks he Heb gevraagd over inleiden enzo. Hij zei dat ze vanaf 40 weken wel al willen strippen als iemand dat wil. Vanaf 42 weken leiden ze in. Omdat er feestdagen in de weg zitten, zouden ze het bij mij dan evt. iets eerder doen mocht het nog nodig zijn. Ben toch wel blij dat ik het heb gevraagd, nu weet ik het tenminste. Feestdagen ontwijken ze sowieso. Ook gemeld dat ik moeite heb met inwendige onderzoeken. Hij zei dat hij het goed vond dat ik het even gemeld heb. Ze doen altijd wel voorzichtig, maar dan letten ze extra op. Hij heeft me dus wel gerust gesteld. Hij zei (wat ik op t forum ook al vaker hoor) dat het je tijdens de bevalling vaak niks meer uit maakt en als dan de buurman bijv. voor de deur zou staan dat ik die dan waarschijnlijk nog binnen laat ook. Maar kleintje doet het goed en mn bloeddruk was ook goed. @Lente: Tjee, dat lijkt me wel lastig voor je. Dan ga je er stiekem toch wel vanuit dat je eerder bevalt hè, omdat je andere 2 ook eerder kwamen? Hopelijk zet het nu snel door, succes! @Saskia: Had je sms ook gehad, fijn dat je weer thuis bent @Dds: Gefeliciteerd! Leuk dat je wel even komt melden dat je een dochtertje hebt gekregen Geniet ervan @Roeltje: Jij weet niet meer...ik ook niet hihi @Mili: Sterkte @Borstvoeding: Ga het ook proberen Bij de bv- infoavond zeiden ze: "niet proberen, maar doen" @Gimena: Agossie, wat een liefie(L) En die speen, heerlijk hihi. @Xenas: Okee, dan doen we dat Ze springen ook op de rand en dan beschadigd die, dus misschien ook maar om de rand vouwen?? Heb al een hoop spam op je hyves gezien hihi. Echt liefffffffffff