hallo lieve meiden! Sorry, sorry, sorry, ik heb niet echt teruggelezen want het is ECHT teveel en dat trek ik nu echt ff niet! @Collo: van harte met de geboorte van jullie Amy! leuke naam! En nu maar hopen dat jullie snel naar huis mogen! @Dds: jij ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van Julia!! @gimena: wist je dat kindjes die darmkrampjes hebben hetzelfde 'zuiggedrag' vertonen als wanneer ze honger hebben? Als je kindje kortgeleden genoeg gegeten heeft, dan kan ze pas na 2 uur weer 'honger' hebben... alle zuig/voedingssignalen die ze je binnen die 2 uur geeft duiden dus vaak eerder op darmkrampjes... (zo is het mij verteld door de kraamhulp) Hoe is het hier met iedereen die nog lekker rond en gezond rond'waggelt'? Gaat het allemaal nog een beetje meiden? Ik hoop voor jullie dat jullie snel mogen bevallen! Maar als ik jullie nog 1 tip vooraf mag geven: slaap nog ff lekker lang uit!!! Want ik kan je verzekeren, vanaf ongeveer dag 3 of 4 ga je daar naar verlangen! ******EGO****** sorry! Hier gaat alles inmiddels kei goed! Ik geef bv (wat erg goed gaat!) maar had dus dag 4/5 echt heel erge last van stuwing! Verschrikkelijk was dat! Toen dat over was, kreeg Maud last van darmkrampjes, dus dat is ook 2 nachten drama geweest en nu gelukkig weer beter! En ook heb ik in de tussentijd behoorlijk last gehad van de kraamtranen... al met al dus een roerige week! Maar het blijft absoluut de moeite waard hoor! (ik bereid jullie alleen alvast even voor op wat eventueel dus kan gebeuren... het schijnt in veel gevallen zo te zijn!) Maargoed, voor darmkrampjes: infacol; werkt hier goed! en voor stuwing: ijscompressen En voor kraamtranen: troost van je mannetje! En dan nu ons Maudje: die doet het super!!! Ze zat afgelopen dinsdag al ruim boven haar geboortegewicht, dus ik heb een goede melkvoorraad bij me...Dat is toch altijd fijn om te weten...Verder heeft ze alleen een wat pussig naveltje, dus daar ga ik morgen maar even mee naar de huisarts...En vanaf vandaag geen kraamzorg meer, heerlijk en toch ook jammer! Maar het bed is in ieder geval weer lekker naar beneden, ZO FIJN! Ik zal jullie nog even een fotootje spammen van ons schatje en dan zal ik ook nog ff een paar kiekjes in mijn album zetten van het geboortekaartje! Zo, dan zijn jullie weer even op de hoogte van ons! Ik hou jullie allemaal goed in de gaten, maar ben wel wat minder online...dat zal de komende dagen ook nog wel even zo blijven vrees ik... Ik heb het druk met zorgen en niks doen, haha! Tot snel weer!!! Doei!!! Hier is dan ons meisje nog maar eens een keertje... ze heeft alleen wat vlekken in haar gezichtje van het badderen...
@Spam: *Zwijmelt hier helemaal weg!!* wat een schatjes zeg! @Suus: Fijn dat ze het zo goed doet joh! geniet er lekker van meid! meiden ik ga nog even op de Wii en dan lekker slapen... hoop weer op een rustige nacht haha.. Oeh met heeeeel veel geluk kan ik mn mannetje morgenavond/nacht weer ophalen, en zul je natuurlijk zien dat het gewoon zaterdagochtend word maar ja.... Trusten meiden!
@suus.. wat een schatje is Maud! Ohhh ik ben jaloers op je! Jij hebt al open ogen foto's haha! Ik dus nog niet he! Timo houdt lekker zijn oogjes dicht! Vanmiddag eindelijk een keer overdag goed wakker.. houdt hij ze dicht vanwege de flits ahha! En zonder flits mislukte ze! Nou ja, het komt vast goed! Ohhh ook al kolf ik.. die stuwing heb ik ook! AUW! Moet ook echt om de 3 uur kolven en snachts ook nog. Das wat minder! Maar dan zijn mijn borsten weer lekker soepel! Hier vandaag trouwens ook de kraamhulp voor het laatst...snik snik! Je sluit toch weer wat af he! En Ohja vandaag zijn de kraamtranen hier ook losgebarsten!
@suus..ja klopt als babys het aan de darmpjes heeft hebben ze last van meer zuig behoeftens! ik geef de fv echt pas om de 3 uur of 4 uur waneer ze er echt naar vraagt! daarom geef ik haar ook speen.
aaaah zwijmel zwijmel wat een schatjes zeg! Ongelooflijk dat er ook zo;n kleine in me buik zit! Echt super lief!
@gimena; komt allemaal goed met die krampjes! Anders infacol eens proberen... werkt hier prima! @wendy: Wat een heeeeeerlijk mannetje! Die bolle toet!!! Wauw! Ennuh over die open oogjes... bij mij werkt badderen echt goed om de open oogjes op de foto te krijgen... Tja en anders is die van jullie gewoon ECHT een slaapkoppie! Over bv; fijn dat het allemaal lekker loopt verder! Ik heb ook echt meeeer dan genoeg voor Maud.. ze drinkt bij mij ook maar aan 1 borst per keer, dan zit ze echt vol! Een paar dagen terug had ik ook echt liters over! Nu is het wat beter afgestemd op Maud haar behoefte... einde stuwing, heerlijk! Zo nu ga ik nog ff een kwartiertje bankhangen en dan mijn meisje haar laatste portie geven voor de nacht! Trusten allemaal ennuh............mijn album staat vol met PICS! Doei!!!
Goedemorgen! Hier lekker geslapen, tuurlijk wakker geworden rond 3uur, pff, dacht je dat ik kon slapen mooi niet.. straks maar even in huis aan de gang, kamer frf door.. is wel schoon maar wel een rommel haha.. bed verschonen en ff swifferen.. heerlijk, dan maar nieuwe boeken halen bij de bieb heerlijk niksen vanmiddag! uhm, zal me eerst maar even omkleden haha
@ gimena: goed hoor dat ze het zo goed doet! mooi meiske! @ collo: ja, wil wel bv gaan proberen, ben benieuw! @ xenas: fijn dat je voor het voeden een oplossing hebt gevonden! @ lotte: wat fijn dat je alles ij de vk hebt kunnen bespreken en dat alles goed gaat! @ mama suus: hihi.. leuk man! ik zie aan je hele bericht dat je ervan geniet! en nu al tips doorgeven enzo! hehe.. het is je vergeven hoor dat je niet alles hebt gelezen! Wat een schatje zeg! en hoop dat het met je kraamtranen nu weer beter gaat! hoor je overigens vaker dat ze in begin op papa lijken, om te voorkomen dat papa twijfelt datie de papa is en weg gaat ofzoiets... soort van oerinstict zeg maar.. leuk man dat nijntje bord! @ xenas: dikke knuffel voor jou kraamtranen!! @ infacol: staat hier vast klaar je weet het nooit! @ suus: mooie fotos hoor! Wat is het hier rustig!!!!!!!!! :O en hele nacht niemand op geweest.. jeetje.. Hier slecht geslapen.. wilde paracetamol nemen na tijdje.. wat denk je? heb alle soorten pijnstillers.. behalve! juist.. doornormale paracetamol.. en die andere mag je niet... potverdikkie hier nog steeds last van rug.. en onderbuik.. maar ja 23 uur naar bed en om 00; 01; 04 en 07 wakker... bleh! en toen wilde ik nog slapen maar lukt niet dus maar opgestaan om 7:45 en met mannetje ontbeten enz. ga straks ook weg ivm die tekening, ben erg benieuwd.. dus kan ik ff rustig aan doen nu.. maarem: nog beebje geboren vannacht??
in november bevalt de 1 na de ander, nu is het eindelijk december..............en dan gebeurd er niks
Wat een schatjes!!! Mili veel sterkte! Collo, ik wil weer borstvoeding gaan geven. Mijn moeder is nu hier om te helpen poetsen! Lekker alles klaar hebben voor woensdag, mocht het strippen kunnen en lukken dan is het alvast netjes! boxkleed wassen etc. Groetjes!!!
Goedemorgen! Wat een superleuke foto's zeg... heerlijk ik heb er ook echt weer zin in. Behalve in de stuwing (vond ik vorige keer echt vreselijk). Maar ga nu flesvoeding geven (helaas) maar dan krijg je toch ook nog stuwing, weet iemand dat? Ik gaf met darmkrampjes venkelthee, maar volgens mij mag dat niet meer nu, het werkte heel goed. Hier veel menstruatiepijn en af en toe voorweeen, maar verder niks... dus we wachten het maar 'rustig' af.
ik verveelde me gisteren en aangezien we nog geen prikbord hadden (wat wel handig is) heb ik me gisteren nuttig gemaakt. een krijtbord en magneetbord in een. zo was het eerst
nu even terug gelezen: @mili: sterkte meid...geen woorden ervoor. wat een scheetjes zijn er toch weer voorbij gekomen. echt gaaf die foto's. als ik die zo zie denk ik: ik wil ook! maar aan de andere kant laat em nog maar even zitten tot na sinterklaas. hier: zoontje is ziek (kan ik er nu net niet bij hebben, zo'n jankend/jengelend kindje), vannacht weinig geslapen daardoor, maar goed heb hem nu voor de teletubies op de bank gezet. vanmiddag weer naar de gynocoloog (blijft een rot woord, weet nooit hoe je dat schrijft).