gods moontje, loop jij nog steeds rond met een toeter. wordt het niet eens tijd voor jou om te bevallen?
Gisterenavond zelf niet lekker in orde geweest, overgeven en heel veel koppijn.. Nu gelukkig alweer beter. Ik denk dat ik volgende week nog wel haal met de beeb in de buik. Moet maandag naar de gyn voor ctg en echo en dan bespreken hoe nu verder. Hij wilde in eerste instantie niet eerder iets doen dan 12/12 , maar vk gaf aan dat hij 41+4 bij mij als grens hanteert (vorige zwangerschap heeft zo lang geduurd). Dus maandag weten we weer meer...
Balen he Moontje, dat je zo lang moet wachten. Ik ben bij mijn dochter net op het nippertje spontaan bevallen (41 weken 6 dagen). Wachten duurt dan lang he!
Goeiemorgen!! @xenas: wat een lekker ventje! @Lotte: fijn dat alles goed was bij de vk en dat je je zorgen hebt neer kunnen leggen! @suus: jeeeh, daar ben je weer! Wat heb jij een mooie dochter!! Wauw! @elmo: fijn dat je moeder er is om te helpen poetsen! @joyce: tekening? Ik heb denk ik wat gemist, sorry! Wat rot dat je zo kl*te hebt geslapen! @toontje: ziet er mooi uit! @moontje: hang in there! @roeltje: fijn dat de beeb er nog in zit, morgen mag het komen!!! Fijn dat je vent weer naar huis komt J @hier: ga zo naar de kapper, heerlijk! Moet er wel een beetje leuk bijliggen in het kraambed toch
Goede morgen, @ Elmo, jeeeh beeb nog met hoofd omlaag. Goed nieuws zeg!! @ Saskia, hè jakkes wat vervelend en nog eens ontstoken ook. Heel veel sterkte, hopelijk kun je tussendoor nog wel lekker genieten! @ dds, gefeliciteerd!! Mooie naam @ Volle maan, ik geloof er niet meer in hoor.. @ Mili, heel veel sterkte voor jullie. Wat een dubbel gevoel.. @ Xenas en Suus, wat een lekkere beebjes zeg!! Super dat alles zo goed bij jullie gaat!! @ Collo, hopelijk mogen jullie vandaag lekker naar huis. @ Gimena, wat een poppetje is Sophie. @ Lotte, lekker weer goedgekeurd. @ Roeltje en Joyce, tukkies op de bank vanmiddag?? @ Lilith, er zijn pilletjes om de stuwing tegen te gaan. Je hoeft die geloof ik maar 1 of 2 twee keer in te nemen. Weet je vk of gyn vast wel. @ Toontje, gaaf die deur zeg!! En handig ook. @ Moontje, zucht daar ben je weer... Hopelijk maandag (of eerder nog liever..) goed nieuws voor je!! @ Doortje, veel plezier bij de kapper. @ ego, vanmorgen weer bij de vk geweest. Bloeddruk was weer opgelopen maar urine was goed en geen hoofd- of bandpijn dus nog geen paniek gelukkig. Moet wel echt rustig aan doen nu en maandag weer terug...
@Meloen: Tukkie op de bank gaat m niet worden helaas maar na het avondeten lig ik wel lekker voor de tv haha... @Doortje: Oeh je brengt me op een idee, kapper ook maar ff bellen haha.. @Toontje: Oei, zou mij niet lukken... halverwege ben ik er dan wel klaar mee haha @Moontje: Pff, hoogste tijd om te komen beeb!!! zo, heb kamer, keuken en toilet alweer schoon weet eigenlijk niet zo goed wat ik nog meer kan doen in huis haha.. heb de was trouwens al opgevouwen,,,, uhm...... nouja eerst kop thee maar drinken met koekie haha
lilith: idd als je flesvoeding geeft krijg je ook gewoon stuwing.. toontje: mooi gedaan zeg elmo: super dat de beeb nog steeds goed ligt. moontje: jee meid jullie beeb houd het lang vol, sterkte met de laatste loodjes! meloen: doe het maar rustig aan meid. ego: hier rommelt het al de hele morgen... veel vochtverlies geen vruchtwater dat niet zou het al voorwerk zijn? zou mijn mannetje toch gelijk gaan krijgen met zijn 5 december... ik weet het niet ik krijg nu wel de kriebels hoor maar goed doe het vandaag maar rustig aan en zie wel of er wat doorzet of niet het is en blijft spannend of we De datum gaan halen
Goedemorgen allemaal. Vannacht wel een goede nacht gehad, maar voel me alsof ik in geen eeuwen heb geslapen! Ben echt doodop! Maar zal zo wel beter zijn als ik heb gedouched. Ik hoor trouwens steeds vaker dat heel veel kindjes in het weekend worden geboren. Dus wie wil?? Ik hoef dit weekend niet hihi, doe mij dan volgend weekend evt. maar @Joyce: Jammer dat je zo slecht hebt geslapen en geen pcm in huis had. Veel plezier vanmiddag! @Doortje: En wat ga je allemaal laten doen bij de kapper? Ik moet ook al heel lang eigenlijk, maar steeds te lui of denk er gewoon niet aan. Terwijl ik het best heel leuk vind om te gaan! @Meloen: Jammer dat je bloeddruk weer hoger was. Maar gelukkig is je urine wel schoon!!
@Caruli: Oeh meid, spannend!! Nou mensen ga weer wat doen hier Eerst ff cdtje branden voor in de auto
Goedemorgen, Ohh weer geen beeb nieuws, jammer hoor! @Gimena, xenas en suus: prachtige spam!! zit helemaal weg te smelten. Ik wil ook!!! @Elmo: fijn dat ukkie nog goed ligt!! @Milli: heel veel sterkte meid!!! @Saskia: fijn dat je weer thuis bent, hoop dat die ontsteking snel weg is! @collo: en mogen jullie naar huis??? ik duim voor jullie! @Joyce: veel plezier met die tekening, zal best mooi worden! @roeltje: jeuh, je mannetje komt bijna thuis!! zal je zien, gebeurt er voorlopig niks @Lotte: goed dat je het hebt aangegeven bij je vk! en fijn dat ie je gerust heeft gesteld. Hoe is het nu met je mannetje? @moontje: ohh nog steeds niks! succes met de laatste loodjes. als ik het goed begrijp willen ze dus evt woensdag inleiden?? Sorry als ik iemand vergeten ben
Goedemorgen meiden! Daar was ik weer!! En nog steeds met een dikke buik! Ukkie wil er schijnbaar nog steeds niet uit. Vannacht wel weer wat rommelingen gehad die jammer genoeg niet hebben doorgezet. Gisteren onverwacht een drukke maar leuke dag gehad, waren uiteindelijk pas om 20u thuis ongeveer. Schoonmoeders nodigde ons uit om aldaar gezellig te blijven eten etc....hebben daar dus nadat we bij oa de Ikea waren geweest de gehele dag doorgebracht. Erg leuk maar wel vermoeiend! Was blij toen ik gisteravond ff languit kon op mijn eigen bank Heb alles doorgelezen maar is me ff teveel om op iedereen te reageren...sorry @moontje; Ik zie dat er bij jou ook nog niks gaande is...onze beebjes zullen het wel erg prettig vinden bij mama in de buik. We wachten maar weer rustig af. @caruli; Ben benieuwd of je mannetje gelijk gaat krijgen, ff afwachten wat het gerommel gaat doen.
nou, hier alles rustig eigenlijk. mannetje is vanochtend uit de nacht gekomen dus die komt rond een uur of 1 uit bed en dan hebben we lekker weekend!! Gisteren lekker bij de kapper geweest dus ik kan mooi het kraambed in Daarna even bij mn omatje geweest, die is helemaal bang dat ik op sinterklaas zal bevallen. 56 jaar geleden liep zij nu hoogzwanger rond van mn mama en toen was ze daar ook zo bang voor. mn mama is uiteindelijk de 7e gekomen.
Hey meiden! Lees voornamelijk nog maar mee aangezien jullie zo snel schrijven.... Kan jullie niet bijbenen. Even een ego bericht: gisteravond ineens heeeeeel erg misselijk en geen eetlust meer. Mijn ruggegraat leek wel uit mijn lichaam getrokken te worden,dus vroeg naar bed. Om 2.15 uur werd ik wakker van weeën, maar werden helaas niet regelmatig, zat steeds weer 20 minuten, dan 8, dan weer 11 etc. tussen. Had ook ontzettende pijn in vooral mijn linker bovenbeen. Mijn buik werd wel hard, maar niets overtrof mijn rug en beenpijn. Beebje was ook overdag heel rustig geweest, maar tijdens de weeën dus erg actief. Vanmorgen om 6 uur stopte het en ben ik in slaap gevallen. Moest wel elk uur naar de wc om te plassen. Nu blijf ik constant pijn in mijn linker bovenbeen houden en mijn rug doet echt ontzettende pijn (vrijwel constant). Ook doet mijn stuitje soms erge pijn, zo'n scherpe steek en mesntruatiepijn. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben? Echt, ben het zwanger zijn nog niet zat, maar op deze manier is het gewoon niet leuk meer! Stop met spelletjes spelen kleine!! Heb al eens eerder veel last gehad van voorweeën, maar die waren niet zo heftig als deze weeën....... @alle al bevallen meiden: GEFELICITTEERD!!! En wat een plaatjes van kindjes heb ik voorbij zien komen! Ik wil ook!!
Ben d'r weer! Helemaal blij met mijn haar! Ik heb slag van mezelf, maar wordt bij de kapper altijd extra erin gefohnt, dus nu een bos krullen! Jammer dat dat zelf nooit lukt... @meloen: he bah hoge bloeddruk, hopelijk blijft het nu stabiel! @roeltje: wat dacht je van niks doen? Je moet straks uitgerust bevallen toch? @caruli: zou toch een giller zijn als je man gelijk krijgt!? Spannend hoor! @psje: jij kunt met je mooie haartjes ook fijn je kraambed in hahah! Als het bij mij nog 4 weken duurt, kan ik bijna al weer gaan @nursy: nee zo is het niet leuk meer! Dat geoefen is nu geweest, laat het echte werk maar komen!
oja en Dees: heel goed dat je gewoon dingen blijft doen, anders duurt het wachten erg lang. BEEBJE VAN DEES: KOM NOUHOU!
ik had ook gewoon stuwing en ik geef de fles. zo had het gevoel dat ik met me borsten door een betonne muur kon lopen! en nu zijn het kleine thee zakjes
@hier.,Sophie heeft krampjes.en ik kan niets voor haar doen. ook niet eens iets hallen voor haar krampjes want me auto is ineens stuk :S pff baal er echt van
Goeiemiddag, Vannacht gelukkig wel heel goed geslapen,en het gerommel is weer weg. Collo, fijn dat alles goed is en ik duim mee dat je vandaag naar huis mag komen! Xenas,nee geen diaree Oh wat een lieve foto!! Toontje,mooi resultaat hoor! Nursy, wat jij allemaal beschrijft,had ik dus gisteravond precies hetzelfde,ging echt door de grond,gelukkig nu nergens meer last van op wat harde buikjes na, zal er dus wel bij horen denk ik. Ik ben net nog even bloed wezen prikken,omdat bij de laatste keer de suiker iets te hoog was dus hopelijk is ie nu wel goed,want dieeten tijdens de feestdagen zie ik echt niet zitten hoor!
Goedemiddag!!! Zijn er nog beebies bijgekomen????????????? Hoe is het hier? Heb niet alles meer terug gelezen, had gisteren een bijkom-van-de-griepprik-dag. Was weer zo hangerig net als bij de eerste. Gaat nu weer goed. Gisteren vk geweest. Hij lag heel laag nu, alles was verder goed. Volgende week gaat ze toucheren en als ik wil strippen. Maar nu verlies ik al de hele ochtend wat slijmerig oud bloed....dus kan best zijn dat het gaat beginnen...spannend!! Heb verder weinig te melden...ik ga zo nog even de kinderkamer stoffen, zuigen enzo..en bedje opschudden, heb zo'n voorgevoel namelijk.....