December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw chicken....spannend zeg!!
    Ik duim voor je!!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Zooo, heb even lekker gedouched en voel me nu wel wakkerder:p. Meteen de douchecabine schoongemaakt. Moet straks eigenlijk even de vloer dwijlen en wil ook de ramen lappen. hihi, maar of het ook gaat gebeuren:p??? Moet sowieso boodschappen doen, want is er gisteren niet van gekomen.

Heb met pas ontbeten, dus zit nu een beetje vol!

@PSje:

Lief dat je vraagt hoe het met mn mannetje gaat. Hij heeft nog steeds veel stress en is erg onrustig. Gelukkig zijn de meeste grote klussen wel gedaan, maar toch voelt het voor hem alsof er nog heel veel moet gebeuren (is ook wel zo). Er zijn nog 3 echte belangrijke en grote klussen te doen, maar dat kan alleen als het licht is dus moet van het weekend.

Verder heeft ie veel stress door het gezeur hier op de camping. Wij hebben nog steeds als enige geen jaarrekening gehad, dus waarschijnlijk denkt de eigenaar nog steeds dat hij ons hier voor eind dec. van de camping kan krijgen:(. Doordat we nu een advocaat hebben zijn we veel extra geld kwijt, wat we nu niet hebben.

Verder van zn werk veel stress. Dus tja...die onrust en stress zal helaas voorlopig nog niet over zijn. Meestal komt de stress er ineens heel erg uit als hij aan het klussen is en er lukt iets niet.

En ben je er zelf ook bang voor dat kleintje met sint komt? Ik wel een beetje eigenlijk. Niet omdat ik voortekenen heb, maar gewoon omdat ik dat niet zo leuk zou vinden zoals de meesten;)

@Dees:

Fijn dat je zo'n gezellige dag hebt gehad! Nog wat leuks gekocht bij de Ikea?

@Sjees:

Hoop voor je dat je gewoon lekker kan eten tijdens de feestdagen!

@Chicken:

Spannend hoor, hoop voor je dat het vanzelf al begint!

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oeh chicken!!! Spannend voor jou!! Ik duim voor je dat hij snel komt! Misschien ook wel een sint-kindje?
    Ik was ook heel hangerig van die prik. had ik de vorige keer dus niet...

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Bij jou zo te zien ook nog niks....de vk zei gisteren dat als je het "loslaat" dat het dan snel komt....ja duh.....hoe dan????????? hahaha

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

Lotte, wat naar toch zeg al die stress die jullie te verduren krijgen,kun je niet gewoon naar die camping baas toestappen en zeggen dat je die jaarrekening nu wilt hebben net als elk ander?
    Hopelijk zijn de klussen ook snel achter de rug en kunnen jullie nog even samen genieten van een beetje vrije tijd en zal je mannetje dan wat tot rust komen.
    Kon hij nou nog halve dagen gaan werken of ging dat niet door?

ja ik hoop ook dat de suiker gewoon goed is nu,want ik ben heel slecht in dieeten,ben gek op zoete dingen enz,dus ben bang dat dat me niet gaat lukken,helemaal niet nu ik zwanger ben:$:D

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; ik zou het graag willen loslaten....gaat alleen zo lastig nu je overtijd loopt en constant gevraagd wordt door vrienden/familie of er al wat gaande is :S
    @lotte; Hebben gisteren voornamelijk wat nieuwe lampen gekocht, niet veel gekocht maar wel lekker gesnuffelt :D

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Dees, ja dat heb ik nu ook al. Wordt iedere dag wel gebeld. Snap ik soms ook niet hoor, ze horen het echt wel als de baby geboren is. Het maakt je zelf ook heel onrustig, heb jij dat niet? Dat je weet dat straks de telefoon gewoon weer gaat.

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ohja, dat zijn ook echt van die heeeele slimme opmerkingen hahaha. "Gewoon" loslaten dames, dan komt de beeb vanzelf:p. Nu mogen ze ook nog even uitleggen hoe je dat dan wel precies moet doen he:p?

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    aaaah, ben met de trouwfoto's bezig (ahum 3 jaar geleden getrouwd), wat een leuke dag was dat!!!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nee dat kan niet, want alles gaat nu via de advocaat. Het is dus niet verstandig om zelf dingen te gaan ondernemen. Hij is ook niet voor rede vatbaar die vent. Maar we nemen vandaag nog even contact om met de advocaat om het te melden.

Halve dagen is hij niet over begonnen, was ik ook al bang voor. Wil hij het toch weer proberen. Maar ze zouden tot eind dec. meer rekening met zijn situatie houden op het werk en hij zou ook op tijd weg kunnen. Is tot nu toe 1 keer gebeurd deze week:(. Beetje jammer.

En ik ben zo bang dat hij niet thuis is na de bevalling. Ja 2 dagen misschien, maar dan niet meer. Ze kunnen m nu niet zeggen of hij vrij mag:(:x. Ik vind het echt heel belangrijk dat hij er ook bij is, het is ONS beebje en niet alleen de mijne...

Maar ja...

Tja, juist als je dan geen zoete dingen meer zou mogen nemen dan wordt het nog moeilijker om het niet te nemen! Dan denk je er alleen nog maar aan. Zal duimen dat de uitslag goed is, wanneer krijg je die? Normaal heb je die toch meteen?

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Chicken en Dees:

Kan me voorstellen dat jullie erg gek van worden dat er steeds gebeld wordt enzo. Ze horen het idd vanzelf wel. Vind het eigenlijk ook heel brutaal. Gelukkig hier nog niet gebeld *afkloppen*

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hee meiden,

Daar ben ik weer!
    Vandaag geen vroege ochtend, mijn mannetje ging mee naar het ziekenhuis, dus hoefde ik er pas om 7 uur uit voor Max.
    Ben weer goed gekeurd, en heb gevraagd hoe of wat bij overtijd lopen. Ze gaf aan dat ze mij bij 41 weken zou toucheren en als het kan strippen. Bij een 2e kan dat meestal wel zei ze....afwachten dus!
    Ze zei ineens: Zou leuk zijn als ik bij jullie bevalling kon zijn, we hebben nl. wel gezellig gehad hier zo met z'n drieen! Nou dat vond ik wel lief....dus ik heb gevraagd wanneer ze dienst had op de verloskamers....komende woensdag. Niet dat onze kleine meid zich daar ook maar iets van aan zou trekken ;).

@Spam, wat een leuke foto's heb ik gezien zeg!!!!! Heerlijk!!!!!!

@Caruli, zal mij benieuwen of je DE datum haalt!!!!!!! Keep me posted ;).

@Chicken, spannend meid!!!! Kom klein kippetje...t is de hoogste tijd!

@Lotte, Net wakker en de douchecabine al gedaan! Zo...actief hoor! Hopelijk is alle ellende snel voorbij! KNUFFF

@Gimena, waarschijnlijk weet je het al lang maar anders: Vaak helpt de zuigreflex van een fopspeen bij krampen, en anders liggen ze graag op hun buikje op je onderarm te schommelen.....balen dat net nu je auto stuk is!

@Roeltje, ook al zo actief in huis! Jeetje! Ik denk dat ik zo ook maar wat ga doen dan hihi.........

@Dees85, fijn dat jullie een geslaagde dag hebben gehad! Zal je gevoel goed gedaan hebben!

@PSje, lekker he? Geknipt koppie! Ik ben ook pas geweest...heerlijk!

@Nursy, ik ken je klachten wel, op je linkerbeen na...hopelijk zet het snel door!

@Doortje79, ook al lekker verwend bij de kapper! Zo lekker!

@Toontje80, handige harry! Altijd handig zo'n prikbord/magneetbord beneden vind ik! Beterschap voor je kereltje!

@Elmo, top dat de kleine nog steeds goed ligt!!! En nu snel eruit!!!

@Joyce81, ben benieuwd naar de tekening!

Hopelijk ben ik niemand vergeten!

Liefs,
    Wendy

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nog niks teruggelezen, zit film te kijken...
    Aanrader: The code..
    errug mooi!
    ga weer verder kijken :D daarna alles teruglezen, o nee, cakejes bakken met nichtje van mn man! Tot vanmiddag!

14. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Vandaag een rare dag hoor. Mijn hele familie komt vanavond hier sinterklaas vieren. Wat ik echt heel tof vind. We komen namelijk niet zo vaak bij elkaar. Mijn vriend en ik hebben alles klaar, maar heb zo'n onrustig gevoel?!!!
    Ben net al uitgebreid in bad geweest, mijn moeder komt zo en dan gaan we samen boodschapjes doen (lekkere hapjes) ik heb het gevoel dat mijn hart aan het bonzen is en ik begin ook wat te zweten?!!! Nou ga even rustig zitten en wacht het wel af... Misschien toch een beetje spannend al die drukte?! Raar want alles is klaar en ik ben normaal echt super nuchter over dit soort dingen......

Verder alles goed heb goed geslapen en ben bijna klaar met de laatste dingentjes alleen die vluchttas he, die heb ik nog steeds niet klaar (tot grote ergenis van vriendlief!!!) Ik vind het ook stom om spullen in te pakken die ik nog nodig heb. Foto toestel, pyama, toiletspullen en papieren......Hoe hebben jullie dat gedaan???

Ik hoop dat de meiden die nu toch echt wel willen de bevallingen snel beginnen en voorspoedig verlopen.

Zijn er trouwens meiden die in hun geboortekaartje ook een kerst/nieuwjaarsboodschap hebben??? Hier niet maar als het kindje voor kerst komt willen we misschien wel nieuwjaarskaarten sturen en dan een leuke foto van de baby erop.....We hebben namelijk meer geboortekaartjes dan mensen die we een kerstkaart sturen.

Oke dan spreken we elkaar misschien later nog even en anders morgen. EN DAN OOK KERSTBOOM SHOPPEN YES YES YES

Liefs

OW JA FOTO"S echt SUPER wat een dotjes, en die babysites ook prachtig hoor!!!!

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @zwangerworden: de tas staat hier al klaar! Ik heb aparte toiletspulletjes gekocht (kleine verpakkingen), en voor de rest zit er idd kleding in die ik nog zou willen dragen, maarja. . Zul je net zien dat het in de was zit, als je het nodig hebt:)
    Veel plezier vanavond en doe rustig aan

16. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Ga de tweede prik maar eens halen.
    Ben der vanavond weer...:)

Alle controles goed en geen beebs....!!!!???;)

Morgen alweer 41 :$ weken ..... daar wordt ik een beetje moedeloos van....:(

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Zwangerworden:

Heb m ook nog niet helemaal klaar, maar ik leg alles op de commode en de tas erbij. Dan kan je alles gewoon nog pakken, maar ligt het wel klaar. Tanderborstel laat ik wel gewoon nog in de badkamer.

@Poohbeer:

Komt weinig voor hoor dat ik actief ben haha, is nu ook al weer over ben ik bang:p

Hoop voor je dat kleintje dan op die woensdag komt:p

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; Hier ook idd, om zelf onrustig van te worden! We hebben ook al aangegeven dat we echt wel bellen als die kleine er is, maar schijnbaar zijn zij nog ongeduldiger dan wij zelf.....zo lijkt het :p Tot nu toe worden we elke avond gebeld met de vraag hoe het met me gaat en/of de kleine het nog goed doet aldanniet zich al gemeld heeft om eruit te willen komen.

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Dees:

Wat zeg je dan? "ehh, nou het gaat goed hoor...ben nu aan het persen:p'

20. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Die neiging krijg je af en toe wel ;)

Deel Deze Pagina