@ meloen: echt wel een tukkie straks! maar nu eerst lunchen! ben net terug! balen dat je bloeddruk zo hoog was.. @ volle maan: ik ga voor nieuwe maan! 16 december!! @ doortje: ja! een vriendin van mijn zus had al keer aangeboden (was ergens in juli) dat ze me wel wilde tekenen als ik wat verder was.. en met sint hadden zus en ik het er over en toen dacht ik: oh ja! moet ik dan wel nog ff regelen voor het te laat is! dus heb net 2 uur naakt geposeerd hehe.. tekening is wel mooi geworden moet ik zeggen.. geen hoofd enzo erbij en dus houtskool op papier.. maar ik vind zelf erg mooi! @ doortje: laat je maar lekker vertroetelen ja! @ toontje: balen dat je zoontje ziek is! en handig zo'n krijt/magneetbord! @ moontje en lilith: hopelijk dan dit keer niet net zo lang wachten als vorige keer! @ caruli: oeh spannend dat gerommel!! @ lotte: ja.. was eerste keer dat ik echt baalde van de buik enzo!... maar nu gaat het weer.. nog steeds rugpijn en last van mijn lies, maar ja.. het zijn nou eenmaal de laatste loodjes.. plan voor vandaag is niet al te veel doen.. alleen ff stofzuigen en sokken/ondergoed vouwen... @ dees: fijn dat je een leuke dag hebt gehad!! ook al is het dan wat zwaar geweest, toch heb je ff genoten! @ psje: wat een toeval zeg! wel grappig! @ mooi in kraambed: ben laatst geknipt en gekleurd.. alleen dat laatste: helaas pakt het nu niet op een of andere manier :S.. @ nursy: balen dat je zo slecht hebt geslapen! uhm sja.. nog niet echt, maar lijkt beetje op mijn nacht.. als waren het niet echt weeen bij mij, denk ik.. @ gimena: das balen.. flink troosten dan en over buikje wrijven.. en geloof een bepaalde thee geven, maar geen idee welke.. @chicken: oehh!! spannend!!!!!!!!!!!!! hou ons maar op de hoogte dan maar er zijn helaa weinig tot geen beebjes bij gekomen.. jammer he.. dus hoopte eigenlijk al van jou een sms te krijgen hehe.. nou ja, wie weet straks dan! Wel mooie tip van dat loslaten! wahaha.. @ doortje: wat ben je aant doen met de fotos? @ bellers: sja... helaas kun je die niet tegenhouden maar werkt niet echt loslaatstimulerend nee (nieuw woord voor scrabble ) @ sjees/lotte: maar van zoete dingen gaat je suiker toch niet per definitie om hoog? das toch gewoon van alles wat je eet? @ zwangerworden: ms stiekem soort van druk maken voor wat als het ineens begint en iedereen er is? wat betreft de tas: heb nieuwe pyama, toiletspullen heb ik dubbel, kleren ook, papieren haal ik voor ik naar de vk ga gewoon uit de tas ipv de kast.. zit alleen nog met portemonnee en telefoon en fototoestel.. maar ja, kan ook gewoon zorgen dat dat allemaal in de handtas zit en dan hoeven we die maar mee te grissen en kerst doen we denk ik ook zo... tot nu toe niks tenzij er beebje is en dan misschien een leuke kerstfoto kaart ofzo. @ belagngstelling: ja hier ook ja: of alles goed gaat met het moedertje.. alsof je iedereen gaat vertellen hoe slecht je slaapt en dat die aambeien zo vervelend zijn, dat je soms last heb van harde buiken en dan geen adem kunt halen.. dat maagzuur je echt je keel uit komt en dat je steeds heel vervelend windjes moet laten.. ik bedoel.. dat zeg ik alleen tegen eigen moeder en dan nog niet eens alles!
@joyce: ja heb je gelijk in hoor wat betreft eten. Ook brood kan je suiker heel erg doen stijgen. Geen idee waarom dat even niet in me op kwam Whaaaahaha sorry, dat laatste stukje... Helemaal zoals ik me ook af en toe voel (op de aambeien na gelukkig), maar dat ga je idd niet aan de grote klok hangen he
@lotte; ja zoiets idd!! Neehee, alles is hier nog steeds onder controle pfff ik denk dat ik vanavond de telefoon gewoon ff lekker ga negeren.
@Dees: Zat ik dus ook al te denken...misschien gewoon even niet opnemen. Ik zet trouwens (heel stout, ik weet het) de huistel uit 's avonds en mn mobiel op stil. Nou was ik vanmorgen dus gebeld door geen idee wie, maar diegene had me anders dus mooi wakker gebeld! Ben blij dat geluid uit stond. Bellen nog wel terug als het echt zo belangrijk is. Eerlijk gezegd wel benieuwd wie het was haha
@lotte; ach ja als het belangrijk was/is bellen ze meestal wel terug hoor! Mijn mobiel gaat 's nachts ook vaak op stil, zo irri om 's ochtends wakker gebeld te worden. Nu voornamelijk, je hebt je rust wel nodig en ben al blij als ik een nachtje redelijk door kan slapen....dat was voor een paar weken terug wel anders. Ff zien wat we vanavond doen met de telefoon....als we niet opnemen denken ze natuurlijk geljk weer dat er van alles aan de hand is......
@Dees: Mn vader heeft al een paar keer om 8:00 gebeld en daarna ben ik m dus op stil gaan zetten. Halloooo 8:00. En dan echt om een nutteloze vraag te stellen haha. En idd wat je zegt...lig je misschien net eindelijk te slapen omdat het 's nachts niet ging en dan word je wakker gebeld. Hmm, tja dan krijg je idd misschien wel dat ze van alles denken. Ehm...misschien kan je je man op laten nemen ofzo?
ach.. gewoon lekker laten denken!! als je opneemt en ms beetje net wakker klinkt denken ze ms ook vanalles! en je hebt toch altijd mensen die dan zeggen: ja ik had al zon vermoeden! yeah right! nogal logisch he dat je een vrmoeden hebt als iemand meer dan 37 weken zwanger is!
Ohw maar 8u vind ik ook echt te vroeg!! Jeetje, gauw het gesprek afkappen en verder slapen Denk dat we maar gaan afwisselen....joentje is vanavond de telefoniste
jee meiden dat ze jullie nu al bellen zeg ik heb er gelukkig nog geen last van bij casey had ik het wel, maar pas vanaf dat ik uitgerekend was en overtijd ging na een paar dagen was ik het gebel ook wel zat ja snap jullie heel goed idd telefoon op stil zetten.
Ohja, ik denk dat ik maar weer eens even iets ga doen, want het schiet niet op zo. Vloer dweilen in badkamer denk ik maar. Eerst nog even een vraag aan iedereen. Heb wel al gezocht op inet, maar kan niet duidelijk iets vinden. Heb sinds 3 dagen echt heel veel harde buiken en doe gewoon rustig aan. Ze doen geen zeer, maar krijg ze echt vrij snel achter elkaar. Op inet lees ik alleen dat het soms wel een voorteken kan zijn en soms ook niet. Ik zit niet te vissen naar voortekenen hoor, want ik wil echt nog niet dit weekend!!
zwsuiker@ ja klopt niet alleen van suiker gaat ie omhoog,van meer dingen maar vooralsnog ga ik er even vannuit dat dat niet het geval is hoor Lotte om 8 uur sóchtends bellen,sorry hoor maar das toch te zot voor woorden,heb je hem niet eens gezegd dat je nu je rust nodig hebt en ze echt niet op zo'n tijdstip moeten gaan bellen?? Vervelend dat je man weer niet goed zijn grenzen heeft aangegeven op zijn werk,ook omdat hij niet alleen zichzelf ermee heeft maar ook jou. En wat die tijd na je bevalling betreft..mijn man kan ook geen vrij krijgen maar die heeft nu gezegd de 2 weken na de bevalling ben ik er gewoon niet ,heeft ie ook schriftelijk aangegeven nu en dat ze maar wat moeten regelen, dat het niet zijn probleem is en dat ie bovendien genoeg vrije dagen over heeft staan omdat ie elke week 6 dagen moet werken. Het interreseert hem echt niet wat ze ervan vinden hij is het gewoon zat,en ze ontslaan hem toch niet want dan kan de toko dicht en dan hebben ze niets meer. Wij nemen dat risico dus maar, hopelijk gaat joiu man ook voor zichzelf en dus ook zijn gezin opkomen want anders blijven ze over hem heen lopen.
Heb wel gezegd dat ik nog lag te slapen en dat ik veel slaap nodig heb, maar verder niet. Sinds vorige week heeft ie niet meer zo vroeg gebeld hoor haha. Gelukkig maar Als mijn mannetje dat zou doen wat die van jou doet dan weet ik wel zeker dat ie eruit ligt! Maar echt super dat ie dat doet hoor! Dus jij weet zeker dat ie 2 weken bij je zal zijn nu? Heeft ie er nog geen reactie op gekregen? Het geeft mij echt veel onrust dat ik niet weet hoe of wat, kan er niks aan doen. Probeer het wel los te laten, maar gaat gewoon niet. Die eerste weekjes zijn zo belangrijk hoor je van iedereen. En hoor ook eigenlijk van iedereen dat man min 2 weken vrij is na bevalling.... Hij moet inderdaad meer voor zichzelf en dus ook voor zn gezin opkomen. De rest wil ook vrij met kerst, maar ja...als het goed is krijgen we maar 1 keer een kindje rond die tijd. Zij kunnen volgend jaar gewoon weer lekker vrij nemen rond die periode...
tja lotte,ze hebben nog geen reactie gegeven erop,maar die zal ws ook niet komen hoor, hij is er gewoon niet dan,punt uit, ze hebben lang genoeg misbruik gemaakt van hem met al die belachelijke uren,vanmorgen ook,ik moest naar het zkh om bloed te prikken en hij zou mee,maar kon weer niet weg,ivm problemen op de zaak,dus ik had mazzel dat mijn buurman net belde en zei dat hij wel even kon rijden voor me,anders had ik weer tot volgende week moeten wachten. Tuurlijk vind ik het ook spannend en ben ik bang dat het niet loopt zoals gepland,maar ik heb geen zin meer om me er druk over te maken, en ben blij dat mijn man nu eindelijk zelf inziet dat hij er voor zijn gezin moet zijn en dat werk niet op nummer 1 staat.
goedemiddag dames..... heb niks bijgelezen want mag niet telang achter de pc.. maar hoe gaat t met jullie?? nog iemand bevallen?? nou hier alles rustig als ik mar blijf liggen... gister een echo gehad of het kindje het goed deed en hij doet het nog super... maar hij moet nog 5 dagen blijven zitten .. hopen dat ik het ga halen.. heb nu dus 3.5 cm en mag niet meer worden anders moet ik terug naar het zh.. en ook als ik mar enige activiteit in mn buikvoel.... nouhopelijk bevallen jullie ook allemaal snel!!!
chiquita, ik hoop voor je dat de kleine lekker nog een paar daagjes blijft zitten en de buik zich rustig houd Houd je het bed liggen nog wel een beetje vol? Veel succes de komende dagen!
pffff liggen nee niet echt... wordt er zelfs moe van.. maarja ik doe t voor het goede doel... en af en toe van het bed naar de bank verhuizen.. moontje bi jjou nog niks???
SORRY KAN IETS NIET LATEN! 1e hulp bij verschonne voor VADERS!! View attachment 33736 [FONT=courier new,courier,monospace]Inhoud Eerste Hulp pakket:[/FONT] [FONT=courier new,courier,monospace][/FONT] [FONT=courier new,courier,monospace]Stevige blauwe tas [/FONT] [FONT=courier new,courier,monospace]5 luiers: maat pasgeboren baby [/FONT] [FONT=courier new,courier,monospace]1 wasknijper om op de neus te zetten voor het reukloos verschonen [/FONT] [FONT=courier new,courier,monospace]2 latexhandschoenen om de handen schoon te houden [/FONT] [FONT=courier new,courier,monospace]Rode billetjescréme [/FONT] [FONT=courier new,courier,monospace]Luierschep voor het verplaatsen van de poepluier naar de kliko [/FONT] [FONT=courier new,courier,monospace]Hygiënische handengel voor dat frisse schone gevoel [/FONT] [FONT=courier new,courier,monospace]Oordopjes om door te kunnen slapen [/FONT] [FONT=courier new,courier,monospace]Oploskoffie om wakker te blijven [/FONT] [FONT=courier new,courier,monospace]Energiedrank om de middagdip door te komen [/FONT] [FONT=courier new,courier,monospace]Chocolade sigaretten want binnen mag niet meer gerookt worden [/FONT] [FONT=courier new,courier,monospace]Douchegel voor dat moment voor jezelf[/FONT] ik dit kado geven aan me vader (opa van Sophie) want hij ging altijd over zijn nek als hij ons moest verschonne. dus vondt dit super grappig.