December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Roeltje nee inderdaad en ik had al vrij vroeg voorweeën ook in de 30e week al! Maar was alleen maar van het indalen uiteindelijk. Heeft ie ook zo'n 8 weken over gedaan. Kortom een eigenwijsje en ook langzaam. :p Maar denk dat het bij de meeste sneller gaat en dat voorweeën wel wat moeten doen. Veel plezier vanavond gezellig met zijn 2tjes! Romantisch :D

@ Moontje 8 dagen overtijd al he pff die kleine van jou mag er wel eens uit komen zeg. *moontjebeeb, het is ook leuk als je mama echt kan zien hoor!! Kom maar gewoon!*

@ Joyce was jij nou degene die ook van die seksdromen heeft? :) (ik zet gehele verhalen in elkaar in mijn dromen lijkt wel :$ ik zit er zelf nooit in gelukkig)

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Moontjemoon: Succes morgen meid!! Ben benieuwd... duurt niet lang meer elk geval!
    *duimt voor je dat je toch nog spontaan gaat bevallen!*

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Desiree: Indalingsweeen heb ik paar weken geleden ook al gehad, maar moet zeggen dat ik die liever hebben dan het werk van afgelopen dagen haha.. die deden toch wel wat meer pijn.. ze hoeft van mij niet te kijken of ik al ontsluiting heb of is verweekt ofzo voor de 40e week.. wil ik niet aan denken.. ken mezelf en weet dat ik dan nog ongeduldiger word..

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Bij mij gaat de vk donderdag wel kijken, en eventueel strippen...vind dat wel spannend hoor!

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @joyce: dankje voor je antwoord! Word er namelijk een beetje moedeloos van! Curanol werkt bij mij ook super, maar dan meer tegen de pijn en zwelling. Maar ze zitten er nog steeds!!! Grrr! Dus ik ben op zoek naar een wondermiddel die er ook voor zorgt dat ze slinken en weggaan..Ga toch maar die neusspray proberen, kan het altijd proberen toch? Veel plezier vandaag!
    @chicken: goed dat je veel naar buiten gaat en lekker aan jezelf denkt! Als je je af en toe maar meldt hier haha! Jammer van het valse alarm, ben je nu 40 weken?
    @Roeltje: HAHAHAHAA moet wel om je lachen hoor :) Is trouwens wel heel herkenbaar. Dan ben ik aan het schoonmaken en dat kom ik 1000 andere dingen tegen om te doen.Alles weer lekker fris, dus?! Veel plezier met het helpen bij je vrienden!
    @desiree: balen joh...hopelijk begint binnenkort het echte werk!
    @Moontje:succes in het zh morgen!

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ha Doortje, ja, ben vandaag 40 weken!

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; Ik moet donderdag ook weer op controle komen en wil dan ook voorstellen om het strippen te proberen. Spannend idd!!

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Oh je Dees, misschien hebben we dan wel een duobevalling donderdagnacht!!

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Leuk! een duo bevalling!!

chicken: gefeli met je 40 weken!

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Daar moest ik dus ook al aan denken!! Ik hoop zo dat het wil lukken!
    En dan zullen er gauw wel wat meer jongentjes op de wereld gezet worden....inhaalslag komt nog wel :D
    Ze zeggen ook dat jongens wat langer blijven zitten dan de meisjes.

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    djw Doortje!!! Hoe is het verder met jou??

@Dees..is dat zo? hahaha echte moederkindjes dus..hihi

12. gimena

gimena Niet meer actief

@Poohbeer: gefeliciteerd met jullie dochter Lotus!

@chicken en Dees..,Duo bevalling klinkt goed ;) zou wel heel apart zijn :D

@ ALL..,alles goed verders hier???

@hier.gaat alles goed Sophie heeft andere voeding nu want ze kan niet tegen nutrilon standaard.
    kreeg flinken buikkrampen tot gillen toe van de pijn.
    nu gaat haar onlasting een stuk beter.
    onze kleine meid is vandaag al 2 weken oud gaat snel zeg :O

13. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Hallo iedereen!

Zag op de december site dat er een hele boel al bevallen zijn, gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Ontzettend veel geluk en liefde gewenst!!!!!!!

Hier nog steeds niks, morgen controle, hopelijk begint het vanavond, heb morgen en overmorgen veel afspraken, geen zin eigenlijk hahahahahahahahahahaha

@iedereen: hoe is het verders?

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @chicken: hier alles rustig! Straks sinterklaas vieren!

Ik hoorde juist dat meisjes langer blijven zitten hahaha

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hey dicky! lang niet gezien. Jij ook al bijna op 40 weken!

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje, echt niet te doen actief forummen met kleine beeb.

We genieten enorm van de kleine smurf, ze is zo lief.

We hebben een hobbelige start gemaakt deze week maar we gaan weer de goede kant op.

Iedereen veel succes met de laatste loodjes en veel plezier met de al geboren schatjes!

17. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech

Heeee!

Ja, ontzettend lang verhaal, als ik zou m oeten vertellen waarom ik zo lang van het forum ben geweest, dus ik zal je het besparen ;)

Alles goed hier, beebje nog niet ingedaald, hoop ook te beginnen met weeen, zou het fijn vinden als ik nog wat kan rondlopen met de weeen!

Hoe is het met jou?

Hebben jullie dat ook, dat je nu een beetje gek begint te worden van al die mensen die zeggen äch god, meid, is de kleine er nog niet?"
    of: "he is het nog niet begonnen?" of "hoe lang nou nog, zie je al zo lang met een grote ronde buik lopen!"
    "goh, je zal nu wel op knappen staan!"

Gek word je ervan!

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @doortje; haha, wel grappig! iedereen hoort weer andere dingen. Ach ja, we zien het vanzelf wel. Die kleine zal er toch eens uit moeten komen.
    @dicky; het wordt ook spannend voor jou! Morgen 40 weken zie ik. Succes morgen bij de controle!

19. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    @riti: dankjewel!!!! Goed om te horen dat het nu allemaal een beetje beter gaat

@dees: thanks! Jij ook al een tijdje wachtende zie ik. Ik zei gisteren nog tegen mijn mannetje, dat dit net zo vervelend is als wachten op mijn NOD, vind je niet?

20. Zwanger worden is maar wachten, zwanger zijn is wachten, en nu wachten op de bevalling.. ja we worden flink op de proef gesteld he ;)

Hier ook gehoord dat jongens vaker eerder komen dan meisjes, nou niks van te merken hier hahaha

Deel Deze Pagina