December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi dames...

Het gaat hard hier met alle baby's die al geboren zijn :D
    Allemaal gefeliciteerd!
    Hoe gaat het verder met iedereen.
    Probeer nog af en toe mee te lezen hoor, maar jullie typen zo gezellig veel dat ik er veel moeite mee heb om het bij te kunnen houden.

2. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    @desiree: nou idd, niks van te merken, hier ook nog niks mijn andere twee (dochters) was ik nu óf bezig, óf al geboren :D

@mama: goed!!! Wachtende hier.....hoe is het met jou??

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé Dicky, leuk om jou ook weer eens te zien. Ook bijna 40 weken zie ik.

4. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech

Hee!!!

ja, veels te lang verhaal om uit te leggen hoe wat en waarom.....:)

Ja, morgen! Ben benieuwd, bij de jongste had ik met 39
    +6 ook niks in de gaten en 's avonds om een uur of 21.30 begon het een beetje....al was ik wel 3 dagen daarvoor bewust mijn slijmprop verloren en heb nu (nog) niks gezien of ik heb hem gemist....

Jij bent er al overheen zie ik........hoe is het?

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ja alles goed, ik word alleen nogal ongeduldig....had 2 dagen bruin slijm, wat meer harde buiken, maar verder merk ik nog weinig. Iedere ochtend word ik weer teleurgesteld wakker omdat het nog niet is begonnen..haha. Maar goed, geduld!

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goede middag:)

Whaaaa, nog maar 2 puzzelstukjes (banner)!!

Hier weer slecht geslapen vannacht. Heel lang wakker gelegen. Maar ja, ik denk dat ik nog mazzel heb dat ik pas sinds 2 weken langzaam aan steeds slechter slaap als ik sommigen hier hoor...

Gelukkig zat de buik er vanmorgen nog:p. Ga zo even snel spieken of er nog beebjes zijn geboren vannacht!

We zouden dit weekend lekker met zn tweetjes zijn en nog wat belangrijke klussen doen. Nou was gisteren dus mn moeder hier de hele dag en mn schoonouders kwamen ook nog even wat spullen brengen. Vond het verder niet erg hoor dat mn mama er was. Maar vandaag gingen mn schoonouders sinterklaas vieren voor een klein nichtje van mn vriend. Wat ik sowieso al heel maf vind omdat ze het ook al bij dr eigen opa en oma viert, bij dr ouders en op school. Maar ja. Wij wilden dus graag even samen zijn en we hadden ook niet zo veel zin om sinterklaas mee te vieren daar. Belde toch mn schoonvader om 13:00 of we kwamen, want er lag ook een cadeautje voor de baby. Hartstikke lief hoor, maar niet echt fijn dus. Ben nu pas net weer thuis...En zijn we weer amper opgeschoten met toch nog best belangrijke klussen die gedaan moesten worden. Vooral mn schoonvader denkt dat we alles nog wel uit kunnen stellen, want tja het is nog niet de 15e en baby's komen altijd op de uitgerekende datum...ahum:p;). En aanstaande moeders en vaders hebben helemaal geen rust nodig van te voren;)

Maar Ronald zijn nicht en haar man waren er ook en op een gegeven moment had iedereen het over wanneer die kleine komt enzo. Zei na een tijdje maar niks meer;). Heb van alles gehoord...van de 8e t/m de rest van de maand:p

@Roeltje:

Kan me voorstellen dat je er niet aan wilt denken dat echte weeen nog meer pijn zullen doen...Nou ja, helemaal voorstellen kan ik het me nog niet want heb nog geen voorweeen of wat dan ook gehad...Maar pijn is nooit fijn...

@Dees:

Hoop echt voor je dat het gerommel snel eens door zet!

@Kraamsuites:

Zag donderdag ineens een briefje van ons ziekenhuis liggen bij de vk dat ze ook kraamsuites hebben. Zo maar snel even kijken wat t precies inhoudt dan en of het duur is. Geen idee wat ik me er precies bij voor moet stellen...

@Xenas:

Staat bij mij wel op het lijstje van de kraamzorg hoor die 2 emmers en vuilniszakken. Heb ze bij de gamma gehaald, minder dan 2 euro per emmer!

@Poohbeer en man:

GEFELICITEERD MET LOTUS!!!

Wauw, lijkt me moeilijk om het allemaal te beseffen als het allemaal zo snel is gegaan! Of niet!? Maar kreeg je ineens om 13:00 weeen dan ofzo? Alles verder goed met mama, papa en kleintje? En hoe groot is ze en hoe zwaar? Veel geluk samen:D.

Dus toch nog een 5 december baby!!!

@Gien en man:

Gefeliciteerd!

Wat een lief propje:)

@Joyce:

Nee hoor, ze hebben gewoon alles lekker hier laten staan...grrr:(. Dus lekker extra zooi hier, heel fijn met zo'n controle freak als ik die ook nog eens last van hormonsters heeft:p

Dat stukje over een rustigere baby en dat je zelf wel onrustiger bent herken ik wel. Was vannacht zelf heel onrustig, dus mn mannetje dacht al 'ohjee'. dus ik zei: 'nee, mooi niet...vanaf 8 dec mag het weer:p'. Ben benieuwd of kleintje nog lang op zich laat wachten! Krijg wel een steeds makkelijkere stoelgang!

@Desiree:

Haha, jaloers op mn dunne ontlasting:p. Nadeel is dat het net niet dun genoeg is (we waren met zn allen over het schaamtepunt toch:p??), dus het is ehh...plakkerig...ook heel fijn...maar niet heus;)

Hmm, nog nooit gehoord dat jongens eerder komen dan meisjes.

@All:

Ga nu even stofzuigen, want dat is er nog niet van gekomen vandaag. Liefsssssss

7. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Ja idd! Dat slijm klinkt wel veelbelovend hoor! Je baarmoeder is in ieder geval aan het verweken, dus er is iets gaande! Hou vol meid!

Ken het hoor, als je wakker word en de avond ervoor dacht: "goh ik voel wat, zou het al beginnen?" En dan wakker worden en denken "o het is weer ochtend, niks gebeurd...."

8. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    hai hai,

Alle nieuwe moeders druk met hun kindjes??? Jeetje vind al die verhalen en foto's erg leuk om te zien/lezen/.

Voor ons allen die nog aan het wachten zijn.........ik vind het steeds spannender worden. Merk ook aan vriend dat die het steeds spannender begint te vinden. We hebben uitgebreide gesprekken over hoe het zal zijn om dan vervolgens aan het einde maar weer eens tegen elkaar te zeggen dat het niet te voorspellen is en dat het afwachten is hahahahahah.

Hier verder alles goed, heb wel wat meer "druk"op mijn onderkant en nog steeds dikke enkels (waar ik verder geen last van heb)

Owja heb eerder al eens gevraagd, maar misschien weet ook iemand anders het... Waar krijg je schaafwondjes van tijdens de bevalling;. Ik lees wel eens dat vrouwen hier last van hebben maar vraag me dan af wat er geschaafd is en waaraan.????

Nu even lekker bankhangen

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hello dames!

Net lekker gechineesd:D Manlief was zo lief om dat te halen, ondertussen hondjes gevoerd:) ook geen werk meer mee...manlief is van het uitlaten 's avonds haha.. vanavond lekker niks.. zijn net pas thuis.. morgenmiddag weer verder helpen, beetje schoonmaken (ideaal nesteldrang) en alvast wat spullen verhuizen.. heerlijk om dan even de deur uit te zijn en iets om handen te hebben....

het is een wonder, op wat harde buiken na eigenlijk nergens last van gehad vandaag:D af en toe wat menstruatiekramp tussendoor maar goed te doen gelukkig:) heerlijk zeg! nu nog een nacht goed slapen en deze dag is er één met een gouden randje :):)

Nou dames, tot vanavond en anders morgen!
    hier lekker knus bankhangen deze avond:)

10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Gefeliciteerd alle nieuwe mama's....

Hier zit ik er een flink doorheen..
    Ik had eergisteren weeen om de 8 a 10 minuten tot de volgende avond dus uitgeput de verloskundige gebeld ( ik dacht schijt eraan dat het 5 december is), die is langsgekomen en ze kunnen nog niet strippen alles zit potdicht helaas. ( al dat voorwerk voor nop!) ook ligt de kleine weer boven mijn bekken dus ik moet weer gaan liggen als de vliezen breken ( schijnt te komen doordat het de derde is en Nikki zo groot was)dus ik heb de mogelijkheid gekregen om slaapmedicatie te krijgen en als dat niet werkt een nachtje ziekenhuis om bij te slapen, maar ik durf het nog niet echt aan.
    afgelopen nacht kwamer de weeen weer om de 30 minuten maar dat doen ze al weken dus daar red ik het wel mee.
    Ik gok erop dat ik overtijd ga lopen, dan kan het alleen maar meevallen toch? haha.
    Maar ik baal er wel flink van hoor...
    Maar goed, geduld oefenen maar weer....:(

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

goedenavond allemaal,

Alle nieuwe mama's gefeliciteerd!!
    Poohbeer,ik teken echt voor zo'n bevalling wauw,eigenlijk in een uurtje klaar en dan vlak van te voren nog aan het shoppen,echt super!

Misschien ook wel leuk om te melden hier is dat de eerste januari baby quinten ook is geboren op 5 december!

Zo ik ga weer even liggen want heb aardig wat harde buiken vandaag,dus een lekker relaxen, fijne avond allemaal!

12. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    @roeltje: heerlijk zo'n avondje even lekker niks!!!! Slaap lekker voor strakkies! Die menstruatiekrampen heb ik ook, wat is dat, weet jij dat?

@Elmo: getver meis! Das niet leuk! hier ook eentje met ligadvies met gebroken vliezen......Je hebt gelijk hoor dat je bleef bellen, daar zijn ze voor! Je kan beter 10 teveel bellen als 1 keer teveel of te laat!!!!!

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    meiden hallo!

Wat hebben jullie 5 december goed overgeslagen zeg! En toch zag ik weer 2 dametjes die zijn geboren!
    @poohbeer en....??? wie was het nog meer???; gefeliciteerd met jullie beebjes!! Ik ben het weer eens kwijt..sorry!

@alle meiden waarbij het nog steeds/alweer rommelt: ik hoop dat jullie snel aan de gang gaan!!! Chicken, vandaag is ONZE dag! En xenas en ik hebben onze beebjes al, dus nu mag jij hoor meid! En datzelfde geldt natuurlijk ook voor Dees, moontje en alle andere meiden die al voorbij die 40 weken zitten...

Even een vraag aan alle 'kersverse moeders':
    Hebben jullie ook nog steeds last van de kraamtranen? Ik heb nog regelmatig echt van die down momenten dat ik echt moet huilen! Waarschijnlijk van vermoeidheid, hoofdpijn etc...
    Onze Maud is heel gemakkelijk, maar afgelopen nacht was weer wat onrustiger... Tja en dat hakt er bij moeders nogal in hoor!

Maar... het is nog steeds genieten geblazen hier! Ik ben vrij weinig online, omdat ik het simpelweg druk heb met moeder zijn, kraamvisite en slapen! Maar ik hou het wel iedere dag even in de gaten hoor!

MEIDEN SUCCES VANNACHT! ER GAAN HEEL VEEL BEEBJES GEBOREN WORDEN, IK VOEL HET!!!

14. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Ff spoed spam ladies....kom morgen weer even beppen ;)

15. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    2e, tot morgen!

16. @dees.. die emmers gebruikte mijn vk om alle vieze handdoeken in te gooien.. de placenta.. misschien ging die wel in de vuilniszakken.. haha Rob zat er met zijn neus boven op maar hij weet het niet meer. Ik ga er vanuit dat alle troep en vieze doeken daar in gingen!

@gien.. hee gefeliciteerd! Hoe heet je meisje? Ohhh wat verschrikkelijk dat je zolang persdrang hebt gehad zeg! Ik had bij Jesse ook een schaafwondje en dat deed verschrikkelijk pijn met plassen! Tips: Onder de douche plassen, maar ja dat ga je ook niet steeds doen haha.. en anders een bidon met water spuiten tegen je 'doos' terwijl je plast! ohh die foto!! Wat een heerlijk meisje!

@mamatopic.. ik neem aan dat we pas overgaan als ALLE december mama's bevallen zijn toch? Tot die tijd blijven we hier toch?

@zwangerworden.. die schaafwondjes krijg je tijdens het bevallen zelf. Als je mag persen. Sommige scheuren compleet uit. Andere krijgen een knip.. en sommige hebben alleen maar een schaafwondje. Dat kan bij iedereen anders zijn. En ligt ook niet aan de grote van het kindje. Kijk bv naar Suuskebab! Haar dochtertje had een mooi gewicht. 3380 dacht ik. Suus is volgens mij helemaal uitgescheurd! Timo is 4300 gram en ik had maar een schaafwondje!

@doortje.. en en en wat had je aan bij de fotoshoot?

@roeltje.. jij bent lekker druk bezig geweest meid! haha dat noemen ze nesteldrang!! Al dat schoonmaken! YES 38 weken!

@joyce.. jaa haha die 2 emmers.. Geen idee. Misschien werkt iedere vk ook wel anders.. Maar ik vroeg het net nog aan Rob, maar ook hij heeft geen idee wat ze er nou eigenlijk in deed. Ook al zat hij er met zijn neus bovenop! Ik ga er vanuit dat alle vieze doeken erin zijn gegaan! En de placenta enzo!

@chicken.. ohh vandaag was je dag he! Heb vandaag nog aan je gedacht! Ik heb ook de verloskundige praktijk gekeken.. het einde dan.. Bizar he zo'n bad bevalling. Heel de aflevering heb ik me lopen afvragen waar haar man was. Pas aan het eind zag je hem een beetje in beeld staan!

@desiree.. leuke site hebben jullie zeg! Ik heb me aangemeld als abonnee!

@gimena.. gaat hard he! Onze beebjes zijn zo groot hoor! Geniet er maar van! Zielig he die krampjes.. ze krijgen er bijna allemaal mee te maken! welke voeding gebruik je nu?

@dicky.. hoop voor je dat het vanavond begint meid haha! Succes!
    hoe gaat het nu met jullie? En met de financiele problemen?

@lotte.. haha het zou best kunnen dat dat gezegt wordt hoor dat je die emmers enzo klaar moet zetten. Maar wij zouden naar het zh gaan en uiteindelijk toch thuis bevallen. Dus wij wisten dat niet. En zoek dan maar even snel 2 emmers hahaha!

@elmo.. sterkte lieverd! Ik hoop dat het snel doorzet voor je.. want dit is ook niks!

@suus.. hier ook nog kraamtranen hoor! Ik had wel meer verwacht gek eigenlijk!
    Ik huil eigenlijk dat ik me afvraag of we het allemaal wel samen aankunnen... 2 kindjes opvoeden.. maar nu de kraamhulp al een paar dagen weg is.. weet ik dat we het samen kunnen! het is eigenlijk heel gemakkelijk haha! Maar die onzekerheid soms he!
    Van voeding kan ik ook zoooo onzeker worden. Timo krijgt nu bv in de fles. Maar ja vanaf wanneer geef je meer. Mijn kraamhulp zei dat als hij eerder kwam ik meer mocht geven. Maar dat neemt hij dan weer niet. En ik wil niet om de 2 uur al geven. Anders blijft hij dalijk komen. Tot nu toe gaat het goed....
    Ik ga binnenkort ook stoppen met kolven. Ik ga dat niet lang trekken met 2 kindjes.. Ik kolf nu bijna 200cc in 5 minuten. Echt belachelijk veel voeding heb ik. Daarom vind ik het zonde om nu al te stoppen. Maar zodra die dingen weer aan mijn borsten zitten vind ik het echt niet leuk! moeilijk moeilijk!

@poohbeer.. ohh wat een schatje! Ze ziet er heel tevreden uit!

17. Hier gaat het ook goed! Timo is echt een schatje! Kan het niet vaak genoeg zeggen haha! Vind het nog wel moeilijk om mijn aandacht tussen 2 kindjes te verdelen. Vandaag was ik alleen thuis...En de jongens werden alle 2 om 3 uur wakker! Beide huilen. Timo omdat hij honger had. En Jesse omdat hij wakker werd van Timo haha! Dan wordt hij altijd huilerig wakker als hij niet goed uitgeslapen was... Maar het is helemaal goed gekomen! Jesse ook lekker drinken gegeven en heeft naast me op de bank gezeten! Toen was het weer goed!

Vind het wel jammer dat de kraamvisite nog niet echt op gang is gekomen..Lijkt wel of iedereen de eerste drukte wilt afwachten ofzo. Ze denken 'laat de familie maar eerst gaan' haha! Maar goed, vanaf volgende week hebben we de eerste afspraken staan! Gezellig!!

18. poohbeer.. ohhh LIEF! papa ook zo moe! Schattige foto zeg!

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Moggu…
    @Riti: hebben we al een foto gezien van je kleine meid? Fijn te lezen dat het zo goed gaat!
    @Wachten: ik weet dat ik nog geen 40 weken ben, maar man wat begin ik het spannend te vinden! Lag net in bed maar te draaien (ook last van mijn heupen) en te denken over wat komen gaat.
    @Elmo: he balen meis! Dike knuffel
    @1ste januari baby: huh??? Knippy loopt nog steeds met een dikke toeter in November (12 dagen overtijd)en de 1ste januari beeb is er al???
    @Pooh: agossie, wat een poppetje!
    @xenas: niet suus, maar saskia was volledig uitgescheurd, volgens mij… Fotoshoot was leuk! Had mijn mooiste kleding aan J Hoe is alles bij jullie?
    @Sint/fotoshoot: Was gezellig gisteravond! Eerst de foto’s gemaakt met beste vriendinnetje. Zij is 21 weken zwanger, dus dat wilden we op het laatste moment nog laten vastleggen J daarna met mijn man. Ben heeeeel benieuwd hoe ze zijn geworden. Zijn niet digital, dus dat wordt afwachten. Daarna geklaasfondued en kadootjes gedaan. Om 21:00 was ik gesloopt en zijn we naar huis gegaan. Ik heb het idée dat ik ook wat voorwerk had gisteravond. Is nu weer over, maar vond het wel spannend!

Tja en nu zit ik dus beneden…vlinders in mijn buik en een pijnlijke heup…Warme melk is al op, krentebol ook. Zucht… zo maar weer proberen…

20. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Goeiemorgen allemaal!

Jeetje kon echt niet meer slapen…balen. Dan maar even lezen hoe het hier is! Vandaag komen mijn pa en ma hierheen om wat te helpen. Mijn vader gaat de tuin een beetje fatsoenlijk maken en dan kan mijn moeder mij helpen met opruimen en poetsen…Gisteren de magische grens van 37 weken bereikt! Ben zo benieuwd wanneer die kleine zich aankondigt, heb nog helemaal nergens last van geloof ik?

Poohbeer; gefelicteerd met jullie dochter! Toch een redelijk snelle bevalling toch? Wat zul je gelukkig zijn!

Gien; Wat een flinke dame! Wat hebben jullie haar voor naam gegeven?

Suus; heb even op Maud’s site gekeken. Wat een droppie zeg. Tja kraamtranen, ze horen erbij zeggen ze, gewoon lekker laten gaan!

Doortje; Balen dat je ook al weer zo vroeg wakker was; inmiddels weer even teruggegaan? Leuk zo’n fotoshoot, spannend dat je op de foto’s moet wachten. Mijn beste vriendinnetje is ook bijna 20 weken zwanger; we gaan volgende week (met mijn verjaardag) nog samen foto’s maken.

Een januaribaby! Pff…ik wil ook!

Deel Deze Pagina