Zeg dames....zou mijn banner me vandaag geluk gaan brengen? Ons kleintje wordt nu al welkom geheten...
zo, ik ga maar eens even mn gedachten verzetten. even lekker lopen met de hond en daarna filmpje kijken een goeie commedy ofzo. als ik hier blijf hangen kan ik toch alleen maar aan zwanger/bevallen/baby's denken. fijne dag en ik kom vanavond misschien nog ff spieken of er babynieuws is!
@Dees, haha, ik had ook al zoiets van, wat grappig, Dees heeft haar banner aangepast. Maar dat is dus vanzelf gegaan???? Die van mij doet niks meer...heeft ook zoiets van "je zoekt het nu maar zelf uit".
Ik zit even te bedenken, je kan ook met jezelf afspreken dat ieder dag dat het langer duurt, je nog iets leuks mag kopen voor de baby!!!!!!!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
Whahaha, ik wou dat ik nog zo mobiel was Ons kleintje heeft al genoeg volgens mij....en dan krijgt het straks ook nog van alles. Weten we niet zeker natuurlijk maar ga er wel een klein beetje vanuit Euh nee, die banner heeft dit vandaag zelf zo bepaalt...grappig.
@elmo; haha, jij maakt er helemaal een feestje van. Maar bij jou is de kans natuurlijk ook alweer groter dat jullie hummel veel eerder komt. Ik zeg: JA!
Tsja als je ongeduldig wordt dan wil je toch wat leuks doen, en aangezien mijn man er niet is om wat leuks mee te doen Ik denk trouwens dat ik overtijd ga lopen hoor dus dat wordt wel een duur geintje haha. Hier toch even boven geweest voor de kerstspullen, liggen ze helemaal achter allerlei tassen met boeken achter een luik. Toch maar even op Dennis wachten dan maar....
@ elmo: ja maar ik heb ook ligadvies... dus das op zich best raar dan toch? want kleine is maar heeeeeeel beetje ingedaald.. heb namelijk ook cbbbi @ dees: wie weet! hihi. zou wel grapig zijn, een voorspellende banner @ psje: fijne dag! @ chicken: hahaha.. als je hey kan veroorloven, gewoon doen meis
Joyce, ja dat is best vreemd. Misschien verschilt het per praktijk ofzo? of omdat het bij jou de eerste is en dus waarschijnlijk wat minder ruimte dat de navelstreng dan niet zo snel uitzakt?? ik heb geen idee. Wanneer moet je weer naar de vk? dan zou ik het gewoon even vragen. Ik vraag het woensdag ook nog wel een keer.
Hey meiden!!! Zo er lopen er al heel veel tegen de 40 weken aan nu! En dees zet hem op, nou mag hij echt wel komen hoor! Ik wacht ook nog steeds, helaas...maarja we zijn de 5 december wel voorbij! Heb me kerstboom staan hoor! Gezellig! Morgen 40 weken!
haha dank u. Hier nog even een foto van het onderaanzcht van mijn buik 3 weken terug! haha Bekijk bijlage 34286
Ik ga een bammetje eten en dan even boodschappen doen...m'n pot buikcreme is op....ik ga toch nog maar even een nieuwe pot kopen! En misschien stiekem nog iets voor de kleine chick. Tot later!
@ elmo: mooi buikje en dochters! @ chicken: smeren is ook goed voor erna he dus nieuwe pot is altijd goed!
Weer een nieuwe week! Het wordt tijd voor een hoop beebjes dat ze eruit gaan komen kom op beebs!! Hier ook nog 1 dag tot de uitgerekende datum en ik verheug me niet op het overtijd gaan lopen.. @ Caruli GEFELICITEERD met jullie zoontje!! Nou het huis maar weer voor de 85e keer schoonmaken vandaag???
@doortje.. hier alles goed! Geniet zoveel van Timo. Jesse huilde verschrikkelijk veel als baby. En Timo heeft alleen maar heel veel lach stuipjes! KLAAS fonduen lijkt me helemaal gezellig! @joyce.. wij blijven gewoon nog lekker hier hoor! Volgens mij is er zelfs nog geen december mama topic. Wat een wijsheid! @elmo.. Timo hapt niet aan mijn borst. Heb ook hele platte tepels zodra het begint te drinken. heb ik het koud of net gekolft bv dan staat ze recht vooruit haha! Maar zodra we aanleggen is het prut! Was bij Jesse ook zo. omdat het goed is, wil ik het ook wel geven. Daarom kolf ik nu. feli met je 38 weken! ohh gave buik foto 'van de onderkant genomen'! ohhhh en wat een lieve dochters heb je! @zwangerworden.. ik vind het ook heeeeel gezellig met jullie! En heb ook onwijs veel aan deze site! @dicky.. gelukkig maar meid! Ben blij dat je er weer bent! @caruli.. gefeliciteerd met jullie zoon! Dat is even rap gegaan! Kom maar snel je verhaal doen, en uiteraard SPAMMEN! @lotte.. tjee wat een droom zeg! Zou me rot schrikken! Gelukkig was het maar een droom! Klopt.. ik geef bv in de fles. Ik heb het ook geprobeerd de hele kraamweek om hem steeds aan te leggen maar het lukt niet. Ik heb dat nu ook niet meer geprobeerd en ga het ook niet meer doen. Zodra mijn bv terug loopt ga ik over op de kv. Vind het goed zo. En heb er vrede mee. Maar het klopt dus wel dat baby's tepel / speen verwarring kunnen krijgen. Daar zou je dan rekening mee moeten houden @borstvoeding in de fles.. Ik geef bv in de fles. En als je daarna nog bv wilt geven dan moet je idd een aantal weken wachten met die fles geloof ik. Maar ik ga geen bv meer geven. Ik kolf het af en zodra mijn productie minder wordt dan ga ik over op de kv. Vandaar dat ik meteen mijn bv in de fles ben gaan geven! Zo heb ik het trouwens bij jesse ook gedaan hihi! De eerste paar dagen in de kraamweek heb ik Jesse gevoed dmv een bekertje.. en daarna dmv fingerfeeding. Dus met een spuitje en onze pink. Toen ik zeker wist dat ik het aanleggen niet meer ging proberen, hebben we een fles gekocht! @chicken.. ohh spannend meid! klinkt toch echt aslof het niet lang meer gaat duren! @psje.. geeft niks hoor meid! Klaag hier maar lekker! En je gaat het straks gewoon ff doen hoor! Iedereen kan het! Dus jij ook! Niet bang zijn voor wat komen gaat! Het komt echt goed! Knuf!