Goedemorgen dames!! @dds, succes bij je echo (misschien heb je hem nu al gehad) @mariebel, ook spannend voor jou! we horen er wel van he! @suuskebab(was jij toch die niet wist wanneer ze echo kreeg? ), ik denk toch dat je nog wel eerder een echo als mij gaat krijgen, je bent ook al wat verder dan mij! Maar als ik m`n echo heb ben ik inderdaad 10 weken, dus dan heb je volgens mij wel mooie plaatjes! @bink, hoop dat je al meer weet en dat alles goed komt! Sterkte! @uit bed om te plassen, 2x vannacht! gaat lekker...voor de rest alles ok! bij jullie ook?
Goedemorgen allemaal! @ Dees85: idd een hele mooie site! @ Jannes: zoiets ziet er ook wel handig uit ja. Maar wij hebben onze kinderwagen al weggeven (kennissen van ons waren ongepland zwanger en hebben 't financieel niet zo goed, dus vandaar). Wij moeten dus sowieso een wagen kopen, dus ik denk dat we dan net zo goed toch een duowagen kunnen kopen. Maargoed, ik moet er nog maar eens over na denken. @ Manoe: ik herken 't niet, maar bij iedereen zijn de kwaaltjes weer anders. Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was! @ Bink1976: Pff, wat een kutnieuws! Weet je inmiddels al wat meer? Ik hoop echt voor je dat 't gewoon toch goed zit, want bloedverlies wil niet altijd zeggen dat 't fout gaat. Mijn duimen draaien iig overuren voor je! @ Minimouse: fijn dat je neefje weer thuis is! @ dds: succes! @ Mariebel: spannend, vanmiddag is 't zover! Jij ook succes! @ Lente: ik had 't ook al gelezen ja, echt fijn nieuws! Toch een vlindertje minder! @ Jannes: dat zou wel leuk zijn ja. We kunnen sowieso een keer een meeting organiseren natuurlijk, voor de liefhebbers . Bij Milan heb ik nooit meegeschreven in 't augustus-mama-topic (ik was ook in aug. uitgerekend), omdat ik dit forum pas in april ofzo ontdekte. Toen was er al zoveel gekletst dat 't niet echt makkelijk zijn om er nog tussen te komen. @ Caruli: jij mag alweer bijna voor je 3e echo zie ik, leuk hoor! En 't blijft spannend natuurlijk! @ Hier: net weer de vk gebeld, 7 mei heb ik 't intakegesprek. Ze wist gelijk wie ik was enzo, dus dat was wel heel leuk. 6 mei heb ik dus de echo, duurt nog maar iets meer dan 2 weken! Ben echt benieuwd of alles goed zit, want ik heb helemaal nog geen zwanger gevoel. Hier verder ook nog steeds geen kwaaltjes. Alleen Milan is ongelooflijk aanhankelijk de laatste paar dagen, 't lijkt wel alsof 'ie iets doorheeft. Als ik ook maar 1 seconde naar de keuken loop begint 'ie meteen te krijsen. Verder eigenlijk nog geen nieuws!
@ bica; ach je moet maar zo denken, als die echo goed is, dan is er nog maar een hele kleine kans op een foute afloop! Ik ga nu lekker werken , heb totaaaaaal geen zin! Tot vanavond!
@ suuskebab: dat is waar!!! en ik tel ouderwets af hahah net als vroeger als je op vakantie ging of jarig was hahah , werkse!
Hey meiden, Zoals jullie al van Lente hebben vernomen, ben ik toch nog steeds zwanger en hebben we gisteren hartaktie op de echo gezien!!! Naar de echo van vorige week was ik goed emo. en wou ik het niet geloven dat het waar was dat er geen hartaktie was omdat het mis was. Nee, ik wist zeker dat het te vroeg was....! Donderdags kreeg ik de uitslag van het bloed en was mijn HCG gestegen naar 7093ul. mooi in lijn kreeg ik te horen en ze gingen even met de gyn overleggen. Die vondt het wat vreemd en wou me toch graag maandags zien, in de nacht van zaterdag op zondag kreeg in een bloeding die aardig was en druppl best wel. dus game over dacht ik dus definiteif toen. Veel tranen en verdriet en geen slaap meer dus.....!!! Zondags hield de bloeding op en werd het bruinig(oud bloed) en in de avond was het zo goed als opgehouden!!! begreep er niks meer van!!! Maandag ochtend naar de gyn voor de echo, en ik wist zeker dat er niks meer te zien zou zijn!!! Toen ik op de stoel moest en hij de inwendige echo deed moest k stil liggen blijven en zagen hij en mijn schoonzus de hartaktie ineens. Ik wist iet wat ik hoorde en was dus erg van slag, heb niet eens gezien hoe het kloppte....!!! Een felicitatie waard vondt de gyn. ,maar ik moest nu niet van stapel lopen het was nog steeds erg vroeg allemaal!!! Weer hebben ze bloed geprikt en hebben we een nieuwe afspraak voor maandag ochten!!! Gisteren kon ik het in de loop van de dag nog steeds niet geloven en kneep ik me zo nou en dan omdat ik dacht dat het één droom zou zijn! Meiden hoe gek kan het leven zijn, ik ben erg gelukkig maar ook bang! We waren alweer bezig om het een plekje te geven en dan nu dit. begrijp me niet verkeerd vindt het geweldig maar het is tevens ook moeilijk je wordt van hoek naar hoek gegooid en het heeft me erg geraakt!!! Lieve meiden, ik hoor nog steeds bij jullie december mamas en wou vragen of jullie mij uit de lijst van de vlienders wil halen en me weer op 4 december te zetten!!! Liefs Stef
@Stef...jeetje meis, wat een ongelofelijk verhaal!! Het kan echt heel raar lopen. Ben superblij voor je, maar kan me heel goed voorstellen dat je er echt helemaal ondersteboven van bent. Neem gewoon even lekker je rust om alles weer even te verwerken. Ontzettend fijn voor je dit!!! xxx
Mogge! @Stef: wat een fantastisch nieuws!! Mijn banner liep vandaag ineens een dag voor... hadden jullie dat ook? Ik zag op een ander clubje dat er meer mensen dit hadden..
@ stef: Wat een heen en weer van emoties is dit voor je! Maar wel super dat het allemaal nog ok is! Ben blij voor je! En fijn dat je maandag weer mag!
Hey Meiden! @stef jeetje wat een verhaal, ben erg blij voor je dat je kindje in orde is! @bink1976: Ik zal voor je duimen meid en hopen dat het niks ernstig is. Succes Zo kom net uit me bed! Heerlijk geslapen gewoon ondanks mijn hoofdpijn, die gelukkig al iets minder is! Ik heb zo'n zin en zo veel spanning voor vrijdag (mijn eerst echo)! De dagen kruipen nu echt voorbij...
@ Stef: wat een supergoed nieuws zeg! Ik had 't al gelezen in 't andere topic, maar wel een verhaal. Tjongejonge, ik snap dat 't even moeilijk voor je is, ook al heb je zo'n goed nieuws gekregen! Hartelijk gefeliciteerd nogmaals! Ben echt heel blij voor je. @ Chicken: nee, van Elegance idd ook niks meer gehoord, maar ik dacht dat 't bij haar niet goed zat?? @ Sylvia: ja, mijn banner loopt nu ook weer een dag voor, zo eventjes veranderen.
@Linda, nou ze had helemaal geen symptomen meer dacht ik en ze had zelf het gevoel dat het niet helemaal goed zat....verder weet ik het eigenlijk niet. Hoop dat alles goed is!!
@ Manoe: spannend joh, duurt echt nog maar een paar daagjes! Alleen wel vervelend dat ze zo langzaam voorbij gaan. @ Chicken: ja ik hoop 't ook. Dat ze dadelijk ineens weer terug is, net als jij een paar dagen geleden . Ik ben lekker aan 't Rapleyen met Milan! Meer mensen die dat doen? Hij zit heerlijk een banaan en een halve appel weg te werken, ons vreetzakje!
Hebben jullie eigenlijk ook de hele dag door trek? Niet normaal hier, kan wel blijven eten, fabriekje werkt echt op volle kracht!