@placenta: ik heb ook weleens gehoord dat mensen hem invriezen maar wat ze er dan verder mee doen nou hier mag ie gewoon in de kliko hoor!
@ gien: schattig hoor! @ roeltje: hmm.. nu je het zegt.. idd nog niet gezien.. maar had die niet iets vandaag??? kweetut nie. meloen... jij bent buddy toch?
Wow, super zeg, wat een boel beebjes geboren!! Caruli, van harte gefeliciteerd!! Ben benieuwd hoe jullie kereltje heet en hoe alles gegaan is. Jolinde, Berenbotje en Moontjemoon, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiden!! @ Elmo, mooi buikie! @ PSje, gelukkig weer een beetje opgeknapt! @ Dees, wat een l*l. Je hebt hem zeker toch wel even op je allervriendelijkst aangekeken.. @ Ego, heb een enerverende middag achter de rug.. Bloeddruk was op zich niet gestegen maar er zat wel wat eiwit in mijn urine en dat samen met de belachelijke hoeveelheid vocht die ik vast hou ben ik toch richting ziekenhuid gestuurd vanmiddag. Bloed- en urineonderzoek gehad (beide goed) en aan de scan gelegen. Bloeddruk blijft aan de hoge kant dus woensdagochtend weer terug en is hij dan nog te hoog gaan we een datum prikken om ingeleid te worden. Op zich baal ik wel een beetje want ik had zo gehoopt om deze keer thuis te kunnen bevallen en om niet ingeleid te hoeven worden..... Ik verwacht n.l. niet dat mijn bloeddruk woensdag ineens anders is. Aan de andere kant, grote kans dat mijn beebje er zeker is deze week.....
@ meloen: balen dat je idd ineens zon hoge bloeddruk hebt.... maar wie weet je kindje deze week! das wel leuk vooruitzicht!!
@moontjemoon: GEFELICITEERD MET DYCKE! Fijn dat ze er is! @meloen: ojee meis, dat is niet zo mooi...maar idd: het positieve is: je hebt je beeb snel in je armen @roeltje: hmmmm, volgens mij ging ze weer bij vrienden helpen schoonmaken. Maar voor hetzelfde geldt ligt ze te bevallen, aaaaaah! Ik heb haar nr, zal ik haar smsen?
Alles ok met roeltje!! ze heeft een drukke dag gehad en zit nu met hubby op de bank. Op wat harde buiken na, is het gerommel weer gestopt... Ze is er morgen weer!
Het is inderdaad rustig hier op het dec forum. Wel leuk al die nieuwe beebs. Ik ben net met vriendlief nog even een blokje om geweest hebben ook onze kasten weer vol. Lekker is dat allemaal boodschapjes in huis.... Ga zo naar bed. Spreek jullie morgen..
Wat een hoop meisjes zijn er toch gebeuren! Kom op jongens we nemen ze te grazen qua aantal @ Moontjemoon (eindelijk!!), berenbotje en Jolinde allemaal gefeliciteerd met jullie dochters!! Laat het morgen maar een jongensdag zijn he
Wow! Drie dochters geboren! van harte gefeliciteerd mama's. Geweldig. Ik ga lekker ff douchen en bedje in. Morgen weer een drukke dag voor de boeg dus zal niet veel online zijn. Alle wachtende dames; hoop dat het begint/doorzet en dat ook jullie snel jullie kindje mogen bewonderen!
@caruli: gefeliciteerd met jullie mannetje! @Berenbotje: gefeliciteerd met Fleur! @Jolinde: gefeliciteerd met Eline! @Moontjemoon: gefeliciteerd met Dycke! Moeders geniet er lekker van! En alle as. moeders (nogmaals) vannacht meer geluk! Lekker allemaal aan de gang gaan! Slaap lekker!!!
gods jullie gaan zo snel dat ik niet eens weet of ik iedereen wel gefeliciteerd heb (ben ik je vergeten sorry, zwangerschapshormonen, houdt je die trouwens na de bevalling ook???) maar goed: caruli: gefeliciteerd met jullie mannetje! erg benieuwd naar je verhaal en de naam. volgens mij is het toch nog snel gegaan Berenbotje: gefeliciteerd met Fleur! Jolinde: gefeliciteerd met Eline! Moontjemoon: gefeliciteerd met Dycke! leuke naam, mag ik vragen of ie is afgeleid van boer zoekt vrouw? moest ik namelijk gelijk aan denken. elmo: wat een leuke foto's en ook een leuke buikband overigens en je dochters wat een scheetjes. Gien: wat een leuke foto's heb je toch weer gespamd. hier alles nog koek en ei. leuke sint gehad en gelukkig niet HET cadeau gekregen maar wel een ander leuk cadeau. we hebben onszelf een Wii cadeau gedaan voor de decembermaand (sint en kerst ineen.) verder niks te melden. o, ja waar blijven de jongens??? ik vind wel dat er erg veel meiden geboren worden. als alle jongens nou eens beslissen om er zsm uit te komen...