@ doortje: hihi.. als alarm dus zien we der morgen weer @ suus: helaas.. volgens mij heeft je wens weinig gebracht.. of juist wel aangezien het nog zo rustig is @ toontje: ja die hormonen hou je, zeker als je bv blijft geven dus word nog leuk! haha @ hier: op zich wel ok geslapen, maar wel om 00, 02, 04 en 05:30 wakker.. en daarna kon ik niet meer in slaap komen.. 6:30ging wekker van vriend.. dus ben er maar weer tegelijk uitgekomen.. Net al weer wasje in dewasmachine gedaan.. en de was van gister voor zover die droog was opgeruimd.. Gister was de badkamer er niet van gekomen, doe ik denk ik zometeen.. tis hier toch nog rustig! en ff stofzuigen.. dit appartement is zoooooooooo stoffig! niet normaal! heb je gestofzuigd, draai je je om, kun je opnieuw beginnen! GEEN grapje! ik mijn huis kon ik eens per 2 weken stofzuigen... hier echt niet...dan hebben we tapijt ipv laminaat en dan vinden ze het gek dat ik niet de schoonmaakwoede krijg.. is toch helemaal niet leuk zo.. overigens heb ik volgens mij stiekem toch wel wat nestdrang hoor.. gister voor het naar bed gaan nog ff snel de ziekenhuistas compleet gemaakt.. en voor het koken nog ff snel de wasbak in de keuken laten blinken.. en de adreslabels en postzegels klaargelegd.. heb voor vriend to-dolijstje gemaakt.. en alvast doorgemaild.. weetie precies watie moet doen als er wat gebeurd.. en dan inclusief alle telefoonnummers hadie op werk al laten zien.. **bloos**.. collega word als de uitgerekende datums kloppen 1 week later papa en die had wel last van de nestdrang maar niet van mooie lijstjes tja... hehe
goedemorgen!!! begreep gisteravond van doortje dat ik gemist werd? sorry!!!! gister eerst lkkr uitgeslapen, daarna met mannetje op de bank gezeten, wasjes gedaan enzo, daarna bij vrienden hele huis schoongemaakt en laatate dingetjes gedaan zodat ze eind van de week kunnen verhuizen..werd beetje laat dus daarna op de bank gelegen, lkkr kn us met hubby voor de tv.. omdat het maar niet doorzet even geen ZP en lkkr alles van ons afgezet... had er niet bij nageacht dat ik zo gemist zou worden.. ga zo mn hondjes even uitlaten, douchden, en dan hoop ik met een kop thee op de bank te kunnen.. rond tien uur verjaardag, even bakkie doen.. hubby heeft dan een dagje met zn pa, bootje opknappen en vissen, dus zal er vandaag wel zijn.. ga straks even bijlezen, heb ik nog niet gedaan, sorry, sta nolg in badjas in de keuken haha.. tot straks!! oja zag werl snel felicitaties rond gaan... kersverse moeders: GEFELICITEERD!!! zal zo kijken wie er bavallen zijn! tot zo!
@elmo.. hee mooie buik foto he ik voorbij zien komen! @gimena.. jee ben jij alweer aan de pil? Gaat hard! haha ik weet nog niet wat ik wil. Twijfel ook over het spiraaltje! ohh wat een lief meisje! Schattig pakje heeft ze aan! @dretjuh.. zielig he die spruw! Gelukkig is het ook weer gauw over! @berenbotje.. gefeliciteerd met jullie Fleur!! Wat een klein meisje zeg! Doe maar rustig aan! En daarna wel snel spammen hoor!! Er zijn er een boel bevallen op de 27e!! @dees.. wat irritant zeg van dat boek! Je kan het de volgende keer beter bij bol.com bestellen! Neeeee die vent in de gamma! Wat een grapjas! :x Die had je zo een schop onder zijn hol willen verkopen zeker! @doortje.. ohh nee donderdag pas! Dalijk beval je in de tussentijd!! haha! Hoop dat hij het snel doet! @jolinde.. gefeliciteerd met jullie dochter Eline! Het klinkt als mijn bevalling van Jesse. Inleiden en 6 uur later was hij er! Ga nu maar lekker genieten hoor! FOTO'S @moontjemoon.. eindelijk meis! Daar is ze! Gefeliciteerd met Dycke! Hoe spreek je haar naam uit? Klinkt als een goede bevalling! Super! Jij ook lekker gaan genieten hoor! FOTO'S @gien.. Nadine.. mooie naam zeg! Die hoor je volgens mij ook niet vaak meer! Kom maar op met die spam!! haha hier vroeg ze ook of we de placenta wouden houden haha! Nee hoor.. die hebben we in de zwarte bak gedaan haha! ohhhh wat een lief stuipje! Ik ga vandaag ook maar eens met de camera in aanslag ! @psje.. nou ik zit net aan Roeltje te denken.. en ineens zeg jij het waar ze is! Toeval!!! @meloen.. spannend meid! Deze week heb je je beeb in je armen! @desiree.. vandaag uitgeteld! spannend hoor. Voel je je nog goed? @joyce.. goed bezig geweest jij! vervelend die nachten.. maar goed.. dan kan je er alvast aan wennen! @roeltje.. ik miste je ook al! En toen zei psje ineens.. waar is roeltje.. haha!
hier gisteren aan drama avond gehad. Timo bleef maar huilen. krampjes konden het volgens mij niet zijn.. maar wat het dan wel was.. geen idee. Uiteindelijk is de nacht goed gegaan... om 2 uur en half 7! Vandaag maar even luiers inslaan. Die gaan hard! ahhaha!
Goedemorgen! @Roeltje; Je was er de laatste tijd zo vaak, dan valt het op als je gemist wordt! @Xenas; Ja luiers gaan hard he! Daar zal ik straks ook weer aan moeten wennen. @Toontje; Ik vind ook dat er snel wat jongens bij moeten om de boel wat op te halen! @Joyce; Nee hoor, jij hebt echt TOTAAL geen last van nesteldrang... haha! @Moontjemoon; GEFELICITEERD!!!! Eindelijk! En hier.... gisterenavond weer heel de avond voorweeën gehad. Baal ervan dat het dan toch niet doorzet, maar ik weet dat dat bij mijn vorige zwangerschap ook zo lang heeft geduurd.
Caruli; gefeliciteerd meid!!!!!!! Jolinde, Berenbotje en Moontjemoon: Uiteraard ook dikke felicitaties jullie kant op!! Nou dames, nu wij nog! Kom op, we kunnen het!! @Lilith: balen dat niks doorzet zeg! hier net zo hoor, dus kan me goed voorstellen hoe je je voelt haha.. @Xenas: tja, volgens mij ben ik hier dagelijks tot het wanhopige aan toe haha.... @Hier: als ik op alles moet reageren ben ik morgen nog bezig haha.. Voel me wel goed eigenlijk.. wilde wat opruimen in huis maar heb verbod gekregen van manlief... Moet rustig op de bank blijven vandaag, beetje kamer leefbaar maken doet hij wel zegt ie.. (zal wel niet dus haha) maarja.. ga nog even mn haar doen, daarna naar zn tante bakkie doen, is vandaag jarig en krijgt vriendinnen en buren enzo op visite, wij dus ook maar heen.. vrijdag avond a.s. uitgebreid voor familie dus ook maar heen Tot vanmiddag!
@Xenas.,.ja ik zit weer aan de pil. ik wil heel graag ook een nr 2 en me partner ook. maar ik wil eerst van Sophie genieten. rare gedachten dat Sophie alweer 3 weken wordt. en wij zien haar idd als kool groeie. blijven ze maar zo Klein *bloos* aan een spiraal had ik ook zitten denken. want het is de vraag of deze pil wel bij me werkt! als de pil niet bij me werkt ga ik toch over naar een spiraal (of het moet dan al te laat zijn haha) verders met alles goed met de kleine???? en met jou natuurlijk? @all Hoe gaat het allemaal??? @nieuwe mama,s GEFELICITEERD!!! @hier..Cb komt zo langs zouden ze al eeder doen maja kan moeilijk als Sophie in het ziekenhuis ligt. weer maar eens bellen voor Sophie der gehoors test is nog steeds niets gedaan!!! vandaag zijn eindelijk me hechtingen opgelost van onder!haha.
@ roeltje: veel plezier op de verjaardag! en wanhopig hehehe.. pff.. 2 keer naar dezelfde verjaardag? ik snap idd dat je een van de bank afkom verbod het gehad.. krijg ik ook als mannetje thuis is, dus daarom nu maar ff fanatiek hij is nu niet thuis aant werk dus Hier net de badkamer en wc gepoetst! jeuj! niet helemaal zoals het hoort maar het blinkt en alles ziet er weer netjes uit! ook ff de frontjes van de keuken.. is hoogglans en ik heb nogal eens de neiging om niet de greepjes te gebruiken hehe en meteen ff rvs afzuigkap en oven.. nu ff pauze! en goedetijden natuurlijk! hehe..langniet meer gezien! maar ja, je moet wat he!
@ gimena:"hebben ze de gehoortest niet bij de hielprik in't ziekenhuis gedaan? dacht dat ze dat combineerden.. maarem.. hoe ga je merken dat de pil niet werkt dat kan maar op 1 manier toch dacht dat je pas weer aan de pil kon als alles weer normaal op gang is gekomen.... maar das wel snel dan in 2 weken toch?
wauw, 6 jongens en 16 meisjes, das wel een heel groot verschil zeg hahhaha. Alle nieuwe mama's gefeliciteerd en moontjemoon,wat heb jij lang moeten wachten maar nu heb je een prachtige dochter!!! sorry dat ik verder even niet heb gereageerd maar ik hou het allemaal niet meer bij en ben even niet zo veel online geweest de laatste dagen. Hier is het ook nog steeds aan het rommelen maar verder niets.
Hey meiden!! Ben nog steeds een trouwe lezer en wat minder trouwe schrijver . Ik zie dat er weer veel nieuwe baby's geboren zijn. Echt heel gaaf!! @nieuwe moeders: Van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan!! Hopelijk zijn jullie heerlijk aan het genieten van de kleine! En inderdaad laat die foto's maar komen! Erg gaaf om te zien! Vind het ook erg leuk om al die verhalen te lezen over voedingen, krampjes en luiers. Nog even, en dat is ook mijn nieuwe leven . Blijft onvoorstelbaar... Er is zoveel geschreven dat ik het moeilijk vind om alles bij te houden en op overal op te reageren. Volgens mij is de algemene lijn dat alle zwangeren vol ongeduld aan het wachten zijn en alle moeders heerlijk aan het genieten . Ik zit met mijn dik 39 weken dus ook nog steeds op de wachtbank (althans zo voelt het nu toch wel..). Ben er helemaal klaar voor (voor zover dat kan natuurlijk), dus laat die bevalling maar beginnen! Voel me gelukkig nog steeds prima, al gaan een hoop dingen natuurlijk een stuk minder makkelijk dan voor de zwangerschap. Zo was het optuigen van de kerstboom gister een ware uitputtingsslag . Zo grappig om te merken hoeveel moeite die simpele dingen ineens kosten met zo'n dikke buik. Meiden, geniet nog even van de zwangerschap of van de kleine natuurlijk en ik meld me snel weer!
Morgen Dames!! @moontje; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Dycke!! Eindelijk is ze er dan @roeltje; haha, we hadden je idd gemist, normaal gesproken ben je al gauw te vinden hier @Lilith; Balen van die voorweeen die niet doorzetten...hier ook al weken af en aan! Gewoon blijven wachten. @toontje; Ik denk dat de inhaalslag van de jongens niet lang meer op zich zal laten wachten. @joyce; Heerlijk he die nesteldrang, hier met vlagen aanwezig! Ga zo maar weer eens het bed verschonen. @xenas; Ja die luiers zullen de eerste tijd nog wel zo hard blijven gaan, ik dacht dat ze nu weer in de aanbieding waren bij de AH. @all; Hier vandaag alweer 41 weken ... waar blijft de tijd. Vannacht gelukkig weer eens beter geslapen en heb er weer zin in voor vandaag. Nog 2 daagjes wachten totdat we eindelijk weer naar de VK mogen.....heel gek maar ik kijk er echt naar uit!
hielprik hadden ze in het ziekenhuis gedaan.(is meestal spoed zij de vrouw van de cb) en gehoor test mag van 0 tot 6 weken worden gedaan (de vrouw van de cb had even nog een keer gebeld) als de pil niet bij mijn werk wordt ik tussen door ongesteld!heb ik wel mee gehad. ik voei niet meer naar en ik heb me eisprong weer gehad (is heel normaal zei de vk naar de 2 weken naar de bevalling ben je gewoon weer vruchtbaar. dus dan mag je oficeel aan de pil weer. net ook maar voor de zekerheid condooms gehaalt. verders vondt de vrouw van de cb Sophie er goed uit zien. ze verwachten een kleine en dunne baby. eerst wat ze zei haha ze heeft een dubbele kin. moest er ook wel een beetje om lachen. ze vondt het allemaal best wat ze deed bij haar. 17 dec naar de cb voor controlle
Ons kleintje heeft het schijnbaar nog veels te goed in mijn buik. Gisteravond en vanmorgen rond 7u was het alweer lekker druk in de weer....ik dacht dat ze op den duur minder ruimte kregen, nou ons kleintje niet volgens mij. Er wordt gewoon plaats gemaakt....zo lijkt het
*naar banner kijkt en denkt.. het is tijd!!* @ Panos zwaar is dat he de kerstboom versieren met zo'n dikke buik erbij, hier doe ik het in etappes @ Dees logisch dat je er naar uitkijkt waarschijnlijk wordt het bespreken wat er gaat gebeuren evt?? @ Joyce zo jij bent een poetserd, hier doe ik ook aan die lijstjes toevallig en 1 daarvan is: 'dit moet papa allemaal doen na de geboorte' @ Lilith balen he die voorweeën die maar niks lijken te doen :x @ Xenas en hoe vindt Jesse het dat ie grote broer is nu? Nee ik voel me erg uitgeteld, ben echt niet veel meer alles doet zeer en ik ben zoo moe. @ Meloen balen die bloeddruk en al dat vocht.. maar wel fijn dat je beeb op korte termijn komt
@desiree; Dan wordt er idd besproken hoe en wat nu verder, de vorige keer kreeg ik al een korte uitleg wat er ging gebeuren bij zoveel weken. Sowiezo wil ik voorstellen om me te laten strippen, heb immers al ontsluiting en de boel schijnt al rijp te zijn. Heeft alleen nog dat ene zetje nodig lijkt me. Ik denk maar zo, het is het proberen waard! En ik krijg dan nog de kans om thuis te bevallen. Tja en anders wordt ik bij +/- 42wkn overgedragen aan de gyn om me in te leiden.
goeiemorgen! Jeuh, internet doet het! (voor zolang het duurt) @Dees: potverdorie, daar ben ik bij mezelf ook bang voor...dat het tot 42 weken duurt en dan ingeleid moet worden...Wat hoop je dat ze gaan doen bij de vk? Strippen? Ik hoop het voor je! @Joyce: wauw! vandaag ben jij degene met nesteldrang! @hier: morgen komen ze dubbelglas in de babykamer plaatsen (was vorige keer iets misgegaan met de bestelling). Heel blij mee natuurlijk, maar ze hebben zoveel rommel achtergelaten de vorige keer. Ze zijn met hun modderpoten werkelijk overal geweest! En als klap op de vuurpijl zitten er grote zwarte vingerafdrukken om de mooie witte muur (in de gang)aaaaaah! Als ze dit ook maar flikken in de babykamer, dan ben ik in alle staten! Ik heb mijn man al gewaarschuwd dat ik de mannen er wel op ga aanspreken. Of iig "vriendelijk" ga vragen of ze het netjes kunnen houden! Jaja het zijn de hormonen, maar normaal kan ik daar ook al slecht tegen. Het is nu x 10
Wat staat er op jullie lijstje voor de mannen dan? Ben wel erg benieuwd! Bij mij staat er: *aangifte doen: legitimatie mee + trouwboekje *kaartjes bestellen (met uitgebreide uitleg hoe wat waar ) *kraamzorg bellen dat is het eigenlijk