December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    @Riti PRACHTIGE FOTO"S

@sjees als je dan toch aan het schoppen bent ik geloof dat ik ook een lichtelijke schop onder mijn deriere nodig heb hahahaha

@Bevallen nog niet iedereen is zo ver hoor Anneke !!!

@leuk ook die shiatsu tips, maar mijn mannetje breekt me altijd bijna bij massage etc hahahah ben erg benieuwd hoe hard hij in mijn hand gaat knijpen tijdens de bevalling hahahaha

Voorlichtingsavonden,. JEeheee vanavond de laatste!!!!! Dan ben ik geloof ik ook wel klaar met voor en doorlichtavonden hahahah borstvoeding, ziekenhuizen, puffen, samen zwangeren, fotoshoot, zwemmen etc

Heb vandaag nog wel alle kaarten afgemaakt en en ben nog even naar de winkels geweest (eigenlijk ook alleen maar voor een lekker broodje, of 2))

Overschotel hat man gisterenavond al gemaakt dus die kan zo de over in spreek jullie later

@dees hoe is het??? Hou je het nog wat vol???

@gimena....sex........wat is dat ook al weer???? hahahah

@xenas/Suus/ Super die updates, leuk om te lezen wat ons nog een beetje te wachtens staat. Vind ik trouwens ook leuk van de andere nieuwe moeders waarvan ik nu even niet op de namen kom,.....

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Xenas; dank je wij vinden het ook een leuke naam. We kwamen m tegen op onze lijst, een lijst met heel veel namen van internet geplukt. Het is de enige naam die steeds in onze top 5 is blijven staan, en uiteindelijk was het 'gewoon' de naam van ons kind en de andere 4 'slechts' leuke namen :)

Wat betreft je borstvoeding, groot gelijk die trots! Lekker doen waar jij je fijn bij voelt, ik ben erg pro-blije mamma's :)

@ kerstboom; oh ja...feestdagen...:( hahaha nou ik vind het al knap dat ik mn gedachten bij overmorgen krijg, verder lukt echt niet.

@ bezoek; ouders en broers/zussen zijn geweest, de rest gaan we nu een beetje opbouwen, niet meer dan 1 per dag nog.

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ xenas: je mag idd trots zijn! wat je hebt gegeven is ook al goed genoeg! en kan me voorstellen dat en kolven en voeden en jesse best zwaar is! kei lief idd hoe die op zijn broertje reageert :D

@ anneke: iedereen bevallen? nee joh! pas 20 van de 80!!

@ sjees: stom he!? nou heb net boodschapjes gedaan( apotheek, ikea, karwei, supermarkt.) pff.. best vermoeiend.. maar nu gaat het met de lies wel weer.. zooo vaag! alleen bepaalde bewegingen ....
    maar ja, straks lekker pizza in de oven :D en lekker bank hangen :D

@ zwangerworden: pff. ben blij dat ik al die avonden al lang gehad heb ;) lekker hoor ovenschotel :D
    en idd.. seks.. was da... hahaha.. op die dromen na... ;) hahaha

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai dames.

Hier eindelijk een keer geluisterd naar mn lichaam en hoofd;). Heb van ongeveer 14:00uur tot 15:00 en van ongeveer 15:30 tot 16:30 geslapen! Zo lang kan ik nooit slapen overdag, had het waarschijnlijk echt even nodig. Ben nu langzaam aan het wakker worden!

@pil enzo:

Als je bv gaat geven dan mag je nog niet met de pil beginnen he? Weet iemand hoe dat ook alweer zit? Pas als je helemaal van de bv af bent ofzo?

@Xenas:

En de kraamzorg is helemaal weg nu? bij ons komt ze geloof ik 4 hele en 4 halve dagen als ik het goed had begrepen! Zo lang geleden al weer dat consulente hier was (4 maanden);)

@Anneke:

Haha allemaal bevallen???? Bij lange na niet hoor;) Mochten we willen:D

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ lotte: bi ons komt ze als het goed is 8 dagen en dan van 8 tot 15-16 ongeveer.. en als ik nog 1 nacht ziekenhuis heb dan dus maar 7
    wat betreft pil en bv.. volgens mij was een vriendin van me al eerder aan de pil.. maar week ff nie..
    weet wel dat op dag 8 van de kraamweek de vk daar een gesprekje over doet om alles uit te leggen enzo..

oh en ze zeggen vaak dat je juist laatste maand lekker moet dutten 's middags ;) je hebt het zelf ms niet in de gaten, maar als je dan ligt.. zzzzzzzzzzzzzzzz
    en dan ben je iig uitgerust voor de bevalling en die tijd erna!

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Joyce:

Er zijn bij ons helemaal geen tijden afgesproken verder. Beetje maf dus. Misschien maar even bellen om te vragen:p Beetje laat, maar nog niet TE laat;).

Hmm, zal vanaf nu wat meer PROBEREN te rusten dan;). Beter laat dan nooit;)

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @de pil: mijn zus is aan de minipil, ivm met borstvoeding. Je wordt dan niet ongesteld geloof ik
    @kraamuren/dagen: tegen mij heeft ze gezegd dat we het ter plekke afspreken, dus wat wij het fijnst vinden

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Doortje:

Misschien is dat bij ons ook wel de bedoeling dan. Ach, ik wacht het wel af. Moet toch goedkomen he;). Weet nog wel dat die consulente toen zei dat het kan zijn dat ze vragen om minder te komen als het rond kerst is.

@All:

Hebben jullie allemaal je kraamverzorgster van te voren gezien? Ik alleen de consulente, dus die komt niet kramen. Had het eigenlijk wel fijn gevonden als ik alvast kennis had kunnen maken.

Allemaal aant slapen of eten trouwens? Zie dat ik hier in mn eentje ben haha.

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ doortje en lotte: waren in principe tijden, echte tijden worden dan afgesproken afhankelijk van wat we willen..
    en minder komen met kerst is ook alleen als het goed gaat enzo.. als kerst dag 1 en 2 is komen ze nog gewoon volledige tijd!
    en was hier ook consulente hoor! ze weten niet wie er komt , weten ze pas op moment dat je bevalt..

bv en pil: schijnt dat met bv de ongi al beetje wegblijft...

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    #15070 Luuz, 8 dec 2009
    Laatst bewerkt: 8 dec 2009
    @Lotte: Over pil en BV zeggen mn VK's allemaal wat anders dus heb ook geen idee.. wacht nog even af..
    @Kraamuren: Hier ook alleen de consulente gehad, omdat je natuurlijk niet weet wanneer je bevalt en dus van te voren niet kunt weten wie er komt en hoeveel... kan zijn dat het met de kerstperiode verschillende komen.. krijg hier 8 volle dagen maar dat kan altijd worden verminderd, dat weet je natuurlijk nogn iet van te voren.. misschien gaat alles wel zo goed dat je maar 4 volle en 4 halve dagen wilt hebben of nodig bent...

****************emo-bericht*****************
    jaja weer een emobericht van mij:D
    Heb andijvie gemaakt en hadden schnitzels gehaald die we nog niet eerder hebben gehad... Andijvie was superlekker, maar het vlees zooo smerig....!!!!!!Manlief heeft 3 happen gehad en ikzelf maar 1 en nog niet eens doorgeslikt haha..
    sta ik de keuken op te ruimen, ja hoor daar komen de tranen.. geen idee waarom haha.. waarschijnlijk omdat er met eten koken altijd wel wat misgaat aangezien ik tijdens het koken met andere dingen bezig ben:) Gaat dat een keertje goed, is het vlees niet te eten:(
    als ik het zo teruglees klinkt het zooooo kinderachtig en misschien is dat het ook wel maar de tranen MOESTEN er gewoon uit!
    zo, dat lucht op....
    ************einde emo-bericht******************

11. gimena

gimena Niet meer actief

@ zwanger worden Tsja wat is SEX het wordt komt me wel bekend voor ;) haha
    zal een Google :p hahah.

@condooms...,jah hoor manlief was weer leuk om me huis te versieren met condooms.
    ik kwam terug en zag de condooms aan de vlagen rits hangen :S
    kon er wel om lachen maar nu kan ik weer nieuwe kopen.pff.

@ thuis front bij me ouders/broer : me broer belde me 20 min geleden huilend op.
    dat hij zondag aleen komt of niet op kraamvistite.
    want zijn vriendin had het uitgemaakt en had hij het heel moeilijk mee.
    zei tegen heb als je zondag toch wil komen neem mama dan mee kan ze Sophie ook weer zien (me moeder is invalide ivm kanker/ms)
    en even met me broer erover gehad dat hij ook een keer met me vader moest praten over zijn gevoellens.
    die 2 liggen altijd in een knoop met elkaar (ik had dat eerst ook met me vader)
    had verteld tegen me broer dat hij ook een keer zijn gevoellens kon uiten bij me vader zo dat me vader ook een prettig gevoel heb dat zijn zoon zijn hulp nodig heeft.
    want ik zit verder weg en kan niet zoveel doen om me broer te troosten al wil ik dat heeeeel graag.

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Zo, ik laat ook maar weer eens wat van me horen....sorry dat ik het hier een beetje verwaarloos, maar ik heb er gewoon geen puf voor. Heb wel een beetje teruggelezen en zie dat er weer nieuwe wondertjes geboren zijn!!!!!!!!! Gefeliciteerd nieuwe mama's met jullie beebjes!!

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hé Elegance....ben je aan het spieken???!!!

Hoe is het met je? Genoten van je echo? Ik zag dat alles goed was...super!

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Roeltje:

(((((((((((((knuf)))))))))))))

Dat met koken...helaas hier ook vaak het geval. Dan loop ik even weg en dan vergeet ik op te letten...Vooral met het vlees gaat het hier vaak mis. Eerlijk gezegd de laatste tijd niet meer echt gekookt:). Door alles stress en vermoeidheid steeds van die kant en klaar hutspot, boerenkool, salades enz gegeten. FOEI. Scheelt wel dat we 4 weken geen gas hadden en dat doet het pas sinds 2 weken weer. Maar ja, nu dus geen zin meer om te koken.

Maar kan me dus goed voorstellen dat je het !@$!@$# vindt dat het niet is gelukt...Misschien een lekker toetje in huis om het leed een beetje te verzachten;)

@kraamhulp:

ohja, is ook wel logisch eigenlijk dat je niet kan weten wie er komt. Maar je hoort het nog best wel eens dat er een kraamverzorgster langskomt die je uiteindelijk ook krijgt. Maar is met kerst natuurlijk erg lastig inplannen en zeker als ze een paar mnd van te voren komen!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @lotte; haha hier is het vlees vaak ook aan de donkere en knapperige kant haha.. soms vergeet ik het ook hoor, dat ik eten op het gas heb staan..
    Heb van die Paula de koe toetjes in huis en die gaan er zo even door haha... baal er nog flink van haha. zo dom.. blame it on the hormones...:D:D

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Roeltje:

Is toch ook de schuld van de hormoontjes:p!? Kan jij niks aan doen hoor hihi.

Zijn die paula toetjes lekker? Is dat vla? Lust geen vanille vla, dus dan hoef ik t al niet eens te proberen als t vla is:p.

Ohja, hier vanmiddag ook dom geweest hoor (ik bedoel niet dat jij dus dom hebt gedaan hihi, maar omdat je het zelf zo noemde;)). Was melk aan het inschenken uit zo'n grote fles melk (2l) en ik goot dus echt alles ernaast...Hoe ik dat voor elkaar kreeg??? Geeeeeeeen idee...gewoon dom. Alles over de vloer.

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha lukt mij ook hoor. heb het vaak met de cola.. dan schenk ik gewoon door tot het overstroomt hihi..

ja is vanillevla met chocolade maar je hebt ook andere smaken zonder vanille geloof ik.. zijn niet zo duur en zitten 4 kleine bekertjes in dus je kan ze altijd proberen natuurlijk..

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gelukkig hebben we dus allebei van die maffe acties, maakt het meteen minder erg:p. Enneuh...zijn de hormonen he...niet onze fout:p

Hmm, als ze niet zo duur zijn dan kan ik t wel een keer proberen. Was nu bij de c1000 danone kwark in de aanbieding. Hebben stracciatella en aardbei meegenomen. Hoop dat liefje op tijd thuis is dan wacht ik braaf met open maken:D

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oooeeeh!!Lekker!!!!!!!!!!!!!
    wil ik ook!!!! hoop voor je dat je mannetje op tijd thuis is:) enig kans op knus samenzijn vanavond?

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    dames, ik ga sluiten! tot morgen!

Deel Deze Pagina