December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whahahaha onderschrift van mn banner word met de week gekker:)

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Dat denk ik ook Roeltje...het is ook nooit goed he...haha

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; Pff praat me niet over die banner :p Ik ben hem nu al zat...
    Haha, ik zie het telkens voor me dat die kleine met de navelstreng zit te spelen....touwtje springen enzo ;)
    Maar idd het vergeten van de tijd zou best kunnen....zal ik anders een wekker af laten lopen....zou dat helpen :D
    @lotte; Hmmz de MC griep is dan idd ff anders. Hopenlijk knapt je moeder gauw weer op!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dees: haha touwtje springen, die moet ik onthouden.....manlief vraagt zich ook regelmatig af wat ie aan het doen is hihi... boksen misschien?
    @Chicken: tja bij een vrouw is het nooit goed *volgens de mannen dan;)*

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Chicken: Ik heb honger, nog bakplannen vandaag?;)

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; Boksen zou idd ook kunnen....maar dat moet je dan weer erg voelen onderin je buik. Hier is echt de hele buik in beweging.
    Pfff ukkie is nu gelukkig weer rustig....zal ie zichzelf moe gemaakt hebben?
    @ bakplannen; klinkt lekker maar heb er denk ik niet echt de puf voor. Wel nog appelbeignets in huis, ook heerlijk :p

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ga zo naar de winkel, eerst bakkie thee nog opdrinken:D misschien kom ik daar nog wat lekkers tegen haha..
    Hier voel ik m voornamelijk in mn onderbuik en jaja, achter mn schaambotje haha.. zal morgen eens vragen hoe laag de kleine ligt.. buik zakt steeds verder naar beneden haha

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik ben er ook ff vandoor, werden gisteren gebeld dat ze toch mijn bestelde boek hadden gevonden.....de wonderen zijn de wereld nog niet ui!
    Ook is de nieuwe bril van mijn mannetje klaar, dus die gaan we dan ook gelijk maar ff ophalen.
    Tot straks!!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dees: gelukkig dat ze je boek toch gevonden hebben!
    Loop maar een extra rondje, ze zeggen dat dat de bevalling op kan wekken;)

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Dees:

En hebben ze er nou nog eentje besteld dan? Ach, is hun probleem hihi. Wel fijn dat je nu toch geen week hoeft te wachten dan.

Hmm, ik ben echt erg de laatste tijd. Heb me ondertussen wel gedouched en omgekleed, maar nog steeds niet ontbeten...Als jullie dan toch allemaal er vandoor gaan dan moest ik maar eens gaan eten ;)

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    foei lotte! ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag! hup, eten jij!;)

12. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Hallo,

Heb nog niet alles terug gelezen, maar zag wel dat er nog een aantal beebjes geboren waren!
    Mama's gefeliciteerd!!

Hier gaat alles goed, heb eigenlijk helemaal geen klachten (gelukkig is alles heel gebleven beneden) en dycke zit vandaag alweer bijna op het geboorte gewicht van 3656 (is 50 cm).
    Na mijn stortbevalling van 3 uur heb ik toch weer een bloeding gekregen op de verloskamers, maar door ingrijpen van mijn gyn (dus 's nachts aanwezig) is het snel minder geworden en hebben de staaltabletten wonderen verricht zodat ik maandag middag toch naar huis toe kon :)

Dees, zonder voortekenen kan het er ineens heel snel zijn, duim voor je dat je snel je beebje kan omarmen.

All, zeker degene die de bevaldatum hebben zien passeren, hoop dat jullie niet lang hoeven te wachten....!!!
    """"BEEBJES er wordt op jullie gewacht!!!!!"""""

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    *Kruipt in een hoekje en voelt zich stout* :p

Okeeeeee, ik ga al hihi. tot straks. Moet ook de pc even uit, want dan kan ik thee zetten. Anders vliegt die fijne stop er weer uit.

kussie

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Moontjemoon: Fijn dat het goed gaat met jullie:) Hoe is het met de papa? ook niet geheel onbelangrijk haha...Geniet ervan meid!
    @Lotte: Ga even boodschappen doen, moet toch gebeuren haha...Succes met thee zetten:)

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Roeltje....bakplannen....even denken....op zich wel een idee, maar ik heb me voorgenomen niks raars meer te eten. Ik kan echt niks meer hebben, heb heel snel maagzuur. Weet iemand andere middeltjes behalve rennies enzo om het te stoppen. En dan bedoel ik meer van dingen om te eten die het minderen.

16. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Roeltje, Die is weer helemaal bijgekomen en maakt het goed ;)

17. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Ik heb gehoord dat amandelen werken en ook vla, alleen dan is een amandeltje makkelijker. Voor mij werken Rennies heel goed

18. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest en alles was goed!
    Bloeddruk schommelde nu tussen de 75 en 80 dus dat is netjes en ben daarmee weer aan de verloskundige overgedragen. Wel fijn want nu zou ik weer gewoon thuis kunnen bevallen.
    Ik kom dus weer "lekker'' bij jullie op het wachtbankje!!:D

Zo nu even terug lezen.

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Vla kan ik wel eens proberen. Ik heb ook rennies, maar het lijkt wel of ik daar immuum voor ben geworden ofzo.

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Chicken: mmm, je kan ook bakken en dan hiernaar toe sturen haha..
    @Meloen: Fijn dat alles goed is. lekker terug naar de VK..
    @Moontjemoon: haha, de papa's worden wel eens vergeten viel me op haha.. Fijn hoor dat papa het goed maakt hihi...

@Hier: Boodschappies weer binnen:D straks nog even naar de groentenboer aardappels halen, dan ben ik voorlopig weer klaar:D gelijk weer naar de bieb,boekie halen.. dan niks meer doen vandaag:D

Oeh, weer een dikke voorwee dus denk dat ik toch maar even thuis blijf:(

Deel Deze Pagina