December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Volgens mij kun je met teruggetrokken tepels ook BV geven. Volgens mij kun je dan het beste tepelhoedjes gebruiken.

Ik moet zeggen dat ik zelf nu eigenlijk pas langzaam begin te wennen. Alles is zo anders ineens.

he bah, ben die persconferentie aan het kijken van dat dabce feest in Hoek van Holland. Volgens mij had de politie er echt nog wel een paar mogen afknallen. Wat een idioten zeg! Daar kun je als Feyenoord blij mee zijn, met zulke debielen als harde kern.

Nog 1 picje dan om het af te leren...

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ roeltje: ik mag eerst nog gewoon naar huis en dan vk bellen en op bed ;) gelukkig..
    ja, i know, werd gewoon erg onzeker en bezorgd wakker en als je dan naar de vk moet..
    ben wel blij dat alles goed is :D
    rest van de dag.. sja goede vraag.. wilde strijken enzo.. maar dnek dat mannetje me dan wat aan doet... haha
    is net ook meegeweest... samen naar de ctg kijken enzo ;)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Collo: Jaaa!! nog meer spam1!!!!!!!

@Joyce: Gelukkig dat je eerst nog naar huis mag haha.. dacht ik al hihi... zou mn mannetje er ook graag bij willen hebben hoor als ik naar het ziekenhuis zou moeten..

Kijk nu op humor tv herhaling van Lieve Paul.. geweldig...

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Joyce:

Neee, ik heb geen last van verstopping! Wordt juist steeds zachter sinds een week hihi. Dus bananen kunnen hier wel;)

Fijn dat je bloeddruk goed was:) En ook wel fijn dat je even hebt mogen kijken naar je kleintje en dat ze dus even alles goed hebben nagekeken!

5. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Doortje, hebben ze het netjes gehouden? Vaak plassen, wees blij, weg met al dat vocht!!;) Dapper dat je nu nog naar zo'n film durft.. Ik zou 'm ook graag willen zien maar ben bang dat ik dan hysterisch die zaal uit kom. :) Vooral dat stukje dat ze afscheid van haar kindje moet nemen lijkt me dramatisch...

@ Roeltje, balen zeg dat gedoe met je gebit steeds!

@ Chiquita, succes!!!

@ Lotte, mijn man neemt in principe pas vrij als de kraamhulp weg is maar is wel thuis op de dagen dat Julia ook thuis is. Zou je denken dat wanneer hij verlof heeft na je bevalling dat ze hem dan ook steeds oproepen??

@ Riti, wat is Maura een mooi meisje en wat leuk haar naam in chocoladeletters!! Wel balen dat jullie niet eerst even wat rust wordt gegunt..

@ Gimena, wat zielig voor je broer, was zijn vriendin nou ook zwanger of was dat heel iemand anders?:)

@ Sjees, super zeg dat je zus er is!! Leuk dat ze ook zo lang kan blijven.

@ Dretjuh, lijkt me heerlijk om weer om mijn buik te slapen en bijna alweer op je oude gewicht, geweldig zeg!!

@ Joyce en Elmo, succes bij de vk!!

@ Dees, balen dat het nog niet echt heeft door gezet. Hoe is het nu?

@ Chicken, mss zoekt hij de uitgang maar kan ie 'm nog ff niet vinden??

@ Lotte, wij gaan vanmiddag ook weer voor de prik.

@ Moontjemoon, fijn dat alles zo goed bij jullie gaat!! Heb je al mooie foto's van Dycke?

@ Dicky, bij jou ook nog niets?? Tjongejonge wat laten die december mannen lang op zich wachten............

@ Happy, is zeker fijn maar wel weer eventjes omschakelen. Had me er maandag bij neergelegd dat het het ziekenhuis zou worden en dan hoogst waarschijnlijk donderdag of vrijdag inleiden en nu moet ik weer afwachten. Maar zo is het uiteraard beter. Hoge bloeddruk is natuurlijk niet goed.

@ Lotte, jee dat duurt lang zeg! Hopelijk gaat alles goed met 'r.

@ Collo, wat een leukie is Amy!! Jammer dat de bv niet is gelukt maar als het zo'n drama wordt heb je gelijk dat je ermee stopt. Wat niet gaat dat gaat niet en je hebt het toch geprobeerd. Amy heeft meer aan een blije mama.

@ missen van zwangerschap, kan me nu niet voorstellen dat ik dalijk ook maar iets ga missen... nou ja mss de bewegingen van de beeb..

@ Joyce, beter een keer te veel dan te weinig hoor. Fijn dat alles goed was. Krijg je nu nog xtr controle ivm indalen?

Zo pffft volgens mij alles gehad. Als ik iemand ben vergeten..sorry:)

Julia en ik gaan zo weer voor de griepprik en daarna nog ff naar het tuincentrum. Heb gister de kerstboom opgezet maar wil er nog wel iets leuks bij in huis. Wel weer gezellig.:)

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Lotte: haha ook last van ontlasting...schijnt erbij te horen haha

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ roeltje: ja, ben echt blij dat mannetje altijd mee kan naar de vk.. kan me voorstellen dat het voor jou daarom niet altijd even leuk is...

8. gimena

gimena Niet meer actief

@meloen..,nee dat is het broertje van me vriend die een kindje verwachten ( ook een meisje 16 april zou ze geboren moeten worden)

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ meloen: nee, die heb ik laatst al gehad en er is niks aan de hand waarom die niet indaalt.. en blijkbaar doetie dus wel indalen maar gewoon niet de hele tijd ;)

@ werk mannetje: toevallig ff over gehad.. en als ik beval laat hij gewoon alles vallen... het zou dus beter uitkomen over een week, dan heeftie wat meer afgewerkt, maar in principe maakt het niet uit, want laat dus gewoon alles vallen :D

10. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Gimena, oh oké. Had ergens een bel horen luiden....;)

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @meloen:

inprincipe heeft hij geen verlof na de bevalling, maar hij ik hou m echt wel thuis op de dag van de bevalling en de dag erna! Maar verder is er nog niks duidelijk,...

Ze heeft het nu 2 weken, is wel normaal voor die griep hoor. Alleen wel heel vervelend. Ze kreeg tamiflu, maar daar werd ze in eerste instantie nog zieker van!

Ik kan van 15:00 tot 18:00 laten prikken, maar ik denk dat ik beter even kan wachten tot de eerste mensen zijn geweest?? Anders sta ik misschien heel lang en dat lukt niet zo goed meer hihi

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Gimena: Hey meid, hoe is het?
    @Joyce: De standaard controles gaat hij mee als hij een weekje vrij is, hij heeft voor de twee echo's wel speciaal vrij genomen.. geheel uit zichzelf, heb er niet eens om hoeven vragen dus daar was ik al heel blij mee.. morgen moet hij met zn pa weg als ik naar de VK moet, dus gaat ie niet mee, maar goed, dat is bloeddruk meten, buik meten en hartje luisteren.. hij heeft wel zn tel bij zich zei ie voor als er wel iets mis is, dan komt hij gelijk terug...haha hij klinkt als een softie geloof ik haha

13. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Joyce, gelukkig dus gewoon alles helemaal goed!!:)

@ Lotte, die twee dagen moet hij toch zeker wel thuis zijn.. Zou toch te erg zijn als dat niet zou kunnen..

Ik zou een beetje in het midden gaan als ik jou was. Niet gelijk om drie uur maar ook niet na vijf want dan gaan mss weer veel mensen gelijk vanuit het werk... Wij moeten tussen 15.30 en 16.00 uur dus ik haal Julia om 15.30 uur op uit het kdv en ga dan gelijk door. Hopelijk hoeven we dan niet zo lang in de rij te staan.

14. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    @joyce: gelukkig dat alles goed was, en fijn natuurlijk dat je nog ff mocht kijken!!

Ik weet niet meer wie dat zei over dat het kindje de week bepaald en mama de dag.........
    vertel vertel!!!!!! ;) Als ik moest kiezen.........vandaag!!!! :D

@roeltje: nee hoor, aanstaande papas zijn nooit een softie, die vind ik altijd ontzettend schattig, vind je niet? De stoerste mannen zijn in een keer de ideaalste mannen die je kunt hebben hihihihihi (uitzonderingen helaas daargelaten natuurlijk :( )

15. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben weg, doei meiden.

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dicky: haha als je beeb de week nog niet heeft bepaald heb je niks aan vandaag haha..
    @mannen: wilde net zeggen haha.. uitzonderingen zijn er helaas ook.. een vriendin van me heeft alles alleen moeten doen.. vriendlief kwam thuis en lag hele avond op de bank tv te kijken maar echt helpen in de huishouding..

Van mij hoeft mn man niet te helpen trouwens in huis... hij werkt natuurlijk 1 of 2 weken achter elkaar en werkt meer dan dat ie slaapt aan boord dus vind niet dat ik mag verwachten dat hij na die week ook alles in huis doet.. meestal helpt hij uit zichzelf en zal ook niet gauw zeuren als ik een dagje alles laat liggen haha

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    DOei Meloen!!

18. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    doei! x

19. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    @roeltje: he niet zo bijdehand he hahahahahahahahahahaha nee joh daar is toch niks over te zeggen, heb wel harde buiken steeds maar daar heb je ook alles wel mee gezegd!

@mannen: de mijne is een schat! Al moet ik wel zeggen, dat ik het 's morgens rot vind dat ik er altijd uit moet, hoe de nacht ook is geweest om de meiden aan te kleden en te wassen voor school. Hij zegt altijd dat hij nog even 'wakker moet worden' en blijft dan nog even prinsheerlijk liggen (terwijl hij heel de nacht heer-lijk heeft liggen snurken. Nee! Ik hoef natuurlijk nooit even wakker te worden zeker na een lange nacht! Hij ligt nu weer te slapen terwijl mams ook eigenlijk wel even een middagdutje zou willen doen. Grrrrrrrrrrrrrrrrr
    Maar voor de rest is tie echt lief voor me hoor! Moest het even kwijt sorry ;)

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ja daar zijn het dan weer mannen voor natuurflijk haha...kan ie de wekker niet een kwartiertje vroeger zetten? Heeft ie een kwartier de tijd om 'even wakker te worden'? misschien helpt het... en anders de dekens van m af trekken en een drukkert geven dat ie zo het bed uit rolt...
    'ach schat: Als je toch al opstaat, doe jij de meiden dan even? ' hihi..

Deel Deze Pagina