@ chicken: ik kan zeker hele dag door eten haha, maar probeer het wel binnen de perken te houden haha, heb net nog toegegeven aan lekker boterhammen met opgewarmde knakworstjes en mayo en curry! heeeeeeeeeerlijk! en ik denk nu alweer aan worstenbroodjes , en ik moet zo nog om boodschappen! haha, ik ga mezelf proberen in te houden in de winkel!
@bica..hahaha..erg he. 's avonds ook, schep ik heel veel op en half uurtje later heb ik ineens trek in cornflakes, dan weer in een stuk droge worst...ook echt de gekste combinaties!! Zou ook wel trek hebben in knakworsten met curry.....jammmiiieeee...zit hier bijna te kwijlen..haha
hahaha ja erg he chicken haha hebben jullie dat ook: als ik `s ochtends wakker word heb ik een kleine bolling boven m`n schaambeen zeg maar,nog normaal om het zo maar te noemen, maar zodra ik dan heb gegeten is m`n buik opgezet, en dan in de avond op z`n hoogtepunt hahah heerlijk zwanger zijn!
Heb ik ook bica. Gisteravond moest ik naar school en in de auto terug vanaf Utrecht moest ik echt m'n broek los doen. hahaha....zat ik echt met een enorm dikke buik, lekker uit te buiken..haha
@ Chicken en Bica: zeker geen domme vraag hoor! Het komt er eigenlijk op neer dat je qua bijvoeding alles vers en in stukjes geeft. Het kindje eet het ook allemaal zelf op (zonder hulp), en bepaald dus zelf wat en hoeveel hij/zij eet. Bij een banaan bijv. haal ik de schil er af en leg ik 'm zo op 't blad van zijn stoel neer, dan eet 'ie 't helemaal zelf op. Een appel schil ik en snij ik in partjes en dan eet hij 't ook weer zo op. En met groenten en vlees gaat 't net zo! Normaal gesproken zou je het eten nu nog pureren/prakken. Maar Milan eet al zo ongeveer met de pot mee (alleen koken we voor hem dan zoutloos). Erg leuke methode, levert zeker ook grappige foto's op. En ik vind 't gewoon erg belangrijk dat hij de afzonderlijke smaken goed leert kennen en fruit en groenten herkent als 't voor 'm ligt, met een prakje is dat natuurlijk niet zo. @ Chicken: ik kan idd ook heel de dag door eten, maar dat kon ik eigenlijk altijd al. Iedereen staat er altijd van op te kijken wat ik allemaal wegwerk op een dag. Net bijv. voor middageten nog 8 boterhammen op. En vanochtend ook al 8. En dan heb ik in de tussentijd ook nog wat koekjes en fruit enzo op . Het is hier iig geen raadsel van wie Milan zijn goed eetlust heeft .
dag dames, ik heb even geen zin om alles terug te lezen. ben vanmorgen voor mijn echo geweest maar het was niet goed. volgens de officiele datum zou ik nu 6 weken en 6 dagen zijn maar het vruchtje wat de verloskundige zag gaf ze 5 weken en 3 á 4 dagen hooguit. er is wel hartactie te zien maar de verloskundige zei ook om realistisch te zijn dat dit 99 % fout gaat. het wachten is nu op bloedverlies. volgende week heb ik controle echo om te zien wat het doet. ook had de verloskundige een cyste gevonden die er bij mijn vorige miskraam niet zat. deze wordt maandag meteen nagemeten of hij gegroeid is anders wordt ik nog doorgestuurd naar het ziekenhuis om hem weg te laten halen. natuurlijk is er nog een piepkleine kans dat het wel goed gaat maar de verloskundige zei ook dat ik daar niet op moest rekenenen. heb nu een heel dubbelgevoel en weet dat ik deze strijd ga verliezen. ookal leeft ons kindje nu nog weet ik dat dat niet lang meer zal zijn. ben wel realistisch dat er waarschijnlijk iets niet goed is in de aanleg maar g@#%$^verdo@#%* waarom 2 miskramen in 2 maanden tijd??? ik zal hier voorlopig me niet melden omdat het erg confronterend is. zodra er vorderingen zijn meld ik me hier weer (dat is zowiezo a.s maandagavond na de echo). p.s iemand van de decembersite: nee, ik wil nog niet bij de vlindertjes komen te staan omdat voor mijn gevoel ons kindje nu nog leeft.
@ Toontje: wat een verschrikkelijk verhaal zeg! Jeetje, dan klopt het hartje en zit 't waarschijnlijk toch niet goed. Hoe vreselijk kut moet jij je voelen zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd, en ik zal voor je duimen dat je bij de 1 procent hoor, en dat 't toch allemaal goed zit!
@ bink; meid wat een spanning! hoop dat het gewoon een bloedinkje is en nix te betekenen heeft! krijg je een echo? @ minimouse; fijn meis dat je neefje weer thuis is, nee ik heb daar eigenlijk geen last van, wel bang voor bloed natuurlijk maar dat is logisch @dds; hoe was je echo?? @ mariebel jij ook heel veel succes he met je echo strax! we horen het wel! @ stef; hoop dat we je nog zien hier en meid wat geweldig, toch een kloppend hartje! echt een wonder joh en idd nooit verwacht! probeer het nuchter te bekijken en toch een beetje te genieten! @ jannes jah ik hoop ook dat we zon leuk cluppie worden @ suus; werkse meid, jammer he met dit mooie weer! @ manoe; nou voor jou ook spannend jah nog een paar nachtjes hihihi! @ linda; heb er wel eens van gehoord ja Rapley maar wat het precies inhoud??? alleen hele stukken fruit en groente en geen potjes toch? @ Toontje; meid wat verschrikkelijk ik weet niet wat ik meot zeggen maar heel veel sterkte en ook wij wachten met spanning met je mee wat het gaat doen, knuffel!
@ all; zie nu pas dat linda het al uit had gelegd hier gaat alles lekker ( wel moeilijk om te typen/zeggen hoor nu het voor sommigen zo dubbel is ) maar nog steeds kwaaltjes en heerlijk weer, moet wel gaan opruimen want mijn hondje is stout geweest en heeft een krant versnipperd hihi
@stef1978. JOEPIE!!!!!! Wat een geweldig nieuws! Ik snap best dat je emoties nu van hier naar daar worden getrokken. Maar beter nieuws had je niet kunnen krijgen. En je staat weer gewoon bij ons op de lijst!!!!
@toontje, wat erg! Hopelijk hoor je toch bij die hele kleine percentage waar het wel goed bij gaat! Ik duim voor je. dikke knuffel
Ik zie in één keer dat mijn banner niet klopt....loopt ineens een dag voor. Ik zal hem morgen even aanpassen....ben nu op mijn werk.....
@ toontje: sterkte! wat een kl*#e nieuws! Verder net om boodschappen geweest en ik heb me redelijk kunnen inhouden hihi @ linda: Goh ik had er nog nooit van gehoord! Vast super leuke taferelen ja als ze gewoon zo hups een banaan ofzo krijgen