December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!
    Ik moet eigenlijk even slapen, maarja… Net met een vriendinnetje geluncht, erg gezellig. Toen we net zaten kreeg ik me toch een soort van weeen!!! Ik dacht: ojeee, zul je altijd zien J maar is weer weggetrokken. Dus er wordt wel geoefend daarbinnen!
    @Dees: nou dat voorwerk is nu wel genoeg geweest! Om moedeloos van te worden, toch?
    @bewegen baby: hier ook!!! Ze heeft sinds vanochtend 8:00 nog geen moment geslapen volgens mij hahaha! Ben blij dat jullie dat ook hebben. Ze krijgt ook op de raarste momenten de hik (bijv. 4:30 ‘s ochtends) en daar raakt ze dan erg gefrustreerd van J
    @chicken: voel je je weer wat beter? Vanille vla schijnt te helpen, maar dan op kamertemperatuur (tja vraag met niet waarom?). http://www.maagzuur.nl/over_brandend_maagzuur/Mogelijke_oorzaken
    En je kunt antagel preventief gaan gebruiken. Dus een uur na elke maaltijd, om de 2 uur en voor het slapen gaan innemen.
    @buikslapen: jaaaaaa ik ooooook!
    @Suus: agossie, maud is wel een draaikont dan he?
    @banners: die van chicken en roeltje zijn hilarisch!!
    @roeltje: ik voel haar nu ook veel meer achter mijn schaambot. En dan soms van die nare steken, omdat ze lekker met haar koppie aan het woelen is. Heb ook het idée dat mijn buik weer lager hangt. Ik ga het ook eens morgen vragen (leuk he? Gelijk lopen?!)
    @moontje: goed om te lezen dat alles zo goed gaat!
    @Lotte: wat onhandig toch van die stoppen! Moet je eerst iets uitzetten, wil je wat anders kunnen gebruiken!
    @meloen: goed nieuws!!!!
    @lotte: kont tegen ribben, check! En ik hoop dat je om 15:00 bent gegaan. Heb ik vorige week ook gedaan (was er iets voor drieen) en was 1 van de eerste.
    @collo: wat een moppie! Fijn dat alles goed gaat, zeker na zo’n moeilijke keuze. Amy heeft niets aan een ongelukkige mama toch?
    @Joyce: jeetje dat was even spannend. Wel een hele geruststelling dat alles goed is! Oh ben trouwens met die neusspray begonnen, is idd een hele onderneming J
    @eisprong: zou niet weten wat je dan zou moeten voelen….
    @hier: dubbelglas zit erin, maar man man, wat gaat dat allemaal op een tempo. . . rustig aan. . .en hij stonk en toen hij klaar was kwam hij zo de huiskamer ingelopen en ging zitten!! Euh, pardon?? Mijn man zag al aan mijn lichaamstaal dat ik dat niet zo’n goed idée vond ;) Al met al, dit bedrijf zullen we niet snel nog een keer bellen.

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: zwijmel!!

3. @riti.. ohh lieve foto zeg! Heb jij daar een donkergrijs aankleedkussen hoes? Waar heb je die vandaan?

@gratis pakketten.. als jullie een PLUS in de buurt hebben.. lever daar ook je kaartje in. De gratis doos is echt de moeite waar. Ik ga morgen mijn kaartje bij de C1000 inleveren.
    Ohja en vandaag kreeg ik van rainbowbabies een mailtje dat mijn gratis mutsje verstuurd is.
    Daar moet je ook een kaartje heen sturen en krijg je een gratis mutsje. Mag je zelf de kleur uitkiezen!
    Ik had er rekening mee gehouden met bestellen van onze kaartjes haha erg he!

Zo en nu eerst Jesse ophalen! die was lekker de boel onveilig aan het maken op het KDV!

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ lotte: volgens mij zijn die 2 dagen wettelijk geregeld dus die moetie vrij krijgen!!

@ roeltje: nee hoor ;) hier heeftie toch altijd al soort van vrij met echos en vk afspraken ;) (doetie thuis werken en gaatie gewoon stiekem ff uurtje weg ;))dus dan zou de mijne ook een softie zijn ;)

@ dicky: ikke.. staat in veilig zwanger... de beeb die geeft startsignaal voor verweking enzo... en dan de mama moet er klaar voor zijn.. geen lijstjes of adrenaline rushes meer ;)

@ roeltje: hier krijg ik steevast "dat kan ik ook hoor"... en dan ik weer "ja maar jij werkt/hebt gewerkt"... "ja, maar jij moet rusten".. uhm sja. ;)

@ riti: zwanger zijn niet boeiend? huh
    fijn dat je van die lieve mensen om je heen hebt!!":D
    en *bloos* dat zei mijn vriendje ook al...

@ roeltje: stiekem toch een eisprong?
    uhm sja.. ms dat de beeb dan net een zenuwtje raakt ofzo?
    of banden?

@ collo: hihi... je blijft spammen he ;) mooi meiske heb je hoor!

@ lotte: koud washandje en dan over de plek wrijven? deed mijn mama vroeger altijd als we ingeent werden, zodat het spulletje goed verdeeld... ms helpt het?

@ xenas: jij? een die-hard supporter ?? had ik niet verwacht...

@ psje: ja.. ze zei al dat dat normaal was.. als vrouwen daar liggen dan hoppa! ;) zie je die hartslag ook ineens naar 160 gaan! niet normaal!
    ben je in totaal 3 kg aangekomen?
    ik was juist aangekomen nu! ... maar ja, kom uit op 10-11 kg;)

@ lotte: hoezo extra betalen dan? gaat dat niet via jeverzekering? als je thuis bevalt overdag of snachts komt de kraamhulp al.. en als je in zkh bevalt en je bent voor 21 thuis komen ze ook nog paar uurtjes.. bevalling doen ze gewoon tot klaar is, maar denk dat de vk dan aangeeft wanneer je die mag bellen..

5. ohja, nog 1 ding... wij eten vanavond kip tandori hihi!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Doortje: Bah brutale vent zeg! weer een ervaring rijker.....
    haha best handig hoor gelijk lopen... 'eisprong-pijn' is weer weggetrokken gelukkig maar de voorweeen komen weer om de hoek kijken.. ben het zooo zat.. morgen alles maar even voorleggen, word hier ook niet echt vrolijk van..

@Riti: wat een schatje is Maura zeg!!!! kan me goed voorstellen dat jullie supertrots zijn zeg!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Xenas: Lekker!!!!!!!!hier simpele aardappels met boontjes en een knip-krokant schnitzel.... moet alleen nog aardappels halen haha

8. vooruit nog even reagere op Joyce.. haha ja had je niet verwacht he! Zo'n lief meisje haha!
    Ben nu al een tijd niet meer geweest ivm zwangerschap enzo.. maar normaal ging ik naar iedere wedstrijd. Naar uitwedstrijden gingen we al een tijd niet meer....Toen feyenoord de uefa cup won, zijn we naar glasgow, monaco, en milaan geweest! Super gaaf .. en onwijs cool om mee te maken.

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @xenas; van de prenatal! Het kleintje hier in de stad heeft m niet, de groteren hebben het wel. Ik heb er twee, het hadden er 8 moeten zijn want ze presteert het om iedere nacht als papa met zn ogen half dicht gaat verschonen er een onder te piesen :))

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ riti: mooi meiske hoor!!

@ xenas: uh nee.. ;) maar ja.. je weet nooit he ;)

@ doortje: hehe.. daarom ben ik er maar snel mee opgehouden ;)

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ joyce; ja 'niet zo boeiend' klinkt wat cru, maar ik heb mijn zwangerschap niet als zwaar of moeilijk ervaren, maar ook zeker niet op een roze wolk gezeten. Meer zoiets van 'hoort er bij' of zo, kon er vaak niet zo heel vele mee. Beetje laat van begrip dus :p

@ eten; *kijkt om het hoekje van de keuken* jummie, manlief heeft verse pasta met rucola en blauwe kaas, jumjum.
    oh en kip tandoori wil ik ook snel weer eens!

12. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @joyce: ja, in totaal nu 3 kg aangekomen sinds posi test. maar ben altijd al een stevige tante geweest hoor, dus nu misschien iets minder stevig na de bevalling;)

13. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @eten: vanmiddag met mannetje warm gegeten voor ie ging werken en straks lekker soepje met broodje

14. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hey hallo,

Fleur heeft ook vaak haar huilmomentjes tijdens de nacht....:$. Hopelijk komt daar snel verandering in, want papa en mama raken nu al een beetje opgebrand. Maar ach, het mag de pret niet drukken, toch?

Morgen gaan we even met Fleur naar het inloopspreekuur op het consultatiebureau, dan gaan we haar weer even wegen. Ik ben zeer benieuwd, hoe dat onze kleine meid het doet.

Ik zal even kijken of ik een foto kan uploaden, ik krijg elke keer een foutmelding!:x

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    pfff oja koken...ik ga patat voorstellen :)

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ riti: ach so ;) haha.. ach ja, volgende keer beter toch ;)

@ eten: mijn mannetjekookt en we eten: gebakken kerry spruitjes met cashewnoten, rijst en een thaise curry met kalkoen geloof ik...

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @berenbotje: hallooo! Ik wacht met smart op je foto enne, ga jij je banner eens veranderen ;)

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    dames: ms tot vanavond, anders tot morgen!!

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    doeiiiii joyce!

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oeh joyce nog 1 berichtje en dan zit je op de 2000! viel me opeens op hahaha

Deel Deze Pagina