GOoooo dees Jeetje Saskia wat een verhaal, super dat het nu beter gaat!!!! @Roeltje je weet het maar nooit!!!!
@ saskia: is idd vervelend zo'n spalkje.. best zielig lijkt me @ lotte: je gaat pas naar ziekenhuis als je echt overtijd bent om te kijken hoe het gaat en of ze wat kunnen doen om te bespoedigen.. ze moeten dan ff checken of vruchtwater enzo nog goed is.. hmm.. tja... ms dat daar dan het verschil zit, datie niet goeie contrac heeft... waarom bel je de jurofoon niet? is gratis geloof ik.. enne: hoge buik is helemaal niet fijn! zakken moetie!! indalen enzo @ chicken: fijn dat je je kiplekker voelt! mijn vk afgelopen week legde het ook uit zoals jij zegt... alleen de andere vk had gezegd dat het er voor de 28ste moet zijn.. maw: volgende week staat het weer op mijn lijstje! @ lotte: mijn stukje is gewoon nieuws he, is geen wet of regel.. vandaar dat iedereen het anders doet... en strippen hoeft niet in ziekenhuis, dat kan de vk ook! en bij ons ook pas NA de 40 weken dus met 41 weken.. en dan alleen als het kan.. ff een inwendig onderzoekje met ms wat extra zeg maar.. @ strippen: ik denk dat als het hard rommelt zommige vk's wat toegeeflijker zijn en als je dan inwendig onderzoek hebt en je hebt al ontsluiting (das namelijk wel belangrijk anders kan ze niet strippen) dat ze dan vast stript om evt wat op gang te brengen.. @ lotte: klopt wel wat ze zeggen: je moet tussen de 37 en 42 weken bevallen dus pas na de 42 weken ben je echt overtijd... daartussen is nog "normaal".. En verweken enzo hoef je niet te merken maar merk je meestal wel.. zie veilig zwanger @ doortje: helemaal goedgekeurd dus! goedzo!! zal duimen dat je kleinte voor de 24ste komt! vind jullie allemaal wel dapper hoor met de echte seks... maar ja.. @ bevallen met kerst: oeh ms idd goed om aan te geven dat we niet tot na de kerst willen doorlopen... maar ja.. ben pas 28 dec 42 weken... @ poohbeer: echt heftig hoor! jeetje! gewoon bijna een keizersnee en toen toch niet! wat je lijf met je kan doen he! mooi meiske hoor! @ suus: ja!! wil ik lezen! alsie af is geef een gil dan pb ik mijn email.. of heb je dat al!? ben nl erg benieuwd aangezien de kleine niet was ingedaald enzo.. @ inlegkruisjes: volgens mij stonden die bij mijn vk al naast de controle bank.. @ dees: succes!! @ roeltje: balen dat je dag zo tegenvalt tot nu toe.. maar gelukkig je bent helemaal goedgekeurd! jeuj!! @ lotte: die 2 dagen is naar mijn weten betaald! endus wettelijk geregeld! @ chicken: jeuj!! dus het voorwerk heeft resultaat gehad?? super!! nu hopen dat het gewoon toch al doorzet!! @ saskia: jeetje wat een verhaal!!... en heel stom dat ze je ff vergete waren wat te geven voor de 1ste ontlasting.. jeetje.. Gelukkig gaat het nu langzaam beter en hopelijk is armpje van lana ook snel spalk vrij! @ riti: had gister een vk die niet echt goed luisterde en al meteen druk was met doorsturen naar ziekenhuis.... volgende week een vk die wat fijner was vorige keer.. dus ben benieuwd.. Wat goed van je mijlpalen joh! lekker toch! @ hier vandaag gelukkig alweer regelmatig wat voetjes gevoeld.. maar net met slapen weer een harde buik die niet weg wilde gaan.. hebben jullie dat ook? zou dat komen doordat buikje afgeladen is? en vlak voor ik ging slapen ineens auw in onderbuik.. maar ja.. zegt niks.. zullen banden wel zijn..
goeiemiddag! hier al best wat voorwerk (of zoiets) word er hopeloos van! Hoop dat het doorzet! Ik ga ff teruglezen
@ Saskia jeetje heftig zeg! Wat stom dat ze zijn vergeten die lactulose te geven.. maar fijn dat het beter gaat met jou en Lana.. heftig dat ze er blauw uitkwam ook! Moet wel zwaar voor je zijn geweest. @ Lotte dat is betaald verlof mits er in de cao wat anders staat vermeld. Maar daar stond niets specifieks toch? Hier, deze site is van de overheid en staat het duidelijk: SZW Je kan daar ook heen bellen als je twijfelt @ Dees iedereen is reuze benieuwd hoe het ging (me too) @ Riti goed zo, je mag best trots zijn op je mijlpaal @ Roeltje jij ook een laag HB, vervelend he ben er zelf altijd erg moe van. Maar ik kan niet tegen die ijzersupplementen krijg er zulke maagklachten van, grr. En heb ook geen zin om ook weer maagbeschermers te nemen nu (blijf bezig). Vervelend die regen.. en dan ook nog de tandarts.. straks lekker op een warme bank kruipen! @ Chicken hopelijk kunnen ze je dan strippen! 1 cm is toch een beginnetje hoor. Beter dan als het helemaal dicht zou zitten.
@ saskia; wauw meid wat een mooi meissie! en wat een verhaal joh, ik zat het echt met kippenvel te lezen! heel heftig... @ suus; ben ook erg benieuwd naar jou verhaal! @ alle baby's die er nog zitten; kom eruit @ here; alles gaat hier super! mijn lieve meissie doet het perfect en vandaag alles afgesloten met de verloskundige... toch wel apart... nu ligt mn mannetje lekker met haar te knuffelen.. @ dees; ben benieuwd! @ riti; gecondoleerd meid sterkte in deze moeilijke tijd!
@ saskia; wat een mooie foto's en wat een mooi meisje is Lana! @ Dicky; alle beetjes voorwerk helpen, hoop met je mee dat het doorzet!
@saskia: aaaaaah zo lieieieieeif! @joyce: fijn dat je de kleine weer veel voelt! En die harde buiken in bed heb ik ook hoor. Blijft dan langer dan normaal. Heb het vooral als ik omdraai van de ene naar de andere zij. Het lijkt wel of ze dan zelf ook even lekekr moet gaan liggen
@ gien: oeh wat goed he!! super zeg! en leuke foto! @ doortje: nou ja, ik merk alleen dat ik wakker word en dat ik dan denk "hallo! blokje beton of wat??!!??"... en dan duurt het nog ff voorie weg is zeg maar...
o sorry meiden; ik bedoel Mili... @ doortje; ja he ik smelt helemaal hihih haha en volgens mij heeft iedereen met een dochter dat setje van de Hema! weet niet meer wie het vroeg maar ik had ook al een anderhalve cm terwijl ik nooit 1 voorwee heb gehad dus het hoeft niet perse hoor (voorwerk)... @ dicky; ik hoop ook voor je dat het doorzet
@Saskia: mooi meisje hoor! @Joyce: Ziet er wel mooi uit die hoge buik, maar idd hij moet zakken! 'Kleintje van Joyce wees braaf en geef je over aan de zwaartekracht aub'. jurofoon is 80ct per minuut!!! Heb ze ooit eerder gebeld en moest toen aardig lang aan de lijn wachten. Zitten nogal krap momenteel, dus ik zoek t wel via een andere weg nog op. Maar ja, hij blijft hoe dan ook thuis die 2 dagen en dan moeten we nog maar even uitzoeken of hij doorbetaald krijgt. Snap dat het nieuws was. Maar ben het wel met het nieuws eens hihi. Het is duidelijk dat ze in nl heel veel dingen heel anders doen dan in het buitenland en dat blijkt dus lang niet altijd goed te zijn. Veilig zwanger ken ik niet. Is dat een boek of hier op de site? Die harde buiken die je noemt. Dat heb ik dus ook sinds bijna 2 weken nu elke dag! Echt heel veel harde buiken en dan duren ze vaak ook nog eens behoorlijk lang. Op google gevonden dat het normaal is en ze wel meer dan een minuut kunnen aanhouden aan het einde van de zwangerschap. @Desiree: Nee staat niks specifieks bij! Dus dan moet ik het uitzendburo nog maar een keer bellen, want anders nemen ze zijn dagen straks in en dan nog onbetaald ook! Die vrouw denkt namelijk dat het onbetaald is...