@ assepoester, Ik ben de vriend van dicky ik zat ff te neusen en heb de foto's gezien en wat een mooi ventje zeg.Gefeliciteerd
@assepoester; Wat een supervlotte bevalling ook voor jou zeg! Probeer zoveel wel te genieten van jullie gezinnetje hoor...je hebt immers een behoorlijke 'taak' gelevert Mooie foto's trouwens! @all; probeer me alvast een klein beetje voor te bereiden op wat komen gaat als ik naar het ZH moet om te bevallen, zit nu de informatie op internet door te lezen van het diakonessenhuis en hoe gek het ook klinkt.....ik wordt gewoon een beetje emotioneel bij het lezen van alles. Denk dat nu het besef pas komt dat het niet lang meer duurt voordat we ons kleintje zullen zien....
@Dees: ja, al die tijd weet je dat de bevalling eraan zit te komen maar zolang er niks gebeurt is het moeilijk te beseffen. en nu weet je ineens dat het echt gaat gebeuren en uiterlijk dinsdag. Dan dringt het pas echt door dat je binnen nu en 5 dagen toch echt je kindje gaat zien dat is toch ook emotioneel? en ik denk ook dat er ook wel een stukje spanning bijkomt dat het nu toch echt gaat gebeuren, logisch toch!
meiden ik ga lekker even douchen en naar mn bedje. heb erg last van mn rug. vandaag ook aardig wat keren trap gelopen om mn mannetje van drinken en eten te voorzien dus nu ga ik even aan mezelf denken. Slaap lekker allemaal!!
bij deze geef ik jullie door dat ik afgelopen maandag 7 december ben bevallen van een gezonde dochter en ze heet Susanne en woog 2870 gram en is 48 cm lang ze is geboren via een geplande keizersnede
@dicky en manoe: morgen hopelijk babynieuws!!! succes ladies! @assepoester: wat een lief mannetje! Vooral de foto met zijn zus is goud waard! @Dees: onwerkelijk he? En zo spannend! Logisch dat je daar emotioneel van wordt!
@geriannes; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Susanne!! @doortje; Het is idd heel onwerkelijk....alles lijkt nu zo snel te gaan ook. Pff beetje spannend is het dan ook weer wel @PSje; Idd goed om jezelf blijven denken! Niks mis mee eens bij tijds naar bed te gaan. Truste alvast!! Fijne nachtrust!
@ dicky; heel veel succes! @ manoe; spannend ook voor jou zeg! ook jij veel succes! @ bapsie; van harte gefeliciteerd! wat is het geworden? @ gerriannes; van harte met je dochter! @ aafke; jij ook gefeliciteerd! mooi mannetje hoor!
@ Bapsie, van harte gefeliciteerd meid! @ Assepoester, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Schattige foto's! @ Dees, jammer dat ze vandaag nog even niets voor je konden doen maar voor jou voelt het goed dus perfect toch? Spannend zaterdag!! @ Rest bij de vk, lekker weer goedgekeurd. @ PSje, sterkte met je mannetje, hopelijk knapt hij snel op. @ Dicky en Manoe, woehoeee spannend meiden, zet 'm op!!!!!! @ Desiree, jammer dat ze nog even niets voor je konden doen.... maar idd het is zo maandag! Spannend zeg. @ Moontje, wat een mooi meisje! @ Doortje, schattig jurkje!! @ Saskia, wat een geweldige foto's! Mooi meisje zeg!! @ Geriannes, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. @ hier, eigenlijk nog steeds geen nieuws all, welterusten voor straks en tot morgen!!
@Manoe en dicky Succes vannacht meiden! Mogen jullie maar een lekker vlotte bevalling hebben en jullie kleintjes morgenochtend in julle armen liggen. @Geriannes Van harte met Susanne! Geniet van je kleintje en we willen natuurlijk wel een foto zien!. @Assepoester Wat een prachtig kindje zeg...smelt... @Dees Snap dat je emotioneel wordt. Het is ook heel wat als het ineens zo dichtbij komt. Ik moest ook echt huilen nadat ze mij zeiden dat ik de volgende dag ingeleid zou worden. Dan besef je pas dat het echt is, en ook echt heel snel gaat gebeuren. Gewoon laten gebeuren...
Het is trouwens wel tijd dat er een hoop meiden gaan bevallen. Dan is er snachts ook iemand te vinden hier... Is het niet zo eenzaam als je beebje niet wilt slapen.
Hai allemaal. Om 18:00uur moesten we bij de vk zijn en om 18:20 werden we geroepen. Ik had het hier niet verteld, maar ik voelde dus al 5 dagen de kleine minder dan normaal. Echt heel veel minder, dus we maakten ons er eigenlijk wel zorgen om. De eerste 2 dagen dacht ik 'ik ben net bij de vk geweest, dus dan ga ik ze nu niet bellen' en de laatste dagen dacht ik 'ik moet er toch bijna weer heen'. Verloskundige zei dat ik gewoon moet bellen als er zoiets is. Achteraf ook wel stom, maar ben altijd zo bang dat ze me een zeur gaan vinden of aansteller. Maar ja, in dit geval gaat het wel om ons kindje natuurlijk...Dus ben doorgestuurd naar het ziekenhuis. Hebben een CTG en een echo gemaakt en alles zag er gelukkig prima uit. Ze hebben daar als uitgerekende datum de 12e staan...vaag...Was van de 11 weken echo, maar is niet aangepast bij vk. Vk zei trouwens dat kleintje al behoorlijk diep ligt. Ohja, ik zei dat de mannelijke vk me over een week evt. wel wilde strippen en toen zei deze vk dat ze dat helemaal niet wil. Als ik bij haar kom dan doet ze het dus niet. Lekker langs elkaar heen werken noem je dat. Zegt de 1 dat het wel kan en de ander niet. Zij doet het pas vanaf 41.3 weken. Ze zegt dat de kans maar 1 op 6 is dat het lukt en dat je vaak hele vervelende voorweeen en harde buiken krijgt. Tja, dan is het toch alsnog mijn lichaam en mijn beslissing??? Maar ja, zie wel wie ik volgende week heb dan haha. Net nog een sms van roeltje gehad en daarom kwam ik eigenlijk ook online. Ze vroeg of ik even wilde doorgeven dat haar mannetje de pc heeft ingepikt en ze dus niet online kan. Het gerommel is weer iets minder en heeft dus nog niet doorgezet. @Dees: Heuh en ze hebben je niet eens verteld dat je datum veranderd was? Sinds wanneer wisten ze dit? Wel heel netjes hoe ze je verder behandelen zeg! Meteen een afspraak gepland voor strippen en inleiden. Echt heel netjes! Zo weet je tenminste waar je aan toe bent en dat is echt heel vaak niet het geval! Maar aankomende dinsdag word je dus waarschijnlijk al ingeleid??? @Dicky: Spannend! Leuk dat je het even tussendoor komt melden hier! Zet 'm op! @Joyce: Over strippen staat er heel weinig in. Alleen hoe ze dat doen. Mn bloeddruk was een keer 140-80 geweest thuis en toen vertelde ik dat aan hem, want normaal issie 100-60 of 90-55 en toen begon ie te lachen en zei: 'oooh joh, het is pas erg als ie boven de 200 komt je bovendruk.' En dan echt op zo'n lachend toontje. Vriend was er ook bij en we vonden dat nogal een apparte manier van reageren. Helpt ook totaal niet bij mij, want dan ben ik geneigd om helemaal niks meer te zeggen of vragen... @Dees: Lees nu dat je inderdaad uiterlijk dinsdag je kindje mag verwelkomen! Goed hoor @Manoe: Jij dus ook al aan de regelmatige weeen! Spannend! @Assepoester: Ook jij dus een hele snelle ontsluiting! Klinkt over het algemeen als een goede bevalling al heb ik er geen verstand van Lekker genieten van je kindje en ook aan jezelf denken! Dus af en toe ipv de wasmachine aanzetten eerst even aan jezelf denken Wat een scheetje zeg! Heb dat mutsje btw ook En die tweede foto...wat kijkt zn zusje vertederd zeg...echt heel lief @Geriannes: Gefeliciteerd met jullie dochter! Alweer een meid! Geniet er lekker van
@Desiree: Wij hebben de kerstboom wel al, maar hij staat nog niet.. Spannend zeg, het is idd zo maandag Nog een paar dagen en jij heb ook je wonder in je armen @Lotte: Hoe was het bij de vk? @Dees: Bij jou dus ook al spannend, voor je het weet is het zover @Dicky: Heel veel succes, ik duim voor een "vlotte en makkelijke" bevalling voor je! @Babsie: Rustig aan doen hoor, fijn dat je zo snel en goed lijkt te herstellen @Collo: Eerste dag alleen is idd heel appart, maar ik vond het uiteindelijk erg meevallen Hoop dat het voor jou ook mee valt maandag.. @Manoe: Heel veel succes, ik hoop dat je nu ligt te bevallen @PSje: Ik had Marjolein en ben bevallen in Spijkenisse Ik hoop dat je ventje snel weer beter is. @Assepoester: Wat een vlotte bevalling zeg en wat een kanjer is het! @Geriannes: Gefeliciteerd met je dochter!!! @Lotte: Ook vervelend dat de VKs het niet eens zijn met elkaar.. Ik ga nog even douchen en dan richting bed, slaap lekker allemaal en voor degene die vanacht bevallen heel veel succes!
@joyce. mooie buikfoto!! had hem stiekum ook al op je site gezien!! @lilith.. fijn dat je weer goedgekeurd bent! Beetje jammer dat je net pas over je bevalling hebt kunnen praten! @saskia.. gefeliciteerd met LANA! Stoere naam zeg! Doe maar rustig aan! Zo'n nieuw beebje moet je eerst helemaal leren kennen! Jeeetje wat een verhaaaal! Heb stukjes voorgelezen aan Rob. Die kreeg helemaal koude rillingen! ohhh wat een schatje! Dan is je hele bevalling de moeite waard geweest he! @poohbeer. misschien ligt het wel aan onze namen (wendy) want ik had ook binnen no time volledige ontsluiting! Bizar he! Ga snel in je album kijken!! ohh wat een heerlijk meisje zeg! Volgens mij is ze een heel klein poppetje! @suus.. ik wil je bevallingsverhaal wel lezen!! Je mag hem sturen hoor! wdeknecht@hotmail.com Is infacol anders dan cinababy? En kan je dat gewoon bij de etos kopen? @gimena.. wij gebruiken nutrilon hypoallergeen! @roeltje.. fijn dat je weer goedgekeurd bent! Beetje jammer van manlief! Hoe was het bij de tandarts? ohhh toch ook weer harde buiken! Spannend wordt het nu hoor! @chicken.. whoehoe al 1 cm ontsluiting! Hopen dat er nu wat gata gebeuren meid! en haartjes!! cool!! @riti.. zijn jullie nu ook over op de flesvoeding? Hoeveel geven jullie? Ik wil de kolf ook snel terug gaan brengen? Maar ik heb nog steeds zoveel pijn in mijn borsten. Ik ben het wel steeds aan het rekken hoor. Ik kolf niet meer om de 3 uur wat ik eerst deed.. maar er gaat nu steeds langer tussen zitten! @dicky.. en hoe gaat het meid? Zet het nog een beetje door? ohhh het zet een beetje door!! Spannend! Morgen BEEEEEB NIEUWS graag! Succes meid! @gien.. ohh lekker zeg! Al je kilootjes alweer kwijt! Super! Ik ga morgen maar eens op de weegschaal staan @beebje van Manoe.. kom er nou maar eens uit!!! @lotte.. oeh spannend... ik had de dag ervoor ook ineens diarree! jeetje meid, das ook wat heb je al die dagen in spanning gezeten! Je mag hier alles zeggen hoor.. maar ik snap wel waarom je het niet gezegt hebt! knuf voor jou! @moontjemoon.. wat een verhaal zeg! ze is er nu eindelijk! Ga maar lekker genieten hoor! Gelukkig was je al in het zh! @desiree.. he jammer dat alles nog potdicht zit! Hoop dat er toch snel wat gaat gebeuren! Het kan iig niet lang meer duren meid! @dees.. ohh spannend! Zelfde wat ik hierboven tegen desiree zei.. ook bij jou kan het niet lang meer gaan duren !!!! geeft helemaal niks meis dat je er emotioneel wordt! Het gaat echt binnenkort gebeuren! En je bent echt bijna mama!!! @bapsie.. gefeliciteerd met jullie zoontje! Jeeetje ook binnen 3 uur. Volgens mij kunnen de december mama's redelijk snel bevallen allemaal @assepoester.. gefeliciteerd met jullie zoontje Sebastiaan! Wat een geweldige foto's! Echt een schatje! Ook al zo'n snelle bevalling! wow! @geriannes.. gefeliciteerd met jullie dochter Suzanne! Wat een klein meisje is het nog! Snel foto's komen laten zien hoor!
Hier gaat alles goed! Vandaag voor het eerst even naar buiten geweest met Timo. Tenminste van de week savonds ook even naar mijn ouders geweest, onze hond werd ingeslapen.. dus gingen we even afscheid nemen! Verder ben ik ook gestopt met het geven van bv. Het liep toch wat terug. Zelfde als bij Jesse en ik kan het combineren met het kolven, Jesse en Timo nog niet vinden. Hij doet het goed op de kv. En zijn blij dat we deze keuze hebben gemaakt. Ohh Timo wordt een beetje wakker. Dus ik ga hem zo een flesje geven en dan lekker naar bed! Slaap lekker meiden!
mexicaanse griep prik... vandaag de 2e inenting gehaald voor mezelf. Rob heeft gebeld naar de GGD. Omdat hij zich ook wilt inenten vanwege Timo. Ouder van een kindje onder de 6 maanden. Nu kreeg hij te horen dat ouders/broers en zusjes van een baby die na 23 november is geboren niet ingeent hoeft te worden. Is de griep dan ineens over ofzo? Lekker vaag he! Jesse krijgt volgende week zijn 2e inenting.
Aaah wordt een beetje gek hier! De weeen nemen van 6 minuten terug naar 10 minuten probeer te slapen maarja steeds als ik een beetje weg zak dan krijg ik een wee. Ik hoop maar dat het dan morgen doorzet, nu heb ik de hoop toch wel op gegeven. Trusten meiden!