December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; Binnen hoeveel tijd zou je eventueel wat moeten merken? Dat het succes zou hebben?
    Bloedverlies komt denk ik idd door het toucheren, dat had ik toen ook en was na 2dgn compleet weer verdwenen.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Chicken: goed idee! moet ook nog bedje verschonen haha..
    @Dees: massageslaon is aan huis en zon 10 meter verderop.. buurvrouwtje doet dat haha.. ideaal joh.. lekker!!

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Dees...wat bedoel je precies? Bedoel je strippen of het bedje opmaken..hihi..

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Dees..ik weet ook nog niet wat ik ga doen vandaag. Het is echt een beetje de dag doorkomen momenteel. Misschien een klein stukje wandelen, of even langs de babyzaak, een lijstje maken voor kraamkadootjes....oeh, dat is een goed idee!! Ik had toch nog een leuke knuffeleend gezien, grijs met wit, even kijken of ik een plaatje heb.

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @All:

Hoe vaak hebben jullie het bedje eigenlijk verschoond? Ik heb alles gewoon 1x gewassen en het er 2 weken geleden op gedaan. Maar er ligt toch niemand in dus heb t niet meer gewassen eigenlijk. Vond het opmaken nogal een hel haha:p

Ga nu maar eens ontbijten:), want ook dat schiet er anders weer bij in:). Ooooh het is al 12 uur geweest! Ehh...ik ga lunchen bedoel ik:).

tot zo!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; hihi...ik bedoelde dus eigenlijk het toucheren :p
    Ik wil eigenlijk nog wat leuks halen voor mijn mannetje als cadeautje zeg maar....voor straks als de kleine er eenmaal is. Weet alleen nog niet zo goed wat!

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Geriannes, Gefeliciteerd met jullie dochter Susanne!

@ Roeltje; ik hoop dat je vulling nu blijft zitten.

@ Moontjemoon; Wat fijn dat het nu duidelijk is wat er gebeurde en goed opgevangen daar zeg. 2 liter bloed is niet niks en dan zo snel naar huis. Mooi kindje is Dycke!

@ voorwerk; hoop dat het op gang komt en ergens goed voor is dames, dan scheelt het maar vast weer!

@ Dees; Goed dat je hebt aangegeven het wel zat te zijn en fijn dat er nog een goede kans bestaat dat je thuis kan bevallen. Succes meid!

@ Dicky; spannend!

@ Xenas; Nee, we zijn nu volledig op borstvoeding. Het kwam bij mij niet op gang, en Maura was te zwak om het op gang te brengen. Dus ze kreeg flesvoeding omdat ze zo afviel en geel zag en geleidelijk aan mijn afgekolfde melk er bij. Gelukkig kwam het snel op gang en nu dus alleen nog aan de tiet. Wel raar want nu weten we dus ook niet meer precies wat er in gaat, dat is even wennen. Balen van je pijnlijke borsten, hopen dat het snel minder wordt! Wel fijn dat de keuze goed voelt en dat Timo het goed doet op de voeding.
    Wat verdrietig van de hond zeg :(.

@ Bapsie; Wat heerlijk dat je je zo goed voelt en zo snel herstelt, geniet er van!

@ Aafke; Gefeliciteerd met jullie zoon!

@ Collo; hier nu 2 weken mama, maar heb t ook, bleh. Maak van je hart geen moordkuil, als t er uit moet moet t er uit.

@ Dretjuh; heftig verhaal zeg. Veel bloed moet je verloren hebben ook. Fijn dat het met de kleine Dani zo lekker gaat! Met het hoofdje halverwege wachten op de volgende wee, aaah dat had ik ook en wat lijkt het lang te duren dan hè!

@ hier; ben kapot :(. De geboortekaartjes zijn nog steeds niet geregeld en Maura is vandaag al 14 dagen oud! Wel vanmorgen effies met dr naar buiten geweest, dta was heel leuk, maar voor we er waren heb ik al 3 keer gedacht niet mee te gaan om even te kunnen zitten pfff. Moet gewoon weer even de prioriteiten helder maken want ben weer veel te druk met bijzaken (eergisteren 48 cupcakes staan maken voor traktatie op t werk van man bijv.).
    En de feestdagen negeer ik gewoon nog even ;).
    Gelukkig is ze heel mooi en lief en gezellig, maar deze mama is wel een beetje moe.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lotte; * geeft nu de opdracht om wat te gaan eten!! * Kijkt heel boos naar lotte :p
    Ik heb hier nu 3x het bedje verschoond...en daar laat ik het nu ook bij. Zo nu en dan ff met een doekje en een stofzuiger door de kamer heen is voor mij voldoende.

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Chicken: Je brengt me op een idee! lijst met kraamcadeautjes maken.. iedereen heeft al een keer gevraagd wat ik nog moet hebben.. van oom en tante krijg ik twee dekentjes voor de beeb, die heb ik nog niet haha...
    @Lotte: Heb de lakentjes enzo nog maar 1x gewassen hoor, maar aangezien dat er ook al een tijdje op ligt zal er vast wel wat stof enzo op liggen en aangezien ik ook niet meer veel doe buitenshuis kom ik zo mooi mn dag door haha

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Jaaaaaaaaaaaa, deze:

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Lotte, ik had het bedje expres nog niet opgemaakt. Nu vond ik het toch echt wel tijd worden.....misschien is ie er daarom nog niet...voelde zich nog niet welkom zeker...hahaha
    @Dees, nou het toucheren is meer voelen hoever de BM verweekt is. Dat hoeft dus verder geen effect te hebben. Het kan natuurlijk wel dat het geprikkeld wordt, maar dan had ik dat nu denk ik wel gemerkt.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; Ahh wat een liefie :D
    Okay, nee ik dacht dat het toucheren ook ergens toe moest leiden zeg maar! Whoopsie, verkeerd begrepen....

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Dees...scheetje he!! Nee, was het maar waar....

En, weet je al wat je gaat doen vandaag?

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wat een lieve knuffel!!!!!

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Riti:

Vervelend dat je zo moe bent! En inderdaad misschien je prioriteiten ergens anders leggen;). Hopelijk knap je snel een beetje op!

@Dees:

Heb ondertussen 1 sneetje kipfilet op en ga zo aan de volgende beginnen:D.

In hoeveel tijd is die 3 keer geweest dat je het bedje hebt verschoond? 2 weken;)? Ik natuurlijk weer "bang" dat het niet normaal is dat ik t pas 1 keer heb opgemaakt en daarna heb laten zitten...:)Ik stofzuig wel regelmatig en inderdaad ook met een doekie er doorheen:)

@Lijstje kraamcadeautjes:

Vroeg me eerst af waarom je dat op t laatst nog zou moeten doen. Maar het viel me wel op dat niemand vraagt wat we willen hebben. Misschien dus omdat mensen dat pas doen als de kleine is geboren??? Dan is zo'n lijstje inderdaad wel handig, want anders weet ik niks! Iemand misschien ook nog ideeen voor op het lijstje:p?

@Chicken:

Oooh ja, die knuffel heb ik wel eens gezien:) Lief:)

Haha, dat zal het zijn! Nu komt ie vast snel nu hij weet dat zn bedje klaar staat! Moet je wel even duidelijk richting je buik vertellen dat het bedje KLAAR STAAT! Ik help wel even...druk je buik maar tegen het scherm:p 'Mini chickie, je bedje is klaar dus daar kan je lekker warm in liggen'! Kom maar snel kijken hoe mooi je bedje is!'. Hoop dat het helpt!:p

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; nope, nog geen idee! Ben nu ff aan het kijken of we voor korte tijd gebruik kunnen maken van de film1 kanalen.
    Sta nu in de wacht om te woord worden gestaan....

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    hahahaha Lotte, m'n man en ik doen soms die reclame al na, is geloof ik van de Marine. Met die kistjes tomaten, die moeten op de pallet. En dan staan er van die Polen die begrijpen die jongen niet. Hij iedere keer herhalen: Kistjes op de pallet, kistjes op de pallet. Doen wij dus ook iedere keer: baby in het bedje, b a b y in het b e d j e. Hihi....ach je moet jezelf een beetje vermaken.

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Nou, ik ga een bakje yoghurt pakken...in de aanbieding bij AH, hangop met stoofpeertjes....jammmieeeeeeeeeeeeeeeee

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Chicken:

Whahaha, zie het al helemaal voor me. Twee van die "gefrustreerde-bijna-ouders" die boven een babybedje hangen en dan: 'baby in bedje...B A B Y IN BEDJE!' Whahaha. Zal chickie leuk vinden. Misschien vindt ie het zelfs wel zo leuk dat ie denkt 'ik blijf nog even lekker hangen hier, even genieten nog van die maffe papa en mama:p'

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Sooooo, t*ring, dat is echt lekker!!!!!!!!

Deel Deze Pagina