December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Chicken gefeliciteerd met kleine chicken MILAN!!

@ Nursy spannend zeg zet 'm op!!

@ Manoe hoe is het nu bij jou? *leest dat het rustig is* balen meis ik hoop dat het snel weer terug komt.

@ Dees heel veel succes vandaag en zal duimen dat het strippen eindelijk gaat werken!

@ Lilith het duurt altijd te lang he! Ik ben het ook nog steeds even zat als vorige week.

@ Saskia hopelijk blijft het nu goed gaan met de spalk om haar armpje. Je bent in ieder geval een goed oplettende mama! Fijn dat de bv zo goed loopt.

Hier uiteraard weer niets, maar nog even volhouden.. wel heel veel harde buiken, als ze maar tot verweking van de bmm zorgen vind ik het best maar anders.. :x

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Oehoe, hier gisteren ook een supergaaf jurkje gekocht voor Maud! Dit moeten jullie zien! Spam is on its way!

3. Hoe is 't bij jou Meloen?

:x:x;)

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Oehhh Chicken!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Milan!!

Bedankt allen voor de succes wensen :)
    Net nog even met mannetje wezen kijken bij de baby-dump etc naar een sjaal voor ons kleintje maar werkelijk waar....nergens wat te vinden!! Zelfs nog even bij de Hema wezen kijken maar hier alleen nog wat te vinden voor een meisje.
    Zijn nu net weer thuis en ga me nog even snel douchen voordat de VK komt.
    @nursy; Succes!! Hopen dat alles goed doorzet.

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Chicken: gefeliciteerd!!!!!!!!!!
    Zie dat jullie al geinformeerd zijn, hihi..

@ poohbeer: ik doe verder geduld hebben.. wilde voornamelijk idd de datum weten, thanks!

@ toontje: roze is afscheiding plus bloed dus klinkt goed zou ik zeggen... en is idd net je nod.. begint het wel of niet.. hihi

@ doortje: die massage olie staat hier mooi in de kast ;) was het van plan maar idd.. in bad enzo en dan zo lang.. pfff.. en vraag me af of ik er wel goed genoeg bij kan..

@ desiree en doortje: hebben we idd oefeningen voor gehad bij de gym.. voor nu en voor na de bevalling.. spnnen en ontspannen...

@ chickie: hihi.. eerst nog ff knuffel halen en nu ben je gewoon mama!!

@ manoe: hihi.. achter je mannetje aanrennen.. gekkerd ;)

@ moontje: lekker dat alles gesopt word! kan me idd goed voorstellen dat het voor die vriendin moeilijk is, mar wie weet heeft het idd een positieve uitwerking..
    fijn om te lezen overigens dat jij de prop niet hebt gezien.. hoor er zoveel over en dan denk ik: waar blijft de mijne...

@ xenas: ja ben nu al blij met mij kerst kado!
    Goed te horen dat het zo lekker gaat met timo!
    en gtst: volg het nu ook! en idd.. die sjors he ;) hahaha

@ saskia: he wat vervelend voor lana...niet leuk dat gedoe met der armpje.. heeft ze er zelf lastvan?

@ collo: carpaccio???????? jammie!!... hmm.. ff geduld nog..
    en heel begrijpelijk hoor, hoe je je voelt!

@ gimena: dokter al gebeld over je ziek zijn??

@ dees: spannend!!! hoe was het strippen/hoe laat komt ze? oh zie het al.. nog 40 min....

@ nursy: woehoe! gebroken vliezen en weeen! klinkt goed!! nou hou ons op de hoogte en anders via je buddy!

@ lilith: balen van de voorweeen...
    @ desiree: balen van de harde buiken

@ happy: klinkt als slijmprop! spannend!

@ suus: ja!! spam!!!

@ hier: let op hier begint een ego klaagzang.. dus stoppen met lezen als je geen zin hebt! ook is dit een schaamte voorbij verhaal.. dus niet lezen als je geen zin hebt
    Gister loop van de dag al wat buikpijn onderin en rugpijn.. ff gedut en werd er niet minder van... lekker gegeten en popstars.. en ondertussen flink harde buiken afentoe en dus ook die buik-en rugpijn..
    en toen de nacht..... BLEH!.. heb echt gewoon elk uur wel gezien!! weer maar eens naar de wc! Echt waar doortje, ik snap nu wat je bedoelt met waar komt dat vocht vandaan! soms wat langer blijven zitten en kon ik in 1 wc beurt 3 keer plassen..
    en had echt hele tijd gevoel van: mijn darmen moeten leeg!.. maar ja, dat lukte natuurlijk niet, op wat windjes na...
    kon ook geen fijne houding liggen.. steeds harde buiken echt auw.. en echt auw onder in buik (net boven schaambeen) en onder in rug...
    uiteindelijk een kruik gemaakt... maar ja, dat lag niet fijn voor rest van buik, alsof dan nog harder werd en beebje naar boven kroop.. .. iig.. na 15/30 min heb ik het opgegeven en kruik weggedaan.. maar ja, nog niet geslapen.. voor mijn idee dan
    inmiddels was het 7:30 en is mannetje opgestaan, die kon ook niet meer slapen (had al idee datie flink aant draaien was..)
    zelf toen ook nog maar keer geplast enzo... en nog een keer..
    uiteindelijk een bruis calcium magnesium genomen in de hoop dat ik wat zou slapen en teruggekropen en toen van 8:15 tot 11 geslapen.. of nou ja.. heb het gevoel dat ik geslapen heb..
    maar nog steeds gevoel van ik moet grote boodschap en die wil nie..
    dus nog voor het ontbijt 3 keer aandrang gehad dat ik dacht van nou moet het.. niks nada noppes.. ontbijt zit erin.. en ja hoor ik kon naar de wc.. en dan dnek je: zal wel keihard zijn en kei weinig.. maar nee.. was het nog smeuig ook nog! snap der niks van.....
    Net ook weer wat extra afscheiding en hrde buik enzo...
    in ieder geval: na zo\n nacht ben ik het beu!!! pff..
    net iig met mannetje besproken dat we lekker een dagje thuis hangen en relaxen gaan doen.. wilde naar de film, maar ja, als ik dan ook steeds weer aandrang om niks heb... of buikpijn.. is niet echt relaxt..
    en evt hadie als plan om zijn zus uit te nodigen voor eten, maar ja, dan moet er weer vanalles gedaan worden en voor die weer weg zijn.. zie ik niet zitten..
    moest iig beloven lekker mijn dingetjes te doen zonder me schuldig te voelen.. lief he!
    dus toen dacht ik: ff forumen, kopje the erbij.. is thee eindelijk klaar... gooi ik hem om!! zooo irri.. maar ja.. inmiddels poging 2 gehad.. en ben ik toch al best ver met typen zonder te knoeien! ;)
    in ieder geval: heb dus wel gevoel dat er wat aan de hand is.. maar ja.. wat he??.... en heb ook beetje van "ach zal wel niks zijn.... " durf niet eens te denken dat het indalen is.. want dan zul je zien.. maanda bij de vk is er niks aan de hand....

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    DE jurk!

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ suus: oh wat schattig! lief! leuk! etc etc etc!

8. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Pff even klagen hoor!!!

Ik heb afgelopen nacht weer elke 5 a 8 minuten weeen en harde buiken gehad, Jongste dochter is knetter chagerijnig en jankt om alles.
    Wordt mijn mannetje ook nog naar zijn werk geroepen... zucht!!! die komt morgenvroeg pas weer thuis.

Ik hoop nu nog harder dan ooit dat mijn bevalling begint, dan kan ik hem lekker naar huis laten komen...

Heb Nikki net op bed gemikt, lag keihard te brullen een half uur maar nu is het stil... Renée ligt lekker op de bank een filmpje te kijken nu maar hopen dat deze rust even aanhoudt. pffff

Sorry voor mijn klaagzang....

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    lieve joyce, balen zeg!!!! meer kan ik er niet van maken... maar dat indalen; dat hoeft niet perse hoor, je kan toch wel bevallen... ik ben het bewijs!

10. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Dikke knuffel voor Joyce! Jeetje meid, hoop dat er snel iets gaat beginnen daar bij jullie....anders ben je straks al uitgeput voordat je moet beginnen! Hoop dat je vandaag een beetje kan relaxen en vannacht een stuk beter zal slapen.....

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Schattig jurkje Suus!!

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ elmo: klagen mag hoor! deed ik net ook ;)
    hopelijk blijft de rust ff hangen!

@ suus: thanks meis... i know, maar ja, als je dan zo slecht slaapt hoop je toch dat er IETS aan de hand is.. maar ja.. :)
    In ieder geval lief van je! :)

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ happy: thanks meis! :)

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Noujaaaaa, ik werd gewoon om 11:30 wakker???? Hoe doe ik dat nou weer?
    @Saskia: wat naar van het armpje! Je wil zo graag dat alles goed gaat! Gelukkig heeft lana er weinig last van!
    @collo: gooi het eruit meis, dat lucht vast op!
    @Nursy: aaaaaah spannend!! duim duim duim
    @Dees: succes met strippen, hoop zo dat het wat gaat doen!
    @Chicken & chickman: JOEPIE! GEFELICITEERD MET MILAN!!!
    Dit is wat chicken gister schreef: Goedemorgen!! Geen nieuwe beebjes zie ik....nou hier ook nog geen tekenen. Wel een beetje bloedverlies, maar zal door gisteren komen. Net nog even een schoon bedje gemaakt voor kleine chickie......wie weet helpt het!! Wat is dat toch meiden??!! Suus had ook al zo'n beruchte uitspraak en de de volgende dag was ze bevallen! Hahahaha! Dus jullie weten wat je te doen staat: heel hard 'ik wil ook' roepen en het bedje opmaken! :)
    @Joyce: he getver, wat een rotnacht! Echt he? Waar komt dat vocht vandaan?? En dan lig je ook nog niet lekker en moet je poepen...pffff...kruip er maar weer in straks en hopelijk slaap je vannacht weer beter! Ik ga er steeds meer tegenop zien om 's avonds naar bed te gaan, heb jij dat ook?
    @suus: agossie dat jurkje!!! Heel gaaf!
    @elmo: oh bah, dat maakt het extra zwaar met 2 kleintjes die rondlopen! Succes!
    @sluitspier: fijn te lezen dat het ook weer weggaat! Ik ben 'as we speak' bezig met de oefeningen hoor :) Span, ontspan, span, ontspan!

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ doortje: ja en als je dan ook nog eens zou kunnen poepen, maar neee!! ;)
    ja.. op een of andere manier slaap ik overdag lekkerder.... zo vaag!!
    jij wel lekker geslapen vannacht?

oeh.. de bel gaat nu bij dees... ben zo benieuwd!

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    dingdong! dag mevrouw, ik kom u strippen :)

17. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hey dames, 12-12 is toch een mooie dag om te bevallen.
    Laten we met zijn allen bevallen nu!!!!!!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    chicken en chickenman: Gefeliciteerd met jullie zoon Milan!!!!!!!!!

Goedemiddag allemaal!!!
    nog geen tijd gehad om alles goed door te lezen, heb ik morgen pas tijd voor denk ik.. gisteravond verjaardag gehad en kwamen om 01.45uur pas thuis :D en vanmorgen pas rond 11uur wakker, uitgebreid gedouched en ontbeten.. Nu even zitten en dan naar een kerstmarkt hier in de buurt... dan naar huis omkleden en op naar een verjaardag (helaas iets verder uit de buurt) dus zal er morgen pas weer zijn ongeveer.. have a nice day!

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ roeltje alias bezig bijtje ;): fijne dag vandaag en tot morgen!

@ doortje: ja zoiets!

@ dees: enn???

20. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Ben jaloers!!!! Wil ook tot een uur of 11 slapen. ipv elke 5 minuten een wee en om 06.00 twee wakkere dochters die op je springen....

Dat zeg ik nu maar ik zou ze niet kunnen missen hoor!!!

Deel Deze Pagina