@ nikkiee; idd stomme naam, maar wel toepasselijk toch? gefeliciteerd, en spannend hoor, zou idd gaaf zijn een tweeling @ joyce; waar meot je een verhaaltje over schrijven dan?
@ gien: ik werk op projectafdeling die zich ook met nieuwe klanten werven bezig houd.. en nu moet ik dus voor een potentiele nieuwe klant beschrijven hoe wij zijn dingen gaan doen... op zich is het beetje aanpassen van tekst van vorige potentiele klant, maar moet wel kloppen natuurlijk!.. En enige waar ik nu aan kan denken is aan mijn bed! GAAP!...
Mariebel, het kan dat je gewoon wat te vroeg bent. Was hier dus ook het gevaal, vorige week dus een lege vruchtzak en gyn zei dat het niet goed was. Toen was ik volgens de gyn 7 weken, gisteren 7 en 6 dagen en zie daar een hartje kloppend!!! Alles kan meid, maar weet hoe jij je voelt ehb vorige week een horror week gehad!!! Geef het nog niet op meid!
Ow trouwens voor op de lijst....., ben 31 jaar en dit wordt ons eerste wondertje. Heb voor de agenda, a.s. donderdag uitslag bloed om 12:30 en maandag 27 april om 9uur afspraak 3e echo!!!
@toontje; Sterkte meis, wat verschrikkelijk voor je, hopen dat het alsnog goedkomt.. ben net naar de HA geweest. Mijn moeder werkt daar dus en die zag me ook dus ik zei dat ik er voor mijn astma was. De huisarts kent mij ook goed, ik ken zijn dochters ook en zit al mijn hele leven bij hem dus ik vond het best spannend om te vertellen. Hij begon met feliciteren voor het trouwen (5 maart) en toen zei ik dat ik zwanger was.. Hij schrok echt haha, hij zei jeetje. Maar hij was heel fijn. Hij zette het niet in de computer zodat mijn moeder het nog niet kon lezen en heeft veel van mijn medicijnen omgezet (astma, allergieen en exzeem) in medicijnen die niet schadelijk zijn voor de baby. Nu maar op zoek naar een VK, ik ben benieuwd! Zijn er hier toevallig mensen die ook in het centrum van Rotterdam wonen en goede aanbevelingen hebben? Liefs M
Hoi zwangere meisjes! Ik kom even inbreken hier want ik mis jullie bij het NOD-forum! Hoe gaat het met jullie?? Elegance,Joyce,Doortje,Suus,Lotte en anderen!!
Hoi allemaal, Eventjes niet geweest en bijna een dagtaak om alles bij te lezen Maar heb mijn best gegaan alles terug te lezen... @toontje80: gaaf een onderwaterfoto! ben benieuwd! Maar wat lees ik verderop... Wat een verschrikkelijk veerhaal. Veel sterkte en een dikke knuf!!! @mroos; 2 kamers is geen probleem hoor! Hier ook lang zo gedaan, en nu we verhuist zijn nog volop in verbouwing. Dus heeft Aimee nog geen eigen kamer en slaapt nog lekker dichtbij ons. Vond het toen ze nog dronk s'nachts ideaal! Zal straks wel wennen zijn niet meer zo dichtbij... @Collo003:welkom! Goed dat je bent gestopt, suc6 met volhouden! @Rita:Hardstikke leuk al een ledikantje gevonden! @Chicken: fijn dat je er weer bent en dat alles goed gaat! @JoYce: intressant artikel, toch maar weer een keertje extra sporten En die hormonen, grrrr hier ook al aardig wat huilbuien... Hoe is het met de huizen, nog kijkers geweest? @Psje: wat een gekke dromen heb jij, wel handig al die namen! Ennuh, gembersnoepjes en thee helpen tegen misselijkheid! @Rebbel: Verschrikkelijk!! Weet niet of je dit nog leest maar heel veel sterkte! @Manoe: gaat het al iets beter met de hoofdpijn? @Linda86: Nog van Harte, leuke verjaardag gehad? Mooie wagen krijg je hoor!AImee eet ook ala rapley. Vond het in het begin wel even wennen, vooral als het even mis lijkt te gaan en ze kokhalzen. Wel commentaar gehad op het bv, dat ik meer moest geven etc. Maar ging daar altijd tegen in. In de BV zit alles de rest is tot 1 jaar BIJvoeding. Vind het een heel goede manier omdat ze idd de smaken afzonderlijk leren kennen en zelf bepalen hoeveel. Ook voor de mondmotoriek is het heel goed. Heb je ook het boek eten voor de kleintjes? @Mariebel; Ik hoop dat je minder ver bent dan je dacht en er de volgende echo een mooi beebje te zien is. @Jannes: gefeliciteerd met jullie verassing. En wat een lieffie is je dochter! @Bink1978: leef met je mee, goed dat je positief blijft! Het hoeft niks te betekenen! @Benenjerrys, niki83, daan32en nickkie: gefeliciteerd en welkom! @Dees85: mooie site! @Stef1978: wat een fantastisch nieuws zeg!!! Heftig hoor al die emoties. Doe maar even rustig aan. @dds: Fijn dat je een mooie echo had en het hartje klopt!!! Hopelijk gaat het vlekje vanzelf weg.. @buikjes: leuk hoor al die bollende buiken! Mijn buik heeft nogal te lijden gehad te vorige zwangerschap duurt denk nog wel even voordat deze flap gevuld is @echo: ik mag pas met 12 weken... duurt nog zo lang @combinatietest: die doen we niet, we zitten niet in een risicogroep. @kwaaltjes: moe moe moe,misselijkgevoel, huilbuien, af en toe wat buikpijntjes en rugpijn. Vind het dit keer wel heel anders voor me gevoel nog zo onwerkelijk. Zo mijn kleine meid is wakker net op tijd klaar met tikken Groetjes
@ lente: spannend!!! maar wel keu leuk!! ben straks de enige zonder echo @ mamavanaimee: straks een kijker... die van open huis vond het niet watie zocht dus... stom he?.. ben benieuwd wat de kijker straks zegt.. En ja.. dat huilen.. tis me wat
@Joyce..joepie, je bent er weer. Bedank je vriendje maar dat hij trots op me was...hahaha. @Dees..niet ongerust zijn..ik kan het weten, symptomen verdwijnen en komen weer terug. Ik probeer het echt zo nu en dan wat meer los te laten, want je maakt jezelf echt gek soms. @Mariebel...vervelend dat je nog geen zekerheid hebt...gelukkig mag je volgende week al naar de gyneacoloog. Ik duim voor je dat je alsnog supergoed nieuws krijgt!! @Nickie...heel stoer van je. Dat je gewoon zelf beslist dat je moeder wilt worden, ongeacht een relatie of niet. Ik heb daar ook heel erg mee gelopen. Gelukkig heb ik vorig jaar wel de juiste man ontmoet, maar ik had ook zeker zelf moeder willen worden. @Heitje...we zijn nog steeds zo nu en dan op het forum te vinden hoor..maar lief dat je ons mist....tenminste ik stond er niet bij, maar neem aan dat je mij ook ontzettend mist....hahahahaha @Joyce...gewoon kijkers opsluiten en niet meer loslaten voor ze het gekocht hebben...of is dat raar??
Nee hoor, hier ook geen echo. Heb nog niet eens naar VK gebeld. Doe ik volgende week of de week daarna wel een keer. Ben pas 5,5 week zwanger, dus geen haast.
en ik ben vandaag voor het eerst naar mn nieuwe huisarts gegaan en die is (denk ik) erg makkelijk.. en zei gewoon ok...even afspraakje maken bij gyn.. (ik ben 36) Dus ik het ziekehuis bellen en die zeiden..gefeli en dan gaan we eerst even echo maken..kan je vrijdag ...dus ik slik..oke dus gaat allemaal sneller dan ik had gedacht.. niet dat ik dat erg vind. maar wel spannend!!!!
Chicken: ja natuurlijk bedoel ik ook jou, haha!! Ach ik maak wel weer nieuwe vriendjes dan...over een maand of 1.5 dan...als ik hopelijk weer aan de klus kan!!
@ lente: oh! zie nu idd dat dit ook je 3de kindje is! en 2 al wat oudere kindjes! leuk hoor! Maar 21 bij de 1ste? bewuste keuze?
Net de VK gebeld, heb 20 mei de eerste afspraak Nog een maandje, ik ben dan 8 weken, spannend! Na 3 keer mijn bericht aangepast te hebben, heb ik het door. De intake wordt hier schriftelijk en een klein deel mondelijk gedaan, en ik heb meteen die eerste afspraak een echo. Mag die in de agenda
@ mroos: volgens mij moet je alleen naar de gyn als de ha of de vk dit aangeeft of je in de mmm zit.. anders niet.. tenminste, dacht ik.. anders moet ik ook nog gaan bellen!