@elmo: dat mag je best zeggen hoor! Alles is zwaarder nu met je hoogzwangere buik! Ik vind het knap dat je het zo volhoudt!
Dank je doortje en Joyce!!! haha ik heb trouwens sinds eergisteren echte olifantenpootjes! ik heb een partij vocht in mijn enkels... heb ik nooit gehad. hebben jullie dat ook?
Hihi, hoor net dat de planning veranderd is haha, gaan eind van de middag pas naar kerstmarkt....IK WIL NU!!!!! vind het altijd zo gezellig dan haha.. lekker met manlief ga maar wat in huis doen dan haha.. wel weer tijd... Nouja, niet echt tijd, gewoon nesteldrang
@ elmo: nope, geen vocht.... @ roeltje: hihi.. ach bezig blijven en van de straat houden noemen ze dat toch
@Doortje: Have fun in de supermarkt! @Joyce: Zal zo gelijk wat tonic enzo in huis halen, heeft nog niet veel geholpen maar je weet maar nooit ga eerst even wat eten en dan echt aan de gang in huis!
Roeltje: kreeg hyves-krabbel van collega dat bij haar na een liter bitter lemon de weeen begonnen bij der eerste.. dus wie weet is bij c1000 in de aanbieding.. maar vind het niet lekker dus niet meegenomen.. \
Daar ben ik weer....gestript en wel Nu maar afwachten of het succes zal hebben. Ik zit nu op zo'n 2cm ontsluiting, baarmoedermond is idd al verweekt. Tijdens het strippen kon ze het koppie van ons kleintje al goed voelen, schijnbaar ligt het dus al goed laag. Ik kreeg ineens een flinke harde buik tijdens het strippen waardoor ze goed kon voelen hoe mijn vliezen zich aanspanden....zij denkt zelf dat het wel resultaat zal geven (binnen 24u).
@ Nursy; spannend! Wat vervelend dat je mannetje ziek is zeg, niet echt een handig moment. @ Chicken; Gefeliciteerd met jullie zoon Milan!! @ joyce; ach meid wat een rotnacht, bah. Kan me voorstellen dat je het ff beu bent, inderdaad doen wat je lekker en fijn vind misschien knap je daar wat van op. En vannacht weer lekker slapen @ suus; wat een leuke jurk! Maura heeft een vreselijke hekel aan omkleden en dat terwijl alles nog te groot is zelfs. Het jurkje ziet er wel gemakkelijk uit trouwens . @ geboortekaartjes; we waren gewoon nog niet zo ver toen ze kwam . We willen een unicef kaartje, de meeste drukkers drukken die wel. Eerst kozen we de verkeerde, toen een die de bestelling verkeerd had begrepen (of zo ?!?!). Heb de tekst aangelever in het juiste lettertype, grootte en positie en was in afwachting van pdf proefje. Wij er achteraan bellen, ligt hun email er uit, manlief er naar toegefietst (en die is al zo druk) en met proefje naar huis. Heeft de tekst deels een ander lettertype gekregen en een spelfout :x. Gezien de moeizame communicatie (mail doet t wel weer bij ze) besloten er toch weer langs te gaan om de aanpassing incl het akkoord meteen te regelen. Maar nu bleken ze dicht vrijdag (waarom ben ik al weer kwijt) en het weekend (dat laatste begrijp ik dan weer wel). Dus nu maandag weer. zucht. Het is ook onze fout hoor, we hadden het zorgvuldiger moeten voorbereiden. Maar ja, er gaan steeds een paar dagen over heen, soms door ons, soms door hun...tja. @ hier; ze is weer op haar geboorte gewicht (en een beetje meer!), joepie, echt heel blij mee! Verder ben ik even lekker de stad in geweest vanmorgen voor wat handige (voedings) kleding. Lekker om even zo alleen op pad te zijn. Vind het ook fijn weer van alles te doen thuis, alleen...voel ik me zo snel schuldig naar Maura toe. Ik leg haar eigenlijk na elke voeding te slapen. Ze drinkt snel maar we nemen de tijd voor knuffelen en kletsen en verschonen en zo, maar als ze wil/kan slapen leg ik haar op bed en ga ik mn eigen ding doen. Ergens heb ik het idee dat ze wel wat meer lijfcontact kan gebruiken, of ik zelf juist misschien . De eerste week lag ik zelf nog veel wakker op bed en dan lag ze vaak bij me. Toch doet ze het goed zo met de rust van haar ledikant (die ook al zo groot is haha). Heb net even met de draagdoek gespeeld, dat vereist toch wel wat oefening om haar daar goed in te laten hangen. Morgen nog maar eens, vast iets voor de aanhouder. Oh ja en vanaf nu gaan we elke dag effies naar buiten met dr! Lekker frisse lucht, dik ingepakt in de wagen...ze slaapt dan als een roos ! @ Meiden die nog moeten gaan bevallen; nog even volhouden met de laatste loodjes, het duurt nu vast niet lang meer!
@joyce81, ik wil je geen valse hoop geven maar die winderigheid en aandrang had ik ook de dag ervoor..... Hoop dat het bij jou ook werkt....Suc6!
@Dees: Spannend meis! mn duimen maken overuren hier!!! @Joyce; oeh, zal even naar de C1000 fietsen straks...bitter lemon halen
@ poohbeer: wie weet heb wel vaker last van winderigheid.. alleen ja.. nu wil je graag meer en dan alleen dat.. pff maar die aandrang was nieuw... hmm.. ben benieuwd.. wil me niet gek maken namelijk
Zo het wordt echt winter! Koud buiten! Maar zonnig, dus heb even flink zuurstof gesnoven En nu... wat zal ik eens gaan doen? Heb een viva gekocht, dus ik denk dat ik op de bank ga hangen! Iemand anders nog ideeen? @Dees: oeh ik hoop het zo voor je!
net zussie aan de lijn.. die wilde me toch nog wel ff zien.. voel me wel beetje lullig.. vriend wilde eigenlijk zijn zus uit nodigen voor eten en dat wil ik dan niet en dan dit wel.. maar ja ze blijft gelukkig ook maar ff 1 bakkie koffie dat ze me ff heeft gezien en dan is ze weer weg... en eten duurt dan toch weer hele avond.. en mocht me niet lullig of schuldig voelen, dus ja... ... heb verder soms het idee dat er ms dan toch wel verandering aan zit te komen... maar soms denk ik dan dat het ms wel gewoon stille hoop is... nou ja.. we wachten af........ volgens mij heeft iedereen hier dat wel..
@ doortje: uhm nee.. lezen, slapen, internetten, douchen/badderen... meer inspiratie heb ik ook nie..