http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/179497-amerikaanse-vrouw-voor-19e-keer-moeder.html even dit topic met jullie delen!
veel plezier met je zus joyce! idd, je vriend had gezegd dat je lekker alles moest doen waar jij je goed bij voelt! Dus ook zonder schuldgevoel! En bedankt voor de tips
hihi.. grappig die hele discussie.. ik vond het ook al behoorlijk knap! 19!! jeetje man! maar ja.. geloof dat ze door gaat tot ze niet meer kan..
@saskia.. ohh wat zielig zeg voor Lana!! heb je het idee dat ze er echt veel last van heeft? Ik vind het trouwens echt zo'n leuke naam!! dikke knuf voor jou!!! @desiree.. ja we hebben een boel kinderwagens haha. Eigenlijk beetje overdreven. Voor Jesse hebben we nog de wandelwagen. Maar die gaat binnenkort weg. Voor als ik samen met de mannen wegga hebben we een duowagen. En dan als ik alleen ben met Timo dan een kinderwagen. Jesse blijft dus echt niet op een plankje staan. Maar ik kan Jesse ook nog niet alleen laten lopen. Die rent echt weg. Ik moet nog een beetje uitvinden wat nu handig is. Maar dat gaat binnenkort wel blijken als ik alleen ben.. @dees.. ohh spannend zeg! je bent net gestript! Ik hoop dat je vanavond je beebje in je armen hebt! Ik kan ook echt nergens een sjaal vinden. Misschien kijk ik nog even op kleertjes.com...zooo spannend zeg! binnen 24 uur kan jij wel eens je kleine mannetje in je armen hebben! Gek idee he! @nursy.. whoehoee.. hebben we vandaag een live bevalling?? Succes meid! Je kan het! @happy.. ohh spannend meid! Zou je het leuk vinden op je verjaardag? Kan zijn dat dat je slijmprop is geweest! @joyce.. jeetje wat een nacht heb jij gehad. Wat vervelend dat je steeds dat gevoel hebt! Dalijk is het gewoon persdrang. Maar dat merk je gauw genoeg. Is toch echt weer een heel ander gevoel dan alleen maar moeten poepen. Ik hoop voor je dat het echt niet lang meer gaat duren meid! Knuf! @suus.. ohh wat ziet Maud er schattig uit in haar jurkje! Lief!! @elmo.. ohhhhhh vervelend! hier ook een peuter die lekker vervelend is hoor. Hij is de juffen op het KDV ook aan het uittesten! Niet gaan slapen. Boos zijn. En heel driftig. Ze merken heel goed dat er thuis wat veranderd is. Hij ligt gelukkig nu wel te slapen. ik had de laatste dagen ook veel vocht ineens. Maar vooral ook in mijn gezicht. Daaraan merkte ik al dat het niet lang meer kon duren! @roeltje.. fijne dag vandaag! @doortje.. ik hoorde dat vanaf 23 dcember meneer de uil weer op tv komt! Goed he om te weten hahahaha! @riti.. lekker er ff alleen op uit! Niet schuldig voelen hoor! baby's slapen nu eenmaal de hele dag!
hihi, zei ik gisteren nog dat timo zo rustig was de hele dag.. had hij zijn huiluurtje verplaatst naar 11-12 uur. Fijn zo eind van de avond! Daarna is de nacht wel goed gegaan. 1 uur voeding, half 5 en toen werden we om 9 uur wakker. Jesse had ook lekker uitgeslapen! 'Heerlijk zeg! Zijn hier al mama's die flesvoeding geven. Ik twijfel een beetje over de hoeveelheid. Timo is natuurlijk al 4,5 kilo. Dus eigenlijk mag hij 5 voedingen van 150cc. Maar dat drinkt hij niet op. En hij heeft zeker nog geen 5 voedingen. We geven nu 90 + 3. = 100cc. maar we hebben het idee dat hij meer honger heeft. Dus dat we misschien 120 + 4 moeten geven. Maar dat is volgens mij voor 5 of 6 voedingen op een dag. ik ga nog eens hier op het forum bij flesvoeding kijken. Misschien kom ik er dan uit.
Hey Xenas, Dat vocht is echt irritant, krijg er ook slapende tenen van haha. Lekker dat Timo het zo goed doet. Ik had na de geboorte van Nikki een plankje op de reiswagenbak liggen zodat Renée daarop kon zitten als we ergens heengingen.
Hallo december2009 mama's. Even inbreken om jullie veel sterkte te wensen met de laatste loodjes/ het eerste begin met jullie kleintjes. Hier een 2007 (dec) mama die bijna niet kan geloven hoe hard de tijd gaat. Geniet ze! uitbraak
wauw net naar de stad geweest in Eindhoven, heb de halve lief winkel leeggekocht *schaam* en vind het nog niet genoeg whahahaha Peter en ik hebben besloten niks voor elkaar te kopen, maar meer voor de kids te doen Stom he....
@ dretjuh: leuke zaak he? hihi @ sanneke: thanks! @ xenas: ingewikkeld die flesvoeding.. hopelijk kom je er uit! Meneer de uil?? woehoe!! en thanks... zullen wel de bekende laatste loodjes zijn, maar wel vervelend... voelde echt als ik moet mijn darmen legen, leek me anders dan persdrang.. net geslapen en nu weer zo'n buikpijn.. kon ook niet echt slapen maar ja.. iig weer ff gerust.. nu wachten op zusje.... die ging nog ff naar de babydump bij ons achter.. maar geloof dat ff iets langer isgeworden... @ doortje: ff een genante vraag maar krijg jij ook vlekken in je onderbroek van die curanol?? denk soms echt van "huh zou ik nou ineens gekleurde afscheiding hebben?" maar de vlekken zitten op andere plek dan de witte afscheiding dus begin toch echt te denken dat het de curanol is..
Hallo iedereen! Hier is weer een nieuwe december mama! We zijn vrijdagnacht om 01.04 uur de trotse ouders geworden van Quinten, 4300 gram en 52 cm groot! Na een voorspoedige bevalling thuis moest ik met veel toeters en bellen naar het ziekenhuis omdat de placenta niet wilde komen en ik ongelooflijk veel bloed verloor. Het is verder een ontzettend heftig verhaal, maar ik moet het zelf nog even een plekje geven, dus dat komt vanzelf! De kleine man is een poepie, hij eet alleen niet goed, maar dat komt omdat de borstvoeding niet goed op gang komt omdat hij 10 minuten na de geboorte al in de maxi cosi lag, aangekleed en wel zonder wat te eten omdat ik met spoed weg moest. Ben er snel met fotos en het verhaal, maar eerst even rustig op de bank hangen!!!!! Kus van mij!!!!
@joyce: ik herken dat niet echt, misschien smeer je er teveel op? Ik heb nu wel steeds een inlegkruisje in, omdat ik het maar vies spul vind Vind jij het ook zo stinken?
@dicky: jaaaa gefeliciteerd!!! Het einde klinkt idd heftig, zeg. Maar hopelijk is het genieten begonnen!
Dicky Van harte met Quinten! Wat rot dat je naar het zh moest, maar je bent inmiddels weer thuis begrijp ik? Das dan wel weer lekker. Geniet ervan en vergeet geen foto te plaatsen... Flesvoeding: Volgens onze kraamverzorgster was het 150-180 cc per kilo gewicht per dag. Dus Timo zou tussen de 675 en 810 cc per dag binne n moeten krijgen. Bij 7 voedingen zou dit idd ongeveer 100cc per fles zijn. Opgezwollen Nou had dat natuurlijk met Hellp-syndroom te maken, maar ik was voor de bevalling echt zo vreselijk opgezwollen, echt niet normaal meer. Een vreselijk dikke kop en enkels...zucht. Gelukkig is dat weer heel snel weggetrokken.
Dicky gefeliciteerd!!!!! En zo bevallen er steeds meer decembermama's! Hier liggen de meiden net in bed, heb mijzelf op de bank geinstalleerd met koffie,telefoon,laptop,tv,kruik en pootjes omhoog. Wordt gek van die klereweeen. blijft rond de 5 a 8 minuten komen maar ze worden niet pijnlijker ( en een feit is dat echte weeen veel pijnlijker zijn) en dus doet het waarschijnlijk weer geen bal. Heb ook verhoging. 38,9. bah. Hoop zo dat ze kunnen strippen woensdag...
@elmo.. oeh slapende tenen.. irritant!! hmmm dat plankje is misschien ook nog wel een goed idee. Als dat goed gaat. Kunnen we die duo weg doen. En kan Jesse in zijn eigen wagen blijven als we bv naar de dierentuin gaan. Ik vind het allemaal nog moeilijk hoor! oh bah. het zit je niet echt mee he! Hoop dat er echt snel wat begint. Neem anders even een paracetemol in. Misschien kan je dan ook wat rusten. @sanneke.. gefeliciteerd met je zwangerschap! En natuurlijk bijna met Niels! @dretjuh.. ohh LIEF is leuk he! Waren er nog leuke aanbiedingen? @dicky..jaaaaa gefeliciteerd met Quinten! Wat een stoere naam zeg! heftig verhaal zeg! Ben benieuwd. Rust eerst lekker maar wat uit. En we zien je snel hier weer met SPAM graag! @collo.. tnx .. voor de uitleg. Ik verhoog gewoon een voeding eens kijken hoe hij het erop doet!
Zo rob is net even met de mannen weggeweest. En ik heb even wat kleine boodschappen gedaan. daarna nog bij mijn ouders een bakkie thee gedaan. En net weer thuis. Timo ligt nog te slapen. Vanaf 2 uur vanmiddag. slaap kop. Dus ga hem maar even wakker maken anders zit er te veel tijd tussen de voeding. Nu al bijna 4,5 uur. Ben benieuwd hoe die het vanavond doet.
Goedenavond deze avond! @Dicky en Dickyman: Van harte gefeliciteerd met de kleine spruit!!! lekker geniet van het nieuwe gezinnetje Nu wij nog haha.. lekker de kerstmarkt overgeweest.. viel wel tegen maar goed, daarna lekker gegeten in een café/restaurant.. manlief gaat nu lekker naar een verjaardag, blijf lekker thuis... als er wat gebeurd is ie gauw genoeg thuis gelukkig
Wauw, weer een beebje! Dicky: van harte met jullie mannetje Quinten!!! Stoere naam inderdaad! Rust lekker uit en neem je tijd om te genieten, wij wachten wel op je heftige verhaal hoor!