Dicky; Gefeliciteerd met de geboorte van Quinten! Heftig dat je zo veel bloed hebt verloren en nog in het ziekenhuis bent belandt, hoop dat alles goed met je gaat en jullie lekker kunnen genieten van jullie zoon!
@ dicky: gefeliciteerd!!!!! Heftig hoor met die toeters en bellen! en hopelijk komt bv goed op gang!! geniet ze verder! @ doortje.. hmm.. is dat het.... tja.. er staat licht insmeren, maar da kan je nie zien he ... ik bedoel.. wat is licht? en idd het ruikt niet echt lekker... mannetje vroeg ook laatst al of het die zalf was die die ruikt als ik bed in stap... nou.. fijn @ roeltje: toch maar niet naar de verjaardag lekker hoor bank hangen! @ elmo: hoop voor jou dat ze idd kunnen strippen, wie weet.. wel vroeg toch? @ xenas: klinkt als dat jullie je ritme langzaam al gevonden hebben! goed hoor!! @ suus: ja.. vraag ik me ook af.. @ hier: vanmiddag nog geslapen maar was weer niet echt geweldig en daarna dus weer meer buikpijn en rugpijn.. maar ja... heb nu weer het idee dat ik naar wc moet maar niet wil lukken.. ach ja... wie weet straks.. zusje was wel blij dat ze me weer ff had gezien.. hehe.. en was snel weer weg want was duidelijk dat ik moe was.. Daarna hapje gegeten (mannetje had lekker gekookt) met filmpje erbij.. alleen halverwege maar afgezet... toen gingen er planten in wonden van mensen groeien... en dat was pas begin van de film... normaal kan ik dat denk ik wel hebben.. maar als dat begin is, vrees ik voor enge dromen vannacht.... vind het dan wel moeilijk, maar ja... straks lekker luchtig ik hou van holland kijken.. lijkt me beter voor de ontspanning nu nog ff allebei wat voor onszelf doen.. mannetje achter de ps3 (een of ander oorlogspelletje).. en ikke ff hier!..
Joyce, hang ze!! Ja is wel vroeg, maar omdat het al zo lang rommelt en hummel groot genoeg is willen ze wel even kijken of het kan. normaal niet voor de 41 weken. Vorige week kon het nog niet. was toen 37+5 nu hopen dat het woensdag wel kan. dan ben ik 39+2. Nog beter is als het voor die tijd dorzet. Ik ben gesloopt, ga ook zo mijn bedje in want die weeen blijven komen en k heb het idee dat ik er vannacht ook nog een paar keer voor de dames uit kan.
@ elmo: hopelijk valt het mee en heb je goeie nachtrust.. en zou idd fijn zijn als het lekker doorzet!
buddynieuws over DEES! De weeen kwamen een uur geleden gelijk best heftig door. De vk was gebeld. Krijg net sms van Jeroen dat ze naar het zh zijn, omdat het vruchtwater groen was. dees en jeroen... het duurt niet lang meer voor jullie papa en mama zijn....
Spannend Dees!!!! Buddynieuws van Chiquita, er gebeurt nog niets daar! nu mag het en wil de kleine niet.
Oeh dees spannend! nu duurt het niet lang meer!! succes meid, je kant het Lotte inmiddels gesmst, wacht nu op reactie.. zal wat zijn he, als zij ook aan het bevallen is
@chicken en man: gefeliciteerd met jullie milan!!!!!!!!!!! @dicky en man: gefeliciteerd met jullie Quinten!!!!!!!!!! Heftig geweest zo te lezen, hoop dat jullie nu kunnen genieten. @Nursy: spannend, je zal inmiddels wel je kindje in je armen hebben!! @Dees: joehoe, eindelijk! Succes meid!! wel jammer dat je toch naar het zkh moet. @elmo: hoop dat je goede nachtrust hebt, balen dat je je zo beroerd voelt. @Joyce: ohh, dus ook gerommel bij jou, wie weet ben jij de volgende! hier: mannetje lijkt iets op te knappen nu, hoop dat we het ergste weer gehad hebben!
ooooh dees en deesman! Wat spannend! Hopelijk snel nieuws! Hmm roeltje, hoop dat je wat hoort van lotte!
nog niks gehoord van Lotte.. word wel nieuwsgierig nu haha.. Zit film te kijken op sbs.. best leuk.. heb de recorder aangezet, ga eerst Ik hou van holland kijken en dan maar hopen dat de kleine zich vanavond/vannacht aan gaat kondigen
`jaaaaaaaaaaa weer baby nieuws. Leuk hoor!!!! Chicken en Dicky Gefeliciteerd!!!!!!! Dees en Nursy GOOOOOO!!!Spannend hoor Hier nog steeds geen gerommel. Heb een surprise babyshower gehad vanmiddag. Was erg gezellig met alle vrouwen uit de familie en goede vriendinnen. Hebben lekkere taartjes gegeten en spelletjes gedaan.....Ben wel erg moe nu. @elmo veel succes misschien zet het door en anders hopelijk een goede nacht.... @foto's als ik weer eens Aaaaahhhhh roep achter de laptop komt vriendje lief er gelijk aan om de mooie foto's te zien en dromen we samen weg dus blijf maar lekker spammen......
Hoi Roeltje Leuk he dat we gelijk opgaan. Ik voel nog niet echt tekenen van een naderende bevalling. Misschien wil ik mijn buik ook nog wel niet kwijt voel me namelijk nog prima. Jij??
@zwangerworden: Oeh is jou partner ook al zo? die van mij rukt meteen mn laptop uit mn handen haha... hij word nu helemaal ongeduldig na het zien van die kleine hummeltjes haha
@zwangerworden: elke keer als ik denk dat het gaat doorzetten, stopt het weer genoeg voorweeen maarja, schiet niet echt op.. elke ochtend baal ik wel een beetje moet ik zeggen. weer wakker worden met een dikke buik
Hahaha ja moet zeggen dat ik ook goed moet opletten welke geluiden ik maar anders schrikt ie en denkt ie dat het begonnen is hahahahaha Ik vind het natuurlijk ook erg spannend. Ook omdat nu de verhalen van de meiden om ons heen horen. Alle bevallingen zijn heftig.....volgens mij
mn man leest ook regelmatig de bevallingsverhalen hier en heeft besloten dat ik toch maar naar het ZH moet voor de bevalling vind het idee van thuisbevallen tich maar niks geloof ik haha..