December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Ja moet zeggen dat ik soms ook wel begint te twijfelen. Wie is er nu nog thuis bevallen???? Van een eerste kindje???
    Ik wil het wel proberen en gelukkig is vriendje het daarmee eens. Ik hoop dat je weeen goed doorzetten en je snel je kindje in het echt mag vasthouden.

Ik ga even douchen we houden elkaar op de hoogte.....

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    komt helemaal goed:) douche ze!
    vind het belangrijk dan mn man met een fijn en goed gevoel naast mn bed staat en als het zo is dat dat niet het geval is, ga ik liever naar het ziekenhuis...

3. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Bij de eerste ben ik ook gewoon thuis bevallen.
    Alles qua bevalling is toen helemaal goed gegaan op de nasleep na, maar dat blijkt niet veel voor te komen. (dat de baarmoeder stopt met activiteit nadat de kleine geboren is)
    Dus als je er samen achter staat, gewoon proberen!!

Dees, nog even en dan ben je mama!!!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ***************Buddynieuws Lotte********************
    heb smsje van dr gekregen dat ze vandaag nog geen tijd heeft gehad voor ZP.. druk bezig de hele dag...
    *************einde buddynieuws*********************

morgen zal ze er wel weer zijn denk ik?

Al nieuws over Dees?

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Dicky gefeliciteerd! Rust eerst inderdaad maar even uit...

Dees; zo dat strippen heeft gewerkt dan! Heftig. Hoop dat de bevalling goed gegaan is...

Hier nog steeds niks veranderd na het bloedverlies van vanochtend. Ga zo lekker een McFlurry eten en dan lekker bedje in. Morgen ben ik jarig...misschien krijg ik wel het mooiste kado wat iemand kan wensen!

6. Buddynieuws van Dees:

We zijn veilig in het zh. Om 7 uur had ze 2 cm ontsluiting. De vk hefet toen de vliezen gebroken. helaas heeft de kleine in het water gepoept. Op verzoek van vk zijn we naar het zh gegaan. Dees ligt nu aan de epiduraal spuit. Ze doen het erg goed. Om 23 uur gaan ze nogmaals de ontsluiting meten. Deze zou dan ongeveer 6 cm moeten zijn. Als dat kleiner is moeten er opwekkers bij. groetjes Jeroen!

7. @ Roeltje balen he dat die voorweeën niet doorzetten, erg frustrerend! Al wat van Lotte gehoord?

@ Dees wow eindelijk gaat het gebeuren, balen dat de kleine in het vruchtwater heeft gepoept maar straks issie er eindelijk!! Je kan het!

@ Xenas dus Timo slaapt zo goed? Wel fijn als ie je af en toe lekker met rust laat ;)

@ Elmo jeetje ik hoop toch dat die weeën wat doen, misschien toch wat ontsluiting wel. Duim voor je dat het doorzet in pijnlijkere die flink wat doen ;)

@ Riti draagdoek is inderdaad even goed oefenen! Aanhouder wint ja ;)

@ Suus jurkje staat haar schattig!!

@ Joyce vervelend is dat he als je het gevoel hebt dat je MOET maar dan komt er niks aaah!!! Hier heb ik dat ook zo vaak en dan vaak de dag erna kan ik pas. Hopelijk slaap je vannacht wat beter. En dat indalen is frustrerend dat ze dat niet willen.. hier wil ie ook maar niet goed indalen.. maar dan kan je ook nog gewoon bevallen.

@ Dicky gefeliciteerd met zoon Quinten! Heftig al dat bloedverlies. We horen 't wel, doe zelf eerst maar ff bijkomen ;)

@ zwangerworden leuk dat je een surprise babyshower hebt gehad.

Hier maken we er nog even een relaxt laatst weekend met zijn 2en van! Wel leuk om te weten dat we volgende week echt met zijn 3en zijn :D
    Weltrusten ;):) (behalve voor degenen die gaan bevallen)

8. Hier huilt Timo al de hele avond. Volgens mij flinke darmkrampjes! Echt zo zielig. Rob is net weggegaan. die had een verjaardag. Heb hem maar even laten gaan.
    Ik ga maar weer mijn ventje even pakken....*snik snik*

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees spannend!!!

@Desiree: Ja lotte had geen tijd gehad vandaag:)

10. ssttttt!! Niet te hard tikken meiden.
    Timo slaapt eindelijk!

11. ja hoor.. live bevalling hier!!!Heel spannend is het bij Dees...

De tussenstand is momenteel 8 cm! Whoheoee. You Go Girl!

Jeroen is mega trots op Dees. En ze is nu even lekker ontspannend door de ruggeprik! Hij vind het grappig spul!

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    *valerie tikt heel zachtjes*
    Joehoe Dees! You go girl! Vind het zo spannend zo'n live bevalling... Alsof ik zelf weer moet... Wel een beetje jaloers op de ruggeprik van Dees... Wel fijn dat ze nu relaxed is.

Hier had Amy zichzelf daarstraks helemaal ondergespuugd. Met als gevolg dat ze behoorlijk was afgekoeld en ik haar niet in badje kon doen...snik. Had me er zo op verheugd. Morgenochtend maar herkansing. Hoop dat ze vannacht weer zo zoet slaapt als vandaag overdag...

13. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Spannend bij Dees inderdaad. Zal ook wel de 13e worden (gelijk met mij, haha!)

Timo nog lekker aan het slapen? Jij ook maar even je rust pakken dan!

14. ja hij slaapt nog steeds ! Gelukkig. Ik blijf ook maar beneden zitten. Hij ligt even in de box te slapen. Op het matrasje uit de kinderwagen. Dekentje lekker toegestopt. Zo ligt hij lekker warm daar.

heb ondertussen lekker toastjes gepakt met filet. Sorry meiden.
    Filmpje erbij. Geen idee welke het is. Met een lekker ding haha!
    Nog een uurtje en dan mag timo zijn flesje. Ik zit lekker relax op de bank. Zo'n rust ik ook wel beetje. Of misschien toch zo evene oogjes dicht doen.....

15. @collo.. ohh arme Amy. zielig he als ze zo spugen.
    jammer dat je haar niet in badje kan doen.
    Ik had Timo vanavond ook voor het eerst in de tubbie gedaan. Normaal doen we het overdag. Maar hoopte dat hij dus lekker zo slapen vanavond. Helaas dat zat er niet in.

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Xenas
    Ja, was dus ook mijn gedachte. Laat op de avond in bad in de hoop dat ze lekker slapen. Ach, ze mag toch nog niet lang doorslapen snachts. Moet haar nog een weekje echt iedere 3 uur voeden zodat ze een beetje een inhaalslag maakt.

Heb wel gemerkt dat ze echt beter slaapt als ik boven een beetje aan het rommelen ben, bijvoorbeeld met de was. Maar goed, de was is inmiddels bijna op... Ben zelfs aan het strijken geslagen *dat doet ze anders nooit!*

Kan haar niet in de box te slapen leggen want er loeren hier drie katten rond. Ik kan haar onmogelijk elke seconde in de gaten houden in de box en die katten sneaken er zo bij, dus dat vertrouw ik niet. Dan maar in haar eigen bedje, of lekker op de borst.

Geniet wel echt van de momenten dat ze nog borstvoeding krijgt. Ben nu zo ontspannen dat het echt een intiem momentje met mijn kleine dame is. Hoop maar dat het niet te snel opdroogt...

17. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Chicken en man: Gefeliciteerd met jullie zoon!!!
    Hele mooie naam!

@Lilith: Wachten duurt erg lang, ik hoop voor je dat het wachten snel voorbij is ;)

@Happy: Spannend zeg, kan idd een voorteken zijn ;)

@Joyce: Hier ook nooit een prop gezien hoor, dus dat zegt idd niet zoveel ;)
    Ik hoop voor je dat het voorwerk snel overgaat in het echte werk..
    Lana heeft zelf voor zover ze laat blijken geen last van haar armpje :)

@Suus: Wat een leuke jurk zeg, staat haar echt goed :)

@Elmo: Gewoon lekker klagen hoor, dat hebben we soms nodig ;)
    Ik hoop idd dat het bij jou ook snel gaat beginnen..

@Dees: Ik hoop voor je dat het strippen heeft gewerkt en je nu ligt te bevallen, succes in elk geval!

@Riti: Fijn dat ze weer op geboortegewicht is zeg, dan kan ze nu lekker gaan groeien :)

@Xenas: Gelukkig lijkt Lana zelf geen last te hebben van het armpje, maar het blijft gewoon erg sneu..
    Zou blij zijn als de spalk er weer af mag.
    Fijn dat Timo zo goed doorgeslapen heeft zeg, toch lekker om zelf ook goed te kunnen slapen ;)

@Dicky en man: Gefeliciteerd met jullie zoon!!!
    Leuke naam zeg :)
    Wel heftig dat je zoveel bloed heb verloren, gelukkig ben je wel weer thuis nu.

@Dees: Heel veel succes nu, zet hem op meid!!!

@PSje: Fijn dat je man weer wat opknapt :)

@Roeltje: Kan me voorstellen dat je ervan baalt als je elke keer zoveel voorwerk heb en het zet niet door :(
    Hoop dat je toch snel aan de beurt zal zijn.

@Xenas: Zielig is dat he als ze zo huilen en je kan niets doen, vind ik zelf ook nog erg moeilijk..

Hier: Vandaag 3x kraamvisite gehad, eindelijk wat meer bezoek..
    Lijkt wel of niemand de eerste durft te zijn ;)
    Heel erg gezellig maar best wel vermoeiend, ben dus net wakker geworden op de bank haha.
    Verder gaat alles hier weer goed :)

18. Even nog voor ik ga slapen. maar dees heeft nu 9 cm. wat verhoging,38 maar hoeft nog geen ab. ze doet het super volgens jeroen.

19. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Jee spannend zeg!
    Morgen als ik wakker word is er dus weer een beebje bij :D

Hier net Lana nog even een voeding gegeven, werd tijd want me tiet stond op knappen :p
    Nu kijken hoelang we kunnen slapen ;)

20. gimena

gimena Niet meer actief

Spanned hoor de update,s van dees!!!
    en btw Zo lieve update,s van haar mannetje!
    zo ik zie wordt het een Zondags kindje.
    een zondag kindje is knap lief en betrouwbaar.(dan weet je het voor later dees)
    stond op een kaartje wat ik kreeg vanuit het ziekenhuis toen Sophie onder de lamp ging!
    hoop dat alles goed gaat met jou?!?
    en je kan het ;)

Deel Deze Pagina