December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

Wauw Sophie alweer 3 weken oud :S Shock gaat snel zeg!!!!

2. hoera, om half 4 is beau geboren. alles is goed gegaan. gefeliciteerd dees en jeroen met jullie wonder!

3. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Dees en Jeroen, gefeliciteerd!!!

Zeg Xenas, heb jij uberhaupt geslapen deze nacht? Al die nachtelijke berichtjes!

Ik heb toch wel 4 hele uurtjes geslapen ;) en zit nu met warme chocolademelk op de bank. Hoop zo toch nog even te kunnen slapen, als man en dochter wakker zijn.

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.

Kan al een paar uur niet slapen, dus dan kom ik maar vast hier mezelf bijlezen;).

Even mn ei kwijt...toch maar:)

Zat niet zo lekker in mn vel gisteren en leek me niet gezellig om dat hier allemaal eruit te gooien:p. Mn vriend had zn dag niet en dit keer was ik dus wel echt de pineut. Kreeg geloof ik zo'n beetje overal de schuld van. Hij was vrijdag 3 uur en 45 minuten te laat terug van zijn werk en daar zat ie blijkbaar mee. Hij wil graag op tijd zijn, maar het lukt dan niet en dan weet ie hoe ik erover denk. Maar toevallig had ik er vrijdag niks over gezegd, maar ja hij weet wel wat ik denk natuurlijk. Hij weet dat ie maandag op zijn werk weer op zijn kop krijgt omdat ie te lang heeft doorgewerkt en zou er het liefst ook weg willen. Maar hij is bang dat het straks zo gedraaid wordt dat ie geen ww krijgt bijv. Vind het maar moeilijk:(. Weet niet wat ik erover moet zeggen tegen hem, want ziekmelden doet ie toch niet:(. Maar ja, voelde me gisteren dus echt heel slecht:(.

En nu kon ik dus niet slapen vannacht en dan ga je zitten malen hè;). Ben ik bang dat ze me wel tot kerst gaan laten lopen doordat die ene vk niet wil strippen en dat zou ik echt niet fijn vinden. Aankomende donderdag is 40.2 weken en als ik dan die ene heb dan weigert ze het te doen en die week erop is het de 24e, dus lijkt me niet zo handig;). Maar ja, heb het er donderdag nog wel over.

Gisteren avond was kleintje heel erg druk, echt niet normaal. Precies het tegenover gestelde van de afgelopen week. Ging me echt even afvragen of het wel normaal was haha. Had ook de hele avond zo'n lekker zeurend gevoel in mn onderbuik. Stiekem krijg je dan hoop he;)

Ga even kijken hoeveel ik terug te lezen heb...:D

@Gimena:

Gelukkig is je biefstukje erin gebleven;) En over chiq, ik had het verkeerd gezegd. Ze kon niet op de site, wel op de pc hihi:p Bedacht ik me ook ineens vannacht.

@Manoe:

Rennen probeerde ik 2 weken terug ook, maar dat is inderdaad niet zo makkelijk meer haha:p

@Moontjemoon:

Is dat verder wel prettig om een kraamhulp én stagiaire te hebben rondlopen? Niet te druk?

@Xenas:

Toen ik de ggd belde over die griepprik toen was de griep nog niet op zn retour, dus daarom vind ik het ook zo vreemd. Ik heb al een paar weken terug gebeld;) En over chiq...was dom foutje van mij haha...lees reactie naar Gimena:p

Fijn dat het zo lekker loopt met Timo!

En over Sjors, ik denk ook dat ze zwanger is! Ze voelde zich alweer niet goed!

@Saskia:

Inderdaad wel zielig voor Lana:( Hopelijk gaat het snel beter! Ook met jou!

@Filet, biefstuk en carpaccio:

WAT GEMEEN!!!!! :p:p:p

@Dees85:

Jij dus ook al zo'n drukke baby ineens! En dan inderdaad zo lekker tegen je ribben aan:$...Heerlijk:p.

Ohw, je bent ondertussen gestript! Spannend!

@Nursy:

Oehhh succes met de weeën!

@Chicken en man:

Gefeliciteerd met kleine chickie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heeft ie toch gewacht op zn opgemaakte bedje:D:D

@Desiree:

Hier ook heel veel harde buiken, maar heb zo het gevoel dat die dingen niks doen;)

@Joyce:

Heb je "klaagzang" gelezen en zo klagerig is het niet;). Ook jij hebt een rot nacht gehad en die kunnen zo frustrerend zijn!!! Zeker met al die rare dingen die er dan in je buikie gebeuren en stiekem hoop geven!

Hoop dat je je ondertussen beter voelt, maar hier alsnog een dikke knuf van mijn kant ((((((((joyce)))))))))

@Doortje:

wooow 11:30 wakker! Zal je wel nodig gehad hebben dan;)

@Roeltje:

Hoe was de kerstmarkt? Gezellie? Druk?

@Dees:

Gek idee dat ze het hoofdje dan kunnen voelen vind je niet? Hoop voor je dat het effect heeft het strippen:)!

@Shoppen of wat dan ook:

Ik wil er nog lekker even uit, maar mn vriend die durft het niet aan:(:(. 'Je houdt het toch niet lang vol'. Grrr...nou en!? Misschien wel:D. Ach ja...zit dus al aardig tijdje binnen opgesloten nu;)

@Dicky en man:

GEFELICITEERD met jullie zoon!

@Joyce:

Ik ben hieeeeeeeeer hihi:p

@Dees:

Ohjee, hoorde al van Roel dat je naar het zh bent. Hopelijk is alles goed en valt het mee. Succes in ieder geval!

@Wakker worden met dikke buik:

Hebben jullie ook allemaal echt het gevoel dat het 's nachts "moet" beginnen? Heb ooit gelezen dat de bevalling meestal 's nachts begint, dus elke ochtend dat ik opsta en er is niks aan de hand dan denk ik weer een dag verder. Herkenbaar? En klopt het eigenlijk wel? Of begint het ook gewoon vaak overdag??

@Happy:

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

@Dees en man:

GEFELICITEERD met jullie zoontje:D

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees en Deesman: GEFELICITEERD met jullie Beau!! Super meis!

@Lotte: herken het wel hoor, als ik 's morgens wakker word denk ik gelijk dat ik dezelfde dag niet ga bevallen haha. onzin natuurlijk, er worden ook overdag kindjes geboren hihi...

Gaat het alweer wat beter meid? nog een beetje kunnen slapen?

Vind het wel grappig om te lezen hoe trots Jeroen was/is gisteravond op Dees:) zo lief!

nou ga eens douchen en ontbijten!

6. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Dees en co GEFELICITEERD!!!!!!!

HOOP dat jullie snel naar huis mogen en kunnen genieten van jullie nieuwe aanwinst!!!!

Wat is het heerlijk weer he??? Echt winters hier in het noorden maar wel met zon. Wij gaan zo nog even lekker het bos in en dan lekker ergens warme choco drinken

Hebben jullie nog plannen voor de zondag????

Ow ja heb nog steeds pepernotenspul in de kast staan maar is er niet van gekomen, misschien toch maar gaan bakken als de weeeen beginnen??Hahahah

7. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    39 weken!!!!!!!!!

en jij ook roeltje!!!!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    39 WEKEN MIJPAAL!!!!!
    JOEHOE!!!!

Haha dacht er gisteren nog aan maar vandaag nog niet te binnen geschoten.. vanmiddag vrienden weer helpen verhuizen.. ga lekker veel aan de wandel, neem een fles bitter lemon *blegh* mee en dan maar hopen dat beeb zich aankondigt haha..

alweer de 2e dag zonder gerommel hierbinnen.. pff....

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    morning!!

HIER OOK 39 WEKEN!!! JOEHOEOEOEOEEO!

@Happy: gefeliciteerd met je verjaardag!
    @Dees en deesman: oooooh wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd met Beau!

wat een goed idee van het wandelen in het bos en daarna warme choco! Ik wil ook een pannenkoek :)

10. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Dees en man: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! :D

@Lotte: Ksn me voorstellen dat je gister niet lekker in je vel zat zeg, ik hoop voor je dat de kleine gewoon lekker zelf besluit te komen ;)
    Bevallingen beginnen ook regelmatig overdag hoor, er kwamen in elk geval wel zwangere vrouwen richting de verloskamers als ik overdag weereens door de gangen strompelde in het ziekenhuis ;)

@Zwangerworden, roeltje en doortje: Gefeliciteerd met jullie 39 weken mijlpaal, nog even geduld en dan kunnen jullie ook een nieuwe banner aanmaken ;)

Hier: Vanacht weer lekker kunnen slapen, maar nu is Lana weer wat mopperig..
    Noujah beter overdag als snachts denk ik dan maar.
    Nu even lekker wat eten en vanmiddag gaan we een stukje wandelen met Lana :D

11. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dicky en familie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!! Genietse.

Dees en Jeroen, van harte gefeliciteerd met Beau. Eindellijk is hij er!!

Haha het is hier op het ogenblik snachts drukker dan overdag!!

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @chicken en man, van harte gefeliciteerd met Milan!!! Geniet ervan!

@Dees en hubbie, eindelijk! Gefeliciteerd met Beau! Hopelijk mogen jullie snel naar huis!

@Happy, gefeliciteerd meis!

@Lotte, Lotus is om 14.16 uur geboren terwijl ik om 12.30 nog niets in de gaten had...kindjes worden dus ook overdag geboren....ik ga voor je duimen!

@Zwangerworden, bedankt voor je interesse! Hier gaat alles geweldig! Ze eet en slaapt...af en toe een huiltje bij een krampje, that's all!
    Ze was dan ook in 2 dgn 100 gram gegroeid, ze weegt nu 2840! FF spammen ;)

13. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Dees en Jeroen gefeliciteerd met Beau!

Hier 38 weken (jippie!) en 30 jaar (auw).. Geen voortekenen meer gehad sinds gisteren, jammer. Van mij had het feest mogen beginnen...

14. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Bedankt voor de felicitaties. Wat een schattig meisje Poohbeer, fijn dat ze goed groeit.

15. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Nog eentje...lekkere frons.....

16. gimena

gimena Niet meer actief

Dees en jeroen Gefeliciteerd met de geboorte van Beau

17. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Lief!

18. gimena

gimena Niet meer actief

Happy gefeliciteerd met je verjaardag :D las het net pas.
    maak er een leuke dag van.

Zit tussen door de verloskundige kijken. :D blijft leuk om het te zien.

19. poohbeer.. ohh wat een heerlijke spam!

@vannacht.. haha ik was alleen thuis en ging pas rond 1 uur slapen. Heb de hele avond met Jeroen zitten smsen. Tenminste.. Tussen de bedrijven door zeg maar. Hij was idd mega trots op Dees! Vond het leuk om bij zo'n live bevalling te zijn haha!
    En heb internet op mijn telefoon. Dus het was zo op het forum gezet! Handig!

@happy.. jeeee gefeliciteerd meid met je verjaardag!

20. Nog even hier.. Timo was dan gisteren avond heel onrustig. Na de laatste voeding rond 1 uur is hij gaan slapen en werd rond half 7 weer wakker. Dat was even fijn. Toen hebben we wel even weer een onrustige Timo gehad. Zijn anderhalf uur bezig geweest. Daarna heb ik samen met hem tot half 11 geslapen en toen had hij echt wel weer honger!
    Nu ligt hij weer lekker te slapen. En rond half 2 zal hij wel weer komen! Ben benieuwd!

Hoe gaat het bij jullie?

Ohh voor de meiden die hun beebje al hebben.. hoe lang hebben jullie last gehad van het nabloeden?
    Of hebben jullie er nog steeds last van?
    Ik weet niet meer hoe lang ik er met Jesse last van had. Nu bloed ik nog steeds. Kan het wel af met maandverband. Maar vind het zo vervelend. Ach ja, hij is pas 2 weken!

Deel Deze Pagina