December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

@ collo Hier nog 1 waar het kriebeld! bij me manntje erger dan bij mijn :D haha me vriend wil het liefste nu al er 1 bij haha

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik denk dat mijn man ook niet tegen zal stribbelen als ik over nr 2 begin. Maar zal eerst de hechtigingen eens de kans geven om op te lossen...:D

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Happy: Gefeliciteerd met je verjaardag!

@Poohbeer: Wat een lekkere meid zeg, fijn dat ze zo goed groeid :)

@Xenas: Lekker he als ze snachts zo goed slapen :D
    Hier is Lana vanmiddag ook weer een tijdje onrustig geweest en nu nog steeds af en toe, maar liever nu als vanacht denk ik dan maar..
    Nabloeden: Zo af en toe nog een heel klein beetje maar het is zo goed als gestopt.

@Suus: Nee hier gaat het lopen nu wel goed, ben hoogstens wat extra vermoeid erna. (na totaal ruptuur)

@Joyce: Wie weet krijgt je man wel gelijk, kan in elk geval niet zo heel erg lang meer duren nu ;)

@Toontje: Balen zeg van je auto, gelukkig dat je er wel nog mee kan rijden nu.

@PSje: Fijn dat je man steeds verder opknapt, dan kan je tenminste in dat opzicht gerust bevallen ;)

@Carulli: Wat vervelend dat de keizersnee niet vlekkeloos is verlopen..
    Gelukkig zijn jullie nu lekker thuis en kan je je concentreren op je zoontje en je herstel.
    Hele mooie naam trouwens :)

Hier: Vandaag weer lekker druk in huis bezig geweest, het leven begint langzaam weer normaal te worden ;)
    Vanmiddag zijn we nog naar de kerstmarkt geweest met Lana.
    Heerlijk om gewoon zomaar een stukte te wandelen, ben alleen meer met de wagen bezig geweest als met de markt bekijken :D
    Verder nog kraamvisite gehad en voor je het weet is de dag weer zo goed als voorbij ;)

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    heb alles wel doorgelezen maar niet echt tijd om te reageren, sorry!

Carulli: Gefeliciteerd met jullie kleine man! snel aansterken meid, lekker laten verwennen!!

Ga op de babykamer nog wat aanrommelen:) misschien helpt het hihi....

5. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Poohbeer, wat een leukie is Lotus!! Ze heeft zo te zien ook d'r hielprikje gehad.

@ Happy, gefeliciteerd meid. 30 doet ff zeer hè?:p

@ Saskia, is Lana d'r mopperbui weer over? Lekker hè zo met je kleintje op pad?

@ Suus, ik heb na de bevalling van Julia ook zo'n last van druk van onder gehad met lopen maar had ook aardig wat hechtingen ook vanbinnen dus mss dat het daar iets mee te maken heeft...

@ Roeltje, weer lekker geklust vandaag?

@ Joyce, heb afgelopen dagen een beetje een zelfde bui als jij gehad. Had ook ff helemaal geen zin om hier te kletsen en idd zo onrustig.Alleen maar zin om te huilen. Als ik iets voelde in mijn buik was ik gelijk hyper en daarna weer teleurgesteld als het niet doorzette... Nu weer zen gelukkig, ik zie wel, het komt als het komt..8)

@ Lotte, lekker vroeg naar bed vanavond!! Is het bij jullie thuis nu een beetje op orde?

@ Desiree, hoest met je vinger?

@ PSje, gelukkig is je man weer opgeknapt!

@ Caruli, leuke naam Mitchell! Balen dat de keizersnee niet zo soepel verlopen is. Hopelijk gaat Mitchell snel vooruit nu jullie lekker thuis zijn. Voor jou ook veel sterkte met je herstel.

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ze is nog steeds af en toe even wakker en laat zich horen, maar verder begint het toch al wat rustiger te worden ;)

7. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig, mss een regeldagje gehad??

8. gimena

gimena Niet meer actief

collo ik had ook hechtingen ;) 2 weken waren ze bij mijn opgelost.
    had niet verwacht dat zo snel ging. (want ben van voor tot achter ingeknipt.haha)
    mijn vriend is nu de persoon die een 2e wil en ik stribbel een beetje tegen want wil allemaal even wachten:)

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Meloen: haha heb daar zelf niks gedaan vandaag.. mocht niet.. ze kregen nog gezeur ook haha, manlief en ik lagen helemaal in een deuk... zo herkenbaar, ruzie maken over de inrichting en taakverdeling in huis:D ze hebben een hoekbank van ruim 2 meter lang dus lag languit in de kussens haha.. heerlijk..

@2e kindje: Manlief begint nu al haha, kun je nagaan, kleine is er nog niet eens.. "Schat, we gaan niet te lang wachten hoor voor een tweede, anders is het zielig voor de kleine" ... Pff, mag ik nog even bevallen? :p

@Hier: Manlief is de hort op:D op de koffie bij zn oom en tante.. lig heerlijk op de bank tv te kijken:) Kruiken gevuld op het aanrecht liggen.. voor de zekerheid nog even kijken of ze niet lekken.. babykamer gepoetst, weet niet waarom maar vond dat het nodig was haha..

10. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hoi meiden,

Ff heel egobericht hoor...

Weer heel de dag (voor)weeen gehad... ga morgen toch de VK maar bellen om te vragen hoe en wat. Moet namelijk niet te laat in het ziekenhuis komen als ik echt ga bevallen omdat ik eerst een aantal uur aan antibiotica en prednison moet. Baal echt ff nu, want heb er wel last van.

11. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ff ego, sorry...

Oh, meloen,\ ik ben blij te lezen dat jij het enigszins herkent... Ik heb inderdaad ook onderhuids/inwendig de nodige hechtingen gehad.. de gyn is volgens mij wel een half uur bezig geweest ook.. ik hoop maar dat het overgaat, wil zo graag weer gaan turnen enzo!

einde!

@Caruli: goed dat jullie weer thuis zijn! nu lekker genieten en uitrusten en met jullie kleine man komt alles vast helemaal goed! genietze!!!

12. @lotte.. ik heb van Dees nog geen gegevens gehad over de kleine man. Was allemaal nog niet gemeten haha! Komt vast goed!

@nabloeden.. ohja 4 -6 weken was het idd.

je kan wel merken dat de meeste meiden hier nu druk zijn met beebjes en met de laatste loodjes. Het is ineens zo rustig! Geeft niks hoor meiden!

Hier net weer kraamvisite gehad. Gezellig!
    Timo lekker bij mijn vriendin geslapen. Die ligt nu ook nog te knorren. Vanavond voor het eerste een vroege 'laatste' voeding.Rond 11 uur. Normaal tussen 12 en 1. Ben benieuwd hoe hij het vannacht gaat doen.

We hebben trouwens de voeding verhoogd. Naar 120+4 de ene keer gaat het helemaal op. de andere keer laat hij weer wat staan. 120+4 is voor 5 voedingen staat er op het pak maar hij krijgt er nu nog steeds 6. soms 7. Ik vraag het van de week even aan de wijkverpleekkundige. Die moet hier nog langs komen voor de gehoortest.

13. @caruli.. jeeeeh gefeliciteerd nogmaals met Mitchell! Gave naam zeg!
    Doe maar rustig aan en wacht geduldig op de foto's....

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    ff een kleine update nu ik toch nog wakker ben.
    Gisternacht om 3.25 bevallen van een kerngezonde zoon Beau!
    Onze kleine man weegt 3780 gram en is 52 cm lang.
    Na de bevalling ben ik gelijk flink gehecht,ik denk dat ze zo'n anderhalf uur nodig hadden om mijn subtotaal rubtuur weer netjes en functioneel te maken.
    We mochten de ochtend om 11.30 weer lekker samen naar huis.
    Mobiel ben ik helaas niet...moet dus alles maar over me heen laten komen qua verzorging en visite etc.... beetje jammer maar zo ook wel weer genieten van mijn kraambed.
    Ik wilde graag BV gaan geven maar dit zit er denk ik niet in, Beau laat zo nu en dan al goed weten dat hij iets wil drinken maar mijn BV komt niet op gang...kan welliswaar nog even duren maargoed.....gezien mijn mamareductie van vroeger schat ik de kansen nu klein in. Beau heeft dan ook net zijn 1e flesje met 10cc gehad en ligt nu heel tevreden naast me in de wieg.

15. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen ( nou ja goed...:()

Dees gefeliciteerd met Beau! Leuke naam!!!
    Hopen dat je je snel weer wat beter voelt en wat meer dingen op je kunt nemen,

Lilith, ik ken het gevoel. hier natuurlijk ook al weken voorweeen die niets doen omdat hummel niet indaald( dus geen druk naar onderen tijdens een wee)
    Afgelopen 3 nachten heb ik het elke 10 minuten zien worden....
    Ik wil gewoon nu bevallen.
    Ik mag slaapmedicatie maar vind het eng om te nemen plus dat Dennis nu weer 24 uur dienst heeft en ik alleen ben met de meiden s'nachts dus ik moet wel wakker worden als de meiden huilen of er brand uitbreekt of zoiets engs.

Maar ja nu maar heel hard hopen dat ze kunnen strippen woensdag.

Nabloeden: inderdaad 4 tot 6 weken. Ik heb beide keren gehad dat het na een week of 3 weg was, tot ik weer meer ging doen in huis en dan begon het weer even voor een paar daagjes.

Vandaag maar even zwaar relaxen en proberen te slapen tussendoor.

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

elmo nog neit bevallen, dacht sms je maar niet na de bevalling van kleine X, want die ligt vast en zeker zelf ook te genieten, dikke knuff meis, nog fe!

dees gefelciteerd met jullie zoon, lekker genieten van je kraambed en hopelijk kun je gauw een beetje meer uit bed :)

hier gaat het goed, vandaag laatste dagje kraamzorg, vanaf morgen alles alleen, wel eng hoor... maar t komt vast goed... Kleine X is mooi rustig alleen 's avond van 10 tot 12 is t steeds mis... BV is goed op gang :)

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

18. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Babsie!!

Wat een lekker ding zeg!!!
    Had jij je bevalling hier al wel gemeld?
    Heb het helemaal gemist.

Wat woog de kleine en hou is je bevalling gegaan?

Liefs

19. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hey,
    Ik heb alweer een berichtje terug gevonden, helemaal overheen gelezen.

Hoe ver was je toen je bevallen bent??
    Je kreeg ineens last van je bloeddruk etc?

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dees: hey meid! fijn dat het goed met jullie gaat.. Knap jij maar lekker snel op en laat je lekker verwennen meis...

@Rest: Lekker van je af 'klagen' hooor, lucht op :D

wat een pokkenacht vanacht zeg! werd 100 keer wakker om te plassen.. beeb hartstikke druk:( volgens mij toch teveel gedaan afgelopen dagen.. nouja vanmiddag lekker shoppen:D laatste spulletjes in huis halen. kwamen er van de week achter dat we helemaal geen dekentjes in huis hebben... verder voor het bedje hebben we alles maar nooit aan die dekentjes gedacht haha.. best dom maar ja.. gooi het maar op mn zwangerschapsdementie haha.. nou ga even douchen, ontbijten, dan boodschappen doen.

Later!

Deel Deze Pagina