goeiemorgen! stttt, maar heb weer lekker geslapen...!!! Gister weinig geweest, dus wel bijgelezen, maar is weer veel! Zag dat Dees even kwam buurten! Fijn dat alles ok is en geniet maar van je kraambed! Zo word je gedwongen om rustig aan te doen! Hopelijk geneest het allemaal snel en wil Beau binnenkort meer drinken! En Bapsie: wat een poepie! Meld je de naam expres niet hier? Weet eigenlijk ook niet of het een jongen of een meisje is?? En Roeltje: heeft het rommelen in de babykamer geholpen??? Lotte krijgt gewoon even een knuf! de rest: hallooooooo
@roeltje: wat balen van die rotnacht! Ik gun jou ook zo een goede nacht!! Zal ik wat naar je toesturen voor vannacht? Boodschapze en shopze!
@Doortje: Jaa!!!! ontvangen!! haha.. nee het rommelen in de babykamer heeft niet echt geholpen jammer genoeg.. is hier alweer een dag of 3 rustig.. tuurlijk wel wat harde buiken en af en toe een buikkrampje maar meer vervelend dan pijnlijk.. misschien komt het omdat hij weet dat het niet warm zal liggen in het bedje zonder dekentje? zou een stunt zijn, vanmiddag de dekentjes in huis en spontaan breken mn vliezen haha...
Ja Roeltje, dat zou echt een stunt zijn! haha. Zul je zien.... dan ga ik ook maar eens het bedje laten zien aan hummel.
@Elmo; Nouja, in ieder geval 'fijn' dat we ons in elkaar herkennen... haha. @Roeltje; Geen dekens??? Ja... niet gek dat de beeb nog niet wil komen natuurlijk.
Vind het eigenlijk best dom van mezelf haha.. maarja beter laat dan nooit nga nu echt wat doen hoor! daaag!!
Goede morgen!! @ Suus, gaat echt weer over hoor!! Maar mss moest je nog maar even wachten met turnen.. @ Babsie, wat een schatje!! @ Xenas, en? Rustig nachtje gehad?? @ Roeltje, gelijk hebbie! Oh altijd leuk zo'n echtelijke twist! (en herkenbaar haha) @ Lillith, mss mag je wel even langs komen en kunnen ze kijken of er al iets gaande is... @ Dees, laat je maar lekker verwennen hoor! Daar is de kraamtijd voor! @ Elmo, doen voorweeen niets als je kindje nog niet ingedaald is?? Balen dat het niet doorzet. Ik zou slaapmiddelen ook engig vinden als je alleen thuis bent. Hopelijk kunnen ze woensdag iets voor je doen.. @ ego, vanmorgen naar de vk geweest. Bloeddruk 70 (nou jaaaaaa???) en urine schoon, beebje helemaal ingedaald dus alles goed!! Ze heeft geprobeerd te strippen maar was nog zo goed mogelijk. Waarschijnlijk zet het wel wat in werking dus wacht maar rustig af..Woensdag poging 2.
Meloen, Lekker dat alles goed was! Jammer dat ze nog niet echt hebben kunnen strippen. maar misschien helpt dat kleine beetje mieren ook al wel wat. Nou die voorweeen zorgen wel wat voor verweking maar niet voor ontsluiting bij mij, volgens mijn vk omdat de baby er niet op duwt, de vliezen duwen er wel op maar zo'n koppie zet net even wat meer zoden aan de dijk haha.
@ Elmo, oh op die manier. Maar dan kunnen ze je woensdag waarschijnlijk wel strippen.... M'n moeder zei net voor de gein ga nog ff fietsen en neem alle drempels in de wijk een paar keer. Mss ook een goeie tip voor jou dan..
Fietsen! goed idee ben op zich nog redelijk mobiel dus kan proberen of het werkt haha.. Mm, zit ineens te bedenken he.. volgens mij moet manlief wat van me Ik zei net tegen m dat ik even boodschappen ging doen en of hij nog wat speciaals moest hebben.. Biedt hij zomaar aan om dat even te doenALLEEN!! meestal moet ik mee anders komt hij thuis met allemaal rare dingen haha.. maar hij komt net thuis en het klopt allemaal.. so weird.......
Het is er wel goed weer voor! Alleen een beetje koud en mijn winterjas gaat opeens niet meer dicht, echt heel raar...
haha roeltje! dat is wel raar ja. Fietsen??? ik heb al het idee dat ik die kleine weer uit mijn bekken duw als ik gewoon ga zitten, laat staan als ik ga fietsen. En zo puffend op de fiets zitten ziet er ook zo raar uit. Ik heb niet eens een winterjas! haha
@ psje: ja.. stom he hoe voel je je vandaag? ik een stuk beter, maar komt denk ik ook door de fijne vk vandaag.. lekker wat humor erbij en goede uitleg! @ mannetje: werkt deze week al voornamelijk thuis (hij is toch meer met andere dingen dan werk bezig in zijn hoofd en durft het niet aan) en volgende week sowieso.. hihi @ caruli: gefeliciteerd met mitchel!!!!! Balen dat de keizersnee niet zo goed is verlopen en mitchel nog zijn draai moet vinden in de buitenwereld.. Komt vast allemaal goed! Geniet lekker van je mannetje! @ collo en gimena: Das lekker snel dan! hihi.. nou ja, hier eerst bevallen en dan zien we wel! sowieso voorlopig niet praktisch dus kriebelen zal wel daardoor worden tegengehouden.. @ saskia: ja wie weet.. hij heeft wel vaker voorspellende gaven dus @ meloen: hier ook weer zen! tja.. toch laatste loodjes stress waarschijnlijk @ lilith: balen van de niet doorzettende voorweeen maar hopelijk kan de vk snel wat voor je betekenen.. zeker met die medicijnen enzo.. @ suus: vriendin van me had totaalruptuur en die heeft inmiddels nergens meer last van! komt dus vast goed! heeft even tijd nodig.. @ xenas: hopelijk helpt je verandering in de voeding! @ dees: balen zeg dat je subtotaalruptuur hebt! Hopelijk geneest het snel en ben je wat mobieler.. Hopelijk komt de bv snel op gang!! geniet er van meis! en nogmaals: GEFELICITEERD! uhm.. mamareductie? @ bapsie: mogen we van jou ook naam enzo weten?? of liever niet.. @ roeltje: haha.. te druk gedaan en toch weer shoppen grapjas haha.. en geen dekentjes is niet handig.. maar kreeg je die niet ofzo?? zoiets stond me bij dat je dat laatst zei.. en vaak plassen is ook stom! moet verboden worden! @ doortje: HHOOOII!! (uitspreken op plien en bianca stijl..) @ roeltje: chicken had toch ook de baby uitgelegd datie in't bedje moest? dus wie weet helpt het toch! die gaat een knuffel halen en dag erna is ze bevallen.. @ meloen: dus strippen ging niet, jammer zeg... volgende keer beter! @ fietsen: lukt me beter dan auto in en uit gaan @ roeltje: denk datie je wil ontlasten zodat je rustig doet.. lief toch? @ verloskundige hier: weer een kilo aangekomen.. maar ja, moest nog naar wc dus in totaal sta ik op 11 en best netjes.. ze zei al: al dat sint snoep en weinig bewegen ook hartje en bloeddruk was helemaal prima en buik ook.. Werd net hard toen ze wilde voelen maar logisch met koude handen enzo he maar voelde prima.. kleine is nu: segmibibi.. jaja.. met andere woorden er is een segmentje ingedaald in het bekken en das nog beweeglijk en kan nog terug.. vandaar dus dat ik dat verschil ook merk.. maar kan dus datie paar weeen nodig heeft om lager te liggen of gebroken vliezen.. iig nog steeds lig advies als de vliezen breken. Verder besproken dat we volgende week dus op controle komen en dan dus eventueel strippen als ik wil (en als het kan) en dan sowieso een afspraak bij de gyn voor 41,5 week (Ws op 24dec.. haha).. en dan als alles nog goed blijkt te zijn, dan afspraak inplannen voor inleiden op 28december.. maar ze verwacht toch dat het ergens deze week komt.. en advies was potje vrijen ivm spermahormonen maar mannetje ziet het toch niet zo zitten omdat het voor mij niet fijn voelt als in minder vochtig en gevoeliger enzo (schatje he ) maar ja, wie weet verder was ik ws delen van de slijmprop aan het verliezen, maar zolang het daar niet verweekt is, word het gewoon terug aangemaakt! nee das handig (behalve natuurlijk alsie in een geheel eruit komt) betekende iig dat ik de komende 2 weken zou bevallen.. haha dat de harde buiken soms niet weg willen was ook normaal.. dat kwam door de hormonen omslag nu.. vermindering van de een waardoor je buik niet meer continue ontspant.. en vermeerdering van bevallingshormonen.. in ieder geval dus geduld hebben.. en hoopte dat we volgende week niet hoeven te komen.. nou wie weet Verder hier nog steeds soms extra gevoel van darmen moeten leeg.. en voelt het down below een beetje "opgewonden"... (Warm, zacht, vochtig, wat je normaal hebt als je opgewonden bent zeg maar)...
Hey Joyce, Irritant he als die kleine het bekken weer in en uit floept. ( blijf toch lekker liggen) Lekker dat alles goed is en dat je een aantal data weet. dan wordt je toch wat rustiger in je hoofd. Ik ben zelf een controlfreak en kan er niet goed tegen dat je zo moet afwachten als je zwanger bent.
@ elmo: ja.. geeft wel rust ja.. weet je iig hoe de komende weken zijn en das goed voor een rustig hoofdje.. voel me ook erg lollig nu.. haha