@Roeltje: lief toch, dat ie vraagt of je wat wilde hebben Heeerlijk @Joyce81: 11 kilo is erg netjes hoor! Niks mis mee. Ze zeggen trouwens dat het heel vaak voorkomt dat je darmen zich leeg gaan maken vlak voor een bevalling. Sommige vrouwen moeten dan ineens 2 of 3 dagen heel vaak poepen. @Caruli: Gefeliciteerd met jullie zoon nogmaals Geniet ervan. Jammer dat de KS niet zo goed verlopen is, daar zul je vast nog veel last van hebben nu, of valt dat wel mee? Hier: Alles prima spruw bij Dani is bijna verdwenen. Gelukkig Alleen issie 's nachts nog erg onrustig en heeft hij nog het ritme van toen hij in de buik zat. (overdag slapen, 's nachts wakker) We hebben vannacht dan ook maar 3 uurtjes geslapen *gaaap*
@ dretjuh: tja.. dan moet het er wel uit willen he merk wel dat de samenstelling zeg maar anders is, maar lukt me echt niet 2-3 keer per dag1 1 is idd netjes, dus mag van mezelf gewoon doorgaan met sint en kerst gesnoep fijn dat de spruw weg is! en dat ritme, komt vast goed joh!
@Joyce; fijn dat je een beetje weet waar je aan toe bent qua data enzo.. Zou idd dekentjes krijgen maar bedacht me ineens dat ik er waarschijnlijk geen behoefte aan heb dat er familie op de stoep staat als ik 's nachts om 3uur ben bevallen haha.. kan de beeb niet fatsoenlijk slapen.. toen bedacht dat het voor mn verjaardag kan, nooit bij nagedacht dat sommige beebjes ook eerder komen dan de uitgerekende datum haha.. stom...... haal er zelf 2 en bedenk dan wel een ander leuk cadeautje haha.. tja die hormonen Mijn man doet nooit zomaar iets haha.. hij moet er altijd wat voor hebben haha.. ben benieuwd.. @Dretjuh: Fijn dat het zo goed gaat met Dani oei spruw.. daar hebben ze toch altijd behoorlijk last van? of verwar ik het met wat anders?
hihi vind het iets minder maar goed.. hij is alweer de hort op haha.. mooi rustig in huis hondjes liggen te slapen, ga maar even een kop thee zetten en een broodje eten oeh, heb de woonkamer, keuken en wc al klaar gisteravond badkamer en babykamer al gedaan, straks nog even onze slaapkamer en dan ben ik lekker klaar manlief kan vanavond mooi even dweilen haha
pfff wat een actie!!! Ik ben nog niet verder gekomen dan de vaatwasser,wasmachine,droger en de bedden van de meiden verschonen. Heb nog een beetje zelfgemaakte nasi staan van gisteren dat ga ik maar even opeten. en daarna even in bad of onder de douche en proberen om even te slapen...
Dees, gefeliciteerd met jullie zoon!! Caruli, nogmaals gefeliciteerd, jammer van de ks dat het niet helemaal soepel verliep! Heb niet helemaal bij gelezen.... Het wordt bij sommige nu toch echt wel tijd dat het allemaal doorzet! (En het strippen het gewenste resultaat oplevert!) Hier de laatste dag kraamzorg, zal weer even wennen zijn dat we dadelijk alles weer zelf moeten doen! Dycke groeit als kool.. Met de geboorte woog ze 3656 nu 3890!!! In 1 week tijd!! Moet eerlijk bekennen dat ik ook voor een derde zou willen gaan, maar nu nog niet, maar mijn man wilt er echt maar 2, dus denk dat er voor mij geen zwangerschap meer komt. Kom vanavond nog eens buurten!
@Elmo: ach heb nesteldrang over haha.. heb opzich nog heel veel dingen te doen die ik laat liggen haha.. administratie is een puinhoop, de kast in de woonkamer ziet er van binnen uit alsof er een bom is ontploft
Roeltje, hier ook ontplofte kasten haha. Moontje, wij riepen ook heel hard dat we het bij twee wilde houden, Dennis zou zich zelfs laten helpen. Maar hij is bang voor spuiten dus stelde het steeds uit, toen dacht ik dat ik zwanger was door de pil heen ( was niet zo) wij teleurgesteld dat de test negatief was en dachten wie houden we voor de gek we gaan ervoor. Dezelfde dag gestopt met de pil en niet meer ongesteld geweest en nr 3 was een feit. haha.
@Toontje; GEFELICITEERD! En nu maar hopen dat de beeb snel komt! @Roeltje; Zo, jij gaat ineens hard met het huishouden zeg... ik moet ook nog strijken... blegh... @Elmo; Jij zegt dat je nog niet veel gedaan heb, maar toch al een aardig huishoudelijk lijstje afgewerkt vandaag! Ik heb net boodschappen gedaan en mezelf een zakje kerstkransjes cadeau gedaan. Kon het niet laten, vind mezelf zoooo zielig.
Goedemorgen allemaal. Vannacht best wel goed geslapen gelukkig! Alleen af en toe wakker en dan zitten denken waar nou de oplader van de camera is hihi. Echt irritant. We hebben dat ding nieuw gekocht in de zomer en nog niet gebruikt, maar ik heb toen wel de batterij opgeladen. Weet alleen niet waar ie nu is gebleven. Moet dus maar even snel gaan zoeken! @Joyce: Dat klopt ja! Ik kan ook beter met m praten als we iets aan het doen zijn! Grappig is dat eigenlijk, maar misschien ook omdat je dan niet zo statisch bij elkaar zit ofzo. Heb gisteren even gekeken en volgens mij loopt zn ziektewet dan ook gewoon door. Maar ja, ondertussen met m gebabbeld en ik denk echt niet dat het er in zit dat hij zich ziek gaat melden. Hij is gewoon zoooo eigenwijs. Wat mn vader betreft. Moeilijk verhaal om hier zo uit te leggen. Hij is wel veranderd, maar nu ik m iets meer meemaak zie ik de bekende oude dingen nog wel weer terug. Mijn vader is ook niet echt iemand die goed kan luisteren, zijn mening en zijn gedachten zijn waar. Dus het blijft heel moeilijk om door hem heen te breken. Hij is alleen wel wat rustiger geworden. Vroeger had hij een hekel aan kinderen (ja hij heeft er 3 ) en dat gaat nu beter.. Scheelt wel dat ik nu wel meer zou durven zeggen tegen hem omdat ik natuurlijk ook wel veranderd ben in al die jaren. Dus kan het altijd proberen als het nodig is. Wat jij zegt over je vriend dat is wel herkenbaar hoor. Mn vader ontkent ook een heleboel en zijn nieuwe vrouw denkt dus dat wat wij (kinderen dus en mn moeder) zeggen overdreven is of wat dan ook. Maar bedankt voor je verhaal Ohwww jij bent 40 weken zwanger vandaag! Ik morgen! Raar gevoel of niet? @Desiree: Niet meer in je vinger snijden hoor! Rode cakejes zijn ook leuk, maar niet op die manier. Gaat ie ondertussen weer? Over UWV. Had inderdaad gekeken, maar je moet dus wel aan je baad om een andere functie hebben gevraagd en om een conractverlenging. Een andere functie is al geen optie, want dan zakt hij onwijs in salaris en dat kunnen we er niet bij hebben. Dus blijft lastig. Even goed over nadenken hoe we dat gaan doen. Psje: Gelukkig gaat het wel ietsje beter met je man! En ook fijn dat die kleine toch nog even is blijven zitten dan! Is toch wel zo fijn als je man het ook bewust mee kan maken en zich goed voelt! Dus veel sterkte voor je mannetje @Caruli: fijn wat van je te horen! En nogmaals gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles snel wat beter, hou je taai! En geniet lekker van je kleine ventje! @All: Mn vriend vroeg gisteren vanaf wanneer je eigenlijk naar buiten mag met zo'n kleintje. Weet iemand of daar "regels" voor zijn of hangt het van jezelf en het kindje af? @Meloen: De belangrijkste dingen zijn af Dat geeft al een hoop rust. Nu zijn het echt nog alleen kleine dingen die gedaan moeten worden. Er zit wel 1 ding bij waarvan ik bang ben dat t nog heel lang kan duren voor mn vriend eraan begint haha. Hij moet de wastafel en de keuken nog kitten en dat zijn van die leeeeeeuke klussen NOT. Maar dat kan dus ook later evt. nog. Baby kan in ieder geval komen en das t belangrijkste Hoe is het met jou? @gimena: Lijkt me niet heel gek als je nog even wil wachten..Sophie is er net 3 weken!! Weet je waarom hij zo graag meteen al een kindje erbij wilt? Jullie zijn nog jong (net als ik)...tijd zat! @Roeltje: hihi, nu zeg je weer iets waardoor ik denk 'oooh jaaaa!'. Ik heb van mn collega twee van die metalen kruiken gekregen, maar die zijn al 7 jaar oud en er zat nog water in toen ik ze kreeg. Moet dus nog even uittesten of ze nog wel goed zijn met gekookt water erin. Stel het steeds uit en ondertussen was ik het bijna vergeten. Dus bedankt Enne...zullen we afspreken dat we allebei niet meer naar de vk hoeven aankomende donderdag?? Goed plan?? @Lilith: Vervelend dat je zo'n last hebt van die voorweeën. Hoop dat de vk je gerust kan stellen. Sterkte. @Xenas: Vroeg ik naar de gegevens van de beeb van Dees? Ikke niet herinneren kunnen hihi. @Dees: Gefeliciteerd nogmaals! Mooi gewicht en mooie lengte! Geniet lekker van je kersverse gezinnetje @Roeltje: Wel even lekker rustig aan doen dan vandaag he. Hier ook ineens zo'n mega drukke baby sinds eergisteren. Snap er af en toe niks meer van. Net of hij er aan alle kanten uit wil, behalve aan de goede Dat was bij Chicken wel zo, die had het bedje nog niet opgemaakt en toen ze dat wel had gedaan was de kleine er de volgende dag hihi. Hmm...misschien moet ik dan toch die kruiken maar gaan testen @Meloen: Fijn dat je bloeddruk goed is en je urine schoon. Hopelijk doet de poging strippen toch nog wat! @Joyce: Fijn dat alles weer goed was. Hihi Segmibibi, die kende ik nog niet...klinkt mooi. Oooh 28 december, dat klinkt nog wel goed toch!? Fijn dat ze dat al kunnen zeggen, zou ik ook wel willen! donderdag proberen te vragen om een datum Hmm...dat down under gevoel heb ik hier ook. Alleen dacht ik er niet bij na hihi. @All: Goedemiddag ondertussen
Lilith, eet smakelijk aan de kerstkransjes, je hebt ze verdiend. Hier de nasi naar binnen gewerkt. ga zo even in bad. voetjes omhoog en hopen dat het vocht een beetje wegtrekt.
heb wel alles gelezen, maar het is een beetje druk zo eerste keer in je eentje. Kan ook lekker weer dingen doen in huishouden en zie steeds weer wat nieuws wat ik ka schoonmaken. hmm die hele nesteldrang heb ik tijdens mijn zwangerschap gemist maar nu.. haha Hier lijkt het erop dat Timo een beetje ritme gaat krijgen. Overdag wat meer wakker, ook erg gezellig, en snachts slaapt hij steeds beter. Vannacht was het 11 uur laatste fles. rond 3 uur kwam hij weer en toen weer om 7 uur! jeeh! Moest wel voor het eerst alleen Jesse wegbrengen en dus Timo ging mee. En moest nog krabben! Dus het was nog even chaos vanmorgen. Het is gelukkig wel goed gegaan. Ohja bel ik net het CB. Voor de gehoortest en wanneer ze komen voor het huisbezoek.. Normaal wordt je zelf gebeld voor een afspraak. En mijn kraamhulp had gezegt dat als ze vorige week nog niet gebeld hadden dat we zelf even moesten bellen. Bel ik vanmorgen. Zijn er nog helemaal geen gegevens van Timo bekent. Beetje jammer! Dus daar ging ze meteen achteraan. Vrijdag hebben we de gehoortest! Ben benieuwd!
*************** BUDDYNIEUWS *************** Chiquita loopt nog steeds rond, heeft veel pijn aan de onderkant en bekken, slikt al 3 dagen paracetamol tegen de pijn. Gaat morgen vragen of ze haar willen strippen. ****************************************** Xenas, Lekker dat Timo een ritme krijgt. Is omschakelen zo ineens alleen alles doen hè? maar het went vanzelf hoor!
@ dees, dicky, chicken en mannen; gefeliciteerd met jullie kleine mannetjes lekker genieten! @ dees; bah jij ook al een subtotaal ruptuur.. sterkte! @ bapsie; wat een scheetje! @ meloen; spannend hopen dat het wat uithaalt!dat strippen... @ nabloeden; hier ook nog steeds hoor, maar ook niet veel gelukkig, nu ik weer loop en dingen doe in huis wel meer ja! @ happy; nog gefelicteerd! @ caruli; nog een keer van harte meid! en wat een mooie naam inderdaad, doe jij maar rustig aan dan ben je hopelijk snel weer een beetje mens! @ lillith; bale meid, waarom moet je aan de ab en pred als ik vragen mag? wel balen dat het nog niet heeft doorgezet! en geniet van je kerstkransjes.. @ psje; gelukkig is je mannetje weer beter.. anders had je zelf moeten rijden hihihi @ lotte; je mag officieel naar buiten met je kleine als hij/zij weer op zn geboortegewicht is... @ chiquita; meid sterkte nog ff! hoop dat hij er gouw uit wil! @ here; consultatiebureau heeft gebeld, ze komt donderdagochtend langs ff weer wegen ben zo benieuwd of me meissie gegroeid is, wat ik wel denk hihi ze heb haar bolle wangetjes weer terug en wat betreft een nummer 2: we willen graag meer kids maareh eerst maar ff van dit kadootje genieten trouwens ik kan weer normaal piesen hihihi wat een drama was dat (en dan nog niet eens hechtingen ofzo..)
oja: hebben jullie ook foto's gemaakt van de bevalling zelf? hier heeft mijn verloskundige (die was er ook bij in het zh) dat gedaan en vind het zo mooi om zelf te zien hoe dat hoofdje staat enzo en hoe ze eruit kwam.. *zwijmel* nog ff spammen trouwens...
Antibiotica voor de GBS bacterie (streptokokken B) en prednison omdat de astma niet stabiel is. Wat een mooie foto zeg! SUPERLIEF!